Achter snowworld zeg maar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef laziness het volgende:
Hoe dicht woon je tegen Leidschenveen aan Tico?
Helpquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar, laat ik het zo zeggen: Beter Nieuwegein dan die slagersverloskamer in Hengelo OV
Mijn praktijk was Sifra in Leidschendam. Zij werken officieel niet verder dan Leidschenveen maar misschien dat ze een uitzondering willen maken?quote:
Ik woon niet in Rotterdam, maar precies tussen Rotterdam en Zoetermeer in. Beide ziekenhuizen zijn even ver, qua afstand. Vandaar dat ik kon kiezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef pessie het volgende:
Maar, als de uitwijkmogelijkheid van Rotterdam Zoetermeer is, waarom is dat dan vice-versa niet het geval? Dat vind ik wel echt een beetje raar. Ik heb trouwens geen idee van afstanden in het westen, dus hoever is Zoetermeer van Rotterdam? Is dat verder dan Zoetermeer-Den Haag? Mijn schoonzus moest bij de eerste gehecht in het ziekenhuis en Maastricht lag vol dus moest ze naar Sittard, is toch al gauw een minuut of 20 zeker.
Zij waren de volgende op mn lijstje inderdaad om te gaan bellen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn praktijk was Sifra in Leidschendam. Zij werken officieel niet verder dan Leidschenveen maar misschien dat ze een uitzondering willen maken?
Zij werken naast Het Lange Land met het Bronovo. Is dat een optie voor je?
Ik was trouwens echt doodsbenauwd dat het Bronovo geen plek zou hebben
Ik zou serieus naar Enschede gaan. Met een moeder en kind centrumquote:
Nope, dan moet je naar een andere gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Suikertante het volgende:
[..]
't Diakonessen. Kom je kijken?
Even voor de eerlijkheid, ik vind eigenlijk alle ziekenhuizen in Utrecht wel een optie en Nieuwegein is ook prima natuurlijk. Hoewel ik Utrecht als geboorteplaats wel leuker vind!
Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef laziness het volgende:
Ik was trouwens echt doodsbenauwd dat het Bronovo geen plek zou hebben
Puur de afstand eigenlijk.. Ik hoor ook hele fijne dingen over het WKZ. Maar toen had ik dit al bedacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nope, dan moet je naar een andere gaan
Ik ben bevallen in Nieuwegein. Echt wat een geweldig ziekenhuis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Suikertante het volgende:
[..]
't Diakonessen. Kom je kijken?
Even voor de eerlijkheid, ik vind eigenlijk alle ziekenhuizen in Utrecht wel een optie en Nieuwegein is ook prima natuurlijk. Hoewel ik Utrecht als geboorteplaats wel leuker vind!
Ik ben onder behandeling bij de gyn in Hengelo, dus wat dat betreft niet echt een keuze ben ik bangquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou serieus naar Enschede gaan. Met een moeder en kind centrum
Nouja, ik weet dat ik daar kwam met 33 weken en weeen en misschien kwam het omdat ik de luxe van Nieuwegein gewend was, maar de kamer waar ik kwam, nou ja, ik noem het niet voor niets een slagerskamer. Kil, kil, kil. Niet prettigquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik ben onder behandeling bij de gyn in Hengelo, dus wat dat betreft niet echt een keuze ben ik bangEnschede is vanaf hier ook sowieso te ver weg, ik had oorspronkelijk de keus uit Almelo of Hengelo en toen Hengelo gekozen vanwege beter bereikbaar, bekend in het ziekenhuis en familie in de buurt (en geen 'Almelo' als geboorteplek in het paspoort van de baby
).
Maar niet zulke goede ervaringen dus..? Kun je er iets meer over vertellen want ik heb geen rondleiding oid gehad (nog) en ben wel benieuwd (soort van angstige fascinatie nu)
Ik kreeg letterlijk te horen van die gynaecoloog: Wat kom je doen? Je wilt toch niet zwanger worden dus wat doe je hier? Nou ik zou graag willen weten waarom ik niet ongesteld word en of daar de pijn in mijn buik vandaan komt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Suikertante het volgende:
Tally, ik heb twintig jaar geleden twee uur zitten wachten op een controle voor de hechtingen achter mijn oren (had flappies). Toen heeft mijn vader daar enorme stennis geschopt en dacht ik nog jaaaaren dat ik er nooit meer zou komen.
Maar toen kwam ik terug bij een seksuologe en een gynaecoloog en dat was echt een feestje, dus nu durf ik weer
En ik had er al zo'n zin in, een ziekenhuisbevalling...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dat ik daar kwam met 33 weken en weeen en misschien kwam het omdat ik de luxe van Nieuwegein gewend was, maar de kamer waar ik kwam, nou ja, ik noem het niet voor niets een slagerskamer. Kil, kil, kil. Niet prettig
Kweenie. Ik ben overgestapt naar Nieuwegein en daar was het een warm badquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef Suikertante het volgende:
Jemig. Ik hoop dat die man intussen in een gevangenis is gaan werken Tally.
Wellicht dat dit vanwege het spoedgeval een oude kamer was hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
En ik had er al zo'n zin in, een ziekenhuisbevalling...![]()
Maar bedankt voor de waarschuwing in ieder geval, dan weet ik waar ik me op in moet stellen t.z.t.Laat ik maar hopen dat het een beetje meevalt.
Ligt er ook aan waar de verloskundige mee samenwerkt. Mijn vk.werkt samen met zoetermeer en delft, dus vandaar delft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Cwen het volgende:
Ik ben nog niet eens zwanger maar ik woon ook in zo'n klein dorp tussen Z'meer en Rotterdam in en no way dus dat ik naar Z'meer ga. M'n enige andere optie schijnt Delft te zijn - als is het SFG in R'dam dichterbij. Vreemd toch, al die regeltjes...
Tico, als je naar dat kraamhotel gaat - laat gaarne weten of het wat is. Klinkt nl super.
Oh, als ik hier toch ben: Coco, ik hoop dat je Tom of Saar al lekker aan het knuffelen bent en zo niet, zet 'm op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |