abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118880965
Goede morgen , waarom was er nog geen nieuw deel geopent?
das pas een drama
c_/
There is only one religion
pi_118882241
We waren aan het wachten tot iemand een originele titel bedacht.

Goed gedaan.
pi_118888797
Goedemiddag.
pi_118888905
Goeiemiddag :W

De oliebollenkraam staat er weer!
Vanmiddag eens even kijken wat hij heeft liggen. Owwww, ik vind dat zo lekker, die appelflapjes.
(Al zijn die van mezelf natuurlijk nóg lekkerder, maar ja, ben lui, dus tsja)
(Un)masking for the greater good.
pi_118889265
Hmmm, heb de plotselinge behoefte om planten te gaan kweken... :{
pi_118889445
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
Huh?
Ik wist niet eens dat zo'n behoefte bestond.
Vertel, hoe voelt dat?
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:17:33 #7
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118890485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
Niet nodig. Die pas gaat niet door :P
Hoewel het wel stukken goedkoper is, maar zorg dan wel voor goede filters :P

:Y)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:26:32 #8
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118893424
Het is niet echt warm buiten zeg! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_118893650
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Huh?
Ik wist niet eens dat zo'n behoefte bestond.
Vertel, hoe voelt dat?
Voor mij is het ook vaag... Ik dagdroom de hele tijd van planten, bloemen, een hutje omringd door zelfonderhouden groen. Ook een winkeltje waar ik ze verkoop, maar waar je ook thee en koffie kan drinken, en een sandwich eten kan. Ik bedoel: wtf? :7

quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Niet nodig. Die pas gaat niet door :P
Hoewel het wel stukken goedkoper is, maar zorg dan wel voor goede filters :P

:Y)
Haha! Nou, dat doe ik al een flinke tijd niet meer. Tegenwoordig gebruik ik meditatie en 'De Leegte' die ik van binnen gevonden heb. ;)
pi_118896239
Ommmmmm!

pi_118896523
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede morgen , waarom was er nog geen nieuw deel geopent?
das pas een drama
c_/
Wee mij! Oh, rampspoed! Zou de seniliteit toeslaan? Ik ben toch nog niet zo oud dat Dr. Alzheimer mijn bewustzijn komt halen?
Ik was gehaast en had niet door dat ik de lapo had. Daarom verzuimde ik een nieuw deel te openen. :@
pi_118896645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wee mij! Oh, rampspoed! Zou de seniliteit toeslaan? Ik ben toch nog niet zo oud dat Dr. Alzheimer mijn bewustzijn komt halen?
Ik was gehaast en had niet door dat ik de lapo had. Daarom verzuimde ik een nieuw deel te openen. :@
Ik wilde juist niet te gretig zijn en door zelf snel eentje te openen. O-)
pi_118896686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik wilde juist niet te gretig zijn en door zelf snel eentje te openen. O-)
Je bent een goed mens, Gray. :D
pi_118896749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

JIJ bent een goed mens!
pi_118896851
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Gray het volgende:

[..]

JIJ bent een goed mens!
Dat is hartverwarmend om te horen in deze koude, donkere dagen. :P
pi_118896908
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Soms moeten we elkaar even herinneren aan hoe bijzonder we zijn. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:46:59 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897030
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor mij is het ook vaag... Ik dagdroom de hele tijd van planten, bloemen, een hutje omringd door zelfonderhouden groen. Ook een winkeltje waar ik ze verkoop, maar waar je ook thee en koffie kan drinken, en een sandwich eten kan. Ik bedoel: wtf? :7
Dan zijn er drie mogelijkheden:
1) je hebt een voorspellende droom gehad. Over een paar jaar werk jij in het restaurant in een luxe spa met kassencomplex.
2) je ziet te vliegen. Vage obsessie met plantjes en thee. Get over it.
3) iets met diepere betekenis enzo. Wie weet staat het ergens voor.
pi_118897036
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wel een manier om de wereld een stukje mooier te maken. Als iedereen meedoet. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:47:49 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

quote:

[..]

JIJ bent een goed mens!
Jullie zijn allebei goede mensen :)
(Is dat ook weer opgelost :P )
pi_118897105
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Natalie het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn allebei goede mensen :)
(Is dat ook weer opgelost :P )
Die opmerking maakt jou dan ook weer tot een goed mens! O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:50:48 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897172
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die opmerking maakt jou dan ook weer tot een goed mens! O+
Hè nou, dan heb ik mijn goede daad weer gedaan O-)
pi_118897303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hè nou, dan heb ik mijn goede daad weer gedaan O-)
Kijk en zo simpel kan het werken aan een vrolijker wereld zijn.
pi_118897525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kijk en zo simpel kan het werken aan een vrolijker wereld zijn.
Precies! ^O^

Een aantal jaar geleden startte ik met het voornemen van één goede daad per dag te geven. Sinds een tijd probeer ik dat eigenlijk continu te doen, al blijkt dat soms nog knap lastig! Maar wat dat betreft helpt The Eightfold Path van het boeddhisme me daar wel bij om als kapstok te gebruiken, wat overigens ook de aanzet was tot die ommezwaai. De reden dat het soms zo lastig is, komt denk ik door de tegenreactie die ontstond uit het zeer dat ik tijdens mijn leven heb opgedaan. Als zaden die met kwaad water zijn gevoed, werpen die nu soms nog ongewild hun vruchten af. Niet meer onbewust laten wateren dus! ;)
pi_118897624
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Precies! ^O^

Een aantal jaar geleden startte ik met het voornemen van één goede daad per dag te geven. Sinds een tijd probeer ik dat eigenlijk continu te doen, al blijkt dat soms nog knap lastig! Maar wat dat betreft helpt The Eightfold Path van het boeddhisme me daar wel bij om als kapstok te gebruiken, wat overigens ook de aanzet was tot die ommezwaai. De reden dat het soms zo lastig is, komt denk ik door de tegenreactie die ontstond uit het zeer dat ik tijdens mijn leven heb opgedaan. Als zaden die met kwaad water zijn gevoed, werpen die nu soms nog ongewild hun vruchten af. Niet meer onbewust laten wateren dus! ;)
Dat zet de uitdrukking 'ergens pissig over zijn' wel in een heel nieuw licht.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:05:44 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897716
Stond een tijd geleden op Asd centraal en het regende hard, dus ik hield een plu ook boven degene die naast me stond. Die was echt verbaasd. Ik vind het heel normaal. Is dat ook een goede daad? :@
pi_118897823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:05 schreef Natalie het volgende:
Stond een tijd geleden op Asd centraal en het regende hard, dus ik hield een plu ook boven degene die naast me stond. Die was echt verbaasd. Ik vind het heel normaal. Is dat ook een goede daad? :@
Ja, hoor... Volgens mij wel.
pi_118897896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zet de uitdrukking 'ergens pissig over zijn' wel in een heel nieuw licht.
Zeker. :Y

Een boeddhistisch verhaal vertelt over de boeddha die stelde dat woede bij je houden was als een hete koolsteen oppakken met de intentie deze naar een ander te gooien. :)

quote:
Zeker!

Maar zelfs deuren openen voor een ander, iemand voor laten gaan in de rij, een fiets rechtop zetten die is omgevallen/omgewaaid, en vergelijkbare kleine daden vallen onder goede daden. In mijn ogen iig. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:18:39 #28
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118898181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Gray het volgende:

Zeker. :Y

Een boeddhistisch verhaal vertelt over de boeddha die stelde dat woede bij je houden was als een hete koolsteen oppakken met de intentie deze naar een ander te gooien. :)
Zit waarheid in. Zoals bij veel in 't boeddhisme.

quote:
Zeker!

Maar zelfs deuren openen voor een ander, iemand voor laten gaan in de rij, een fiets rechtop zetten die is omgevallen/omgewaaid, en vergelijkbare kleine daden vallen onder goede daden. In mijn ogen iig. :P
Oeh! Dan ben ik in ieder geval goed op weg.

Maar wat ik zo vreemd (en zelfs vervelend) vind is dat ik niet goed begrijp waarom dat soort dingen niet de normaalste zaak van de wereld zijn. Men (lees: veel mensen) lijken anderen zowat te negeren. Je passeert ze en ze kijken je niet aan, erkennen niet eens dat je naast ze staat op het station. Wat is er mis met een lach, een knikje, een 'Zo, het is weer slecht weer vandaag, maar gelukkkig hebben we een plu'. Het is zo... afstandelijk allemaal.
Ik kom uit een dorp, ben gewend om mensen, en dus ook onbekenden, te begroeten met 'hallo' of 'goedemorgen' (de laatste vooral bij ouderen) als ik ze tegenkom op weg naar bijv. de supermarkt.

Ben ik nou zo raar? Want soms heb ik echt dat idee. Dan kijken ze me aan of ze denken dat ik wat van ze wil ofzo, terwijl ik gewoon 'hallo' zeg. Wantrouwig gedoe.
pi_118899056
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

[..]

Maar wat ik zo vreemd (en zelfs vervelend) vind is dat ik niet goed begrijp waarom dat soort dingen niet de normaalste zaak van de wereld zijn. Men (lees: veel mensen) lijken anderen zowat te negeren. Je passeert ze en ze kijken je niet aan, erkennen niet eens dat je naast ze staat op het station. Wat is er mis met een lach, een knikje, een 'Zo, het is weer slecht weer vandaag, maar gelukkkig hebben we een plu'. Het is zo... afstandelijk allemaal.
Ik kom uit een dorp, ben gewend om mensen, en dus ook onbekenden, te begroeten met 'hallo' of 'goedemorgen' (de laatste vooral bij ouderen) als ik ze tegenkom op weg naar bijv. de supermarkt.

Ben ik nou zo raar? Want soms heb ik echt dat idee. Dan kijken ze me aan of ze denken dat ik wat van ze wil ofzo, terwijl ik gewoon 'hallo' zeg. Wantrouwig gedoe.
Ik heb jarenlang in de stad gewoond en nu sinds een aantal jaren in een dorp. Vind het heerlijk, die gemoedelijke mentaliteit. :)
pi_118899152
quote:

[..]

quote:

[..]

JIJ bent een goed mens!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Pfffffffffff
pi_118899274
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Pfffffffffff
Jij bent ook lief, hoor :Y
pi_118899368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

Denk ik ook. :Y

Al ook niet alles hoor, want boeddhisme heeft heel veel stromingen en nog meer doctrines. Zen en de meest 'pure' leer van Boeddha spreekt mij het meest aan, want geen metafysica en wel heel praktijkgericht.

quote:
[..]

Nee, je bent niet raar. En ja, je bent raar. ;)

We leven in een heel individualistische maatschappij, waar weinig aandacht wordt besteed aan ons innerlijke gevoelsleven (lees: spiritualiteit). Goedheid is kwetsbaarheid, en mensen wantrouwen het daarom, want wie wil zichzelf nou kwetsbaar opstellen? Recht van de sterkste is het hier, toch? In mijn ogen is het juist een teken van kracht, want kracht is niet hoeveel pijn je kan lijden, maar hoe goed je er aan voorbij kan gaan. Rocky zei ook al zoiets. :P

Maar zowel goed gedrag als slecht gedrag is besmettelijk, bij anderen en bij jezelf. Zoals je talen kan leren, sporttechnieken kan leren, zo ook kan je gedrag leren. De boeddha had dat heel goed door, maar anderen ook, zoals de Swami uit m'n signature. ;)
pi_118899390
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij bent ook lief, hoor :Y
Nou, echt niet hoor :N
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:57:21 #34
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118899774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, zeg!
Doe eens niet zo. Volgens mij ben jij zwaar oké, hoor :D
pi_118899864
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nou ja, zeg!
Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad? :o
pi_118899868
quote:

[..]

Nou ja, zeg!
Ik word een beetje kriebelig van dat: jij bent een goed mens , nee jij bent een goed mens.
Tel daarbij op dat mijn humeur al beneden peil is, dan heb je het hele plaatje :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:01:09 #37
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118899948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik word een beetje kriebelig van dat: jij bent een goed mens , nee jij bent een goed mens.
Tel daarbij op dat mijn humeur al beneden peil is, dan heb je het hele plaatje :P
Ik zeg niet dat je een goed mens bent, ik zeg alleen dat je zwaar oké bent :)
Maar snap het wel, hoor. Als ik al niet happy bent, en mensen gaan dat soort dingen zeggen, dan denk ik ook: ga heen!

Maar dat verandert niets aan de zaak dat je altijd vriendelijk tegen me bent. En da's dan ook alles waar ik mijn mening - voor zover ik van enig belang is - kan baseren.
Dus doe het er maar mee :7
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:01:35 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118899965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad? :o
Nee :N
pi_118899991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je een goed mens bent, ik zeg alleen dat je zwaar oké bent :)
Maar snap het wel, hoor. Als ik al niet happy bent, en mensen gaan dat soort dingen zeggen, dan denk ik ook: ga heen!

Maar dat verandert niets aan de zaak dat je altijd vriendelijk tegen me bent. En da's dan ook alles waar ik mijn mening - voor zover ik van enig belang is - kan baseren.
Dus doe het er maar mee :7
:*
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:03:56 #40
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118900082
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Pfffffffffff
My thoughts exactly ! :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:04:39 #41
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Denk ik ook. :Y

Al ook niet alles hoor, want boeddhisme heeft heel veel stromingen en nog meer doctrines. Zen en de meest 'pure' leer van Boeddha spreekt mij het meest aan, want geen metafysica en wel heel praktijkgericht.

[..]

Nee, je bent niet raar. En ja, je bent raar. ;)

We leven in een heel individualistische maatschappij, waar weinig aandacht wordt besteed aan ons innerlijke gevoelsleven (lees: spiritualiteit). Goedheid is kwetsbaarheid, en mensen wantrouwen het daarom, want wie wil zichzelf nou kwetsbaar opstellen? Recht van de sterkste is het hier, toch? In mijn ogen is het juist een teken van kracht, want kracht is niet hoeveel pijn je kan lijden, maar hoe goed je er aan voorbij kan gaan. Rocky zei ook al zoiets. :P

Maar zowel goed gedrag als slecht gedrag is besmettelijk, bij anderen en bij jezelf. Zoals je talen kan leren, sporttechnieken kan leren, zo ook kan je gedrag leren. De boeddha had dat heel goed door, maar anderen ook, zoals de Swami uit m'n signature. ;)
Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te worden :) Dat lijkt me geen leuk leventje.
Als ik ook maar één persoons dag op kan fleuren (of kan leren dat 'hallo' zeggen niet eng is), dan heb ik m'n missie al bereikt. Het kost je niets om je medemens te erkennen.

Soms het ik het idee dat ik in de verkeerde tijd geboren ben.
Of teveel ben blijven hangen in een vorig leven ofzo..
pi_118900136
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef R0N1N het volgende:

[..]

My thoughts exactly ! :P
Oh, jij word er ook kriebelig van?
Ben ik niet de enige :P
pi_118900172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, Lavenderr is stout en heeft behoefte aan spanking ~O> o|O O+
pi_118900201
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te worden :) Dat lijkt me geen leuk leventje.
Als ik ook maar één persoons dag op kan fleuren (of kan leren dat 'hallo' zeggen niet eng is), dan heb ik m'n missie al bereikt. Het kost je niets om je medemens te erkennen.

Dat is alleen maar te prijzen in je.
En wat je daarnet schreef, dat mensen je soms raar aankijken als je een praatje met ze begint of vriendelijk groet, dat herken ik zo.
Alsof iedereen in een coconnetje zit .
pi_118900239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je intentie was te irriteren, dan nee. ;)

quote:

[..]

Nou ja, zeg!
Lavenderr is O.K Olé, olé! *O*

quote:

[..]

Eén van de beste manieren om een bleu gevoel tegen te gaan is de zon aan de hemel wezen voor een ander. ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:08:55 #46
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118900300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, jij word er ook kriebelig van?
Ben ik niet de enige :P
Dat zoetsappige ophemellende geslijmjurk hoeft van mij niet nee. :r
Was al even bang dat het aan de kleur lag, maar gelukkig ben jij er nog. ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:12:54 #47
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118900497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
En wat je daarnet schreef, dat mensen je soms raar aankijken als je een praatje met ze begint of vriendelijk groet, dat herken ik zo.
Ik jaag er de buurt mee de stuipen op het lijf 's avonds ... :')
Vooral de wat oudere dames die hun rat/hond uitlaten...
Van verre zie ik ze al denken ... "oh, oh" ... en als ik dan passeer ... "Goedenavond !".
"EEEEK!!! oh, wacht, hij groet me alleen maar. (ipv beroven :') )"

Stiekem geniet ik daar wel van :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:15:10 #48
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie je wel, het ligt dus niet aan mij.
Het lijkt om ze soms niet (meer) weten hoe het ook alweer moest: een babbeltje maken.
Het is wat Gray zegt, de wereld is heel individualistisch geworden, en ik vind dat geen goede ontwikkeling.

Weet je, ik heb zo lang geleefd volgens verwachtingspatronen van anderen, me aangepast aan hoe ik dacht dat het hoorde (strak voor je uitkijken, mensen niet begroeten, leven in je eigen wereldje, werken, werken, werken, money rules), en dat ging zo tegen mijn persoonlijkheid in, dan ik mezelf niet meer herkende.
Scheit, dit in míjn leven. Gewoon lekker mezelf nu. Anderen accepteren 't maar. Of niet.
pi_118900640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef R0N1N het volgende:

[..]

JIJ BENT OOK GOED!
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:18:03 #50
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef R0N1N het volgende:

[..]

*aai*
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:19:37 #51
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:12 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik jaag er de buurt mee de stuipen op het lijf 's avonds ... :')
Vooral de wat oudere dames die hun rat/hond uitlaten...
Van verre zie ik ze al denken ... "oh, oh" ... en als ik dan passeer ... "Goedenavond !".
"EEEEK!!! oh, wacht, hij groet me alleen maar. (ipv beroven :') )"

Stiekem geniet ik daar wel van :P
Hihi, ik zie het gewoon voor me :D

Er is zo'n commercial, hij zal wel van Sire zijn: loopt er een oud vrouwtje op straat in het donker, en dan zie je zo'n shot van een jongere gast met zo'n cappuchon op. En je ziet haar denken This can't be good en dan helpt hij haar met oversteken.
pi_118900934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zie je wel, het ligt dus niet aan mij.
Het lijkt om ze soms niet (meer) weten hoe het ook alweer moest: een babbeltje maken.
Het is wat Gray zegt, de wereld is heel individualistisch geworden, en ik vind dat geen goede ontwikkeling.
Eigenlijk is het geheel logisch: we nemen de wereld in hokjes waar, we denken in hokjes, we praten in hokjes, we leven in hokjes en maken nu ook onze 'geest' ingekapseld tot ons eigen hokje.

Het is niet alleen een eigenschap van de mens, maar ook van het universum. Zonder iets, geen niets. Zonder licht, geen donker. Zonder man geen vrouw. Zonder binnen, geen buiten.

Alles heeft een antagonist en dat maakt van twee samen één. Ze komen uit elkaar voort, omdat ze afhankelijk zijn. Dat is ook het idee achter het yin yang symbool. ;)
pi_118900998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hihi, ik zie het gewoon voor me :D

Er is zo'n commercial, hij zal wel van Sire zijn: loopt er een oud vrouwtje op straat in het donker, en dan zie je zo'n shot van een jongere gast met zo'n cappuchon op. En je ziet haar denken This can't be good en dan helpt hij haar met oversteken.
Mijn ervaring is dat die jongens en meisjes vaak nog het liefst zijn, al dan wel stiekem. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:23:45 #54
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901026
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Eigenlijk is het geheel logisch: we nemen de wereld in hokjes waar, we denken in hokjes, we praten in hokjes, we leven in hokjes en maken nu ook onze 'geest' ingekapseld tot ons eigen hokje.

Het is niet alleen een eigenschap van de mens, maar ook van het universum. Zonder iets, geen niets. Zonder licht, geen donker. Zonder man geen vrouw. Zonder binnen, geen buiten.

Alles heeft een antagonist en dat maakt van twee samen één. Ze komen uit elkaar voort, omdat ze afhankelijk zijn. Dat is ook het idee achter het yin yang symbool. ;)
Dus eigenlijk ben ik gewoon abnormaal? :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:27:48 #55
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118901271
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Gray het volgende:
JIJ BENT OOK GOED!
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:18 schreef Natalie het volgende:
*aai*
hmmm, en wat is de achterliggende intentie in deze gevallen ?

>:)
pi_118901304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Gewoon...abnormaal...

Da's een contradictio in terminis. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:30:33 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901437
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Gewoon...abnormaal...

Da's een contradictio in terminis. :P
Broertje! :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:30:57 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901461
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

[..]

O-)
pi_118901523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nope!

quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

[..]

Lovingkindness. O-)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:39:28 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901989
Gut... topic in FEE met een link naar kinderen voor kinderen-liedjes.
Jeugdsentiment :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:43:27 #61
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118902234
"Op een onbewoond ei-heiland ... "
pi_118902435
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_118904588
quote:
Die vreselijke errrrrrrr
Ik vind dat ook zo jammer dat Rick Nieman dat ook zo vreselijk heeft, vind het verder zo'n sympathieke gast en goeie nieuwslezer, maar die errrrrrrrrr verpest het zo ;(
pi_118904704
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd! :s)
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:51:33 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_118918355
sorry voor de topic-titel hoor,
brengt iedereen blijkbaar in kerst en andere hogere sferen,
ben blij om hier onder "goed"gezelschap te vertoeven, als zoroatrist probeer ik ook het goede te doen ,te spreken en te denken ,wat niet altijd eenvoudig is.
ach die goede oude tijd van kinderen voor kinderen liedjes, gezien de komende verlanglijsten van de kinderen schiet mij maar een liedje in mij hoofd, Ben sinterklaas niet, heb GEEN geldboom in de tuin..

pi_118939843
'middag allemaal :P
  woensdag 7 november 2012 @ 17:12:36 #67
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118942505
Nog één dag en dan *O* weekend *O*

Goeiemiddag allen tezamen :)
pi_118944252
Ik heb vandaag mijn dag niet .....niks ernstig hoor gewoon mijn dag niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:45:52 #69
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118960662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet .....niks ernstig hoor gewoon mijn dag niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:52:44 #70
341900 Atmosphere82
pi_118961032
quote:

[..]

Precies, dat heb ik ook geregeld. Plus dat ik soms ook denk dat ik eigenlijk in een verkeerd werelddeel ben geboren. Soms denk ik dat ik eigenlijk in Bhutan geboren had moeten worden! :D
pi_118962046
quote:
wat een contrast hehe :o
pi_118967920
goeiemorgen, al of niet met zorgen :P
  donderdag 8 november 2012 @ 09:13:12 #73
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118968226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen, al of niet met zorgen :P
Môgguh ;)
pi_118979461
goedemiddag
pi_118979634
WEEKEND! :D
pi_118982617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Natalie het volgende:
WEEKEND! :D
Voor mij nog niet hoor.. :N
pi_118983086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voor mij nog niet hoor.. :N
Voor mij ook niet..:(
pi_118985732
Verschil moet er wezen :7
pi_118986159
je hebt werkpaarden en paradepaarden, he? :P
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Natalie het volgende:
Verschil moet er wezen :7
pi_118988236
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je hebt werkpaarden en paradepaarden, he? :P

[..]

:D
Nou, ik werk altijd hard. Maar nu heb ik het even gehad. Tijd voor ontspanning.
pi_118988528

Je hebt ook gekke paarden.
Twiddel
pi_118988567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nou, ik werk altijd hard. Maar nu heb ik het even gehad. Tijd voor ontspanning.
Geniet ervan! 8-)
pi_118988579
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_118988586
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ye Gods...
pi_118989657
Hey, beste mensen.. Natalie en ik hadden een leuk idee: we kennen een heel leuk kroegje in het centrum van Arnhem en dat gaan we op zaterdag 19 januari onveilig maken. Wie komt er ook?
Hebben we eindelijk een meet :P
pi_118990640
*O*
  donderdag 8 november 2012 @ 20:18:57 #87
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118992293
Zet 'm op FaecesBook, komt er vast wel iemand gezellig meedoen met onveilig maken :Y)
pi_118992478
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef R0N1N het volgende:
Zet 'm op FaecesBook, komt er vast wel iemand gezellig meedoen met onveilig maken :Y)
Wat heb je toch tegen FB? :)
  donderdag 8 november 2012 @ 20:27:42 #89
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118992731
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef Natalie het volgende:
Wat heb je toch tegen FB? :)
Hetzelfde als tegen Hyves, twitter & al die andere bullcrap. :P
pi_118992881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Hetzelfde als tegen Hyves, twitter & al die andere bullcrap. :P
Oké. Maar waarom begin je er dan over? :)
Zonde toch.
  donderdag 8 november 2012 @ 20:35:41 #91
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118993181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Natalie het volgende:
Oké. Maar waarom begin je er dan over? :)
Zonde toch.
ehm, het was meer bedoelt als een verwijzing naar een 'Project-X' feestje ... niet om af te geven op facebook ... (maar nu is de lol er af grmbl^%@^$%* :( & bedankt !!! :6 )

pi_118999963
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef R0N1N het volgende:

[..]

ehm, het was meer bedoelt als een verwijzing naar een 'Project-X' feestje ... niet om af te geven op facebook ... (maar nu is de lol er af grmbl^%@^$%* :( & bedankt !!! :6 )

Adem in, adem uit :7

pi_119005075
mogge! :O
pi_119005220
Goedemorgen
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:31:17 #95
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119005923
goede morgen c_/
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:17:02 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119006512
Mogge! :W
pi_119010261
Goeiemorgen :W
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:00:02 #98
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119011604
'middag
pi_119014290
Goedemiddag :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 14:42:04 #100
249559 crew  Lavenderr
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:49:12 #101
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119017320
Lavenderr is wakker, dames en heren :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:45:39 #102
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119019411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef Natalie het volgende:
Lavenderr is wakker, dames en heren :D
Nou de rest nog B-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:56:54 #103
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119022041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Nou de rest nog B-)
Ja, het is opvallend stil idd.
Misschien vinden ze ons eng :P
pi_119023461
Oef... Weekend! *O*
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:45:15 #105
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119023838
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oef... Weekend! *O*
Yeah! *O*
pi_119024871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Yeah! *O*
Heerlijk op mijn lauweren rusten :P
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:27:02 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_119024966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, het is opvallend stil idd.
Misschien vinden ze ons eng :P
Nee hoor, want

:Y
pi_119025524
YES EINDEEEELLLLIIIJJJKK WEEEEEEKEEEEEEEND <33333333333333
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:43:28 #109
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119025581
pi_119025725
quote:
Ik vrees dat ik je niet kan volgen.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-11-2012 18:57:33 ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:49:43 #111
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119025813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vrees gat ik je niet kan volgen.. :P
Dan heb je een kapot volgertje. :P

"Ze vinden ons misschien eng" - nee want "jij bent een leuke meid."

Ok, "meid" is niet op jou van toepassing, dus jij bent gewoon eng. Ok ? :P
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:49:54 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_119025818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vrees gat ik je niet kan volgen.. :P
Het gaat eigenlijk alleen maar om de titel. Je hoeft het plaatje niet te luisteren :P
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:50:30 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_119025835
quote:
wow, lekker *O*
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:59:50 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119026170
Lekker ongezond, maar vandaag eten we pizza :D
pi_119026203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:49 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dan heb je een kapot volgertje. :P

"Ze vinden ons misschien eng" - nee want "jij bent een leuke meid."

Ok, "meid" is niet op jou van toepassing, dus jij bent gewoon eng. Ok ? :P
Ach mijn hersenen zijn lichtelijk doorgebrand van een veel te lange werkdag. Ik zat veel te ingewikkeld te denken.
Eng ben ik zeker, althans er wordt heel verschillend gereageerd op mijn haar dat nu echt langer aan het worden is..
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:04:05 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119026346
Ach, sommige mannen kunnen lang haar goed hebben.
Andere zien eruit als een halve weerwolf.

Hoop dat jij onder de eerste valt, want anders is 't wel scary op de meet in januari :P
pi_119028283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
Ach, sommige mannen kunnen lang haar goed hebben.
Andere zien eruit als een halve weerwolf.

Hoop dat jij onder de eerste valt, want anders is 't wel scary op de meet in januari :P
Hmm... Volgens vriendinlief krijg ik er een hoog Legolasgehalte door, volgens sommige collega's staat het gewoon verwijfd.. Het is echt een kwestie van smaak, denk ik.
pi_119028669
Ik vind mannen met lang haar wel cool ;D
pi_119029277
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Catnip het volgende:
Ik vind mannen met lang haar wel cool ;D
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:09:30 #120
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119029390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hmm... Volgens vriendinlief krijg ik er een hoog Legolasgehalte door, volgens sommige collega's staat het gewoon verwijfd.. Het is echt een kwestie van smaak, denk ik.
Smaakvol lang haar.....
Ik heb liever spagghetti :Y)

btw goede avond :W
pi_119030372
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Smaakvol lang haar.....
Ik heb liever spagghetti :Y)

btw goede avond :W
Als je al zo vroeg op de avond zulke volslagen onzin begint uit te slaan, ben je volgens mij toe aan weekend :D
Goedenavond. :) :W
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:28:29 #122
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119030480
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je al zo vroeg op de avond zulke volslagen onzin begint uit te slaan, ben je volgens mij toe aan weekend :D
Goedenavond. :) :W
Nee toe aan een bord warm eten, daarna ben ik weer aanspreekbaar (kraam ik minder onzin uit) ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:28:59 #123
341900 Atmosphere82
pi_119030502
Is er een meet in januari? :)
pi_119030524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee toe aan een bord warm eten, daarna ben ik weer aanspreekbaar (kraam minder onzin uit) ;)
Oh dat ken ik! Ik ben echt een dweil als ik niet op tijd eet..
pi_119030536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
Is er een meet in januari? :)
Yup!
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:30:26 #126
341900 Atmosphere82
pi_119030577
Hm, ik heb denk ik iets gemist dan. Waar en wanneer dan E_O? :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:31:47 #127
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119030634
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hey, beste mensen.. Natalie en ik hadden een leuk idee: we kennen een heel leuk kroegje in het centrum van Arnhem en dat gaan we op zaterdag 19 januari onveilig maken. Wie komt er ook?Hebben we eindelijk een meet
hier het plan/idee
pi_119030710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik heb denk ik iets gemist dan. Waar en wanneer dan E_O? :D
het was ook alleen een vermelding op de OH.. En inderdaad, op 19 januari in Arnhem moet het er eindelijk van komen :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:35:03 #129
341900 Atmosphere82
pi_119030789
Hm, even verlof vragen dan maar, dan zie ik begin januari wel of ik kan (is op een zaterdag, dus dan moet ik verlof hebben)...
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:35:34 #130
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119030815
het wordt door ronin op fb en twitter geplaatst dus hoe dit project met X gaat lopen weten we niet , waarschijnlijk zijn we heel veilig met al die me-érs om ons heen ^O^ (dit is een grapje hoor)
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:38:52 #131
341900 Atmosphere82
pi_119031011
Hm, eigenlijk weet ik ineens al dat ik dan niet zal kunnen want mijn broer is namelijk twee dagen eerder jarig en die zal hoogstwaarschijnlijk zijn feest op die dag houden. Dat gaat voor mij toch voor!
:{

Ik weet trouwens dat ik dat vorig jaar ook zei toen er een meeting geprobeerd werd te organiseren, ook rond die tijd! ;)
pi_119031194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Dance99Vv het volgende:
het wordt door ronin op fb en twitter geplaatst dus hoe dit project met X gaat lopen weten we niet , waarschijnlijk zijn we heel veilig met al die me-érs om ons heen ^O^ (dit is een grapje hoor)
Ja maar.. Ja maar... dit was een TRU meet
pi_119031211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, eigenlijk weet ik ineens al dat ik dan niet zal kunnen want mijn broer is namelijk twee dagen eerder jarig en die zal hoogstwaarschijnlijk zijn feest op die dag houden. Dat gaat voor mij toch voor!

Ik weet trouwens dat ik dat vorig jaar ook zei toen er een meeting geprobeerd werd te organiseren, ook rond die tijd! ;)
We zijn er al een tijdje mee bezig, ja :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:45:22 #134
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119031358
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Niets mis met Legolas :D
Al heb ik ze liever zoals Aragorn :7
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:47:04 #135
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119031445
quote:

Bah... da's jammer. Dat je niet kan komen, dus. Niet dat je broer jarig is, wat dat laatste is natuurlijk gezellig :D
Beetje mijn schuld, die datum. Want ik wilde niet een week later *schaam*
pi_119031962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Niets mis met Legolas :D
Al heb ik ze liever zoals Aragorn :7
Ben blond, sorry..
pi_119031996
quote:

Dan kom je op de volgende :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:02:03 #138
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119032328
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ben blond, sorry..
Ben je in ieder geval makkelijk te herkennen op de meet.
En anders is 'Legolas!' roepen makkelijk dan 'Enneacanthus_Obesus' :7
pi_119032666
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ben je in ieder geval makkelijk te herkennen op de meet.
En anders is 'Legolas!' roepen makkelijk dan 'Enneacanthus_Obesus' :7
ja dat zijn best veel lettergrepen he? :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:30:55 #140
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119033877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

ja dat zijn best veel lettergrepen he? :P
Ik ga niet eens proberen het uit te spreken. Dat wordt Legolas of Eeejooo :P
pi_119033932
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik ga niet eens proberen het uit te spreken. Dat wordt Legolas of Eeejooo :P
Na voldoende drank wordt het vast makkelijker :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 06:56:14 #142
341900 Atmosphere82
pi_119046868
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:47 schreef Natalie het volgende:

[..]

Bah... da's jammer. Dat je niet kan komen, dus. Niet dat je broer jarig is, wat dat laatste is natuurlijk gezellig :D
Beetje mijn schuld, die datum. Want ik wilde niet een week later *schaam*
Hm jammer, want een week later zou ik (indien verlof toegekend) wel kunnen! :{
pi_119047045
Goedemorgen!!
pi_119047064
mogge! :O
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:32:44 #145
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119047081
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 06:56 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hm jammer, want een week later zou ik (indien verlof toegekend) wel kunnen! :{
M'n man en moeder zijn dan jarig... vandaar.
Al die verjaardagen in januari. Grom!
pi_119053804
Kan echt niet wachten op breaking dawn part 2 <3
pi_119053954
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef Catnip het volgende:
Dat is een flim, game, app, nieuwe biersoort?
pi_119054822
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een flim, game, app, nieuwe biersoort?
Film haha, ken je twilight niet?
pi_119055405
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:36 schreef Catnip het volgende:

[..]

Film haha, ken je twilight niet?
Oh... Natuurlijk! :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:24:23 #150
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119066499
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef Catnip het volgende:
:D!
Nou, ik ga hem ook zien, hoor.
Altijd leuk om naar de bios te gaan.

Binnenkort ook naar Skyfall :Y
pi_119077069
Goedemorgen :)
  zondag 11 november 2012 @ 16:26:03 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119089083
Mogge allemaal :W
pi_119089126
Pflllllllllllllllllllllllllrrrrrt!
  zondag 11 november 2012 @ 16:28:14 #154
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119089193
quote:
16s.gif Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Gray het volgende:
Pflllllllllllllllllllllllllrrrrrt!
Wat nu?
pi_119090146
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat nu?
Moe, kater, al dat pijn en verdriet in deze wereld.

Je weet wel, the usual sunday. :P
  zondag 11 november 2012 @ 16:57:16 #156
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119090418
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Moe, kater, al dat pijn en verdriet in deze wereld.

Je weet wel, the usual sunday. :P
Ah, niets bijzonders dus :P
pi_119090423
Hij wil gewoon graag zelf uitmaken of zijn morgen goed is. :P
Hmm.. Ik heb in twee fasen geslapen. In zekere zin zou ik kunnen zeggen dat het ochtend is, dusse.. Goeiemorgen! :W
pi_119090563
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ah, niets bijzonders dus :P
Nope. :s)

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij wil gewoon graag zelf uitmaken of zijn morgen goed is. :P
En dat. :Y
  zondag 11 november 2012 @ 17:43:22 #159
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119091986
Wie wil er een kerstkaartje? :7
pi_119092359
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef Natalie het volgende:
Ik wil Apophis voor kerst.
  zondag 11 november 2012 @ 17:53:20 #161
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119092378
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Wattes?
  zondag 11 november 2012 @ 17:58:20 #162
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119092558
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef Gray het volgende:
De asteroïde ? :P
pi_119092566
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wattes?
Een flinke asteroide die mogelijk inslaat over een aantal jaar. Bij nader inzien wil ik 'm liever ruilen voor een grotere, eentje die al het leven op aarde zou bedreigen.
  zondag 11 november 2012 @ 18:00:38 #164
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119092636
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef Gray het volgende:
Een flinke asteroide die mogelijk inslaat over een aantal jaar. Bij nader inzien wil ik 'm liever ruilen voor een grotere, eentje die al het leven op aarde zou bedreigen.
Ja, [diameter van] 350m is niks. Had best een nulletje bij gemogen >:)
  Moderator zondag 11 november 2012 @ 18:00:44 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_119092639
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef Gray het volgende:

[..]

:o

Eet smakelijk allemaal c_/
  zondag 11 november 2012 @ 18:05:53 #166
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119092822
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
:o

Eet smakelijk allemaal c_/

Thnx!
Jij ook een smakelijk eten. ;)
  Moderator zondag 11 november 2012 @ 18:18:05 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_119093299
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thnx!
Jij ook een smakelijk eten. ;)
Wat een leuke smiley. Die wil ik ook!
pi_119094539
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja, [diameter van] 350m is niks. Had best een nulletje bij gemogen >:)
Of twee.

Waarom wachten tot deze planeet gereduceerd wordt tot het niveau van Venus? Zet je alle ontwikkelingen naast elkaar en extrapoleer je die naar een wellicht niet al te verre toekomst, dan is duidelijk dat we ons hoofd al een tijd lang op het blok hebben liggen.

Ach, met een beetje geluk stort er voor die tijd een miljardenkostende vliegende moordmachine op m'n dak terwijl ik in bed lig te dromen van vurige omhelzing van een reeds onontdekt hemellichaam dankzij een 20 keer lager budget voor verkenning van het heelal ten opzichte van op afstand bestuurbare bommen gebruiken op onschuldige boeren, vrouwen en kinderen in olierijke landen.

Een mens moet toch positief blijven in zijn leven en dromen hebben, he?
pi_119095186
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef Natalie het volgende:
Lijkt me gezellig om er een van je te krijgen. :)

Iedereen lekker gegeten? :P
  zondag 11 november 2012 @ 22:22:03 #170
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119106977
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig om er een van je te krijgen. :)

Iedereen lekker gegeten? :P
Pasta :Y

En dat kan geregeld worden!
  zondag 11 november 2012 @ 22:23:21 #171
341900 Atmosphere82
pi_119107066
Ik vond alleen Twilight zelf redelijk, de vervolgfilms waren echt matig vond ik...
  zondag 11 november 2012 @ 22:26:02 #172
341900 Atmosphere82
pi_119107247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Natalie het volgende:

[..]

:D!
Nou, ik ga hem ook zien, hoor.
Altijd leuk om naar de bios te gaan.

Binnenkort ook naar Skyfall :Y
Ik hoorde van een collega dat Skyfall erg goed is! Goede muziek, spannende ontwikkelingen. Af en toe wel weer de traditiegetrouwe ongeloofwaardige momentjes (Bondgirls die overmatig veel spierkracht hebben en dat demonstreren enzo), maar uiteindelijk hoef je je tijdens de film geen moment te vervelen volgens hem! :s)
  zondag 11 november 2012 @ 22:27:31 #173
341900 Atmosphere82
pi_119107328
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:32 schreef Natalie het volgende:

[..]

M'n man en moeder zijn dan jarig... vandaar.
Al die verjaardagen in januari. Grom!
Oké een week eerder dan, of dan maar de eerste week van februari ((ga(an) ik/weer :') )!?
pi_119108776
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vond alleen Twilight zelf redelijk, de vervolgfilms waren echt matig vond ik...
Ik vond breaking dawn het best:3
  zondag 11 november 2012 @ 23:25:35 #175
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119110162
Het einde van het weekend nadert weer...... :O
  maandag 12 november 2012 @ 12:14:23 #176
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119120079
De maandagmorgen weer overleeft...de week is weer begonnen( diepe zucht)
pi_119121839
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
De maandagmorgen weer overleeft...de week is weer begonnen( diepe zucht)
:'( Ik heb geen zin deze week!
pi_119121848
quote:
6s.gif Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Natalie het volgende:

[..]

Pasta :Y

En dat kan geregeld worden!
Ok, dan krijg je er ook één van mij!
pi_119125826
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

:'( Ik heb geen zin deze week!
Meh, ik ook niet :( Moet bepaalde mensen onder ogen komen, heb ik geen zin in.
  maandag 12 november 2012 @ 16:06:46 #180
341900 Atmosphere82
pi_119128433
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik vond breaking dawn het best:3
Oké, dat is toch het deel waarin ook weerwolven meespelen of niet? :)
pi_119136934
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan... Moeilijke gesprekken, bah.
  maandag 12 november 2012 @ 20:29:45 #182
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119139796
Siiiiiiiinterklaasje komt maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht! :D
  maandag 12 november 2012 @ 20:47:32 #183
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119140891
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Natalie het volgende:
Siiiiiiiinterklaasje komt maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht! :D
Ik ben al bezig met kadootjes kopen enzo, anders kom ik financieel in de problemen als ik die allemaal in de week voor sinterklaas moet halen :{w
  maandag 12 november 2012 @ 20:49:40 #184
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119140982
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Catnip het volgende:

[..]

het moeilijkste is mezelf(jezelf) onder ogen komen.... :{w
  maandag 12 november 2012 @ 20:58:44 #185
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119141493
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met kadootjes kopen enzo, anders kom ik financieel in de problemen als ik die allemaal in de week voor sinterklaas moet halen :{w
Dan heb je niet veel keuze idd. Moet je veel kopen voor je familie/vrienden?
Soms zie je wel eens dat er een thema is, hè, bijv. 5 cadeautjes van 2.50 per stuk. En dan komen ze door een dobbelspel bij een ander terecht enzo. Op zich wel goed budgetdingen. Maar budget is helaas niet altijd mogelijk...

Ben gisteren begonnen met het stickeren van de eerste lading kerstkaarten. Vroeger schreef ik alles, maar ben linkshandig, dus na een kaart of 10 was m'n hand blauw of zwart van de inkt. En dan heb ik het nog niet over het schrijven van een lieve kerstgroet in een glossy kerstkaart... wat een ramp. Moet 10 minuten wachten na iedere regel omdat ik anders de natte inkt over de hele kaart uit veeg :')
Nee, nu gewoon stickers voor het adres, en geen glossy kaarten meer. Hahaha!
  maandag 12 november 2012 @ 23:00:51 #186
341900 Atmosphere82
pi_119148690
Hm, wij moeten er met de familie ook maar eens aan beginnen... Voor je het weet is het inderdaad december! :D
pi_119151186
quote:
Zo attent zijn maar weinig mensen :)
pi_119154110
Goedemorgen allemaal!

Werd zo lekker wakker vandaag; precies zoals ik ging slapen. Ik dacht nog voordat ik slapen ging dat ik graag wilde dobberen, zweven in het niets en zodoende loste ik langzaam op in m'n dromen. Toen ik wakker werd voelde het alsof ik zachtjes weer bijeen kwam, terug in het lichaam waarin ik geboren werd. Ik weet niet wat ik droomde, maar het was heerlijk ontspannend in ieder geval. O+

Hoe was jullie ochtend? Hoe wordt de dag?
pi_119163458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:35 schreef Gray het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Werd zo lekker wakker vandaag; precies zoals ik ging slapen. Ik dacht nog voordat ik slapen ging dat ik graag wilde dobberen, zweven in het niets en zodoende loste ik langzaam op in m'n dromen. Toen ik wakker werd voelde het alsof ik zachtjes weer bijeen kwam, terug in het lichaam waarin ik geboren werd. Ik weet niet wat ik droomde, maar het was heerlijk ontspannend in ieder geval. O+

Hoe was jullie ochtend? Hoe wordt de dag?
Hmm.. volgend jaar een nieuwe cv ketel aanschaffen..
pi_119163896
Waar staat OH voor? Is dit een SC topic?
pi_119163919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:34 schreef HyperViper het volgende:
Waar staat OH voor? Is dit een SC topic?
On Hopic. :Y
pi_119163938
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

On Hopic. :Y
Ik heb het gevoel dat ik nu nog niet veel meer weet? Wat is de bedoeling van dit topic?
pi_119163975
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik nu nog niet veel meer weet? Wat is de bedoeling van dit topic?
Gewoon een beetje Ouwe Hoeren.
pi_119163976
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef HyperViper het volgende:

[..]

OH staat voor Ouwe Hoeren... Ik dacht dat die term algemeen bekend was op Fok?
pi_119164014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

OH staat voor Ouwe Hoeren... Ik dacht dat die term algemeen bekend was op Fok?
Zou kunnen. Ik leer nog steeds. ;) Anyway, een perfect topic voor mij dus. Maar hebben jullie ook een beetje het gevoel dat het karig is in TRU de laatste tijd? Damn vroeger hadden we topics joh. De pitt ofzo (met die vermiste fokkers).. en een reeks over zo'n creepy bos met enge dieren erin (van die oogjes zag je op de foto).
Prachtig was dat.
pi_119164039
Mijn punt is dat er weer eens een stevig mysterie moet komen hier.
pi_119164080
Eens, maar denk dat het komt omdat de laatste tijd meer cynici meekijken dan TRU'ers. En cynici voegen gewoon niets toe.
pi_119164104
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik leer nog steeds. ;) Anyway, een perfect topic voor mij dus. Maar hebben jullie ook een beetje het gevoel dat het karig is in TRU de laatste tijd? Damn vroeger hadden we topics joh. De pitt ofzo (met die vermiste fokkers).. en een reeks over zo'n creepy bos met enge dieren erin (van die oogjes zag je op de foto).
Prachtig was dat.
TRU leeft juist weer een beetje op... Maar als je een idee hebt over een intrigrerend topic. Be my guest :P
pi_119164116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Eens, maar denk dat het komt omdat de laatste tijd meer cynici meekijken dan TRU'ers. En cynici voegen gewoon niets toe.
Klopt. Ik word ook wel een beetje gaar van de overdaad aan scepticisme. Niet dat ik zo goedgelovig ben. Maar godsamme zeg, zo durft niemand meer iets mysterieus te plaatsen. Ik denk dat het tijd wordt dat ik mijn eigen mysterie ga maken.
pi_119164178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Klopt. Ik word ook wel een beetje gaar van de overdaad aan scepticisme. Niet dat ik zo goedgelovig ben. Maar godsamme zeg, zo durft niemand meer iets mysterieus te plaatsen. Ik denk dat het tijd wordt dat ik mijn eigen mysterie ga maken.
Nou schotel ons eens een mysterie voor 8-)
pi_119164237
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Cynici niet per sé. Sceptici zeker wel. Op zich zijn diverse geluiden juist goed. Een plek waar mensen het alleen maar met elkaar eens zijn levert ook weinig discussie op.
Dat laatste kan ook gewoon niet, hier. Op een forum dat gespecialiseerd is in één onderwerp is dat een ander verhaal. Hier zullen er altijd mensen van divers pluimage komen kijken.
pi_119164254
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan... Moeilijke gesprekken, bah.
Ja precies..
pi_119164258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

TRU leeft juist weer een beetje op... Maar als je een idee hebt over een intrigrerend topic. Be my guest :P
Dat kan wel zijn maar het zijn allemaal van die marginale onderwerpen die mij niet prikkelen. We moeten iets hebben waar je écht angstig van wordt. Iets waarvan mensen zoiets hebben van godverdomme. Dit is bizar. Daar ligt de sleutel tot de werkelijke herleving van TRU.
Heb je het topic de Pitt wel eens gelezen? Dat was er zo'n een.

Tijd voor een nieuw TRU. Een TRU waar mensen achteraf spijt van krijgen dat ze het gelezen hebben. Een TRU waar mensen werkelijk van in een psychose schieten. Een TRU zoals TRU moet zijn.
pi_119164267
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja precies..
Perikelen op school?
pi_119164282
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou schotel ons eens een mysterie voor 8-)
You just wait and see. Er staat jou een grote verrassing te wachten Lavenderr.
pi_119164315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Perikelen op school?
Neeh, laatst een gesprek gehad met iemand en dat liep nogal uit de hand. En tja, school gaat ook ineens niet meer zo best.
pi_119164318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Cynici niet per sé. Sceptici zeker wel. Op zich zijn diverse geluiden juist goed. Een plek waar mensen het alleen maar met elkaar eens zijn levert ook weinig discussie op.
Dat laatste kan ook gewoon niet, hier. Op een forum dat gespecialiseerd is in één onderwerp is dat een ander verhaal. Hier zullen er altijd mensen van divers pluimage komen kijken.
Ben blij dat je het onderscheid ook maakt tussen sceptici en cynici, maar het zijn in mijn ogen juist de cynici die het leven zuigen uit mensen, een scepticus snijdt slechts de vetrandjes weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 13-11-2012 14:55:54 (oeps :D) ]
pi_119164393
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn maar het zijn allemaal van die marginale onderwerpen die mij niet prikkelen. We moeten iets hebben waar je écht angstig van wordt. Iets waarvan mensen zoiets hebben van godverdomme. Dit is bizar. Daar ligt de sleutel tot de werkelijke herleving van TRU.

Tijd voor een nieuw TRU. Een TRU waar mensen spijt van krijgen dat ze het gelezen hebben achteraf. Een TRU waar mensen werkelijk van in een psychose schieten. Een TRU zoals TRU moet zijn.
Nou, zo is TRU nooit geweest, bij mijn weten.. Ik denk ook dat mensen tegenwoordig sceptischer zijn. Veel schijnbaar onverklaarbare zaken zijn grotendeels verklaard.
Maar als je een onderwerp weet.. Graag!
pi_119164419
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Oké, dat is toch het deel waarin ook weerwolven meespelen of niet? :)
Jep, het zijn eigenlijk gedaanteverwisselaars..hadden net zo goed ipv wolven kippen kunnen zijn ofzo:P

[ Bericht 0% gewijzigd door Catnip op 13-11-2012 17:34:52 ]
pi_119164427
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

You just wait and see. Er staat jou een grote verrassing te wachten Lavenderr.
Je weet mensen te intrigreren. Dat heb je alvast mee :P
pi_119164584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou, zo is TRU nooit geweest, bij mijn weten..
Klopt. Zo erg moet het worden. Maar het was een stuk mysterieuzer en de verhalen waren grimmiger. Maar eey, dit is niet iets wat aan de moderatie ligt dus voel je niet aangevallen.

quote:
Ik denk ook dat mensen tegenwoordig sceptischer zijn. Veel schijnbaar onverklaarbare zaken zijn grotendeels verklaard.
Maar als je een onderwerp weet.. Graag!
Aan de ene kant geef ik je gelijk, ivm atheïsme etc. Aan de andere kant heb ik ook juist het idee dat mensen steeds zweveriger worden. Met al dat new-age geneuzel. Maar ik zal stevig nadenken over een onderwerp en met iets komen. Iets waarvan jij zal zeggen godverdomme. Dit is bizar. Iets waar meerdere pagina's over gepraat zal moeten worden. Die belofte heb je.

Het wordt tijd dat scepticisme plaats maakt voor angst. Tijd dat mensen hier niet meer komen om onderwerpen te bagatelliseren maar om onderwerpen uit te pluizen. Daar kom ik kijken. Daar ga ik voor zorgen.
pi_119164588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben blij dat je het onderscheid ook maakt tussen sceptici en cynici, maar het zijn in mijn ogen juist de sceptici die het leven zuigen uit mensen, een scepticus snijdt slechts de vetrandjes weg.
Ik neem aan dat de eerste keer 'cynici' moet zijn..
Dat klopt en daarom wordt er ook onderscheid gemaakt tussen ervaringstopics en topics waar mensen een stelling graag willen bewijzen.
Als je dat laatste wilt, zul je toch ook tegen kritiek moeten kunnen.
pi_119164665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de eerste keer 'cynici' moet zijn..
Dat klopt en daarom wordt er ook onderscheid gemaakt tussen ervaringstopics en topics waar mensen een stelling graag willen bewijzen.
Als je dat laatste wilt, zul je toch ook tegen kritiek moeten kunnen.
Oeps! :D

Maar inderdaad. En ik ben het helemaal met je eens.
pi_119164773
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Klopt. Zo erg moet het worden. Maar het was een stuk mysterieuzer en de verhalen waren grimmiger. Maar eey, dit is niet iets wat aan de moderatie ligt dus voel je niet aangevallen.

[..]

Aan de ene kant geef ik je gelijk, ivm atheïsme etc. Aan de andere kant heb ik ook juist het idee dat mensen steeds zweveriger worden. Met al dat new-age geneuzel. Maar ik zal stevig nadenken over een onderwerp en met iets komen. Iets waarvan jij zal zeggen godverdomme. Dit is bizar. Iets waar meerdere pagina's over gepraat zal moeten worden. Die belofte heb je.

Het wordt tijd dat scepticisme plaats maakt voor angst. Tijd dat mensen hier niet meer komen om onderwerpen te bagatelliseren maar om onderwerpen uit te pluizen. Daar kom ik kijken. Daar ga ik voor zorgen.
Dat eerste is al intrigrerend. Waarom zijn mensen steeds nuchterder en sommigen steeds zweveriger?
Dat laatste ben ik met je eens.. uitpluizen is altijd beter dan bagatelliseren. Of scepsis plaats moet maken voor angst, weet ik niet hoor :P Ik hoop nog altijd dat er iemand is die kan aantonen dat er idd. fenomen bestaan zoals helderziendheid en telepathie, whatever..
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:26:34 #215
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119174739
quote:

Ja, daar staat me wel iets van bij idd. Ver ver weg. Da's jaren geleden!

quote:
Tijd voor een nieuw TRU. Een TRU waar mensen achteraf spijt van krijgen dat ze het gelezen hebben. Een TRU waar mensen werkelijk van in een psychose schieten. Een TRU zoals TRU moet zijn.
Nou, ik moet zeggen, je weet het wel leuk te verkopen!
Maar TRU is niet zo uhmmm psychotisch. Hahaha.

quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:

Black Eyed Kids?
pi_119177516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef Natalie het volgende:

[..]

Maar TRU is niet zo uhmmm psychotisch. Hahaha.

[..]

Spreek voor jezelf ja!
pi_119177553
quote:

[..]

Ik kan een topic met die naam niet vinden.. Jij wel?
pi_119189955
Waarom ben ik wakker voordat de wekker gaat? :o
Mogge allen!
pi_119190199
Jij bent vroeg..
Goedemorgen allemaal :)
pi_119190581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik kan een topic met die naam niet vinden.. Jij wel?
Ik ook niet.. ik weet dat ik een tijdje terug een soort van wiki onder ogen had met alle oude fok! termen, bekende topics en bekende users.. Daar stond dat topic ook tussen, tevens die waar Kastanova zijn baan verliest door een fok!ker... Misschien weet iemand hier welke pagina ik bedoel?
pi_119195266
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik ook niet.. ik weet dat ik een tijdje terug een soort van wiki onder ogen had met alle oude fok! termen, bekende topics en bekende users.. Daar stond dat topic ook tussen, tevens die waar Kastanova zijn baan verliest door een fok!ker... Misschien weet iemand hier welke pagina ik bedoel?
Oh zoek die pagina maar even op dan.. Anders ztt de Feestverlichting erachter..
pi_119195478
Hell yeah biooootch TRU / Geen pottenkijkers.
Geen pottenkijkers. Gevonden.
pi_119197950
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef HyperViper het volgende:
Spannend verhaal, idd..
Nou wie weet komt er nog een glaasjedraaisessie.. Daar maken we dan ook een spannend vervolgverhaal van :)
pi_119199507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Spannend verhaal, idd..
Nou wie weet komt er nog een glaasjedraaisessie.. Daar maken we dan ook een spannend vervolgverhaal van :)
Ben benieuwd :D
pi_119201636
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:54 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ben benieuwd :D
We hadden er een vrij droog verhaal van gemaakt, de vorige keer. Dat het vooral leuk was en helemaal niet eng enzo..
We hadden natuurlijk onze kans moeten grijpen en op zijn minst moeten zeggen dat we om de beurt bezeten raakten enzo.. maar ja, WagakB was ook een te lieve entiteit om zoiets mee te doen..
pi_119202357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We hadden er een vrij droog verhaal van gemaakt, de vorige keer. Dat het vooral leuk was en helemaal niet eng enzo..
We hadden natuurlijk onze kans moeten grijpen en op zijn minst moeten zeggen dat we om de beurt bezeten raakten enzo.. maar ja, WagakB was ook een te lieve entiteit om zoiets mee te doen..
Haha..
Lijkt me btw weird om echt bezeten te zijn. Vraag me af of je dat ook echt voelt en alles.
  woensdag 14 november 2012 @ 17:34:55 #227
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119206464
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef HyperViper het volgende:
Ik kom mezelf tegen in dat topic :D
(Zei toch dat het me bekend voorkwam!)
pi_119210128
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef Catnip het volgende:

[..]

Haha..
Lijkt me btw weird om echt bezeten te zijn. Vraag me af of je dat ook echt voelt en alles.
Ik denk dat je er helemaal bij bent en dat het aanvoelt als een aanval van vreselijke razernij of angst of verdriet, ofzoiets.. Althans dat stel ik me er bij voor.
pi_119210385
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik kom mezelf tegen in dat topic :D
(Zei toch dat het me bekend voorkwam!)
Dat kan ook alleen maar in TRU he? Jezelf tegenkomen.. Spooky!
  woensdag 14 november 2012 @ 19:51:01 #230
341900 Atmosphere82
pi_119211295
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef Catnip het volgende:

[..]

Jep, het zijn eigenlijk gedaanteverwisselaars..hadden net zo goed ipv wolven kippen kunnen zijn ofzo:P
Aha!
  woensdag 14 november 2012 @ 19:54:19 #231
341900 Atmosphere82
pi_119211456
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat eerste is al intrigrerend. Waarom zijn mensen steeds nuchterder en sommigen steeds zweveriger?
Dat laatste ben ik met je eens.. uitpluizen is altijd beter dan bagatelliseren. Of scepsis plaats moet maken voor angst, weet ik niet hoor :P Ik hoop nog altijd dat er iemand is die kan aantonen dat er idd. fenomen bestaan zoals helderziendheid en telepathie, whatever..
'God' misschien, ooit? ;)
pi_119211570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

'God' misschien, ooit? ;)
Dan hebben we gelijk het bewijs dat god bestaat :P
  woensdag 14 november 2012 @ 19:59:41 #233
341900 Atmosphere82
pi_119211720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zeg E_O, ik heb dat eigenlijk nooit verteld maar op die avond voelde ik mezelf een tiental seconden of zo 'heen en weer gaan' (lichamelijk, ik weet eigenlijk niet hoe ik dat beter moet omschrijven). Het was net of ik echt heel kort in een soort trance was en toen was het weer weg. Vorig jaar zei ik daar toen niets van maar nu herinner ik me dat ineens weer!
Misschien kwam het door de wierook in het huis van Miss V. of door het glaasje draaien, of misschien beelde ik het me alleen maar in, maar het was wel vreemd...

Het klinkt vaag hè? :D
  woensdag 14 november 2012 @ 20:00:03 #234
341900 Atmosphere82
pi_119211739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan hebben we gelijk het bewijs dat god bestaat :P
Ja idd!
pi_119212041
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Zeg E_O, ik heb dat eigenlijk nooit verteld maar op die avond voelde ik mezelf een tiental seconden of zo 'heen en weer gaan' (lichamelijk, ik weet eigenlijk niet hoe ik dat beter moet omschrijven). Het was net of ik echt heel kort in een soort trance was en toen was het weer weg. Vorig jaar zei ik daar toen niets van maar nu herinner ik me dat ineens weer!
Misschien kwam het door de wierook in het huis van Miss V. of door het glaasje draaien, of misschien beelde ik het me alleen maar in, maar het was wel vreemd...

Het klinkt vaag hè? :D
Nou ja, die maffe antwoorden die we op een gegeven moment kregen waren ook wel uncanny, eigenlijk...
  woensdag 14 november 2012 @ 20:10:50 #236
341900 Atmosphere82
pi_119212261
Ja hè... Over die SS Totenkopf divisie enzo... -O-
  woensdag 14 november 2012 @ 20:16:09 #237
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119212550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja hè... Over die SS Totenkopf divisie enzo... -O-
Say, what ...
Zeg, wat hebben jullie allemaal wel niet zitten doen/vragen daar :?
Van alles wat ik er zo links en rechts van voorbij heb zien komen, is toch wel één van de bizardere 'fragmenten' te noemen :D
  woensdag 14 november 2012 @ 20:21:34 #238
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119212830
_O- & dan lees je op nu.nl vervolgens: http://www.nu.nl/boek/295(...)aten-executeren.html

... dat is dan wel weer een bizar soort toeval te noemen. (Dat was overigens geen Totenkopf maar Wiking divisie, maar toch :P ) O+
  woensdag 14 november 2012 @ 20:25:29 #239
341900 Atmosphere82
pi_119213014
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef R0N1N het volgende:
_O- & dan lees je op nu.nl vervolgens: http://www.nu.nl/boek/295(...)aten-executeren.html

... dat is dan wel weer een bizar soort toeval te noemen. (Dat was overigens geen Totenkopf maar Wiking divisie, maar toch :P ) O+
Tsja... Bernard... 8)7
pi_119213246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat je er helemaal bij bent en dat het aanvoelt als een aanval van vreselijke razernij of angst of verdriet, ofzoiets.. Althans dat stel ik me er bij voor.
Ik ook, lijkt me verschrikkelijk.
Maarja, dan zou ik nu ook zo half bezeten moeten zijn..soms heb ik ook weleens van die momenten..hmm
pi_119213287
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Say, what ...
Zeg, wat hebben jullie allemaal wel niet zitten doen/vragen daar :?
Van alles wat ik er zo links en rechts van voorbij heb zien komen, is toch wel één van de bizardere 'fragmenten' te noemen :D
Er was niet alleen wierook, maar ook wietrook en glaasjes met whiskey :P En heel veel lol.. Alleen in het begin lukte het voor geen meter. Later raak je meer op elkaar ingespeeld ofzo en toen kregen we best uitgebreide antwoorden. Helaas hebben we niet genotuleerd, dus veel infromatie is verloren gegaan. Wat op mij het meeste indruk maakte was dat die entiteit zijn eigen bestaan ontkende. Hij noemde zichzelf een product van ons gezamenlijk onderbewustzijn.
pi_119213428
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik ook, lijkt me verschrikkelijk.
Maarja, dan zou ik nu ook zo half bezeten moeten zijn..soms heb ik ook weleens van die momenten..hmm
Hmm... Geen commentaar. :P
  woensdag 14 november 2012 @ 23:18:13 #243
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119222271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er was niet alleen wierook, maar ook wietrook en glaasjes met whiskey :P En heel veel lol.. Alleen in het begin lukte het voor geen meter. Later raak je meer op elkaar ingespeeld ofzo en toen kregen we best uitgebreide antwoorden. Helaas hebben we niet genotuleerd, dus veel infromatie is verloren gegaan. Wat op mij het meeste indruk maakte was dat die entiteit zijn eigen bestaan ontkende. Hij noemde zichzelf een product van ons gezamenlijk onderbewustzijn.
Hmmm... en dan zulke onderwerpen ... dat voorspeld niet veel goeds voor een eventueel collectief bewustzijn ... :o
pi_119230232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Hmmm... en dan zulke onderwerpen ... dat voorspeld niet veel goeds voor een eventueel collectief bewustzijn ... :o
Nou niet voor dat van ons, nee. We zijn een duister drietal })
Jammer dat er nooit een vervolg is gekomen. Het kan nog steeds maar nu Miss V. in verwachting is, (niet van Atmos of mij hoor. :') en hopelijk wordt het geen bezeten baby) kunnen we er niet meer bij blowen en zuipen :P
  donderdag 15 november 2012 @ 12:55:10 #245
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119235568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jammer dat er nooit een vervolg is gekomen. Het kan nog steeds maar nu Miss V. in verwachting is, (niet van Atmos of mij hoor. :') en hopelijk wordt het geen bezeten baby) kunnen we er niet meer bij blowen en zuipen :P
Rosemary's Miss V.'s baby. >:)
pi_119235672
Hallo en goede middag , vandaag is het.....Wereld Filosofiedag
Watte? hier meer uitleg>. http://fijnedagvan.nl/info/index.php?id=297
Ik ga maar eens nadenken wat het reflecteren op het reflecteren op/in mij hersens reflecteert }:|

Het is (dan) namelijk Wereld Filosofiedag, opgericht door UNESCO 'om te reflecteren op het reflecteren'.
  donderdag 15 november 2012 @ 13:03:26 #247
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119235759
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:59 schreef Dance99Vv het volgende:
Hallo en goede middag , vandaag is het.....Wereld Filosofiedag
Watte? hier meer uitleg>. http://fijnedagvan.nl/info/index.php?id=297
Ik ga maar eens nadenken wat het reflecteren op het reflecteren op/in mij hersens reflecteert }:|
Moet er eerst een lampje gaan branden en moet je even je schedeldak lichten.
Anders kan het onmogelijk op je hersens reflecteren. :7
pi_119235794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Moet er eerst een lampje gaan branden en moet je even je schedeldak lichten.
Anders kan het onmogelijk op je hersens reflecteren. :7
over die reactie heb je filosofisch nagedacht,? jij bent vast het lichtend baken in deze duistere zieleroerselen _O-
pi_119236160
Vandaag moet ik die persoon met wie ik zo'n fijn gesprek had *not* onder ogen komen.
Geen zin in.
pi_119236842
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Rosemary's Miss V.'s baby. >:)
Tja, als een baby kort na een glaasjedraaisessie wordt geconcipieerd, dan kun je dat wel verwachten..
pi_119242114
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Catnip het volgende:
Vandaag moet ik die persoon met wie ik zo'n fijn gesprek had *not* onder ogen komen.
Geen zin in.
Soms moet je mensen idd gewoon uit de weg gaan :)
pi_119244526
En toen was er appeltaart, nog even laten afkoelen.....slagroom effe schudden en dan.....smullen :Y)
pi_119245212
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:16 schreef Dance99Vv het volgende:
En toen was er appeltaart, nog even laten afkoelen.....slagroom effe schudden en dan.....smullen :Y)
Oeh, lekker
Is dat je avondeten vandaag? :P
  donderdag 15 november 2012 @ 17:52:02 #254
341900 Atmosphere82
pi_119245767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben weer van gedachten veranderd omtrent het glaasje draaien aangezien ik sinds een aantal maanden ook pendel! Het komt in de verte wel een beetje overeen met elkaar.
Een eventueel vervolg een keer lijkt me toch wel interessant! :D
pi_119246363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oeh, lekker
Is dat je avondeten vandaag? :P
heb genoeg op om er voorlopig even tegen te kunnen, avondeten doe ik meestal wat later op de avond ;)
pi_119246451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

heb genoeg op om er voorlopig even tegen te kunnen, avondeten doe ik meestal wat later op de avond ;)
Ik heb lasagnette gehad. Was nog over van gisteren :9
Zo maar eens naar de supermarkt. Frisdrank halen!
pi_119246721
Beetje gezellig hier? :P

[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 15-11-2012 18:30:58 ]
pi_119249371
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef ToT het volgende:
Dat ligt eraan welk kunstje je gaat doen :P
pi_119251938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat ligt eraan welk kunstje je gaat doen :P
:? :@
pi_119252066
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef ToT het volgende:
Hier is het altijd gezellig :)
pi_119252082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is het altijd gezellig :)
*O*
pi_119255129
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef ToT het volgende:

[..]

:? :@
Hmm, misschien is donderdagavond idd wat te laat voor flauw grapjes..
Mijn excuses :)
pi_119255144
* Natalie moet een verlanglijstje voor kerst gaan maken...

Iemand een leuk idee? :D
pi_119255310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hmm, misschien is donderdagavond idd wat te laat voor flauw grapjes..
Mijn excuses :)
:P Geeft niet! :P
pi_119255770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef Natalie het volgende:
* Natalie moet een verlanglijstje voor kerst gaan maken...

Iemand een leuk idee? :D
iemand vroeg ergens om een grote astroide ofzo, maar wens je gek met dit gruis uit het sterrenbeeld leo
Vallende sterren , wanneer ? zaterdag Waar? in het oosten
Bron? het universum ....uh de telegraaf bedoel ik
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_op_zaterdag__.html
pi_119256593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

iemand vroeg ergens om een grote astroide ofzo, maar wens je gek met dit gruis uit het sterrenbeeld leo
Vallende sterren , wanneer ? zaterdag Waar? in het oosten
Bron? het universum ....uh de telegraaf bedoel ik
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_op_zaterdag__.html
Dat was ik, maar voor eentje kleiner dan de staat Texas doe ik het niet.

Voor een idee van hoe groot dat is zie:
pi_119256760
wou je die daar dan ook in zien slaan centrum germany? })
pi_119256865
Waar dan ook is okay, al boffen de mensen die op het inslagpunt wonen juist. ;)
pi_119257110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Gray het volgende:
tis maar goed dat niet alle wensen ook daadwerkelijk uitkomen, we hebben al genoeg ellende in europa c_/
pi_119258879
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Gray het volgende:
Waarom boffen die?
Die gaan er juist aan :o
pi_119259578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom boffen die?
Die gaan er juist aan :o
De rest van de wereld even goed bij zo'n grote inslag.
pi_119259779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Gray het volgende:

[..]

De rest van de wereld even goed bij zo'n grote inslag.
Daarom ga ik er ook echt niet op hopen :N
pi_119260694
Het ging eigenlijk om een verlanglijstje voor kerst van Natalie en zij vroeg naar idee-en,
maar we moeten eerst die enge datum 21-12 overleven.
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:19:40 #274
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119262321
Special delivery ! :P

vrijdag 16 november 2012 @ 00:38:44 #275
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119262870
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:19 schreef R0N1N het volgende:
Special delivery ! :P

wat heeft men toch met dit soort doem-denken?

maare slaap lekker .....i am dreaming of a white christmas... :z
:o white christmas?......ik heb een voorspellende droom ,ik zie een torenhoge energierekening :o
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:37:46 #276
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119272295
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:38 schreef Dance99Vv het volgende:
wat heeft men toch met dit soort doem-denken?

maare slaap lekker .....i am dreaming of a white christmas... :z
:o white christmas?......ik heb een voorspellende droom ,ik zie een torenhoge energierekening :o
Ey, wie noemt 21-12 nou een enge datum :? :P

Bovendien, dan weet je weer even dat je (nog) leeft en hoe nietig dat leventje eigenlijk is. >:)
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:40:31 #277
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119272388
enne, @all : WAKKER WORDEN !!!
Het is al middag !!!
pi_119273688
Goedemiddag ;-)
pi_119274018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef Natalie het volgende:

[..]

Soms moet je mensen idd gewoon uit de weg gaan :)
Ik kan die persoon niet uit de weg gaan ,en het probleem is juist dat ik haar graag mag maar na mijn zoveelste huilbui bang ben dat ze me negeert ofzo. Dat gebeurd niet, dat weet ik maar alsnog vind ik het erg moeilijk.
pi_119275521
..en het is alweer vrijdagmiddag !

*O* O+ *O*
pi_119278813
TGIF! *O*
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:01:34 #282
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119278819
Weekend *O*
Morgen lekker uit eten *O*
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:28:18 #283
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119279842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TGIF! *O*
No thanks, my pleasure O~)
pi_119280417
Yes vanavond naar breaking dawn <3
pi_119280589
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef R0N1N het volgende:

[..]

No thanks, my pleasure O~)
Waar blijft jouw bijdrage Ronin?
Moet ik het vandaag alleen doen?
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:02:56 #286
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119281225
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
:D Nog even geduld, zit nog op m'n werk (en youtube e.d. worden hier geblokkeerd) ;)
Maar ga nu m'n pak aantrekken en naar huis *O*
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:32:52 #287
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119282257
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Catnip het volgende:
Yes vanavond naar breaking dawn <3
Leuk :)
Die ga ik ook nog zien binnenkort.
Niets verklappen, hoor :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:35:20 #288
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119282336

Ben hem al de hele middag aan het meebleren.
De buren zullen wel denken :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 18:14:36 #289
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119283693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Komt ie dan he
pi_119284134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Komt ie dan he
Yeah! *O*
pi_119287856
oef.. Weekend!
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:05:24 #292
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119291355
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oef.. Weekend!
... en een goed begin is het halve werk:

*O*
pi_119294712
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

*O* [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die tweede smiley is superleuk!
pi_119295167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

*O* [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik vind ze allemaal grappig :)
pi_119305219
Goedemorgen
Ik vind deze leuk <O)
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:31:54 #296
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119306152
:O een goede morgen toegewenst.....
maar nu eerst koffie c_/
pi_119307109
Lekker koffie<3
Ik heb altijd de rare gewoonte een beker warm water te nemen..;p
pi_119307728
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:29 schreef Catnip het volgende:
Lekker koffie<3
Ik heb altijd de rare gewoonte een beker warm water te nemen..;p
Goede gewoonte ^O^

Zelf doe ik het niet, maar in India doen ze dat veel, want goed voor het reinigen van de maag. :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:20:01 #299
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119308185
vergeet het niet....sinterklaas komt vandaag aan, om precies te zijn in roermond .
live te volgen op ned3.
Het paard van sinterklaas bezorgt door de politie blijkt geen goede combinatie.
maar voor het vervolg kijk zelf naar deze traditie die zijn oorsprong heeft in een tijd van voor de slavernij
pi_119310758
Oh Sinterklaas! *O*
Het blijft leuk, he?
pi_119312807
Sint-niet-klaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')