Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
Hmmm, heb de plotselinge behoefte om planten te gaan kweken...
Niet nodig. Die pas gaat niet doorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
Hmmm, heb de plotselinge behoefte om planten te gaan kweken...
Voor mij is het ook vaag... Ik dagdroom de hele tijd van planten, bloemen, een hutje omringd door zelfonderhouden groen. Ook een winkeltje waar ik ze verkoop, maar waar je ook thee en koffie kan drinken, en een sandwich eten kan. Ik bedoel: wtf?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef Natalie het volgende:
[..]
Huh?
Ik wist niet eens dat zo'n behoefte bestond.
Vertel, hoe voelt dat?
Haha! Nou, dat doe ik al een flinke tijd niet meer. Tegenwoordig gebruik ik meditatie en 'De Leegte' die ik van binnen gevonden heb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet nodig. Die pas gaat niet door
Hoewel het wel stukken goedkoper is, maar zorg dan wel voor goede filters
Wee mij! Oh, rampspoed! Zou de seniliteit toeslaan? Ik ben toch nog niet zo oud dat Dr. Alzheimer mijn bewustzijn komt halen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede morgen , waarom was er nog geen nieuw deel geopent?
das pas een drama
![]()
Ik wilde juist niet te gretig zijn en door zelf snel eentje te openen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wee mij! Oh, rampspoed! Zou de seniliteit toeslaan? Ik ben toch nog niet zo oud dat Dr. Alzheimer mijn bewustzijn komt halen?
Ik was gehaast en had niet door dat ik de lapo had. Daarom verzuimde ik een nieuw deel te openen.
Je bent een goed mens, Gray.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wilde juist niet te gretig zijn en door zelf snel eentje te openen.
JIJ bent een goed mens!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je bent een goed mens, Gray.
Soms moeten we elkaar even herinneren aan hoe bijzonder we zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is hartverwarmend om te horen in deze koude, donkere dagen.
Dan zijn er drie mogelijkheden:quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor mij is het ook vaag... Ik dagdroom de hele tijd van planten, bloemen, een hutje omringd door zelfonderhouden groen. Ook een winkeltje waar ik ze verkoop, maar waar je ook thee en koffie kan drinken, en een sandwich eten kan. Ik bedoel: wtf?
Dat is wel een manier om de wereld een stukje mooier te maken. Als iedereen meedoet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Soms moeten we elkaar even herinneren aan hoe bijzonder we zijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei goede mensenquote:
Die opmerking maakt jou dan ook weer tot een goed mens!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei goede mensen
(Is dat ook weer opgelost)
Hè nou, dan heb ik mijn goede daad weer gedaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die opmerking maakt jou dan ook weer tot een goed mens!
Kijk en zo simpel kan het werken aan een vrolijker wereld zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hè nou, dan heb ik mijn goede daad weer gedaan
Precies!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kijk en zo simpel kan het werken aan een vrolijker wereld zijn.
Dat zet de uitdrukking 'ergens pissig over zijn' wel in een heel nieuw licht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies!![]()
Een aantal jaar geleden startte ik met het voornemen van één goede daad per dag te geven. Sinds een tijd probeer ik dat eigenlijk continu te doen, al blijkt dat soms nog knap lastig! Maar wat dat betreft helpt The Eightfold Path van het boeddhisme me daar wel bij om als kapstok te gebruiken, wat overigens ook de aanzet was tot die ommezwaai. De reden dat het soms zo lastig is, komt denk ik door de tegenreactie die ontstond uit het zeer dat ik tijdens mijn leven heb opgedaan. Als zaden die met kwaad water zijn gevoed, werpen die nu soms nog ongewild hun vruchten af. Niet meer onbewust laten wateren dus!
Ja, hoor... Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:05 schreef Natalie het volgende:
Stond een tijd geleden op Asd centraal en het regende hard, dus ik hield een plu ook boven degene die naast me stond. Die was echt verbaasd. Ik vind het heel normaal. Is dat ook een goede daad?
Zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zet de uitdrukking 'ergens pissig over zijn' wel in een heel nieuw licht.
Zeker!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:05 schreef Natalie het volgende:
Stond een tijd geleden op Asd centraal en het regende hard, dus ik hield een plu ook boven degene die naast me stond. Die was echt verbaasd. Ik vind het heel normaal. Is dat ook een goede daad?
Zit waarheid in. Zoals bij veel in 't boeddhisme.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Gray het volgende:
Zeker.
Een boeddhistisch verhaal vertelt over de boeddha die stelde dat woede bij je houden was als een hete koolsteen oppakken met de intentie deze naar een ander te gooien.
Oeh! Dan ben ik in ieder geval goed op weg.quote:Zeker!
Maar zelfs deuren openen voor een ander, iemand voor laten gaan in de rij, een fiets rechtop zetten die is omgevallen/omgewaaid, en vergelijkbare kleine daden vallen onder goede daden. In mijn ogen iig.
Ik heb jarenlang in de stad gewoond en nu sinds een aantal jaren in een dorp. Vind het heerlijk, die gemoedelijke mentaliteit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zit waarheid in. Zoals bij veel in 't boeddhisme.
[..]
Oeh! Dan ben ik in ieder geval goed op weg.
Maar wat ik zo vreemd (en zelfs vervelend) vind is dat ik niet goed begrijp waarom dat soort dingen niet de normaalste zaak van de wereld zijn. Men (lees: veel mensen) lijken anderen zowat te negeren. Je passeert ze en ze kijken je niet aan, erkennen niet eens dat je naast ze staat op het station. Wat is er mis met een lach, een knikje, een 'Zo, het is weer slecht weer vandaag, maar gelukkkig hebben we een plu'. Het is zo... afstandelijk allemaal.
Ik kom uit een dorp, ben gewend om mensen, en dus ook onbekenden, te begroeten met 'hallo' of 'goedemorgen' (de laatste vooral bij ouderen) als ik ze tegenkom op weg naar bijv. de supermarkt.
Ben ik nou zo raar? Want soms heb ik echt dat idee. Dan kijken ze me aan of ze denken dat ik wat van ze wil ofzo, terwijl ik gewoon 'hallo' zeg. Wantrouwig gedoe.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is hartverwarmend om te horen in deze koude, donkere dagen.
Pfffffffffffquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Soms moeten we elkaar even herinneren aan hoe bijzonder we zijn.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zit waarheid in. Zoals bij veel in 't boeddhisme.
Nee, je bent niet raar. En ja, je bent raar.quote:[..]
Oeh! Dan ben ik in ieder geval goed op weg.
Maar wat ik zo vreemd (en zelfs vervelend) vind is dat ik niet goed begrijp waarom dat soort dingen niet de normaalste zaak van de wereld zijn. Men (lees: veel mensen) lijken anderen zowat te negeren. Je passeert ze en ze kijken je niet aan, erkennen niet eens dat je naast ze staat op het station. Wat is er mis met een lach, een knikje, een 'Zo, het is weer slecht weer vandaag, maar gelukkkig hebben we een plu'. Het is zo... afstandelijk allemaal.
Ik kom uit een dorp, ben gewend om mensen, en dus ook onbekenden, te begroeten met 'hallo' of 'goedemorgen' (de laatste vooral bij ouderen) als ik ze tegenkom op weg naar bijv. de supermarkt.
Ben ik nou zo raar? Want soms heb ik echt dat idee. Dan kijken ze me aan of ze denken dat ik wat van ze wil ofzo, terwijl ik gewoon 'hallo' zeg. Wantrouwig gedoe.
Nou, echt niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jij bent ook lief, hoor
Nou ja, zeg!quote:
Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!
Doe eens niet zo. Volgens mij ben jij zwaar oké, hoor
Ik word een beetje kriebelig van dat: jij bent een goed mens , nee jij bent een goed mens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!
Ik zeg niet dat je een goed mens bent, ik zeg alleen dat je zwaar oké bentquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriebelig van dat: jij bent een goed mens , nee jij bent een goed mens.
Tel daarbij op dat mijn humeur al beneden peil is, dan heb je het hele plaatje
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een goed mens bent, ik zeg alleen dat je zwaar oké bent
Maar snap het wel, hoor. Als ik al niet happy bent, en mensen gaan dat soort dingen zeggen, dan denk ik ook: ga heen!
Maar dat verandert niets aan de zaak dat je altijd vriendelijk tegen me bent. En da's dan ook alles waar ik mijn mening - voor zover ik van enig belang is - kan baseren.
Dus doe het er maar mee
Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Al ook niet alles hoor, want boeddhisme heeft heel veel stromingen en nog meer doctrines. Zen en de meest 'pure' leer van Boeddha spreekt mij het meest aan, want geen metafysica en wel heel praktijkgericht.
[..]
Nee, je bent niet raar. En ja, je bent raar.
We leven in een heel individualistische maatschappij, waar weinig aandacht wordt besteed aan ons innerlijke gevoelsleven (lees: spiritualiteit). Goedheid is kwetsbaarheid, en mensen wantrouwen het daarom, want wie wil zichzelf nou kwetsbaar opstellen? Recht van de sterkste is het hier, toch? In mijn ogen is het juist een teken van kracht, want kracht is niet hoeveel pijn je kan lijden, maar hoe goed je er aan voorbij kan gaan. Rocky zei ook al zoiets.
Maar zowel goed gedrag als slecht gedrag is besmettelijk, bij anderen en bij jezelf. Zoals je talen kan leren, sporttechnieken kan leren, zo ook kan je gedrag leren. De boeddha had dat heel goed door, maar anderen ook, zoals de Swami uit m'n signature.
Dat is alleen maar te prijzen in je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te wordenDat lijkt me geen leuk leventje.
Als ik ook maar één persoons dag op kan fleuren (of kan leren dat 'hallo' zeggen niet eng is), dan heb ik m'n missie al bereikt. Het kost je niets om je medemens te erkennen.
Soms het ik het idee dat ik in de verkeerde tijd geboren ben.
Of teveel ben blijven hangen in een vorig leven ofzo..
Als je intentie was te irriteren, dan nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad?
Lavenderr is O.K Olé, olé!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!
Eén van de beste manieren om een bleu gevoel tegen te gaan is de zon aan de hemel wezen voor een ander.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te wordenDat lijkt me geen leuk leventje.
Als ik ook maar één persoons dag op kan fleuren (of kan leren dat 'hallo' zeggen niet eng is), dan heb ik m'n missie al bereikt. Het kost je niets om je medemens te erkennen.
Dat zoetsappige ophemellende geslijmjurk hoeft van mij niet nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, jij word er ook kriebelig van?
Ben ik niet de enige
Ik jaag er de buurt mee de stuipen op het lijf 's avonds ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is alleen maar te prijzen in je.
En wat je daarnet schreef, dat mensen je soms raar aankijken als je een praatje met ze begint of vriendelijk groet, dat herken ik zo.
Alsof iedereen in een coconnetje zit .
Zie je wel, het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is alleen maar te prijzen in je.
En wat je daarnet schreef, dat mensen je soms raar aankijken als je een praatje met ze begint of vriendelijk groet, dat herken ik zo.
Alsof iedereen in een coconnetje zit .
JIJ BENT OOK GOED!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zoetsappige ophemellende geslijmjurk hoeft van mij niet nee.![]()
Was al even bang dat het aan de kleur lag, maar gelukkig ben jij er nog.
*aai*quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zoetsappige ophemellende geslijmjurk hoeft van mij niet nee.![]()
Was al even bang dat het aan de kleur lag, maar gelukkig ben jij er nog.
Hihi, ik zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik jaag er de buurt mee de stuipen op het lijf 's avonds ...![]()
Vooral de wat oudere dames die hun rat/hond uitlaten...
Van verre zie ik ze al denken ... "oh, oh" ... en als ik dan passeer ... "Goedenavond !".
"EEEEK!!! oh, wacht, hij groet me alleen maar. (ipv beroven)"
Stiekem geniet ik daar wel van
Eigenlijk is het geheel logisch: we nemen de wereld in hokjes waar, we denken in hokjes, we praten in hokjes, we leven in hokjes en maken nu ook onze 'geest' ingekapseld tot ons eigen hokje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zie je wel, het ligt dus niet aan mij.
Het lijkt om ze soms niet (meer) weten hoe het ook alweer moest: een babbeltje maken.
Het is wat Gray zegt, de wereld is heel individualistisch geworden, en ik vind dat geen goede ontwikkeling.
Mijn ervaring is dat die jongens en meisjes vaak nog het liefst zijn, al dan wel stiekem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hihi, ik zie het gewoon voor me
Er is zo'n commercial, hij zal wel van Sire zijn: loopt er een oud vrouwtje op straat in het donker, en dan zie je zo'n shot van een jongere gast met zo'n cappuchon op. En je ziet haar denken This can't be good en dan helpt hij haar met oversteken.
Dus eigenlijk ben ik gewoon abnormaal?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geheel logisch: we nemen de wereld in hokjes waar, we denken in hokjes, we praten in hokjes, we leven in hokjes en maken nu ook onze 'geest' ingekapseld tot ons eigen hokje.
Het is niet alleen een eigenschap van de mens, maar ook van het universum. Zonder iets, geen niets. Zonder licht, geen donker. Zonder man geen vrouw. Zonder binnen, geen buiten.
Alles heeft een antagonist en dat maakt van twee samen één. Ze komen uit elkaar voort, omdat ze afhankelijk zijn. Dat is ook het idee achter het yin yang symbool.
quote:
hmmm, en wat is de achterliggende intentie in deze gevallen ?quote:
Gewoon...abnormaal...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik gewoon abnormaal?
Broertje!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gewoon...abnormaal...
Da's een contradictio in terminis.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
hmmm, en wat is de achterliggende intentie in deze gevallen ?
Nope!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik gewoon abnormaal?
Lovingkindness.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
hmmm, en wat is de achterliggende intentie in deze gevallen ?
Die vreselijke errrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet .....niks ernstig hoor gewoon mijn dag niet.
Precies, dat heb ik ook geregeld. Plus dat ik soms ook denk dat ik eigenlijk in een verkeerd werelddeel ben geboren. Soms denk ik dat ik eigenlijk in Bhutan geboren had moeten worden!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Môgguhquote:Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen, al of niet met zorgen
Voor mij ook niet..:(quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voor mij nog niet hoor..
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je hebt werkpaarden en paradepaarden, he?
[..]
Geniet ervan!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, ik werk altijd hard. Maar nu heb ik het even gehad. Tijd voor ontspanning.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ook gekke paarden.
Ye Gods...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ook gekke paarden.
Wat heb je toch tegen FB?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef R0N1N het volgende:
Zet 'm op FaecesBook, komt er vast wel iemand gezellig meedoen met onveilig maken
Hetzelfde als tegen Hyves, twitter & al die andere bullcrap.quote:
Oké. Maar waarom begin je er dan over?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hetzelfde als tegen Hyves, twitter & al die andere bullcrap.
ehm, het was meer bedoelt als een verwijzing naar een 'Project-X' feestje ... niet om af te geven op facebook ... (maar nu is de lol er af grmbl^%@^$%*quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Natalie het volgende:
Oké. Maar waarom begin je er dan over?
Zonde toch.
Adem in, adem uitquote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
ehm, het was meer bedoelt als een verwijzing naar een 'Project-X' feestje ... niet om af te geven op facebook ... (maar nu is de lol er af grmbl^%@^$%*& bedankt !!!
)
Nee hoor, wantquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, het is opvallend stil idd.
Misschien vinden ze ons eng
Ik vrees dat ik je niet kan volgen..quote:
Dan heb je een kapot volgertje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vrees gat ik je niet kan volgen..
Het gaat eigenlijk alleen maar om de titel. Je hoeft het plaatje niet te luisterenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vrees gat ik je niet kan volgen..
wow, lekkerquote:
Ach mijn hersenen zijn lichtelijk doorgebrand van een veel te lange werkdag. Ik zat veel te ingewikkeld te denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dan heb je een kapot volgertje.
"Ze vinden ons misschien eng" - nee want "jij bent een leuke meid."
Ok, "meid" is niet op jou van toepassing, dus jij bent gewoon eng. Ok ?
Hmm... Volgens vriendinlief krijg ik er een hoog Legolasgehalte door, volgens sommige collega's staat het gewoon verwijfd.. Het is echt een kwestie van smaak, denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
Ach, sommige mannen kunnen lang haar goed hebben.
Andere zien eruit als een halve weerwolf.
Hoop dat jij onder de eerste valt, want anders is 't wel scary op de meet in januari
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Catnip het volgende:
Ik vind mannen met lang haar wel cool ;D
Smaakvol lang haar.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... Volgens vriendinlief krijg ik er een hoog Legolasgehalte door, volgens sommige collega's staat het gewoon verwijfd.. Het is echt een kwestie van smaak, denk ik.
Als je al zo vroeg op de avond zulke volslagen onzin begint uit te slaan, ben je volgens mij toe aan weekendquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Smaakvol lang haar.....
Ik heb liever spagghetti![]()
btw goede avond
Nee toe aan een bord warm eten, daarna ben ik weer aanspreekbaar (kraam ik minder onzin uit)quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je al zo vroeg op de avond zulke volslagen onzin begint uit te slaan, ben je volgens mij toe aan weekend
Goedenavond.![]()
Oh dat ken ik! Ik ben echt een dweil als ik niet op tijd eet..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee toe aan een bord warm eten, daarna ben ik weer aanspreekbaar (kraam minder onzin uit)
hier het plan/ideequote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hey, beste mensen.. Natalie en ik hadden een leuk idee: we kennen een heel leuk kroegje in het centrum van Arnhem en dat gaan we op zaterdag 19 januari onveilig maken. Wie komt er ook?Hebben we eindelijk een meet
het was ook alleen een vermelding op de OH.. En inderdaad, op 19 januari in Arnhem moet het er eindelijk van komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik heb denk ik iets gemist dan. Waar en wanneer dan E_O?
Ja maar.. Ja maar... dit was een TRU meetquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Dance99Vv het volgende:
het wordt door ronin op fb en twitter geplaatst dus hoe dit project met X gaat lopen weten we niet , waarschijnlijk zijn we heel veilig met al die me-érs om ons heen(dit is een grapje hoor)
We zijn er al een tijdje mee bezig, jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, eigenlijk weet ik ineens al dat ik dan niet zal kunnen want mijn broer is namelijk twee dagen eerder jarig en die zal hoogstwaarschijnlijk zijn feest op die dag houden. Dat gaat voor mij toch voor!
![]()
Ik weet trouwens dat ik dat vorig jaar ook zei toen er een meeting geprobeerd werd te organiseren, ook rond die tijd!
Niets mis met Legolasquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... Volgens vriendinlief krijg ik er een hoog Legolasgehalte door, volgens sommige collega's staat het gewoon verwijfd.. Het is echt een kwestie van smaak, denk ik.
Bah... da's jammer. Dat je niet kan komen, dus. Niet dat je broer jarig is, wat dat laatste is natuurlijk gezelligquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, eigenlijk weet ik ineens al dat ik dan niet zal kunnen want mijn broer is namelijk twee dagen eerder jarig en die zal hoogstwaarschijnlijk zijn feest op die dag houden. Dat gaat voor mij toch voor!
![]()
Ik weet trouwens dat ik dat vorig jaar ook zei toen er een meeting geprobeerd werd te organiseren, ook rond die tijd!
Ben blond, sorry..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niets mis met Legolas
Al heb ik ze liever zoals Aragorn
Dan kom je op de volgendequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
![]()
Ben je in ieder geval makkelijk te herkennen op de meet.quote:
ja dat zijn best veel lettergrepen he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval makkelijk te herkennen op de meet.
En anders is 'Legolas!' roepen makkelijk dan 'Enneacanthus_Obesus'
Ik ga niet eens proberen het uit te spreken. Dat wordt Legolas of Eeejoooquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ja dat zijn best veel lettergrepen he?
Na voldoende drank wordt het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ga niet eens proberen het uit te spreken. Dat wordt Legolas of Eeejooo
Hm jammer, want een week later zou ik (indien verlof toegekend) wel kunnen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bah... da's jammer. Dat je niet kan komen, dus. Niet dat je broer jarig is, wat dat laatste is natuurlijk gezellig
Beetje mijn schuld, die datum. Want ik wilde niet een week later *schaam*
M'n man en moeder zijn dan jarig... vandaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hm jammer, want een week later zou ik (indien verlof toegekend) wel kunnen!
Dat is een flim, game, app, nieuwe biersoort?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef Catnip het volgende:
Kan echt niet wachten op breaking dawn part 2 <3
Film haha, ken je twilight niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is een flim, game, app, nieuwe biersoort?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef Catnip het volgende:
Kan echt niet wachten op breaking dawn part 2 <3
Ah, niets bijzonders dusquote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Moe, kater, al dat pijn en verdriet in deze wereld.
Je weet wel, the usual sunday.
Nope.quote:
En dat.quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij wil gewoon graag zelf uitmaken of zijn morgen goed is.
Een flinke asteroide die mogelijk inslaat over een aantal jaar. Bij nader inzien wil ik 'm liever ruilen voor een grotere, eentje die al het leven op aarde zou bedreigen.quote:
Ja, [diameter van] 350m is niks. Had best een nulletje bij gemogenquote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef Gray het volgende:
Een flinke asteroide die mogelijk inslaat over een aantal jaar. Bij nader inzien wil ik 'm liever ruilen voor een grotere, eentje die al het leven op aarde zou bedreigen.
quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Een flinke asteroide die mogelijk inslaat over een aantal jaar. Bij nader inzien wil ik 'm liever ruilen voor een grotere, eentje die al het leven op aarde zou bedreigen.
Wat een leuke smiley. Die wil ik ook!quote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thnx!
Jij ook een smakelijk eten.
Of twee.quote:Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, [diameter van] 350m is niks. Had best een nulletje bij gemogen
Pastaquote:Op zondag 11 november 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig om er een van je te krijgen.
Iedereen lekker gegeten?
Ik hoorde van een collega dat Skyfall erg goed is! Goede muziek, spannende ontwikkelingen. Af en toe wel weer de traditiegetrouwe ongeloofwaardige momentjes (Bondgirls die overmatig veel spierkracht hebben en dat demonstreren enzo), maar uiteindelijk hoef je je tijdens de film geen moment te vervelen volgens hem!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Nou, ik ga hem ook zien, hoor.
Altijd leuk om naar de bios te gaan.
Binnenkort ook naar Skyfall
Oké een week eerder dan, of dan maar de eerste week van februari ((ga(an) ik/weerquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
M'n man en moeder zijn dan jarig... vandaar.
Al die verjaardagen in januari. Grom!
Ik vond breaking dawn het best:3quote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vond alleen Twilight zelf redelijk, de vervolgfilms waren echt matig vond ik...
quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
De maandagmorgen weer overleeft...de week is weer begonnen( diepe zucht)
Meh, ik ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]Ik heb geen zin deze week!
Oké, dat is toch het deel waarin ook weerwolven meespelen of niet?quote:
Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan... Moeilijke gesprekken, bah.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Catnip het volgende:
[..]
Meh, ik ook nietMoet bepaalde mensen onder ogen komen, heb ik geen zin in.
Ik ben al bezig met kadootjes kopen enzo, anders kom ik financieel in de problemen als ik die allemaal in de week voor sinterklaas moet halenquote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Natalie het volgende:
Siiiiiiiinterklaasje komt maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht!
het moeilijkste is mezelf(jezelf) onder ogen komen....quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Catnip het volgende:
[..]
Meh, ik ook nietMoet bepaalde mensen onder ogen komen, heb ik geen zin in.
Dan heb je niet veel keuze idd. Moet je veel kopen voor je familie/vrienden?quote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met kadootjes kopen enzo, anders kom ik financieel in de problemen als ik die allemaal in de week voor sinterklaas moet halen
Zo attent zijn maar weinig mensenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:05 schreef Natalie het volgende:
Hmm.. volgend jaar een nieuwe cv ketel aanschaffen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:35 schreef Gray het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Werd zo lekker wakker vandaag; precies zoals ik ging slapen. Ik dacht nog voordat ik slapen ging dat ik graag wilde dobberen, zweven in het niets en zodoende loste ik langzaam op in m'n dromen. Toen ik wakker werd voelde het alsof ik zachtjes weer bijeen kwam, terug in het lichaam waarin ik geboren werd. Ik weet niet wat ik droomde, maar het was heerlijk ontspannend in ieder geval.![]()
Hoe was jullie ochtend? Hoe wordt de dag?
On Hopic.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:34 schreef HyperViper het volgende:
Waar staat OH voor? Is dit een SC topic?
Gewoon een beetje Ouwe Hoeren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu nog niet veel meer weet? Wat is de bedoeling van dit topic?
OH staat voor Ouwe Hoeren... Ik dacht dat die term algemeen bekend was op Fok?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu nog niet veel meer weet? Wat is de bedoeling van dit topic?
Zou kunnen. Ik leer nog steeds.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
OH staat voor Ouwe Hoeren... Ik dacht dat die term algemeen bekend was op Fok?
TRU leeft juist weer een beetje op... Maar als je een idee hebt over een intrigrerend topic. Be my guestquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik leer nog steeds.Anyway, een perfect topic voor mij dus. Maar hebben jullie ook een beetje het gevoel dat het karig is in TRU de laatste tijd? Damn vroeger hadden we topics joh. De pitt ofzo (met die vermiste fokkers).. en een reeks over zo'n creepy bos met enge dieren erin (van die oogjes zag je op de foto).
Prachtig was dat.
Klopt. Ik word ook wel een beetje gaar van de overdaad aan scepticisme. Niet dat ik zo goedgelovig ben. Maar godsamme zeg, zo durft niemand meer iets mysterieus te plaatsen. Ik denk dat het tijd wordt dat ik mijn eigen mysterie ga maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Eens, maar denk dat het komt omdat de laatste tijd meer cynici meekijken dan TRU'ers. En cynici voegen gewoon niets toe.
Nou schotel ons eens een mysterie voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt. Ik word ook wel een beetje gaar van de overdaad aan scepticisme. Niet dat ik zo goedgelovig ben. Maar godsamme zeg, zo durft niemand meer iets mysterieus te plaatsen. Ik denk dat het tijd wordt dat ik mijn eigen mysterie ga maken.
Cynici niet per sé. Sceptici zeker wel. Op zich zijn diverse geluiden juist goed. Een plek waar mensen het alleen maar met elkaar eens zijn levert ook weinig discussie op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Eens, maar denk dat het komt omdat de laatste tijd meer cynici meekijken dan TRU'ers. En cynici voegen gewoon niets toe.
Ja precies..quote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan... Moeilijke gesprekken, bah.
Dat kan wel zijn maar het zijn allemaal van die marginale onderwerpen die mij niet prikkelen. We moeten iets hebben waar je écht angstig van wordt. Iets waarvan mensen zoiets hebben van godverdomme. Dit is bizar. Daar ligt de sleutel tot de werkelijke herleving van TRU.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
TRU leeft juist weer een beetje op... Maar als je een idee hebt over een intrigrerend topic. Be my guest
You just wait and see. Er staat jou een grote verrassing te wachten Lavenderr.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou schotel ons eens een mysterie voor
Neeh, laatst een gesprek gehad met iemand en dat liep nogal uit de hand. En tja, school gaat ook ineens niet meer zo best.quote:
Ben blij dat je het onderscheid ook maakt tussen sceptici en cynici, maar het zijn in mijn ogen juist de cynici die het leven zuigen uit mensen, een scepticus snijdt slechts de vetrandjes weg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Cynici niet per sé. Sceptici zeker wel. Op zich zijn diverse geluiden juist goed. Een plek waar mensen het alleen maar met elkaar eens zijn levert ook weinig discussie op.
Dat laatste kan ook gewoon niet, hier. Op een forum dat gespecialiseerd is in één onderwerp is dat een ander verhaal. Hier zullen er altijd mensen van divers pluimage komen kijken.
Nou, zo is TRU nooit geweest, bij mijn weten.. Ik denk ook dat mensen tegenwoordig sceptischer zijn. Veel schijnbaar onverklaarbare zaken zijn grotendeels verklaard.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar het zijn allemaal van die marginale onderwerpen die mij niet prikkelen. We moeten iets hebben waar je écht angstig van wordt. Iets waarvan mensen zoiets hebben van godverdomme. Dit is bizar. Daar ligt de sleutel tot de werkelijke herleving van TRU.
Heb je het topic de Pitt wel eens gelezen? Dat was er zo'n een.
Tijd voor een nieuw TRU. Een TRU waar mensen spijt van krijgen dat ze het gelezen hebben achteraf. Een TRU waar mensen werkelijk van in een psychose schieten. Een TRU zoals TRU moet zijn.
Jep, het zijn eigenlijk gedaanteverwisselaars..hadden net zo goed ipv wolven kippen kunnen zijn ofzo:Pquote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oké, dat is toch het deel waarin ook weerwolven meespelen of niet?
Je weet mensen te intrigreren. Dat heb je alvast meequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
You just wait and see. Er staat jou een grote verrassing te wachten Lavenderr.
Klopt. Zo erg moet het worden. Maar het was een stuk mysterieuzer en de verhalen waren grimmiger. Maar eey, dit is niet iets wat aan de moderatie ligt dus voel je niet aangevallen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou, zo is TRU nooit geweest, bij mijn weten..
Aan de ene kant geef ik je gelijk, ivm atheïsme etc. Aan de andere kant heb ik ook juist het idee dat mensen steeds zweveriger worden. Met al dat new-age geneuzel. Maar ik zal stevig nadenken over een onderwerp en met iets komen. Iets waarvan jij zal zeggen godverdomme. Dit is bizar. Iets waar meerdere pagina's over gepraat zal moeten worden. Die belofte heb je.quote:Ik denk ook dat mensen tegenwoordig sceptischer zijn. Veel schijnbaar onverklaarbare zaken zijn grotendeels verklaard.
Maar als je een onderwerp weet.. Graag!
Ik neem aan dat de eerste keer 'cynici' moet zijn..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben blij dat je het onderscheid ook maakt tussen sceptici en cynici, maar het zijn in mijn ogen juist de sceptici die het leven zuigen uit mensen, een scepticus snijdt slechts de vetrandjes weg.
Oeps!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de eerste keer 'cynici' moet zijn..
Dat klopt en daarom wordt er ook onderscheid gemaakt tussen ervaringstopics en topics waar mensen een stelling graag willen bewijzen.
Als je dat laatste wilt, zul je toch ook tegen kritiek moeten kunnen.
Dat eerste is al intrigrerend. Waarom zijn mensen steeds nuchterder en sommigen steeds zweveriger?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt. Zo erg moet het worden. Maar het was een stuk mysterieuzer en de verhalen waren grimmiger. Maar eey, dit is niet iets wat aan de moderatie ligt dus voel je niet aangevallen.
[..]
Aan de ene kant geef ik je gelijk, ivm atheïsme etc. Aan de andere kant heb ik ook juist het idee dat mensen steeds zweveriger worden. Met al dat new-age geneuzel. Maar ik zal stevig nadenken over een onderwerp en met iets komen. Iets waarvan jij zal zeggen godverdomme. Dit is bizar. Iets waar meerdere pagina's over gepraat zal moeten worden. Die belofte heb je.
Het wordt tijd dat scepticisme plaats maakt voor angst. Tijd dat mensen hier niet meer komen om onderwerpen te bagatelliseren maar om onderwerpen uit te pluizen. Daar kom ik kijken. Daar ga ik voor zorgen.
Ja, daar staat me wel iets van bij idd. Ver ver weg. Da's jaren geleden!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef HyperViper het volgende:
Dat kan wel zijn maar het zijn allemaal van die marginale onderwerpen die mij niet prikkelen. We moeten iets hebben waar je écht angstig van wordt. Iets waarvan mensen zoiets hebben van godverdomme. Dit is bizar. Daar ligt de sleutel tot de werkelijke herleving van TRU.
quote:Tijd voor een nieuw TRU. Een TRU waar mensen achteraf spijt van krijgen dat ze het gelezen hebben. Een TRU waar mensen werkelijk van in een psychose schieten. Een TRU zoals TRU moet zijn.
Black Eyed Kids?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:
Klopt. Zo erg moet het worden. Maar het was een stuk mysterieuzer en de verhalen waren grimmiger. Maar eey, dit is niet iets wat aan de moderatie ligt dus voel je niet aangevallen.
Spreek voor jezelf ja!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar TRU is niet zo uhmmm psychotisch. Hahaha.
[..]
Ik kan een topic met die naam niet vinden.. Jij wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw TRU. Een TRU waar mensen achteraf spijt van krijgen dat ze het gelezen hebben. Een TRU waar mensen werkelijk van in een psychose schieten. Een TRU zoals TRU moet zijn.
Ik ook niet.. ik weet dat ik een tijdje terug een soort van wiki onder ogen had met alle oude fok! termen, bekende topics en bekende users.. Daar stond dat topic ook tussen, tevens die waar Kastanova zijn baan verliest door een fok!ker... Misschien weet iemand hier welke pagina ik bedoel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan een topic met die naam niet vinden.. Jij wel?
Oh zoek die pagina maar even op dan.. Anders ztt de Feestverlichting erachter..quote:Op woensdag 14 november 2012 08:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik weet dat ik een tijdje terug een soort van wiki onder ogen had met alle oude fok! termen, bekende topics en bekende users.. Daar stond dat topic ook tussen, tevens die waar Kastanova zijn baan verliest door een fok!ker... Misschien weet iemand hier welke pagina ik bedoel?
Spannend verhaal, idd..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef HyperViper het volgende:
Hell yeah biooootch TRU / Geen pottenkijkers.
Geen pottenkijkers. Gevonden.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 november 2012 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spannend verhaal, idd..
Nou wie weet komt er nog een glaasjedraaisessie.. Daar maken we dan ook een spannend vervolgverhaal van
We hadden er een vrij droog verhaal van gemaakt, de vorige keer. Dat het vooral leuk was en helemaal niet eng enzo..quote:
Haha..quote:Op woensdag 14 november 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hadden er een vrij droog verhaal van gemaakt, de vorige keer. Dat het vooral leuk was en helemaal niet eng enzo..
We hadden natuurlijk onze kans moeten grijpen en op zijn minst moeten zeggen dat we om de beurt bezeten raakten enzo.. maar ja, WagakB was ook een te lieve entiteit om zoiets mee te doen..
Ik kom mezelf tegen in dat topicquote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef HyperViper het volgende:
Hell yeah biooootch TRU / Geen pottenkijkers.
Geen pottenkijkers. Gevonden.
Ik denk dat je er helemaal bij bent en dat het aanvoelt als een aanval van vreselijke razernij of angst of verdriet, ofzoiets.. Althans dat stel ik me er bij voor.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef Catnip het volgende:
[..]
Haha..
Lijkt me btw weird om echt bezeten te zijn. Vraag me af of je dat ook echt voelt en alles.
Dat kan ook alleen maar in TRU he? Jezelf tegenkomen.. Spooky!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik kom mezelf tegen in dat topic
(Zei toch dat het me bekend voorkwam!)
Aha!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef Catnip het volgende:
[..]
Jep, het zijn eigenlijk gedaanteverwisselaars..hadden net zo goed ipv wolven kippen kunnen zijn ofzo:P
'God' misschien, ooit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat eerste is al intrigrerend. Waarom zijn mensen steeds nuchterder en sommigen steeds zweveriger?
Dat laatste ben ik met je eens.. uitpluizen is altijd beter dan bagatelliseren. Of scepsis plaats moet maken voor angst, weet ik niet hoorIk hoop nog altijd dat er iemand is die kan aantonen dat er idd. fenomen bestaan zoals helderziendheid en telepathie, whatever..
Zeg E_O, ik heb dat eigenlijk nooit verteld maar op die avond voelde ik mezelf een tiental seconden of zo 'heen en weer gaan' (lichamelijk, ik weet eigenlijk niet hoe ik dat beter moet omschrijven). Het was net of ik echt heel kort in een soort trance was en toen was het weer weg. Vorig jaar zei ik daar toen niets van maar nu herinner ik me dat ineens weer!quote:Op woensdag 14 november 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hadden er een vrij droog verhaal van gemaakt, de vorige keer. Dat het vooral leuk was en helemaal niet eng enzo..
We hadden natuurlijk onze kans moeten grijpen en op zijn minst moeten zeggen dat we om de beurt bezeten raakten enzo.. maar ja, WagakB was ook een te lieve entiteit om zoiets mee te doen..
Ja idd!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan hebben we gelijk het bewijs dat god bestaat
Nou ja, die maffe antwoorden die we op een gegeven moment kregen waren ook wel uncanny, eigenlijk...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zeg E_O, ik heb dat eigenlijk nooit verteld maar op die avond voelde ik mezelf een tiental seconden of zo 'heen en weer gaan' (lichamelijk, ik weet eigenlijk niet hoe ik dat beter moet omschrijven). Het was net of ik echt heel kort in een soort trance was en toen was het weer weg. Vorig jaar zei ik daar toen niets van maar nu herinner ik me dat ineens weer!
Misschien kwam het door de wierook in het huis van Miss V. of door het glaasje draaien, of misschien beelde ik het me alleen maar in, maar het was wel vreemd...
Het klinkt vaag hè?
Say, what ...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja hè... Over die SS Totenkopf divisie enzo...
Tsja... Bernard...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef R0N1N het volgende:
& dan lees je op nu.nl vervolgens: http://www.nu.nl/boek/295(...)aten-executeren.html
... dat is dan wel weer een bizar soort toeval te noemen. (Dat was overigens geen Totenkopf maar Wiking divisie, maar toch)
Ik ook, lijkt me verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat je er helemaal bij bent en dat het aanvoelt als een aanval van vreselijke razernij of angst of verdriet, ofzoiets.. Althans dat stel ik me er bij voor.
Er was niet alleen wierook, maar ook wietrook en glaasjes met whiskeyquote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Say, what ...
Zeg, wat hebben jullie allemaal wel niet zitten doen/vragen daar![]()
Van alles wat ik er zo links en rechts van voorbij heb zien komen, is toch wel één van de bizardere 'fragmenten' te noemen
Hmm... Geen commentaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me verschrikkelijk.
Maarja, dan zou ik nu ook zo half bezeten moeten zijn..soms heb ik ook weleens van die momenten..hmm
Hmmm... en dan zulke onderwerpen ... dat voorspeld niet veel goeds voor een eventueel collectief bewustzijn ...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er was niet alleen wierook, maar ook wietrook en glaasjes met whiskeyEn heel veel lol.. Alleen in het begin lukte het voor geen meter. Later raak je meer op elkaar ingespeeld ofzo en toen kregen we best uitgebreide antwoorden. Helaas hebben we niet genotuleerd, dus veel infromatie is verloren gegaan. Wat op mij het meeste indruk maakte was dat die entiteit zijn eigen bestaan ontkende. Hij noemde zichzelf een product van ons gezamenlijk onderbewustzijn.
Nou niet voor dat van ons, nee. We zijn een duister drietalquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hmmm... en dan zulke onderwerpen ... dat voorspeld niet veel goeds voor een eventueel collectief bewustzijn ...
Rosemary's Miss V.'s baby.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou niet voor dat van ons, nee. We zijn een duister drietal![]()
Jammer dat er nooit een vervolg is gekomen. Het kan nog steeds maar nu Miss V. in verwachting is, (niet van Atmos of mij hoor.en hopelijk wordt het geen bezeten baby) kunnen we er niet meer bij blowen en zuipen
Moet er eerst een lampje gaan branden en moet je even je schedeldak lichten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:59 schreef Dance99Vv het volgende:
Hallo en goede middag , vandaag is het.....Wereld Filosofiedag
Watte? hier meer uitleg>. http://fijnedagvan.nl/info/index.php?id=297
Ik ga maar eens nadenken wat het reflecteren op het reflecteren op/in mij hersens reflecteert
over die reactie heb je filosofisch nagedacht,? jij bent vast het lichtend baken in deze duistere zieleroerselenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Moet er eerst een lampje gaan branden en moet je even je schedeldak lichten.
Anders kan het onmogelijk op je hersens reflecteren.
Tja, als een baby kort na een glaasjedraaisessie wordt geconcipieerd, dan kun je dat wel verwachten..quote:
Soms moet je mensen idd gewoon uit de weg gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Catnip het volgende:
Vandaag moet ik die persoon met wie ik zo'n fijn gesprek had *not* onder ogen komen.
Geen zin in.
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:16 schreef Dance99Vv het volgende:
En toen was er appeltaart, nog even laten afkoelen.....slagroom effe schudden en dan.....smullen
Ik ben weer van gedachten veranderd omtrent het glaasje draaien aangezien ik sinds een aantal maanden ook pendel! Het komt in de verte wel een beetje overeen met elkaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou niet voor dat van ons, nee. We zijn een duister drietal![]()
Jammer dat er nooit een vervolg is gekomen. Het kan nog steeds maar nu Miss V. in verwachting is, (niet van Atmos of mij hoor.en hopelijk wordt het geen bezeten baby) kunnen we er niet meer bij blowen en zuipen
heb genoeg op om er voorlopig even tegen te kunnen, avondeten doe ik meestal wat later op de avondquote:Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Is dat je avondeten vandaag?
Ik heb lasagnette gehad. Was nog over van gisterenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
heb genoeg op om er voorlopig even tegen te kunnen, avondeten doe ik meestal wat later op de avond
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welk kunstje je gaat doen
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is het altijd gezellig
Hmm, misschien is donderdagavond idd wat te laat voor flauw grapjes..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hmm, misschien is donderdagavond idd wat te laat voor flauw grapjes..
Mijn excuses
iemand vroeg ergens om een grote astroide ofzo, maar wens je gek met dit gruis uit het sterrenbeeld leoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef Natalie het volgende:
* Natalie moet een verlanglijstje voor kerst gaan maken...
Iemand een leuk idee?
Dat was ik, maar voor eentje kleiner dan de staat Texas doe ik het niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
iemand vroeg ergens om een grote astroide ofzo, maar wens je gek met dit gruis uit het sterrenbeeld leo
Vallende sterren , wanneer ? zaterdag Waar? in het oosten
Bron? het universum ....uh de telegraaf bedoel ik
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_op_zaterdag__.html
tis maar goed dat niet alle wensen ook daadwerkelijk uitkomen, we hebben al genoeg ellende in europaquote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Gray het volgende:
Waar dan ook is okay, al boffen de mensen die op het inslagpunt wonen juist.
Waarom boffen die?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Gray het volgende:
Waar dan ook is okay, al boffen de mensen die op het inslagpunt wonen juist.
De rest van de wereld even goed bij zo'n grote inslag.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom boffen die?
Die gaan er juist aan
Daarom ga ik er ook echt niet op hopenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Gray het volgende:
[..]
De rest van de wereld even goed bij zo'n grote inslag.
wat heeft men toch met dit soort doem-denken?quote:
Ey, wie noemt 21-12 nou een enge datumquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:38 schreef Dance99Vv het volgende:
wat heeft men toch met dit soort doem-denken?
maare slaap lekker .....i am dreaming of a white christmas...
white christmas?......ik heb een voorspellende droom ,ik zie een torenhoge energierekening
![]()
Ik kan die persoon niet uit de weg gaan ,en het probleem is juist dat ik haar graag mag maar na mijn zoveelste huilbui bang ben dat ze me negeert ofzo. Dat gebeurd niet, dat weet ik maar alsnog vind ik het erg moeilijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms moet je mensen idd gewoon uit de weg gaan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Waar blijft jouw bijdrage Ronin?
Moet ik het vandaag alleen doen?
Leukquote:
Komt ie dan hequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Waar blijft jouw bijdrage Ronin?
Moet ik het vandaag alleen doen?
... en een goed begin is het halve werk:quote:
Die tweede smiley is superleuk!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en een goed begin is het halve werk:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik vind ze allemaal grappigquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en een goed begin is het halve werk:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goede gewoontequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:29 schreef Catnip het volgende:
Lekker koffie<3
Ik heb altijd de rare gewoonte een beker warm water te nemen..;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |