Precies, ik zie zelf de noodzaak ook niet zo om het blad zelf in handen te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet day one, denk ik? De scans verschijnen vrij rap
Zeker als men er bovenop zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet day one, denk ik? De scans verschijnen vrij rap
Dat scant wat lastigquote:
gta 2 was idd briljant.quote:Op donderdag 8 november 2012 06:37 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat de PC-versie iets later komt... dat kan ik RockStar nog vergeven. Maar géén PC-versie.. ik kan het me haast niet voorstellen.
* Nemephis denkt terug aan nostalgische tijden van bier, chips, vrienden, Pentium I en om de beurt Guaranga!
En gebash van PC vs. spelcomputer... ik heb geen spelcompu en dus geen vergelijkingsmateriaal ..maar zou best eens Grand Turismo 5 willen spelen![]()
Mooi linkje. De vraag was of het blad in de Bruna te koop zou zijn. Jouw antwoord slaat derhalve totaal nergens opquote:Op donderdag 8 november 2012 09:30 schreef byah het volgende:
[..]
http://www.gameinformer.com/mag/default.aspx
Mooi antwoord, mijn antwoord biedt een alternatief.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mooi linkje. De vraag was of het blad in de Bruna te koop zou zijn. Jouw antwoord slaat derhalve totaal nergens op.
waar jij mee bezig bent nog minderquote:Op donderdag 8 november 2012 09:38 schreef 2dope het volgende:
Jouw antwoord slaat derhalve totaal nergens op.
Waarom? Ik ga in de op daadwerkelijke vraag ipv totaal andere random info te geven.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
waar jij mee bezig bent nog minderen ik nog minder enz enz enz
hij bied in ieder geval enige vorm van hulp!
Dat is ook behoorlijk stom. Het is hooguit een previewquote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef rival het volgende:
ik vind jullie allemaal vervelend, ik denk steeds dat de review er staat
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef byah het volgende:
[..]
Mooi antwoord, mijn antwoord biedt een alternatief.
Gr. Gr.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef rival het volgende:
ik vind jullie allemaal vervelend, ik denk steeds dat de review er staat
Screenshots bekijken op een telefoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wel lame dat er niet een pocket versie ofzo is voor phones, pas vanaf 10" ofzo
quote:Get earlier access to new content than print subscribers.
Post ze dan ook gelijk ff hier zodra je ze kan zienquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Screenshots bekijken op een telefoon.Schrijf je gewoon in op de website, want;
[..]
Mijn abo is net verlopen, had het afgesloten vorig jaar toen ik naar het buitenland ging. Maar ik verwacht wel dat er iemand hier rondloopt met een subscription die wat caps kan maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Post ze dan ook gelijk ff hier zodra je ze kan zien
doe zoquote:Op donderdag 8 november 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook behoorlijk stom. Het is hooguit een preview
Dan bestel je er 1.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wil gewoon een hard copy exemplaar.
Vast wel. Volgens mij zie ik ook weleens bladen liggen bij GameMania of andere gamesshops en dat soort zaakjes. Het zal er niet day one liggen, maar daar zijn ze vast wel te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kan ik een losse bestellen dan?
Wanneer kwam het blad nou in print uit? Vandaag dus via iPad.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Volgens mij zie ik ook weleens bladen liggen bij GameMania of andere gamesshops en dat soort zaakjes. Het zal er niet day one liggen, maar daar zijn ze vast wel te krijgen.
De digitale versie kwam een week later dacht ik.
Oh, ik haal ze door elkaar: digitaal vandaag, 16de blad.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wanneer kwam het blad nou in print uit? Vandaag dus via iPad.
Tering, dan pas.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik haal ze door elkaar: digitaal vandaag, 16de blad.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:11 schreef -Kadesh- het volgende:
Mooiste zou zijn als iemand een pdf kon maken van die 18 bladzijdes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |