Ja of er moet even een centraal topic komen wat 'gefrustreerde, verzuurde ouwe wijven' heet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft libelle geen forum waar zij heen kan?
Ja. Degenen waar ik nu tegen praat zijn niet ouder dan 25, jonger dan mijn eigen kind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Omdat jij al jaren met de fut thuis zit is de rest van FOK! een kind![]()
Ga wat nuttigs doen
Het gezever gaat dan ook heen en weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef Ziba het volgende:
Ik weet niet wie hier nou het hardste zeurt.
Och, we voelen ons allemaal wel eens beter dan iemand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zij noemt iedereen puber, ook degenen die dat allang niet meer zijn, overigens. Maar iedereen die jonger is dan zij, is een puber. En ondergeschikt aan haar
Ja maar serieus. Veer zeikt net zo hard, Murdera bashte tenminste nog leuk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Het gezever gaat dan ook heen en weer.
Oh ja joh, praat het goed voor die verzuurde omaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Och, we voelen ons allemaal wel eens beter dan iemand.
Ik voel me zeker niet beter dan iemand anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Och, we voelen ons allemaal wel eens beter dan iemand.
Och gossie, iemand op d'r tenen getrapt omdat ik zei dat jij zeurde? En nu zeur ik ook? Wat toevallig!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar serieus. Veer zeikt net zo hard, Murdera bashte tenminste nog leuk.
Jij hapt anders net zo hard als robijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och gossie, iemand op d'r tenen getrapt omdat ik zei dat jij zeurde? En nu zeur ik ook? Wat toevallig!
Mensen onder de 25 zijn niet per definitie een kind omdat jouw eigen kind 25+ is. Je komt ook niet zo bijster intelligent over door dat soort uitspraken te doen, overigens. Maar goed, jij leeft ook in je eigen, verbitterde bubbel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik voel me zeker niet beter dan iemand anders.
In het werkelijke leven heb ik echter totaal geen gedoe met kinderen die jonger dan mijn zoon zijn.
Dat is enkel hier, en dat zegt al genoeg.
Een persoon van 25 valt niet serieus te nemen? Hoe kom jij op het belachelijke idee dat je intelligenter/beter bent dan alles en iedereen? Je vind het om te bescheuren en het doet je niks? Volgens mij kook je van irritatiequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Degenen waar ik nu tegen praat zijn niet ouder dan 25, jonger dan mijn eigen kind.
Vind het dus ook om te bescheuren.
Maar goed. Het is Murdera weer gelukt, met zijn gestook.
Mij doet het niks. Staat allemaal zwart op wit.
Leer smiley's en sarcasme herkennen, monsieur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij hapt anders net zo hard als robijn.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Het gezever gaat dan ook heen en weer.
Jij hebt het druk hier zeg!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leer smiley's en sarcasme herkennen, monsieur.
Weet je wat, meisje? Ik don't freaking care wat een meisje via internet over mij zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen onder de 25 zijn niet per definitie een kind omdat jouw eigen kind 25+ is. Je komt ook niet zo bijster intelligent over door dat soort uitspraken te doen, overigens. Maar goed, jij leeft ook in je eigen, verbitterde bubbel.
Misschien pas je hier gewoon totaal niet, gewoon een suggestie hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee.
Murdera is weer begonnen, die achtervolgt me het hele Fok door.
Net zoals Heatwave, die een Mod is. Nog erger.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och gossie, iemand op d'r tenen getrapt omdat ik zei dat jij zeurde? En nu zeur ik ook? Wat toevallig!
Ohja dit is natuurlijk maar weer een klein kind, dus het doet je allemaal niks. Wat doe je op internet als je het geen reet uitmaakt wat iedereen denkt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je wat, meisje? Ik don't freaking care wat een meisje via internet over mij zegt.
Nu duidelijk?
Gelukkig maar, meid. Insgelijks. Het is alleen ook wel een tikkeltje vermakelijk hoe jij jezelf keer op keer weer voor schut zet en iedereen je uitlacht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je wat, meisje? Ik don't freaking care wat een meisje via internet over mij zegt.
Nu duidelijk?
Zoals ik al tegen iemand anders zei, leer smileys en sarcasme herkennen ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat jij zegt dat ik zeur, eigenlijk. Je zeurt alleen net zo hard als Robijn. Niets mis mee maar dan is 't raar om dan op haar af te geven. Murdera doet 't op een grappige manier maar jij te serieus ofzo. Nja, hoef je niet gepikeerd te raken ofzo.Gewoon een mening.
Holy fuck, je reageert binnen de minuut. Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goh, wat een aandacht geef jij mij toch![]()
Jammer dat het niet wederzijds is.
Klopt, dit kan ik nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien pas je hier gewoon totaal niet, gewoon een suggestie hoor.
Ik ben 51 jaar, en dat jij mij meid noemt slaat nergens opquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig maar, meid. Insgelijks. Het is alleen ook wel een tikkeltje vermakelijk hoe jij jezelf keer op keer weer voor schut zet en iedereen je uitlacht.
Ohhh, kwam zo serieus over.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen iemand anders zei, leer smileys en sarcasme herkennen ofzoAlleen mijn allereerste reactie was serieus, daarna werd ik al ondeugend.
Jawel, meid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, dit kan ik nog wel begrijpen.
Ik ben ook meestal in de meer serieuze topics te vinden, zoals je ongetwijfeld zal weten.
Hier wordt mijn naam genoemd, en daar reageer ik op. Want
[..]
Ik ben 51 jaar, en dat jij mij meid noemt slaat nergens opBen je niet opgevoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |