quote:Op donderdag 8 november 2012 05:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die 'kijkbuisjes' zijn posters, stelletje domme heaund'n
Ben je hommo ofsow, die verkoopt alleen power unlimited en geen engelse bladenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem aan dat het júist bij tenten als de bruna te koop is.
Bruna op schiphol en de Bruna in Rotterdam Centraal wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je hommo ofsow, die verkoopt alleen power unlimited en geen engelse bladen
quote:
Ja maar we wonen niet allemaal in de US of Hollandquote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Bruna op schiphol en de Bruna in Rotterdam Centraal wel.
[..]
Waar woon je dan? Ik kocht ze al in Nigeria terug in 2009, een week later dan de US release. Dus het lijkt mij dat je (vooral in Europa) niet veel moeite zal krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar we wonen niet allemaal in de US of Holland
Ik ga hier niet op in. Uw intonatie bevalt mij niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik kocht ze al in Nigeria terug in 2009, een week later dan de US release. Dus het lijkt mij dat je (vooral in Europa) niet veel moeite zal krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rechter is zeker die man uit de trailer
Komen om 21:00quote:Op donderdag 8 november 2012 18:08 schreef Haasbeuntje het volgende:
Waar zijn die 18 pagina's met informatie?
Ah ok, die wil maar niet ladenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Die link in mijn post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |