Nou en, je spendeert d'r wel tijd aan. Dus ergens doet ze iets heel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bijzonder achterlijk en vervelend ja![]()
Tuurlijk, ik ben vrij, ik heb ff FOK tijd, ik vermaak me hier primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en, je spendeert d'r wel tijd aan. Dus ergens doet ze iets heel goed.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Noem je robijn nou een troll? Wat respectloos
Je bent gewoon een domme ramptoerist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben vrij, ik heb ff FOK tijd, ik vermaak me hier prima
Ow die deed pijn manquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme ramptoerist.
Niets meer en niets minder.
Ga nou door met boenen anders word je sopje koudquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme ramptoerist.
Niets meer en niets minder.
Tis goed, jongen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:37 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ga nou door met boenen anders word je sopje koud
Die objectiviteit van jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en, je spendeert d'r wel tijd aan. Dus ergens doet ze iets heel goed.
Je mag wel eens herinneren wie hier begonnen is.quote:
Jongen? Geloof dat je zelf ook nog enig respect mistquote:
Nope. Hoe oud ben je? 19?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:41 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Jongen? Geloof dat je zelf ook nog enig respect mist![]()
Oh nee wacht, jij deelt mijn mening niet dus mag je mij neerbuigend benaderen.
Nee. Misschien ben ik wel WO afgestuurd, ben ik gepromoveerd en wordt ik in het dagelijkse leven nimmer jongen genoemd. Betekend niet dat ik dat hier ga afdwingen.quote:
Dat was nog een nominatiequote:
Heb het ook niet over jou, jij kan soms nog wel zinnige dingen inbrengen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
19 ben ik ook en ik ben ook aardig, 19 is een goede leeftijd. Niet te jong, niet te oud.
Wordt ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Nee. Misschien ben ik wel WO afgestuurd, ben ik gepromoveerd en wordt ik in het dagelijkse leven nimmer jongen genoemd. Betekend niet dat ik dat hier ga afdwingen.
Wahahahahahahaahahahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb het ook niet over jou, jij kan soms nog wel zinnige dingen inbrengen.
Want jij weet precies welke leeftijd iedereen hier heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Oh, zoek het maar uit, ik heb een kind dat ouder is dan jullie
Dus als Britt 50+ is is ze opeens slim en wijs?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
he nerds, respect voor chicks die ouder dan 50 zijn, die hebben al heel wat meegemaakt en hebben meer wijsheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |