Nou en, je spendeert d'r wel tijd aan. Dus ergens doet ze iets heel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bijzonder achterlijk en vervelend ja![]()
Tuurlijk, ik ben vrij, ik heb ff FOK tijd, ik vermaak me hier primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en, je spendeert d'r wel tijd aan. Dus ergens doet ze iets heel goed.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Noem je robijn nou een troll? Wat respectloos
Je bent gewoon een domme ramptoerist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben vrij, ik heb ff FOK tijd, ik vermaak me hier prima
Ow die deed pijn manquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme ramptoerist.
Niets meer en niets minder.
Ga nou door met boenen anders word je sopje koudquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme ramptoerist.
Niets meer en niets minder.
Tis goed, jongen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:37 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ga nou door met boenen anders word je sopje koud
Die objectiviteit van jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en, je spendeert d'r wel tijd aan. Dus ergens doet ze iets heel goed.
Je mag wel eens herinneren wie hier begonnen is.quote:
Jongen? Geloof dat je zelf ook nog enig respect mistquote:
Nope. Hoe oud ben je? 19?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:41 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Jongen? Geloof dat je zelf ook nog enig respect mist![]()
Oh nee wacht, jij deelt mijn mening niet dus mag je mij neerbuigend benaderen.
Nee. Misschien ben ik wel WO afgestuurd, ben ik gepromoveerd en wordt ik in het dagelijkse leven nimmer jongen genoemd. Betekend niet dat ik dat hier ga afdwingen.quote:
Dat was nog een nominatiequote:
Heb het ook niet over jou, jij kan soms nog wel zinnige dingen inbrengen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
19 ben ik ook en ik ben ook aardig, 19 is een goede leeftijd. Niet te jong, niet te oud.
Wordt ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Nee. Misschien ben ik wel WO afgestuurd, ben ik gepromoveerd en wordt ik in het dagelijkse leven nimmer jongen genoemd. Betekend niet dat ik dat hier ga afdwingen.
Wahahahahahahaahahahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb het ook niet over jou, jij kan soms nog wel zinnige dingen inbrengen.
Want jij weet precies welke leeftijd iedereen hier heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Oh, zoek het maar uit, ik heb een kind dat ouder is dan jullie
Dus als Britt 50+ is is ze opeens slim en wijs?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
he nerds, respect voor chicks die ouder dan 50 zijn, die hebben al heel wat meegemaakt en hebben meer wijsheid
Nou, dat is niet zo moeilijk te radenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want jij weet precies welke leeftijd iedereen hier heeft?
Jij verwacht respect, maar behandeld mensen respectloos. Tevens sta je ook niet open voor andere meningen. Jij hebt als oudere hier de grote mond en kunt je standpunt niet eens verdedigen zonder in herhaling te vallen over je leeftijd, respect en denigrerend te doen naar andere gebruikers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
Afijn
[..]
Je mag wel eens herinneren wie hier begonnen is.
In plaats van je grote mond te roeren.
Ik denk dat als die Britt 50 plus is, ze heel anders zal zijn als dat ze nu is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus als Britt 50+ is is ze opeens slim en wijs?
Domme mensen worden ook ouder en daardoor niet automatisch slimmer hoor.
Waarom achtervolgde je me naar dit topic? Ik nomineerde je, daar is dit topic voor bedoeld, Dan moet jij gelijk huilen, vervelend tegen mij gaan doen, met je leeftijd gooien, omdat oud het enige is dat je bent. Je kan niets, je presteerde niets, je hebt een heel droevig leven, bent zeer eenzaam, maar je bent wel oud. De meeste zien dat als een teken dat je lichaam het opgeeft, je organen (dus duidelijk ook je hersenen, maar dat is niet erg, daar kan je niets aan doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
Afijn
[..]
Je mag wel eens herinneren wie hier begonnen is.
In plaats van je grote mond te roeren.
Jongen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij verwacht respect, maar behandeld mensen respectloos. Tevens sta je ook niet open voor andere meningen. Jij hebt als oudere hier de grote mond en kunt je standpunt niet eens verdedigen zonder in herhaling te vallen over je leeftijd, respect en denigrerend te doen naar andere gebruikers.
Die nominatie is zeer terecht.
Je vergeet heel het gedeelte over het hebben van een kind...quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij verwacht respect, maar behandeld mensen respectloos. Tevens sta je ook niet open voor andere meningen. Jij hebt als oudere hier de grote mond en kunt je standpunt niet eens verdedigen zonder in herhaling te vallen over je leeftijd, respect en denigrerend te doen naar andere gebruikers.
Die nominatie is zeer terecht.
De voorgaande 2 pagina's heb ik alleen maar dit gelezen: "Murdera, Murdera zijn schuld, ja Murdera stookt weer". Terwijl jij als volwassene dondersgoed zou moeten weten dat als je erop in gaat dat het niet stopt maar alleen maar escaleert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo moeilijk te raden![]()
Kijk maar eens naar de posts, dan weet je al genoeg.
En ja, dat zal jij ook hebben als je ouder bent, zoals dat heet.
Maar goed.
Het is Murdera met zijn gestook weer gelukt.
Je zou van naam moeten ruilen met robijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je vergeet heel het gedeelte over het hebben van een kind...
Want omgfuck ze is itt de helft van ons fokkers al wel ontmaagd
Joch,quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom achtervolgde je me naar dit topic? Ik nomineerde je, daar is dit topic voor bedoeld, Dan moet jij gelijk huilen, vervelend tegen mij gaan doen, met je leeftijd gooien, omdat oud het enige is dat je bent. Je kan niets, je presteerde niets, je hebt een heel droevig leven, bent zeer eenzaam, maar je bent wel oud. De meeste zien dat als een teken dat je lichaam het opgeeft, je organen (dus duidelijk ook je hersenen, maar dat is niet erg, daar kan je niets aan doen) aan het verpieteren zijn, en je langzaam aan het afsterven bent.
Dat is allemaal heel zielig voor je. Maar waarom reageer je dat op mij af?
Het staat hier allemaal zwart op wit.
Nou, dat is niet zo moeilijk te radenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Joch,
JIj weet helemaal niets van mij, dus hoe kan je invullen dat ik: "niets kan, niets presteer, mijn lichaam het opgeeft" ?
Jij weet toch ook helemaal niets van ons? Maar jouw oordelen worden hier ook om de haverklap eruit gegooid. De pot verwijt de ketel, wederom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Joch,
JIj weet helemaal niets van mij, dus hoe kan je invullen dat ik: "niets kan, niets presteer, mijn lichaam het opgeeft" ?![]()
Misschien moet je mij eens met rust laten. Is dat geen goed idee?
Nee, je weet helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo moeilijk te raden
Kijk maar eens naar de posts, dan weet je al genoeg.
Even serieus, je moet de mensen hier niet zo serieus nemen. Ze jennen alleen maar wat en omdat jij hapt wordt het steeds erger.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Joch,
JIj weet helemaal niets van mij, dus hoe kan je invullen dat ik: "niets kan, niets presteer, mijn lichaam het opgeeft" ?![]()
Misschien moet je mij eens met rust laten. Is dat geen goed idee?
Wederom het wijzen naar anderen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen.
Ik zou als eerste, als nooit zo zitten stoken in zo'n topic. Ik zou niet als eerste beginnen.
En daar gaat het om. Maar dat schijn jij niet te begrijpen.
En de aanstoker houdt nu wel mooi zijn mond
Grappig, je posts suggereren exact het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, je weet helemaal niets.
Maar je denkt een hoop te weten.
Daar kan je al aan zien hoe jong je nog bent.
Ik heb geen boodschap aan jou, je interesseert me niet. Laat me met rust.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Even serieus, je moet de mensen hier niet zo serieus nemen. Ze jennen alleen maar wat en omdat jij hapt wordt het steeds erger.
Dat zou ik maar doen dan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het.
En als het niet ophoudt meld ik het.
Je kan een topicreport doen he, of iemand zijn post aanmeldenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het.
En als het niet ophoudt meld ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |