Dat neemt niet zoveel plek in. LA Noire (op de 360) had 3 schijven vooral vanwege motion capture en facial recognition van meer dan 50 acteursquote:Op woensdag 7 november 2012 01:35 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Fuel (de game met het grootste spelgebied ooit) had ook maar 1 schijfje nodig
Die is er ook pas een aantal maanden en zo fake als watquote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
Ik vond deze ook op het internet:
[ afbeelding ]
Als dit de echte map wordt:
Groter dan Nederlandquote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Een hakenkruis-icoon in Ross County vind jij realistisch?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Zat in San Andreas ook wel een groot hakenkruis.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Een hakenkruis-icoon in Ross County vind jij realistisch?
Heb je plaatje? Probeer wat te vinden op Google, maar kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zat in San Andreas ook wel een groot hakenkruis.
was het maar zo'n feest..quote:Op woensdag 7 november 2012 01:32 schreef Compoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt ook wel een PC versie, daar ben ik niet bang voor. Hoe zouden ze anders die trailer in mekaar gezet hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef CaasS het volgende:
Ik zat te denken. Pc bezitters moet het maar zo zien. De trailers hebben jullie wel (timed)exclusive. Heb er nog geen zien staan op xbox live marketplace.
En je kan amper varen, niet dat dat beter is maar af en toe wel relaxt, het moet wel kunnen in het spelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Jivis het volgende:
Het design van die map is überhaupt oerlelijk. Dit zou Rockstar natuurlijk nooit releasen.
alsof je dat uberhaupt magquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan er wel een plaatje van schieten; heb het helaas niet op mijn werk-pc staan.
quote:Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Omdat pc fanboys hier telkens kwamen huilen en trollen. Er is geen pc versie aangekondigdquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb alleen maar een PC om te gamen dus hopelijk draait die PC versie een beetje fatsoenlijk - beter dan GTA4 doet in ieder geval
Waarom staat dit trouwens onder dit topic eigenlijk?
[..]
schweeeet.quote:
Net zelf geprobeerd en het werkt goedquote:
Haha awesomequote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er schijnen beelden uitgelekt te zijn. Gaat om een soort plastic buisjes met een plaatje erin, kijk maar:
[ http://imageshack.us/a/img405/8545/gtavviewer.jpg (copy/paste deze link) ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, die brief was al gemaakt/verstuurd voor de orkaan. De trailer heeft dus een beetje vertraging opgelopen, zoals ze aangaven.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha awesome
ik ken dat soort buisjes wel, kreeg ik heel vroeger een keer in zon pretpark is zo'n soort kijkdoosje
ziet er wel allemaal legit uit dit, spring 2013 ook
In die brief staat "... as we have just released the second trailer?
het ziet er gewoon slecht uitquote:
je moeder ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je zeggen dat het goed is dan?quote:
Ik was een heel stuk aan het typen, maar heb besloten om het toch maar niet te posten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wil je zeggen dat het goed is dan?
omdat het waarschijnlijk nergens op sloegquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik was een heel stuk aan het typen, maar heb besloten om het toch maar niet te posten.
Ga lekker ergens anders trollen of reageer niet als je er geen kaas van hebt gegeten.
Mening, niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
ik trol niet, het ziet er slecht uit
Is al iets van 4 dagen bekent, die dingen krijg je als je gta pre-ordered in de winkel(niet in nl), ze staan ook op ebayquote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er schijnen beelden uitgelekt te zijn. Gaat om een soort plastic buisjes met een plaatje erin, kijk maar:
[ http://imageshack.us/a/img405/8545/gtavviewer.jpg (copy/paste deze link) ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
God, iemand wil weer even benadrukken hoe de graphics van consoles achterlopen op de pc. Kinderachtig gezeik.quote:
Die 'kijkbuisjes' zijn posters, stelletje domme heaund'nquote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha awesome
ik ken dat soort buisjes wel, kreeg ik heel vroeger een keer in zon pretpark is zo'n soort kijkdoosje
ziet er wel allemaal legit uit dit, spring 2013 ook
In die brief staat "... as we have just released the second trailer?
Dat de PC-versie iets later komt... dat kan ik RockStar nog vergeven. Maar géén PC-versie.. ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat pc fanboys hier telkens kwamen huilen en trollen. Er is geen pc versie aangekondigd
Zeker wetenquote:
Amerika is nog niet wakkerquote:Op donderdag 8 november 2012 07:36 schreef -Kadesh- het volgende:
Waar blijven die GameInformer scans?!?!!!!
Neem aan dat het júist bij tenten als de bruna te koop is.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Valt het blad ook bij de Bruna of AKO te halen?
Schijnbaar toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem aan dat het júist bij tenten als de bruna te koop is.
Klopt, beetje een gare bron, ofschoon ik niet denk dat er momenteel veel meer internationale gaming magazines in de omloop zijn. Verder zijn er altijd wel van die ubernerd stores waar je dit soort zooi kan krijgen. In Groningen zat ook altijd één of ander onguur zaakje die bijna alleen maar game literatuur verkocht, waaronder zo'n beetje alle denkbare game magazines.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat zijn posts uit 2004. Maar anders wel op Rotterdam Centraal, schiphol e.d.
Gewoon op je iPad volgens de websitequote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Valt het blad ook bij de Bruna of AKO te halen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef byah het volgende:
[..]
Gewoon op je iPad volgens de website
Maar niet day one, denk ik? De scans verschijnen vrij rapquote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, beetje een gare bron, ofschoon ik niet denk dat er momenteel veel meer internationale gaming magazines in de omloop zijn. Verder zijn er altijd wel van die ubernerd stores waar je dit soort zooi kan krijgen. In Groningen zat ook altijd één of ander onguur zaakje die bijna alleen maar game literatuur verkocht, waaronder zo'n beetje alle denkbare game magazines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |