Ik hoorde er inderdaad wel meer mensen over... En ik dacht echt, hoe erg kan het nou zijn... Nou ik ben echt behoorlijk geschrokken, het is gewoon echt geen fijne plek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap heel goed dat je niet wilt bevallen in het ziekenhuis bij jou!
Oh wat vond ik het daar afschuwelijk en blughh
Kun je editten hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh shittie, daar ben ik dus nu te laat mee he?
Nou Tico. Wie weet is dat wat. Wat een gedoe zeg! Als je maar niet in dat zh gaat liggen hoor. Als je er geen goed gevoel bij hebt kan dat nooit fijn gaan lopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik was nog aan het zoeken naar alternatieven...
Ik heb nu gemaild naar de geboortekliniek of het een optie is om daar heen te gaan...
http://www.geboortekliniek.nl/nl/welkom
Voor geen goud krijg je mij dat ziekenhuis inquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoorde er inderdaad wel meer mensen over... En ik dacht echt, hoe erg kan het nou zijn... Nou ik ben echt behoorlijk geschrokken, het is gewoon echt geen fijne plek.
Heb je een medische indicatie of wil je poliklinisch bevallen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop echt dat het lukt Tico, het is aan de ene kant natuurlijk een voorrecht dat er uberhaupt altijd een ziekenhuis in de buurt is hier, maar ik ben wel heel blij dat ik een keuze heb hier in Utrecht.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef mignonne het volgende:
Tico bel gewoon naar het RdGG en zeg dat je je eigen student mee neemt![]()
Of die kliniek , of thuis. dan maar een risico.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou Tico. Wie weet is dat wat. Wat een gedoe zeg! Als je maar niet in dat zh gaat liggen hoor. Als je er geen goed gevoel bij hebt kan dat nooit fijn gaan lopen.
Ze kan je thuis helpenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je weet, dat als het een optie zou zijn, zou ik het doen...
Dat ze bij je ex voor de deur staan als jij belt dat de weeėn begonnen zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zat nog te denken, wat nou als ik me gewoon op mn oude adres inschrijf(Ik ben immers gewoon nog voor de helft eigenaar van de woning)
dan kan opeens alles wel...
Ook prima.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze bij je ex voor de deur staan als jij belt dat de weeėn begonnen zijn
Er is niks mis met ons huis ? Alleen je moet 4/5 trapjes op van een paar treden ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
in dat huis liever niet geloof ik
het is de afstand, ze willen gegarandeerd binnen 15 minuten bij je zijn. Nu kan dat ook gewoon, maar dan duurt het waarschijnlijk wel langer als ze naar een client moet die aan de andere kant van haar gebied woont... Maar ik denk dan ook meteen, Leidschenveen het puntje en de andere kant Ypenburg, of als ze bezig is in Delft, is precies hetzelfde probleem, dat ga je dan niet meer redden met 15 minuten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef pessie het volgende:
Whaha ST, ik kan er wel om lachen. Wel even om denken dat het in een nieuw topic weggehaald wordt.
Tico, als je in Een zou wonen en je moet naar het ziekenhuis ben je hier ook een half uur onderweg. En, echt, 10km? Ik zou gaan fietsen.
Weigert de vk je te begeleiden bij een thuisbevalling? Of was haar advies dat je in het ziekenhuis zou bevallen voor het geval dat je straks met een totaalruptuur 5 trappen af moet?
Maar, is het 2de woonlaag of is het echt 4 verdiepingen omhoog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Er is niks mis met ons huis ? Alleen je moet 4/5 trapjes op van een paar treden ?
Wat is er mis met mn huis? Het spookt niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
in dat huis liever niet geloof ik
2e woonlaag... Maissonette...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar, is het 2de woonlaag of is het echt 4 verdiepingen omhoog?
Hm, als mijn vk in Annen bezig is, en ze moet naar mij is ze er echt niet binnen een kwartier als ze haar spullen moet pakken en in de auto moet gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het is de afstand, ze willen gegarandeerd binnen 15 minuten bij je zijn. Nu kan dat ook gewoon, maar dan duurt het waarschijnlijk wel langer als ze naar een client moet die aan de andere kant van haar gebied woont... Maar ik denk dan ook meteen, Leidschenveen het puntje en de andere kant Ypenburg, of als ze bezig is in Delft, is precies hetzelfde probleem, dat ga je dan niet meer redden met 15 minuten.
Bevalbed in de woonkamer, scheelt je een trap. Je weet hoe ik ben en gebaseerd op mezelf zeg ik doen. Free beviel bij haar eerste ook in een appartement op de tweede woonlaag met 3 trappen, heb nooit iets gehoord over dat ze dat niet wilden...quote:
Het is echt een rukplek... Daar ga ik gewoon mn kind niet op de wereld plempen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Logician78 het volgende:
Absoluut niet om te stoken, maar vanwaar dat je liever een risico neemt?
Puur de sfeer of is er meer?
Ik ben bevallen in dat ziekenhuis en ik vind daar bevallen juist een enorm risicoquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Logician78 het volgende:
Absoluut niet om te stoken, maar vanwaar dat je liever een risico neemt?
Puur de sfeer of is er meer?
Wij gingen naar de voorlichtingsavond en tijdens de rondleiding trok de dame een bebloede ondersteek onder het bed vandaan...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef She-Wolf het volgende:
Ik ben twee keer bevallen in dat ziekenhuis en dat ging eigenlijk prima. Ik vond de sfeer best prettig en het personeel vriendelijk.
Het personeel is niks mis mee klopt , maar die kamersquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef She-Wolf het volgende:
Ik ben twee keer bevallen in dat ziekenhuis en dat ging eigenlijk prima. Ik vond de sfeer best prettig en het personeel vriendelijk.
Beter dan Nieuwegeinquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef She-Wolf het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is dat er geboorteplaats 'Zoetermeer' in de paspoorten van mijn twee jongsten staat.![]()
Maar, laat ik het zo zeggen: Beter Nieuwegein dan die slagersverloskamer in Hengelo OVquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Gelukkig is er meer dan een ziekenhuis in Utrecht, want stel je voor dat ze allemaal vol zijn, en dan moet je naar Nieuwegein...!![]()
En alles beter dan westfriesgasthuis...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar, laat ik het zo zeggen: Beter Nieuwegein dan die slagersverloskamer in Hengelo OV
In welk ziekenhuis ga je bevallen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Gelukkig is er meer dan een ziekenhuis in Utrecht, want stel je voor dat ze allemaal vol zijn, en dan moet je naar Nieuwegein...!![]()
Nou als ze blijkbaar de kamers al niet kunnen schoonmaken...quote:
Enschede daarentegen is prima geregeld. De bevalkamers in Nieuwegein waren ook echt wel goed geregeld hoor. Alleen Nieuwegein op zichquote:
't Diakonessen. Kom je kijken?quote:
Maar ja, je had wel een uitwijkmogelijkheid... Dat die er blijkbaar ook niet is, vind ik toch wel raar hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef She-Wolf het volgende:
Ik had wel de keuze, ik kon in Rotterdam of Zoetermeer bevallen. Bij de eerste wel in Rotterdam bevallen, bij de andere twee was er in Rotterdam geen plek en moest ik daardoor naar Zoetermeer.
Maar goed, mijn bevallingen hebben heel kort geduurd en gingen heel gemakkelijk dus het was ook niet echt een uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |