Nou, dit is vrijwel onmogelijk om serieus op in te gaan lijkt me zoquote:
Weet jouw moeder wel wat je doet hier?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat ben je dus niet.
Weet je moeder wel wat je doet hier?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet jouw moeder wel wat je doet hier?
Ja en omdat ik tegen haar als 80-jarige 'meid' zeg, ben ik ook niet opgevoed. Wat een wereld!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
He sstt, jij hebt geen kinderen die ouder dan robijn zijn dus waffel dicht
Ik vreet hier volgens mij helemaal niks uit. En dit is overigens ook geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Weet jouw moeder wat jij allemaal uitvreet hier?
Waarom is leeftijd zo enorm belangrijk voor je? Heb je verder niks wat voor jou je identiteit bepaald? Hele leven huisvrouw geweest en kinderen (uiteraard zeer gediciplineerd opgevoed) nu uit huis?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:26 schreef Robijn48 het volgende:
Ik ben 51 jaar, en dat jij mij meid noemt slaat nergens opBen je niet opgevoed?
Wederom geen antwoord dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vreet hier volgens mij helemaal niks uit. En dit is overigens ook geen antwoord op mijn vraag.
De pot verwijt de ketel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wederom geen antwoord dus.
En je vreet van alles uit.
Je hebt nl. geen enkel respect, helemaal nergens voor.
Mag je Murdera voor bedanken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:30 schreef kedge het volgende:
Wat een bedroevend niveau hebben we inmiddels bereikt.
Eehh, jij reageerde binnen de minuut op de eerste posting van murdera terwijl jij ook nog niet in dit topic zat... Dus wie achtervolgt wie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mag je Murdera voor bedanken.
Die mij door heel Fok achtervolgt.
Ik blijf reageren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wederom geen antwoord dus.
En je vreet van alles uit.
Je hebt nl. geen enkel respect, helemaal nergens voor.
Houd eens op met dat wijzen naar anderen. Jij doet net zo hard mee met de rest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mag je Murdera voor bedanken.
Die mij door heel Fok achtervolgt.
Murdera.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eehh, jij reageerde binnen de minuut op de eerste posting van murdera terwijl jij ook nog niet in dit topic zat... Dus wie achtervolgt wie?
Precies, en daarnaast heb ik ook meteen helemaal nergens meer respect voorquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ik blijf reageren.
Waar heeft ze geen respect voor dan? Dat ze jou niet met u en mevrouw aanspreekt op een forum?
Nee. Ik ga niet zitten stoken. Ken je het onderscheid niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Houd eens op met dat wijzen naar anderen. Jij doet net zo hard mee met de rest.
Zie het als iets moois dat je iedereen gepikeerd weet te krijgen via een forum. Dat betekent dat je bijzonder bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Murdera.
Want ik ga niet ergens zitten stoken over meneertje. Dat doe ik niet, en dat heet fatsoen.
Bijzonder achterlijk en vervelend jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zie het als iets moois dat je iedereen gepikeerd weet te krijgen via een forum. Dat betekent dat je bijzonder bent.
Maar, en dit is een serieuze vraag, is het dan niet onfatsoenlijk om nu te pas en onpas namen te noemen die jou onjeus bejegenen en stalken? Het lijkt wel een beetje op stokenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Murdera.
Want ik ga niet ergens zitten stoken over meneertje. Dat doe ik niet, en dat heet fatsoen.
Noem je robijn nou een troll? Wat respectloosquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zie het als iets moois dat je iedereen gepikeerd weet te krijgen via een forum. Dat betekent dat je bijzonder bent.
|quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |