abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118880965
Goede morgen , waarom was er nog geen nieuw deel geopent?
das pas een drama
c_/
There is only one religion
pi_118882241
We waren aan het wachten tot iemand een originele titel bedacht.

Goed gedaan.
pi_118888797
Goedemiddag.
pi_118888905
Goeiemiddag :W

De oliebollenkraam staat er weer!
Vanmiddag eens even kijken wat hij heeft liggen. Owwww, ik vind dat zo lekker, die appelflapjes.
(Al zijn die van mezelf natuurlijk nóg lekkerder, maar ja, ben lui, dus tsja)
(Un)masking for the greater good.
pi_118889265
Hmmm, heb de plotselinge behoefte om planten te gaan kweken... :{
pi_118889445
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
Huh?
Ik wist niet eens dat zo'n behoefte bestond.
Vertel, hoe voelt dat?
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:17:33 #7
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118890485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
Niet nodig. Die pas gaat niet door :P
Hoewel het wel stukken goedkoper is, maar zorg dan wel voor goede filters :P

:Y)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:26:32 #8
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118893424
Het is niet echt warm buiten zeg! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_118893650
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Huh?
Ik wist niet eens dat zo'n behoefte bestond.
Vertel, hoe voelt dat?
Voor mij is het ook vaag... Ik dagdroom de hele tijd van planten, bloemen, een hutje omringd door zelfonderhouden groen. Ook een winkeltje waar ik ze verkoop, maar waar je ook thee en koffie kan drinken, en een sandwich eten kan. Ik bedoel: wtf? :7

quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Niet nodig. Die pas gaat niet door :P
Hoewel het wel stukken goedkoper is, maar zorg dan wel voor goede filters :P

:Y)
Haha! Nou, dat doe ik al een flinke tijd niet meer. Tegenwoordig gebruik ik meditatie en 'De Leegte' die ik van binnen gevonden heb. ;)
pi_118896239
Ommmmmm!

pi_118896523
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede morgen , waarom was er nog geen nieuw deel geopent?
das pas een drama
c_/
Wee mij! Oh, rampspoed! Zou de seniliteit toeslaan? Ik ben toch nog niet zo oud dat Dr. Alzheimer mijn bewustzijn komt halen?
Ik was gehaast en had niet door dat ik de lapo had. Daarom verzuimde ik een nieuw deel te openen. :@
pi_118896645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wee mij! Oh, rampspoed! Zou de seniliteit toeslaan? Ik ben toch nog niet zo oud dat Dr. Alzheimer mijn bewustzijn komt halen?
Ik was gehaast en had niet door dat ik de lapo had. Daarom verzuimde ik een nieuw deel te openen. :@
Ik wilde juist niet te gretig zijn en door zelf snel eentje te openen. O-)
pi_118896686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik wilde juist niet te gretig zijn en door zelf snel eentje te openen. O-)
Je bent een goed mens, Gray. :D
pi_118896749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

JIJ bent een goed mens!
pi_118896851
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Gray het volgende:

[..]

JIJ bent een goed mens!
Dat is hartverwarmend om te horen in deze koude, donkere dagen. :P
pi_118896908
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Soms moeten we elkaar even herinneren aan hoe bijzonder we zijn. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:46:59 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897030
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor mij is het ook vaag... Ik dagdroom de hele tijd van planten, bloemen, een hutje omringd door zelfonderhouden groen. Ook een winkeltje waar ik ze verkoop, maar waar je ook thee en koffie kan drinken, en een sandwich eten kan. Ik bedoel: wtf? :7
Dan zijn er drie mogelijkheden:
1) je hebt een voorspellende droom gehad. Over een paar jaar werk jij in het restaurant in een luxe spa met kassencomplex.
2) je ziet te vliegen. Vage obsessie met plantjes en thee. Get over it.
3) iets met diepere betekenis enzo. Wie weet staat het ergens voor.
pi_118897036
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wel een manier om de wereld een stukje mooier te maken. Als iedereen meedoet. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:47:49 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

quote:

[..]

JIJ bent een goed mens!
Jullie zijn allebei goede mensen :)
(Is dat ook weer opgelost :P )
pi_118897105
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Natalie het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn allebei goede mensen :)
(Is dat ook weer opgelost :P )
Die opmerking maakt jou dan ook weer tot een goed mens! O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:50:48 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897172
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die opmerking maakt jou dan ook weer tot een goed mens! O+
Hè nou, dan heb ik mijn goede daad weer gedaan O-)
pi_118897303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hè nou, dan heb ik mijn goede daad weer gedaan O-)
Kijk en zo simpel kan het werken aan een vrolijker wereld zijn.
pi_118897525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kijk en zo simpel kan het werken aan een vrolijker wereld zijn.
Precies! ^O^

Een aantal jaar geleden startte ik met het voornemen van één goede daad per dag te geven. Sinds een tijd probeer ik dat eigenlijk continu te doen, al blijkt dat soms nog knap lastig! Maar wat dat betreft helpt The Eightfold Path van het boeddhisme me daar wel bij om als kapstok te gebruiken, wat overigens ook de aanzet was tot die ommezwaai. De reden dat het soms zo lastig is, komt denk ik door de tegenreactie die ontstond uit het zeer dat ik tijdens mijn leven heb opgedaan. Als zaden die met kwaad water zijn gevoed, werpen die nu soms nog ongewild hun vruchten af. Niet meer onbewust laten wateren dus! ;)
pi_118897624
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Precies! ^O^

Een aantal jaar geleden startte ik met het voornemen van één goede daad per dag te geven. Sinds een tijd probeer ik dat eigenlijk continu te doen, al blijkt dat soms nog knap lastig! Maar wat dat betreft helpt The Eightfold Path van het boeddhisme me daar wel bij om als kapstok te gebruiken, wat overigens ook de aanzet was tot die ommezwaai. De reden dat het soms zo lastig is, komt denk ik door de tegenreactie die ontstond uit het zeer dat ik tijdens mijn leven heb opgedaan. Als zaden die met kwaad water zijn gevoed, werpen die nu soms nog ongewild hun vruchten af. Niet meer onbewust laten wateren dus! ;)
Dat zet de uitdrukking 'ergens pissig over zijn' wel in een heel nieuw licht.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:05:44 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118897716
Stond een tijd geleden op Asd centraal en het regende hard, dus ik hield een plu ook boven degene die naast me stond. Die was echt verbaasd. Ik vind het heel normaal. Is dat ook een goede daad? :@
pi_118897823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:05 schreef Natalie het volgende:
Stond een tijd geleden op Asd centraal en het regende hard, dus ik hield een plu ook boven degene die naast me stond. Die was echt verbaasd. Ik vind het heel normaal. Is dat ook een goede daad? :@
Ja, hoor... Volgens mij wel.
pi_118897896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zet de uitdrukking 'ergens pissig over zijn' wel in een heel nieuw licht.
Zeker. :Y

Een boeddhistisch verhaal vertelt over de boeddha die stelde dat woede bij je houden was als een hete koolsteen oppakken met de intentie deze naar een ander te gooien. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:05 schreef Natalie het volgende:
Zeker!

Maar zelfs deuren openen voor een ander, iemand voor laten gaan in de rij, een fiets rechtop zetten die is omgevallen/omgewaaid, en vergelijkbare kleine daden vallen onder goede daden. In mijn ogen iig. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:18:39 #28
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118898181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Gray het volgende:

Zeker. :Y

Een boeddhistisch verhaal vertelt over de boeddha die stelde dat woede bij je houden was als een hete koolsteen oppakken met de intentie deze naar een ander te gooien. :)
Zit waarheid in. Zoals bij veel in 't boeddhisme.

quote:
Zeker!

Maar zelfs deuren openen voor een ander, iemand voor laten gaan in de rij, een fiets rechtop zetten die is omgevallen/omgewaaid, en vergelijkbare kleine daden vallen onder goede daden. In mijn ogen iig. :P
Oeh! Dan ben ik in ieder geval goed op weg.

Maar wat ik zo vreemd (en zelfs vervelend) vind is dat ik niet goed begrijp waarom dat soort dingen niet de normaalste zaak van de wereld zijn. Men (lees: veel mensen) lijken anderen zowat te negeren. Je passeert ze en ze kijken je niet aan, erkennen niet eens dat je naast ze staat op het station. Wat is er mis met een lach, een knikje, een 'Zo, het is weer slecht weer vandaag, maar gelukkkig hebben we een plu'. Het is zo... afstandelijk allemaal.
Ik kom uit een dorp, ben gewend om mensen, en dus ook onbekenden, te begroeten met 'hallo' of 'goedemorgen' (de laatste vooral bij ouderen) als ik ze tegenkom op weg naar bijv. de supermarkt.

Ben ik nou zo raar? Want soms heb ik echt dat idee. Dan kijken ze me aan of ze denken dat ik wat van ze wil ofzo, terwijl ik gewoon 'hallo' zeg. Wantrouwig gedoe.
pi_118899056
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

[..]

Maar wat ik zo vreemd (en zelfs vervelend) vind is dat ik niet goed begrijp waarom dat soort dingen niet de normaalste zaak van de wereld zijn. Men (lees: veel mensen) lijken anderen zowat te negeren. Je passeert ze en ze kijken je niet aan, erkennen niet eens dat je naast ze staat op het station. Wat is er mis met een lach, een knikje, een 'Zo, het is weer slecht weer vandaag, maar gelukkkig hebben we een plu'. Het is zo... afstandelijk allemaal.
Ik kom uit een dorp, ben gewend om mensen, en dus ook onbekenden, te begroeten met 'hallo' of 'goedemorgen' (de laatste vooral bij ouderen) als ik ze tegenkom op weg naar bijv. de supermarkt.

Ben ik nou zo raar? Want soms heb ik echt dat idee. Dan kijken ze me aan of ze denken dat ik wat van ze wil ofzo, terwijl ik gewoon 'hallo' zeg. Wantrouwig gedoe.
Ik heb jarenlang in de stad gewoond en nu sinds een aantal jaren in een dorp. Vind het heerlijk, die gemoedelijke mentaliteit. :)
pi_118899152
quote:

[..]

quote:

[..]

JIJ bent een goed mens!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Pfffffffffff
pi_118899274
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Pfffffffffff
Jij bent ook lief, hoor :Y
pi_118899368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

Denk ik ook. :Y

Al ook niet alles hoor, want boeddhisme heeft heel veel stromingen en nog meer doctrines. Zen en de meest 'pure' leer van Boeddha spreekt mij het meest aan, want geen metafysica en wel heel praktijkgericht.

quote:
[..]

Nee, je bent niet raar. En ja, je bent raar. ;)

We leven in een heel individualistische maatschappij, waar weinig aandacht wordt besteed aan ons innerlijke gevoelsleven (lees: spiritualiteit). Goedheid is kwetsbaarheid, en mensen wantrouwen het daarom, want wie wil zichzelf nou kwetsbaar opstellen? Recht van de sterkste is het hier, toch? In mijn ogen is het juist een teken van kracht, want kracht is niet hoeveel pijn je kan lijden, maar hoe goed je er aan voorbij kan gaan. Rocky zei ook al zoiets. :P

Maar zowel goed gedrag als slecht gedrag is besmettelijk, bij anderen en bij jezelf. Zoals je talen kan leren, sporttechnieken kan leren, zo ook kan je gedrag leren. De boeddha had dat heel goed door, maar anderen ook, zoals de Swami uit m'n signature. ;)
pi_118899390
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij bent ook lief, hoor :Y
Nou, echt niet hoor :N
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:57:21 #34
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118899774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, zeg!
Doe eens niet zo. Volgens mij ben jij zwaar oké, hoor :D
pi_118899864
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nou ja, zeg!
Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad? :o
pi_118899868
quote:

[..]

Nou ja, zeg!
Ik word een beetje kriebelig van dat: jij bent een goed mens , nee jij bent een goed mens.
Tel daarbij op dat mijn humeur al beneden peil is, dan heb je het hele plaatje :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:01:09 #37
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118899948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik word een beetje kriebelig van dat: jij bent een goed mens , nee jij bent een goed mens.
Tel daarbij op dat mijn humeur al beneden peil is, dan heb je het hele plaatje :P
Ik zeg niet dat je een goed mens bent, ik zeg alleen dat je zwaar oké bent :)
Maar snap het wel, hoor. Als ik al niet happy bent, en mensen gaan dat soort dingen zeggen, dan denk ik ook: ga heen!

Maar dat verandert niets aan de zaak dat je altijd vriendelijk tegen me bent. En da's dan ook alles waar ik mijn mening - voor zover ik van enig belang is - kan baseren.
Dus doe het er maar mee :7
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:01:35 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118899965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je nou iemand irriteert door er heel lief tegen te doen, is dat dan een goede daad? :o
Nee :N
pi_118899991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je een goed mens bent, ik zeg alleen dat je zwaar oké bent :)
Maar snap het wel, hoor. Als ik al niet happy bent, en mensen gaan dat soort dingen zeggen, dan denk ik ook: ga heen!

Maar dat verandert niets aan de zaak dat je altijd vriendelijk tegen me bent. En da's dan ook alles waar ik mijn mening - voor zover ik van enig belang is - kan baseren.
Dus doe het er maar mee :7
:*
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:03:56 #40
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118900082
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Pfffffffffff
My thoughts exactly ! :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:04:39 #41
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Denk ik ook. :Y

Al ook niet alles hoor, want boeddhisme heeft heel veel stromingen en nog meer doctrines. Zen en de meest 'pure' leer van Boeddha spreekt mij het meest aan, want geen metafysica en wel heel praktijkgericht.

[..]

Nee, je bent niet raar. En ja, je bent raar. ;)

We leven in een heel individualistische maatschappij, waar weinig aandacht wordt besteed aan ons innerlijke gevoelsleven (lees: spiritualiteit). Goedheid is kwetsbaarheid, en mensen wantrouwen het daarom, want wie wil zichzelf nou kwetsbaar opstellen? Recht van de sterkste is het hier, toch? In mijn ogen is het juist een teken van kracht, want kracht is niet hoeveel pijn je kan lijden, maar hoe goed je er aan voorbij kan gaan. Rocky zei ook al zoiets. :P

Maar zowel goed gedrag als slecht gedrag is besmettelijk, bij anderen en bij jezelf. Zoals je talen kan leren, sporttechnieken kan leren, zo ook kan je gedrag leren. De boeddha had dat heel goed door, maar anderen ook, zoals de Swami uit m'n signature. ;)
Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te worden :) Dat lijkt me geen leuk leventje.
Als ik ook maar één persoons dag op kan fleuren (of kan leren dat 'hallo' zeggen niet eng is), dan heb ik m'n missie al bereikt. Het kost je niets om je medemens te erkennen.

Soms het ik het idee dat ik in de verkeerde tijd geboren ben.
Of teveel ben blijven hangen in een vorig leven ofzo..
pi_118900136
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef R0N1N het volgende:

[..]

My thoughts exactly ! :P
Oh, jij word er ook kriebelig van?
Ben ik niet de enige :P
pi_118900172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, Lavenderr is stout en heeft behoefte aan spanking ~O> o|O O+
pi_118900201
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik stel me liever kwetsbaar op, met het risico gekwetst te worden dan een koud wantrouwig persoon te worden :) Dat lijkt me geen leuk leventje.
Als ik ook maar één persoons dag op kan fleuren (of kan leren dat 'hallo' zeggen niet eng is), dan heb ik m'n missie al bereikt. Het kost je niets om je medemens te erkennen.

Dat is alleen maar te prijzen in je.
En wat je daarnet schreef, dat mensen je soms raar aankijken als je een praatje met ze begint of vriendelijk groet, dat herken ik zo.
Alsof iedereen in een coconnetje zit .
pi_118900239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je intentie was te irriteren, dan nee. ;)

quote:

[..]

Nou ja, zeg!
Lavenderr is O.K Olé, olé! *O*

quote:

[..]

Eén van de beste manieren om een bleu gevoel tegen te gaan is de zon aan de hemel wezen voor een ander. ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:08:55 #46
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118900300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, jij word er ook kriebelig van?
Ben ik niet de enige :P
Dat zoetsappige ophemellende geslijmjurk hoeft van mij niet nee. :r
Was al even bang dat het aan de kleur lag, maar gelukkig ben jij er nog. ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:12:54 #47
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118900497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
En wat je daarnet schreef, dat mensen je soms raar aankijken als je een praatje met ze begint of vriendelijk groet, dat herken ik zo.
Ik jaag er de buurt mee de stuipen op het lijf 's avonds ... :')
Vooral de wat oudere dames die hun rat/hond uitlaten...
Van verre zie ik ze al denken ... "oh, oh" ... en als ik dan passeer ... "Goedenavond !".
"EEEEK!!! oh, wacht, hij groet me alleen maar. (ipv beroven :') )"

Stiekem geniet ik daar wel van :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:15:10 #48
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie je wel, het ligt dus niet aan mij.
Het lijkt om ze soms niet (meer) weten hoe het ook alweer moest: een babbeltje maken.
Het is wat Gray zegt, de wereld is heel individualistisch geworden, en ik vind dat geen goede ontwikkeling.

Weet je, ik heb zo lang geleefd volgens verwachtingspatronen van anderen, me aangepast aan hoe ik dacht dat het hoorde (strak voor je uitkijken, mensen niet begroeten, leven in je eigen wereldje, werken, werken, werken, money rules), en dat ging zo tegen mijn persoonlijkheid in, dan ik mezelf niet meer herkende.
Scheit, dit in míjn leven. Gewoon lekker mezelf nu. Anderen accepteren 't maar. Of niet.
pi_118900640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef R0N1N het volgende:

[..]

JIJ BENT OOK GOED!
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:18:03 #50
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef R0N1N het volgende:

[..]

*aai*
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:19:37 #51
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118900821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:12 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik jaag er de buurt mee de stuipen op het lijf 's avonds ... :')
Vooral de wat oudere dames die hun rat/hond uitlaten...
Van verre zie ik ze al denken ... "oh, oh" ... en als ik dan passeer ... "Goedenavond !".
"EEEEK!!! oh, wacht, hij groet me alleen maar. (ipv beroven :') )"

Stiekem geniet ik daar wel van :P
Hihi, ik zie het gewoon voor me :D

Er is zo'n commercial, hij zal wel van Sire zijn: loopt er een oud vrouwtje op straat in het donker, en dan zie je zo'n shot van een jongere gast met zo'n cappuchon op. En je ziet haar denken This can't be good en dan helpt hij haar met oversteken.
pi_118900934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zie je wel, het ligt dus niet aan mij.
Het lijkt om ze soms niet (meer) weten hoe het ook alweer moest: een babbeltje maken.
Het is wat Gray zegt, de wereld is heel individualistisch geworden, en ik vind dat geen goede ontwikkeling.
Eigenlijk is het geheel logisch: we nemen de wereld in hokjes waar, we denken in hokjes, we praten in hokjes, we leven in hokjes en maken nu ook onze 'geest' ingekapseld tot ons eigen hokje.

Het is niet alleen een eigenschap van de mens, maar ook van het universum. Zonder iets, geen niets. Zonder licht, geen donker. Zonder man geen vrouw. Zonder binnen, geen buiten.

Alles heeft een antagonist en dat maakt van twee samen één. Ze komen uit elkaar voort, omdat ze afhankelijk zijn. Dat is ook het idee achter het yin yang symbool. ;)
pi_118900998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hihi, ik zie het gewoon voor me :D

Er is zo'n commercial, hij zal wel van Sire zijn: loopt er een oud vrouwtje op straat in het donker, en dan zie je zo'n shot van een jongere gast met zo'n cappuchon op. En je ziet haar denken This can't be good en dan helpt hij haar met oversteken.
Mijn ervaring is dat die jongens en meisjes vaak nog het liefst zijn, al dan wel stiekem. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:23:45 #54
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901026
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Eigenlijk is het geheel logisch: we nemen de wereld in hokjes waar, we denken in hokjes, we praten in hokjes, we leven in hokjes en maken nu ook onze 'geest' ingekapseld tot ons eigen hokje.

Het is niet alleen een eigenschap van de mens, maar ook van het universum. Zonder iets, geen niets. Zonder licht, geen donker. Zonder man geen vrouw. Zonder binnen, geen buiten.

Alles heeft een antagonist en dat maakt van twee samen één. Ze komen uit elkaar voort, omdat ze afhankelijk zijn. Dat is ook het idee achter het yin yang symbool. ;)
Dus eigenlijk ben ik gewoon abnormaal? :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:27:48 #55
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118901271
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Gray het volgende:
JIJ BENT OOK GOED!
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:18 schreef Natalie het volgende:
*aai*
hmmm, en wat is de achterliggende intentie in deze gevallen ?

>:)
pi_118901304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Gewoon...abnormaal...

Da's een contradictio in terminis. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:30:33 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901437
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Gewoon...abnormaal...

Da's een contradictio in terminis. :P
Broertje! :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:30:57 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901461
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

[..]

O-)
pi_118901523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nope!

quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

[..]

Lovingkindness. O-)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:39:28 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118901989
Gut... topic in FEE met een link naar kinderen voor kinderen-liedjes.
Jeugdsentiment :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:43:27 #61
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118902234
"Op een onbewoond ei-heiland ... "
pi_118902435
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_118904588
quote:
Die vreselijke errrrrrrr
Ik vind dat ook zo jammer dat Rick Nieman dat ook zo vreselijk heeft, vind het verder zo'n sympathieke gast en goeie nieuwslezer, maar die errrrrrrrrr verpest het zo ;(
pi_118904704
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd! :s)
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:51:33 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_118918355
sorry voor de topic-titel hoor,
brengt iedereen blijkbaar in kerst en andere hogere sferen,
ben blij om hier onder "goed"gezelschap te vertoeven, als zoroatrist probeer ik ook het goede te doen ,te spreken en te denken ,wat niet altijd eenvoudig is.
ach die goede oude tijd van kinderen voor kinderen liedjes, gezien de komende verlanglijsten van de kinderen schiet mij maar een liedje in mij hoofd, Ben sinterklaas niet, heb GEEN geldboom in de tuin..

pi_118939843
'middag allemaal :P
  woensdag 7 november 2012 @ 17:12:36 #67
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118942505
Nog één dag en dan *O* weekend *O*

Goeiemiddag allen tezamen :)
pi_118944252
Ik heb vandaag mijn dag niet .....niks ernstig hoor gewoon mijn dag niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:45:52 #69
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118960662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet .....niks ernstig hoor gewoon mijn dag niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:52:44 #70
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118961032
quote:

[..]

Precies, dat heb ik ook geregeld. Plus dat ik soms ook denk dat ik eigenlijk in een verkeerd werelddeel ben geboren. Soms denk ik dat ik eigenlijk in Bhutan geboren had moeten worden! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_118962046
quote:
wat een contrast hehe :o
pi_118967920
goeiemorgen, al of niet met zorgen :P
  donderdag 8 november 2012 @ 09:13:12 #73
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118968226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen, al of niet met zorgen :P
Môgguh ;)
pi_118979461
goedemiddag
pi_118979634
WEEKEND! :D
pi_118982617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Natalie het volgende:
WEEKEND! :D
Voor mij nog niet hoor.. :N
pi_118983086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voor mij nog niet hoor.. :N
Voor mij ook niet..:(
pi_118985732
Verschil moet er wezen :7
pi_118986159
je hebt werkpaarden en paradepaarden, he? :P
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Natalie het volgende:
Verschil moet er wezen :7
pi_118988236
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je hebt werkpaarden en paradepaarden, he? :P

[..]

:D
Nou, ik werk altijd hard. Maar nu heb ik het even gehad. Tijd voor ontspanning.
pi_118988528

Je hebt ook gekke paarden.
Twiddel
pi_118988567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

:D
Nou, ik werk altijd hard. Maar nu heb ik het even gehad. Tijd voor ontspanning.
Geniet ervan! 8-)
pi_118988579
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_118988586
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ye Gods...
pi_118989657
Hey, beste mensen.. Natalie en ik hadden een leuk idee: we kennen een heel leuk kroegje in het centrum van Arnhem en dat gaan we op zaterdag 19 januari onveilig maken. Wie komt er ook?
Hebben we eindelijk een meet :P
pi_118990640
*O*
  donderdag 8 november 2012 @ 20:18:57 #87
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118992293
Zet 'm op FaecesBook, komt er vast wel iemand gezellig meedoen met onveilig maken :Y)
pi_118992478
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef R0N1N het volgende:
Zet 'm op FaecesBook, komt er vast wel iemand gezellig meedoen met onveilig maken :Y)
Wat heb je toch tegen FB? :)
  donderdag 8 november 2012 @ 20:27:42 #89
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118992731
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef Natalie het volgende:
Wat heb je toch tegen FB? :)
Hetzelfde als tegen Hyves, twitter & al die andere bullcrap. :P
pi_118992881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Hetzelfde als tegen Hyves, twitter & al die andere bullcrap. :P
Oké. Maar waarom begin je er dan over? :)
Zonde toch.
  donderdag 8 november 2012 @ 20:35:41 #91
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118993181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Natalie het volgende:
Oké. Maar waarom begin je er dan over? :)
Zonde toch.
ehm, het was meer bedoelt als een verwijzing naar een 'Project-X' feestje ... niet om af te geven op facebook ... (maar nu is de lol er af grmbl^%@^$%* :( & bedankt !!! :6 )

pi_118999963
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef R0N1N het volgende:

[..]

ehm, het was meer bedoelt als een verwijzing naar een 'Project-X' feestje ... niet om af te geven op facebook ... (maar nu is de lol er af grmbl^%@^$%* :( & bedankt !!! :6 )

Adem in, adem uit :7

pi_119005075
mogge! :O
pi_119005220
Goedemorgen
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:31:17 #95
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_119005923
goede morgen c_/
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:17:02 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_119006512
Mogge! :W
pi_119010261
Goeiemorgen :W
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:00:02 #98
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119011604
'middag
pi_119014290
Goedemiddag :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 14:42:04 #100
249559 crew  Lavenderr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')