quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja weer die discussie![]()
Het ligt er ook aan welke games je speelt. Ik speel eigenlijk alleen Fallout en Skyrim (maar dat word eerlijk gezegd ook steeds minder) op de pc, en al het andere meer op de console. Maar dat komt omdat ik het lekkerder vind om die spellen op de console te spelen. WWE 13, Fifa 13, Forza Horizon, Halo 4 en ga zo maar door.![]()
Natuurlijk pc blijft altijd beter, maar ik ben gewoon tevreden met mijn console hoor
Ja wat met die debiele smiley. Ik zeg gewoon iets normaals en niet meteen van PC is beter zus en zoquote:
Is niet bevestigd, is niet ontkend. Er is alleen geen datum over vrijgegeven, maar ook geen definitieve afwijzing.quote:Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
ja maar maak anders een pc vs console topic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja wat met die debiele smiley. Ik zeg gewoon iets normaals en niet meteen van PC is beter zus en zo
Jij begint er anders alweer over in de TTquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja maar maak anders een pc vs console topic.
Dit topic is er niet voor
Stomme kontmongoolquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Stomme kontmongoolmaak dan niet zo'n TT.
Verander de TT in "14 NOVEMBER 2E TRAILER MEODERNUEKERS!"
dit is een gta topic, en je hebt het over van alles behalve dat.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja wat met die debiele smiley. Ik zeg gewoon iets normaals en niet meteen van PC is beter zus en zo
staat erinquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Er komt de 14e een 2e trailer mag dat in de OP?
Donderdagochtend wordt de cover bekend gemaakt, later op de dag komt het blad online uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef Gezicht het volgende:
Wanneer kwam die preview ook alweer in een of ander gameblad? Verheug me daar nog wel meer op dan op die trailer.
Overmorgen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Donderdagochtend wordt de cover bekend gemaakt, later op de dag komt het blad online uit.
2 stomme vragen in 1 zin. Chapeau!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef -Kadesh- het volgende:
Hoe laat komt het blad uit, en hoe laat is de tweede trailer online? (Nederlandse tijd)
Sinds die identiek zijn, slaan we die discussie ook over. INHOUDELIJK over GTA V praten, geen speculaties over wat op welk platform beter is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef kilozout het volgende:
Dan gaan we het toch over de 360 VS PS3 versie hebben.
Maar jij weet het dus ook niet, iemand anders?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
2 stomme vragen in 1 zin. Chapeau!
Nou laat ik het dan maar zeggen. Het blad komt op 15:00 Nederlandse tijd uit, en de 2e trailer komt de 14e om 16:30 Nederlandse tijd uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Maar jij weet het dus ook niet, iemand anders?
17:00quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan maar zeggen. Het blad komt op 15:00 Nederlandse tijd uit, en de 2e trailer komt de 14e om 16:30 Nederlandse tijd uit
Nee en als ik het wil weten, zoek ik het op google. Zoiets noemt men moeite doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Maar jij weet het dus ook niet, iemand anders?
GeForce Tering Advanced Vquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wisten jullie dat er speciaal een videokaart van nVidia gemaakt is voor GTA V?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wisten jullie dat er speciaal een videokaart van nVidia gemaakt is voor GTA V?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De twee vallen niet te vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nee, er is ten alle tijde 1 DVD om mee te spelen. Was bij Battlefield 3 en Forza 4 ook zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef -Kadesh- het volgende:
Hoe gaat dat op een xbox met een spel dat op meerdere dvd's staat? Zet ie dat eerst allemaal automatisch op de harde schijf als je die dvd's erin duwt?
Hahahaha ik moest hard op lachenquote:
En wat doe je dan met die andere dvd's? Of moet je wisselen als je andere missie's doet, of naar een ander eiland rijdt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee, er is ten alle tijde 1 DVD om mee te spelen. Was bij Battlefield 3 en Forza 4 ook zo.
Uh nee. L.A. Noire (Rockstar) was 3 discs en daar moest je na een bepaalde missie gewoon DVD2 er in doen, en na een bepaalde missie DVD3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee, er is ten alle tijde 1 DVD om mee te spelen. Was bij Battlefield 3 en Forza 4 ook zo.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef 2dope het volgende:
Ik hoop dat unarmed matten ook weer nice uitgewerkt is zoals bij GTA IV. Dat counter systeem werkte m.i. ook gewoon goed.Een vergelijkbaar unarmed combat systeem als in Sleeping Dogs zou onwijs vet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vechten in Sleeping Dogs blijft leuk.
Flesje bier
maar dan iets minder counter basedquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Een vergelijkbaar unarmed combat systeem als in Sleeping Dogs zou onwijs vet zijn.Dat vechten in Sleeping Dogs blijft leuk.
GTA V voor de Xbox komt waarschijnlijk wel op meerdere discs. LA Noire had 3 discsquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef delano.888 het volgende:
PS3 heeft echt wel veel betere graphics dan 360, is ook logisch, de schijfjes van de PS3 zijn 50GB. Van de 360 zijn ze 8.5GB ofzo.
Neuh, men kan ook gewoon even Google'en.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maak er dan ff van dat de PC-versie nog niet is aangekondigd anders komt er weer 100 man vragen of 'ie er echt niet komt. Nu lijkt het net alsof het uitgesloten is.
Haha, hoe naïef.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh, men kan ook gewoon even Google'en.
De topicpointer zegt genoeg. Helaas kunnen bepaalde personen niet normaal discussiëren.quote:
Nu niet gaan wijzen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De topicpointer zegt genoeg. Helaas kunnen bepaalde personen niet normaal discussiëren.
Zullen wel 15 schijfjes worden danquote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
Ik vond deze ook op het internet:
[ afbeelding ]
Als dit de echte map wordt:
Fuel (de game met het grootste spelgebied ooit) had ook maar 1 schijfje nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 01:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zullen wel 15 schijfjes worden dan
Dat spel had ik ook gespeeld, maar daar was de hele wereld zo doods als watquote:Op woensdag 7 november 2012 01:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Fuel (de game met het grootste spelgebied ooit) had ook maar 1 schijfje nodig
Dat klopt, maar als je daar 3 kwart van wegneemt en dat omzet in verkeer en gebouwen etc. kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat spel had ik ook gespeeld, maar daar was de hele wereld zo doods als wat
Denk het niet want San Fierro en Las Venturas zouden niet in het spel zittenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat neemt niet zoveel plek in. LA Noire (op de 360) had 3 schijven vooral vanwege motion capture en facial recognition van meer dan 50 acteursquote:Op woensdag 7 november 2012 01:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Fuel (de game met het grootste spelgebied ooit) had ook maar 1 schijfje nodig
Die is er ook pas een aantal maanden en zo fake als watquote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Groter dan Nederlandquote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Een hakenkruis-icoon in Ross County vind jij realistisch?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Zat in San Andreas ook wel een groot hakenkruis.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Een hakenkruis-icoon in Ross County vind jij realistisch?
Heb je plaatje? Probeer wat te vinden op Google, maar kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zat in San Andreas ook wel een groot hakenkruis.
was het maar zo'n feest..quote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt ook wel een PC versie, daar ben ik niet bang voor. Hoe zouden ze anders die trailer in mekaar gezet hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef CaasS het volgende:
Ik zat te denken. Pc bezitters moet het maar zo zien. De trailers hebben jullie wel (timed)exclusive. Heb er nog geen zien staan op xbox live marketplace.
En je kan amper varen, niet dat dat beter is maar af en toe wel relaxt, het moet wel kunnen in het spelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Jivis het volgende:
Het design van die map is überhaupt oerlelijk. Dit zou Rockstar natuurlijk nooit releasen.
alsof je dat uberhaupt magquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan er wel een plaatje van schieten; heb het helaas niet op mijn werk-pc staan.
quote:Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Omdat pc fanboys hier telkens kwamen huilen en trollen. Er is geen pc versie aangekondigdquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb alleen maar een PC om te gamen dus hopelijk draait die PC versie een beetje fatsoenlijk - beter dan GTA4 doet in ieder geval
Waarom staat dit trouwens onder dit topic eigenlijk?
[..]
schweeeet.quote:
Net zelf geprobeerd en het werkt goedquote:
Haha awesomequote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er schijnen beelden uitgelekt te zijn. Gaat om een soort plastic buisjes met een plaatje erin, kijk maar:
[ http://imageshack.us/a/img405/8545/gtavviewer.jpg (copy/paste deze link) ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, die brief was al gemaakt/verstuurd voor de orkaan. De trailer heeft dus een beetje vertraging opgelopen, zoals ze aangaven.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha awesome
ik ken dat soort buisjes wel, kreeg ik heel vroeger een keer in zon pretpark is zo'n soort kijkdoosje
ziet er wel allemaal legit uit dit, spring 2013 ook
In die brief staat "... as we have just released the second trailer?
het ziet er gewoon slecht uitquote:
je moeder ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je zeggen dat het goed is dan?quote:
Ik was een heel stuk aan het typen, maar heb besloten om het toch maar niet te posten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wil je zeggen dat het goed is dan?
omdat het waarschijnlijk nergens op sloegquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik was een heel stuk aan het typen, maar heb besloten om het toch maar niet te posten.
Ga lekker ergens anders trollen of reageer niet als je er geen kaas van hebt gegeten.
Mening, niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
ik trol niet, het ziet er slecht uit
Is al iets van 4 dagen bekent, die dingen krijg je als je gta pre-ordered in de winkel(niet in nl), ze staan ook op ebayquote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er schijnen beelden uitgelekt te zijn. Gaat om een soort plastic buisjes met een plaatje erin, kijk maar:
[ http://imageshack.us/a/img405/8545/gtavviewer.jpg (copy/paste deze link) ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
God, iemand wil weer even benadrukken hoe de graphics van consoles achterlopen op de pc. Kinderachtig gezeik.quote:
Die 'kijkbuisjes' zijn posters, stelletje domme heaund'nquote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha awesome
ik ken dat soort buisjes wel, kreeg ik heel vroeger een keer in zon pretpark is zo'n soort kijkdoosje
ziet er wel allemaal legit uit dit, spring 2013 ook
In die brief staat "... as we have just released the second trailer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |