Dat de PC-versie iets later komt... dat kan ik RockStar nog vergeven. Maar géén PC-versie.. ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat pc fanboys hier telkens kwamen huilen en trollen. Er is geen pc versie aangekondigd
Zeker wetenquote:
Amerika is nog niet wakkerquote:Op donderdag 8 november 2012 07:36 schreef -Kadesh- het volgende:
Waar blijven die GameInformer scans?!?!!!!
Neem aan dat het júist bij tenten als de bruna te koop is.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Valt het blad ook bij de Bruna of AKO te halen?
Schijnbaar toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem aan dat het júist bij tenten als de bruna te koop is.
Klopt, beetje een gare bron, ofschoon ik niet denk dat er momenteel veel meer internationale gaming magazines in de omloop zijn. Verder zijn er altijd wel van die ubernerd stores waar je dit soort zooi kan krijgen. In Groningen zat ook altijd één of ander onguur zaakje die bijna alleen maar game literatuur verkocht, waaronder zo'n beetje alle denkbare game magazines.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat zijn posts uit 2004. Maar anders wel op Rotterdam Centraal, schiphol e.d.
Gewoon op je iPad volgens de websitequote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Valt het blad ook bij de Bruna of AKO te halen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef byah het volgende:
[..]
Gewoon op je iPad volgens de website
Maar niet day one, denk ik? De scans verschijnen vrij rapquote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, beetje een gare bron, ofschoon ik niet denk dat er momenteel veel meer internationale gaming magazines in de omloop zijn. Verder zijn er altijd wel van die ubernerd stores waar je dit soort zooi kan krijgen. In Groningen zat ook altijd één of ander onguur zaakje die bijna alleen maar game literatuur verkocht, waaronder zo'n beetje alle denkbare game magazines.
Precies, ik zie zelf de noodzaak ook niet zo om het blad zelf in handen te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet day one, denk ik? De scans verschijnen vrij rap
Zeker als men er bovenop zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet day one, denk ik? De scans verschijnen vrij rap
Dat scant wat lastigquote:
gta 2 was idd briljant.quote:Op donderdag 8 november 2012 06:37 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat de PC-versie iets later komt... dat kan ik RockStar nog vergeven. Maar géén PC-versie.. ik kan het me haast niet voorstellen.
* Nemephis denkt terug aan nostalgische tijden van bier, chips, vrienden, Pentium I en om de beurt Guaranga!
En gebash van PC vs. spelcomputer... ik heb geen spelcompu en dus geen vergelijkingsmateriaal ..maar zou best eens Grand Turismo 5 willen spelen![]()
Mooi linkje. De vraag was of het blad in de Bruna te koop zou zijn. Jouw antwoord slaat derhalve totaal nergens opquote:Op donderdag 8 november 2012 09:30 schreef byah het volgende:
[..]
http://www.gameinformer.com/mag/default.aspx
Mooi antwoord, mijn antwoord biedt een alternatief.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mooi linkje. De vraag was of het blad in de Bruna te koop zou zijn. Jouw antwoord slaat derhalve totaal nergens op.
waar jij mee bezig bent nog minderquote:Op donderdag 8 november 2012 09:38 schreef 2dope het volgende:
Jouw antwoord slaat derhalve totaal nergens op.
Waarom? Ik ga in de op daadwerkelijke vraag ipv totaal andere random info te geven.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
waar jij mee bezig bent nog minderen ik nog minder enz enz enz
hij bied in ieder geval enige vorm van hulp!
Dat is ook behoorlijk stom. Het is hooguit een previewquote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef rival het volgende:
ik vind jullie allemaal vervelend, ik denk steeds dat de review er staat
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef byah het volgende:
[..]
Mooi antwoord, mijn antwoord biedt een alternatief.
Gr. Gr.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef rival het volgende:
ik vind jullie allemaal vervelend, ik denk steeds dat de review er staat
Screenshots bekijken op een telefoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wel lame dat er niet een pocket versie ofzo is voor phones, pas vanaf 10" ofzo
quote:Get earlier access to new content than print subscribers.
Post ze dan ook gelijk ff hier zodra je ze kan zienquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Screenshots bekijken op een telefoon.Schrijf je gewoon in op de website, want;
[..]
Mijn abo is net verlopen, had het afgesloten vorig jaar toen ik naar het buitenland ging. Maar ik verwacht wel dat er iemand hier rondloopt met een subscription die wat caps kan maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Post ze dan ook gelijk ff hier zodra je ze kan zien
doe zoquote:Op donderdag 8 november 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook behoorlijk stom. Het is hooguit een preview
Dan bestel je er 1.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wil gewoon een hard copy exemplaar.
Vast wel. Volgens mij zie ik ook weleens bladen liggen bij GameMania of andere gamesshops en dat soort zaakjes. Het zal er niet day one liggen, maar daar zijn ze vast wel te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kan ik een losse bestellen dan?
Wanneer kwam het blad nou in print uit? Vandaag dus via iPad.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Volgens mij zie ik ook weleens bladen liggen bij GameMania of andere gamesshops en dat soort zaakjes. Het zal er niet day one liggen, maar daar zijn ze vast wel te krijgen.
De digitale versie kwam een week later dacht ik.
Oh, ik haal ze door elkaar: digitaal vandaag, 16de blad.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wanneer kwam het blad nou in print uit? Vandaag dus via iPad.
Tering, dan pas.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik haal ze door elkaar: digitaal vandaag, 16de blad.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:11 schreef -Kadesh- het volgende:
Mooiste zou zijn als iemand een pdf kon maken van die 18 bladzijdes.
quote:Op donderdag 8 november 2012 05:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die 'kijkbuisjes' zijn posters, stelletje domme heaund'n
Ben je hommo ofsow, die verkoopt alleen power unlimited en geen engelse bladenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem aan dat het júist bij tenten als de bruna te koop is.
Bruna op schiphol en de Bruna in Rotterdam Centraal wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je hommo ofsow, die verkoopt alleen power unlimited en geen engelse bladen
quote:
Ja maar we wonen niet allemaal in de US of Hollandquote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Bruna op schiphol en de Bruna in Rotterdam Centraal wel.
[..]
Waar woon je dan? Ik kocht ze al in Nigeria terug in 2009, een week later dan de US release. Dus het lijkt mij dat je (vooral in Europa) niet veel moeite zal krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar we wonen niet allemaal in de US of Holland
Ik ga hier niet op in. Uw intonatie bevalt mij niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik kocht ze al in Nigeria terug in 2009, een week later dan de US release. Dus het lijkt mij dat je (vooral in Europa) niet veel moeite zal krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rechter is zeker die man uit de trailer
Komen om 21:00quote:Op donderdag 8 november 2012 18:08 schreef Haasbeuntje het volgende:
Waar zijn die 18 pagina's met informatie?
Ah ok, die wil maar niet ladenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Die link in mijn post.
Nou Fallout blijft voor mij echt nummer 1, maar GTA behoort ook echt wel tot de top 5 bij mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb dat exclusief met GTA. Deel 1 en 2 gespeeld toen ik jong was en vanaf 3 echt verliefd geworden
Er komt voor mij geen enkel spel in de buurt van GTA.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Jup met countrysideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach, je praat er iig al als eenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil een groffe neger zijn en mensen neersteken.
Droom ik mijn hele leven van
Echt honderden keren doorheen gescheurd met motorenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
LA River op de achtergrond van die cover, prachtige locatie om te racen. Als ze nou ook eens aan de hand van de tijd van het jaar en het weer bepalen wat de waterstand is zodat je er de ene keer met een auto doorheen kan en de andere keer alleen met een speedboat of jetski
Miljaar, daar had ik niet eens aan gedacht dat dat ook in LA is. Erg vette locaties inderdaad, in San Andreas was dat wat kleinschalig neergezet maar ik ga er vanuit dat dat in GTA V helemaal goed gaat komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
LA River op de achtergrond van die cover, prachtige locatie om te racen. Als ze nou ook eens aan de hand van de tijd van het jaar en het weer bepalen wat de waterstand is zodat je er de ene keer met een auto doorheen kan en de andere keer alleen met een speedboat of jetski
omg pizzakoppo, je leeft nogquote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Echt honderden keren doorheen gescheurd met motoren
Moemoequote:Op donderdag 8 november 2012 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omg pizzakoppo, je leeft nog![]()
Tering wat hebben wij veel gespammed op moemoe.nl (of.com oid)
Groundbreaking gameplay. Vastquote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[ afbeelding ]
"The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss."
http://www.gameinformer.c(...)nd-theft-auto-v.aspx
Daar heb je ook trainers voorquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje eerder dan aangekondigd dus, eerste leaks zullen zo dus wel gaan verschijnenquote:UPDATE: The issue is now available for download on Mac/PC, iOS, and Android. Go get your copy!
Dank uquote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef RacerDKB het volgende:
Tering 578.5MB, kan niet wachten op screenshots
Iemand gaat de pagina's screencappen en uploaden hier:
http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal
Hij is op 50% van z'n download.
quote:When you include interior and exterior spaces together, Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare.
WOWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |