abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:32:29 #51
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118893701
Hoe dicht woon je tegen Leidschenveen aan Tico?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118893827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef laziness het volgende:
Hoe dicht woon je tegen Leidschenveen aan Tico?
Achter snowworld zeg maar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:35:57 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118893836
Maar, als de uitwijkmogelijkheid van Rotterdam Zoetermeer is, waarom is dat dan vice-versa niet het geval? Dat vind ik wel echt een beetje raar. Ik heb trouwens geen idee van afstanden in het westen, dus hoever is Zoetermeer van Rotterdam? Is dat verder dan Zoetermeer-Den Haag? Mijn schoonzus moest bij de eerste gehecht in het ziekenhuis en Maastricht lag vol dus moest ze naar Sittard, is toch al gauw een minuut of 20 zeker.
pi_118893852
Dunkt me dat je eventueel in een gewone (tijdelijk aangepaste) ziekenhuiskamer ook bevallen kunt? Het kan ook in een slaapkamer :)

Ik ben bij beide meiden thuisbevallen, woonde ook beide keren (in andere woonplaatsen) op minder dan 10 minuten afstand van een ziekenhuis, dus dat was op zich wel een fijn idee.
pi_118893907
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar, laat ik het zo zeggen: Beter Nieuwegein dan die slagersverloskamer in Hengelo OV :P
Help ;(

Is het echt zo erg...?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:38:20 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118893922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Achter snowworld zeg maar.
Mijn praktijk was Sifra in Leidschendam. Zij werken officieel niet verder dan Leidschenveen maar misschien dat ze een uitzondering willen maken?
Zij werken naast Het Lange Land met het Bronovo. Is dat een optie voor je?

Ik was trouwens echt doodsbenauwd dat het Bronovo geen plek zou hebben :X
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:38:29 #57
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_118893930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef pessie het volgende:
Maar, als de uitwijkmogelijkheid van Rotterdam Zoetermeer is, waarom is dat dan vice-versa niet het geval? Dat vind ik wel echt een beetje raar. Ik heb trouwens geen idee van afstanden in het westen, dus hoever is Zoetermeer van Rotterdam? Is dat verder dan Zoetermeer-Den Haag? Mijn schoonzus moest bij de eerste gehecht in het ziekenhuis en Maastricht lag vol dus moest ze naar Sittard, is toch al gauw een minuut of 20 zeker.
Ik woon niet in Rotterdam, maar precies tussen Rotterdam en Zoetermeer in. Beide ziekenhuizen zijn even ver, qua afstand. Vandaar dat ik kon kiezen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_118894014
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn praktijk was Sifra in Leidschendam. Zij werken officieel niet verder dan Leidschenveen maar misschien dat ze een uitzondering willen maken?
Zij werken naast Het Lange Land met het Bronovo. Is dat een optie voor je?

Zij waren de volgende op mn lijstje inderdaad om te gaan bellen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:40:42 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_118894022
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Help ;(

Is het echt zo erg...?
Ik zou serieus naar Enschede gaan. Met een moeder en kind centrum :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118894048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Suikertante het volgende:

[..]

't Diakonessen. Kom je kijken? O+
Even voor de eerlijkheid, ik vind eigenlijk alle ziekenhuizen in Utrecht wel een optie en Nieuwegein is ook prima natuurlijk. Hoewel ik Utrecht als geboorteplaats wel leuker vind!
Nope, dan moet je naar een andere gaan ;)
pi_118894067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef laziness het volgende:

Ik ook :Y Ik moest en zou naar het Bronovo :D
pi_118894128
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nope, dan moet je naar een andere gaan ;)
Puur de afstand eigenlijk.. Ik hoor ook hele fijne dingen over het WKZ. Maar toen had ik dit al bedacht.
pi_118894161
Wij zijn ook het fijnst natuurlijk :P
pi_118894177
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Suikertante het volgende:

[..]

't Diakonessen. Kom je kijken? O+
Even voor de eerlijkheid, ik vind eigenlijk alle ziekenhuizen in Utrecht wel een optie en Nieuwegein is ook prima natuurlijk. Hoewel ik Utrecht als geboorteplaats wel leuker vind!
Ik ben bevallen in Nieuwegein. Echt wat een geweldig ziekenhuis.
Het Diak haat ik door dingen die er zijn gebeurd :P Mijn Opa die er is overleden en een eikel van een gynaecoloog toen we ontdekte dat ik baarmoederproblemen had/heb.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118894194
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou serieus naar Enschede gaan. Met een moeder en kind centrum :)
Ik ben onder behandeling bij de gyn in Hengelo, dus wat dat betreft niet echt een keuze ben ik bang ;( Enschede is vanaf hier ook sowieso te ver weg, ik had oorspronkelijk de keus uit Almelo of Hengelo en toen Hengelo gekozen vanwege beter bereikbaar, bekend in het ziekenhuis en familie in de buurt (en geen 'Almelo' als geboorteplek in het paspoort van de baby :P ).

Maar niet zulke goede ervaringen dus..? Kun je er iets meer over vertellen want ik heb geen rondleiding oid gehad (nog) en ben wel benieuwd (soort van angstige fascinatie nu :') )
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_118894305
Tally, ik heb twintig jaar geleden twee uur zitten wachten op een controle voor de hechtingen achter mijn oren (had flappies). Toen heeft mijn vader daar enorme stennis geschopt en dacht ik nog jaaaaren dat ik er nooit meer zou komen.

Maar toen kwam ik terug bij een seksuologe en een gynaecoloog en dat was echt een feestje, dus nu durf ik weer O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:46:53 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_118894321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ik ben onder behandeling bij de gyn in Hengelo, dus wat dat betreft niet echt een keuze ben ik bang ;( Enschede is vanaf hier ook sowieso te ver weg, ik had oorspronkelijk de keus uit Almelo of Hengelo en toen Hengelo gekozen vanwege beter bereikbaar, bekend in het ziekenhuis en familie in de buurt (en geen 'Almelo' als geboorteplek in het paspoort van de baby :P ).

Maar niet zulke goede ervaringen dus..? Kun je er iets meer over vertellen want ik heb geen rondleiding oid gehad (nog) en ben wel benieuwd (soort van angstige fascinatie nu :') )
Nouja, ik weet dat ik daar kwam met 33 weken en weeen en misschien kwam het omdat ik de luxe van Nieuwegein gewend was, maar de kamer waar ik kwam, nou ja, ik noem het niet voor niets een slagerskamer. Kil, kil, kil. Niet prettig :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118894418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Suikertante het volgende:
Tally, ik heb twintig jaar geleden twee uur zitten wachten op een controle voor de hechtingen achter mijn oren (had flappies). Toen heeft mijn vader daar enorme stennis geschopt en dacht ik nog jaaaaren dat ik er nooit meer zou komen.

Maar toen kwam ik terug bij een seksuologe en een gynaecoloog en dat was echt een feestje, dus nu durf ik weer O+
Ik kreeg letterlijk te horen van die gynaecoloog: Wat kom je doen? Je wilt toch niet zwanger worden dus wat doe je hier? Nou ik zou graag willen weten waarom ik niet ongesteld word en of daar de pijn in mijn buik vandaan komt.
Mijn moeder heeft zeker een aantal jaar niet naar de gynaecoloog toe durven te gaan voor een uitstrijkje omdat ze vond dat ik schofterig behandeld was en ze bang was hem ook te treffen :')
pi_118894466
Erg raar dat er niet kan worden uitgeweken naar een ander ziekenhuis. Je zit notabene in de randstad, vlakbij Den Haag! Zelfs hier kan je uitwijken, en mijn ziekenhuis zit op 20 minuten rijden (als je door kunt rijden :P) nouja de dichtstbijzijnde is 10 min lopen, 1 min met de auto :P maar die is snachts dicht 8)7 dus daar mag je niet bevallen...
pi_118894475
Ik ben nog niet eens zwanger maar ik woon ook in zo'n klein dorp tussen Z'meer en Rotterdam in en no way dus dat ik naar Z'meer ga. M'n enige andere optie schijnt Delft te zijn - als is het SFG in R'dam dichterbij. Vreemd toch, al die regeltjes...

Tico, als je naar dat kraamhotel gaat - laat gaarne weten of het wat is ;). Klinkt nl super.

Oh, als ik hier toch ben: Coco, ik hoop dat je Tom of Saar al lekker aan het knuffelen bent en zo niet, zet 'm op!
Home is where the O+ is...
pi_118894480
Jemig. Ik hoop dat die man intussen in een gevangenis is gaan werken Tally.
pi_118894554
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, ik weet dat ik daar kwam met 33 weken en weeen en misschien kwam het omdat ik de luxe van Nieuwegein gewend was, maar de kamer waar ik kwam, nou ja, ik noem het niet voor niets een slagerskamer. Kil, kil, kil. Niet prettig :)
En ik had er al zo'n zin in, een ziekenhuisbevalling... :')

Maar bedankt voor de waarschuwing in ieder geval, dan weet ik waar ik me op in moet stellen t.z.t. ;) Laat ik maar hopen dat het een beetje meevalt.
pi_118894555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef Suikertante het volgende:
Jemig. Ik hoop dat die man intussen in een gevangenis is gaan werken Tally.
Kweenie. Ik ben overgestapt naar Nieuwegein en daar was het een warm bad O+
En ook na de bevalling vond ik het er heerlijk. Zo vriendelijk (de meeste).
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:52:27 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_118894609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

En ik had er al zo'n zin in, een ziekenhuisbevalling... :')

Maar bedankt voor de waarschuwing in ieder geval, dan weet ik waar ik me op in moet stellen t.z.t. ;) Laat ik maar hopen dat het een beetje meevalt.
Wellicht dat dit vanwege het spoedgeval een oude kamer was he ;) Het kan :P Bovendien is het ook alweer vijf jaar terug :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118894826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Cwen het volgende:
Ik ben nog niet eens zwanger maar ik woon ook in zo'n klein dorp tussen Z'meer en Rotterdam in en no way dus dat ik naar Z'meer ga. M'n enige andere optie schijnt Delft te zijn - als is het SFG in R'dam dichterbij. Vreemd toch, al die regeltjes...

Tico, als je naar dat kraamhotel gaat - laat gaarne weten of het wat is ;). Klinkt nl super.

Oh, als ik hier toch ben: Coco, ik hoop dat je Tom of Saar al lekker aan het knuffelen bent en zo niet, zet 'm op!
Ligt er ook aan waar de verloskundige mee samenwerkt. Mijn vk.werkt samen met zoetermeer en delft, dus vandaar delft.
Sfg is ongeveer even ver weg ook ja.
Als.je medisch ben mag je wel zelf.kiezen geloof ik :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')