SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 06-11-2012 00:58:53 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Het is een .apk bestand en dat installeer je..
Het maakt niet uit of je al een Play store hebt of niet.
P.s. Black mart is toch handiger![]()
![]()
Ik wil toch echt weten waarom threads zo snel closed worden en inderdaad, maakt niet uit of je het hebt of niet. Kijk maar naar CM, ze geven playstore (en andere google apps) ook in .apk vorm.![]()
Op FOK! mag een topic maar 300 reacties hebben, daarna wordt het gesloten.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Creqaw het volgende:
Ik wil toch echt weten waarom threads zo snel closed worden en inderdaad, maakt niet uit of je het hebt of niet. Kijk maar naar CM, ze geven playstore (en andere google apps) ook in .apk vorm.
Geen idee waarom![]()
![]()
Nog steeds geen Huawei Honor 2 in de OP in de quad-slot?Doe eens updaten die OP!
En eens met die policy die na 12 pagina's elk topic sluit. Niks mis mee, maar zo bouw je in no time een lange reeks op
Achja, dat of je hebt topics van 150+ pagina's zoals op GoT. Potato, potato. Overigens ben ik benieuwd hoe snel Singapore post zal zijn. Hong Kong post heeft dikwijls twee weken maar nodig, soms zelf maar een week als ze in goede doen zijn. Maar ik heb nog nooit wat ontvangen via Singapore post. Dus teh countdown has started, ik gok nog twee weekjes tot ik my precious zal ontvangen
mag het weten![]()
Ik denk dat het wat langer zal duren, volgens Gizchina is SingPost ALLE pakketjes aan het openen en checken en het lijkt me niet dat zoiets snel gaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
Nog steeds geen Huawei Honor 2 in de OP in de quad-slot?Doe eens updaten die OP!
En eens met die policy die na 12 pagina's elk topic sluit. Niks mis mee, maar zo bouw je in no time een lange reeks op
Achja, dat of je hebt topics van 150+ pagina's zoals op GoT. Potato, potato. Overigens ben ik benieuwd hoe snel Singapore post zal zijn. Hong Kong post heeft dikwijls twee weken maar nodig, soms zelf maar een week als ze in goede doen zijn. Maar ik heb nog nooit wat ontvangen via Singapore post. Dus teh countdown has started, ik gok nog twee weekjes tot ik my precious zal ontvangen
![]()
Huawei Honor 2 staat nu dus in de OP zie ik, persoonlijk wil ik het toestel alleen als er straks ook echt 2GB in zit en eigenlijk vind ik het jammer dat er geen Android 4.1 erop zit, maar heb op sommige sites horen zeggen dat Android 4.1 ervoor aankomt.
Ik ben dus benieuwd en tevens ben ik geinteresseerd in de Xiaomi M2, deze heeft wel Android 4.1 en 14 November ofzo zou de tweede batch van 250000 eraan kunnen komen, maar de telefoon is niet makkelijk te krijgen ben ik bang voor.
Ik zou al kunnen proberen als ze de verkoop van die 250000 starten of maar hopen dat ik er in januari eentje makkelijk bemachtigen kan, maar das reden waarom de Huawei Honor 2 zo mooi alternatief vind die zal gewoon leverbaar zijn lijkt me.![]()
Kijk net met mijn tracking van de NEO N02-m:
Tuesday, November 06, 2012 Location Time
15 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftwel vandaag mijn neo in handen!!
![]()
![]()
Ben alleen benieuwd of ik nog btw moet betalen? hoor ik wss pas aan de deur..?
[ Bericht 29% gewijzigd door Downstar op 06-11-2012 09:07:26 ]![]()
Dat wordt cash bij de hand houden
Als ik die tijden zo zie moet ik hem morgen wel krijgenLekker dagje thuis werken dus.
![]()
wanneer is jouwne verstuurdquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:00 schreef Tsurany het volgende:
Dat wordt cash bij de hand houden
Als ik die tijden zo zie moet ik hem morgen wel krijgenLekker dagje thuis werken dus.
? voorgaande keer bij mini pc was de koerier rond 8.05 vertrokken
toen was die er rond 11.15 hier... nu rond 8.44.. dus zal rond 12 uur extra goed bussen van de DHL in de gaten houden..
sws houd ik de post/pakketten vandaag in de gaten, want ik krijg nog een hoop!;
en nog van verschillende vervoersdiensten ook:
- Neo N02-m mobile ( DHL )
- Samsung 830 SSD( TNT )
- Smit CI+ module & smartcard (selektvracht)
- Kabels ( brievenpost?)
altijd fijn z'n dag vrij en dan pakketjes ontvangenNee hoezo?quote:
![]()
![]()
![]()
Hij is gisteren verzonden dus verwacht dat hij ergens vandaag aan komt in Leipzig en dan in de bezorg ronde van morgen zit.![]()
Is die al picked up bij DHLquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:15 schreef Tsurany het volgende:
Hij is gisteren verzonden dus verwacht dat hij ergens vandaag aan komt in Leipzig en dan in de bezorg ronde van morgen zit.?
![]()
1 of twee keer vertrokken? De tweede keer is hij pas ''echt'' onderwegquote:
1
2
3
44 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:28
3 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:24
2 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:32
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 00:22MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De THL W5 lijkt me ook wel een mooie telefoon. Prijs wordt verwacht rond het niveau van de JiaYu G3.
Specificaties o.a.: MTK6577 1Ghz, 1GB RAM, 4,7" 1280x720 scherm, 2000mAh accu.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Ik wacht nog steeds op een mail dat mijn Newman die ik vorige week dinsdag besteld heb verzonden moet worden vanaf Pandawill.![]()
Misschien toch beter naar RobertNL moeten luisteren?
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Leuke specs, als je hem voor de G3 prijs geleverd kan krijgen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef ikbenik het volgende:
De THL W5 lijkt me ook wel een mooie telefoon. Prijs wordt verwacht rond het niveau van de JiaYu G3.
Specificaties o.a.: MTK6577 1Ghz, 1GB RAM, 4,7" 1280x720 scherm, 2000mAh accu.
echter ben ook ik zelfs nu van mening..( wou zelf eerst een THL) dat de thl te veel wil lijken op HTC..
dat ziet er toch een beetje pauper uit.. maakt niet uit als het design is geïnspireerd door HTC..
maar zelfs het Logo van ThL(the Happy Life) is een clone van het logo van HTC
zie front logo
en htc logo![]()
![]()
Ik heb mijn Neo N02-M besteld.
Vond het vreemd dat ik nergens m'n adres kon invullen, maar ws gebruiken ze dan het adres van mijn paypal?
kosten in euros: ¤130,77 EUR
ik heb laten verzenden per gewone airmail + tracking![]()
10 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONGquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
1 of twee keer vertrokken? De tweede keer is hij pas ''echt'' onderweg
[ code verwijderd ]
9 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG
8 Douane inklaring compleet om HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG
6 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
5 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
3 Vertrokken van DHL vestiging in ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
2 Verwerkt in ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
1 Zending opgehaald ZHUJIANG DELTA AREA - CHINA, PEOPLES REPUBLIC![]()
Nu je het zegt... Op zich dus wel een leuk toestel, maar een kloon hoef ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Leuke specs, als je hem voor de G3 prijs geleverd kan krijgen..
echter ben ook ik zelfs nu van mening..( wou zelf eerst een THL) dat de thl te veel wil lijken op HTC..
dat ziet er toch een beetje pauper uit.. maakt niet uit als het design is geïnspireerd door HTC..
maar zelfs het Logo van ThL(the Happy Life) is een clone van het logo van HTC
Het blijft gewoon lastig zo wachten op de G3, dan ga je zoeken naar alternatieven. Denk ik er eentje te hebben gevonden, is het toch weer zo'n kloon (of lijkt iig teveel op de HTC).MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Pandawill is helaas niet heel snelquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik wacht nog steeds op een mail dat mijn Newman die ik vorige week dinsdag besteld heb verzonden moet worden vanaf Pandawill.![]()
Misschien toch beter naar RobertNL moeten luisteren?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja ik keek naar de Thl W3+ die dus geinspireerd is door de wildfire en HTC Desire HD ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:14 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Op zich dus wel een leuk toestel, maar een kloon hoef ik ook niet.
Het blijft gewoon lastig zo wachten op de G3, dan ga je zoeken naar alternatieven. Denk ik er eentje te hebben gevonden, is het toch weer zo'n kloon (of lijkt iig teveel op de HTC)...
denk nouja dat is nog niet zo zeer het probleem.. heb nu ook een wildfire en vind dat wel mooi
maargoed tot ik het logo en bootscreen zag.. denk laat maar zitten.. das niks waard..
mensen zijn al sceptisch genoeg over chinaphones, laat staan dat je met een clone van een merk gaat lopen hahaha
waarom neem je niet gewoon de neo?![]()
Ik heb stiekem juist liever een door HTC geïnspireerd toestel dan een door Apple / Samsung geïnspireerd toestel met zo'n lelijke home knop.
Maar inderdaad THL als merknaam lijkt inderdaad op HTC en vooral met dat logootje ernaast.![]()
Eigenlijk vind ik de G3 nog steeds mooier. En ook durf ik niet echt te annuleren, stel je voor dat LT de week erop het toestel op miraculeuze wijze op voorraad heeft
MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
De G3 is trouwens weer geïnspireerd door de iPhone om precies te zijn eeen door fan gemaakte concept van de iPhone 5 ofzo.![]()
Persoonlijk vind ik hem eruitzien alsof de achterkant van de iPhone 5 is gebruikt als de voorkant voor de G3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
De G3 is trouwens weer geïnspireerd door de iPhone om precies te zijn eeen door fan gemaakte concept van de iPhone 5 ofzo.![]()
Same here. Toch ben ik nu aan het wachten op de eerste Nederlanders die een Neo ontvangen en er een degelijke review over schrijven. Mocht die bevallen dan ga ik toch ruilen bij Lightake, ik heb wat meer haast gekregen met een nieuwe telefoon, de huidige is bijna overledenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef ikbenik het volgende:
Eigenlijk vind ik de G3 nog steeds mooier. En ook durf ik niet echt te annuleren, stel je voor dat LT de week erop het toestel op miraculeuze wijze op voorraad heeftIn dat geval is de voorkant van de G3 gebruikt voor de achterkant van de iPhone 5, uiterlijk van de G3 was al veel langer bekendquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef Creqaw het volgende:Persoonlijk vind ik hem eruitzien alsof de achterkant van de iPhone 5 is gebruikt als de voorkant voor de G3.
![]()
![]()
vind G3 design wel leuk, maar ben zelf meer van de ronder afgewerkte telefoons..
dus die neo sloot wat dat betreft beter aan op mijn requirements
verwacht de neo binnen een uurtje binnen t hebben
G3 kan helaas nog wel even duren, al zie ik wel dat steeds meer shops stock beginnen te krijgen..
Lightake dan eerdaags ook?
![]()
Never mind, foutjequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Melkunie het volgende:
Mooi, binnen 3 uur dus een dieptereview
[ Bericht 13% gewijzigd door funky_fart op 06-11-2012 11:08:50 (Verkeerd gelezen, snorrie) ]![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Downstar het volgende:
vind G3 design wel leuk, maar ben zelf meer van de ronder afgewerkte telefoons..
dus die neo sloot wat dat betreft beter aan op mijn requirements
verwacht de neo binnen een uurtje binnen t hebben
G3 kan helaas nog wel even duren, al zie ik wel dat steeds meer shops stock beginnen te krijgen..
Lightake dan eerdaags ook?
Niet dus, zo werkt dat namelijk (ook bij DHL):quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Melkunie het volgende:
Mooi, binnen 3 uur dus een dieptereview
Genoeg bangmakerij, nu gewoon wachten tot Downstar zijn Neo N02-M ontvangen heeft en dan mag hij foto's plaatsen en een hands on.![]()
Woei woeikom maar op Down!
Mijn vooruitziende blik vertelt me dat hij nu binnen moet zijn
Nou nou het is toch echt niet alleen de Xiaomi M2 die weken uit verkocht is, de deovo V5 is ook al paar weken uit verkocht.
Volgens mij is het bij veel van die budget dingen dat eerste batch snel verkocht is, vooral nu met die steeds goedkopere quadcore toestellen.![]()
Come on Barbie, let's go party!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:43 schreef RobertNL het volgende:
Woei woeikom maar op Down!
Mijn vooruitziende blik vertelt me dat hij nu binnen moet zijn![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn Neo is nu ook net verstuurd met DHL richting Belgium.mooimooi
I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
![]()
en daar is die dan! de neo...
in vergelijking met mijn VETTIGE wildfire. een killer van een toestel!
uiteraard wil ik hem eerst grondig testen, voordat ik wat mooiere plaatjes laat zien..
dus voorlopig moeten jullie het even met dit doen, maar ik wou jullie niet langer in spanning houden!
review volgt zo snel mogelijk!
maar zal als ik tijd heb vanavond wat betere fotos maken!
![]()
Haha, die Wildfire ernaast slaat meteen figuur.Cool schtuff bro. De eerste! Ben benieuwd naar de vindingen van de hands-on.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hierbij de eerste post vanaf een neo.. wifi werktprima... vergeleken met wildfire... wat een snelheid hahaha. Ik ga hem nu aan de lader gooien!![]()
Als je het een beetje gevolgd had wist je dat het antwoord 'ja' was.
idd knikkerzak, want de telefoon pas er niet eens in hahahquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef Harde_Mepper het volgende:
Mooie knikkerzak erbij kado gekregen?
zo groot is die!
ik heb geen btw hoeven te betalen, heel toevallig was het een oud klasgenoot die ik al een tijdje niet had gezien, die hem kwam brengen..
hij kwam al aan de deur met;
'hye weer zooi uit hongkong jonge?'
'mijn nieuwe telefoon!'
' Nieuwe telefoon? heb je geluk want je hoeft geen btw te betalen!'
niceeeee!
daarin tegen was mijn pakket wel geopend door of douane of dhl.. pakketje was netjes met een mesje opengesneden etc..
Voor de mensen die echt niet kunnen wachten en hem ook graag willen bestellen,
ik kan bevestigen dat dualsim prima werk
Ik heb mijn 1e slot gevuld met mijn Simyo kaartje, heb een H verbinding.. 2de slot een t-mobile prepaid. Beide werken prima en ik kan met beide gebeld worden maar ook zelf bellen!
werkt dus gewoon in NL!
rest komt in review!
En eerste nadeeltje dat ik heb gevonden, inzoverre je het een nadeel mag vinden:
GEEN MULTI LANGUAGE BESCHIKBAAR!
keuze uit taal is voorlopig, engels en chinees!![]()
Engels is natuurlijk ook prima. Maakt het googlen op foutmeldingen ook een stuk handiger
Mijn enige vraag vóór de review: Google Play aanwezig/in orde?![]()
![]()
Heuh, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Nou ja, there's a first for everything...
Werkt goed hoor, gebruik ik bij mijn vriendin ook om niet unlocked HTC te voorzien van Chinese taal, blijkbaar zitten die talen gewoon in Android maar kun je ze niet selecteren soms om wat voor reden.
En dan komt morelocale van pas.![]()
Al eerder gemeld, geen playstore aanwezig..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Melkunie het volgende:
Engels is natuurlijk ook prima. Maakt het googlen op foutmeldingen ook een stuk handiger
Mijn enige vraag vóór de review: Google Play aanwezig/in orde?
mochten mensen vragen hebben zet ze hier dan ff neer neem ik ze eventueel op in de review!![]()
Waarom komt mijn pakketje Hong Kong niet uit? Duurt lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
mochten mensen vragen hebben zet ze hier dan ff neer neem ik ze eventueel op in de review!![]()
Dus voor alle duidelijkheid: T-Mobile bellen/smssen/internetten werkt goed ? Ik wil het graag zeker weten want de Neo is n.l. voor mijn vrouw en dan moet-ie gewoon werken: ze is geen Tweakertquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef Downstar het volgende:Ik heb mijn 1e slot gevuld met mijn Simyo kaartje, heb een H verbinding.. 2de slot een t-mobile prepaid. Beide werken prima en ik kan met beide gebeld worden maar ook zelf bellen!
![]()
![]()
Goed idee, ik ben ook benieuwd of de root methode van een ander mtk6577 toestel te gebruiken is. Er lijkt een standaard methode te zijn of ik moet het compleet fout hebben.![]()
uhmmm bellen gaat sowieso prima.. sms neem ik aan dan ook..quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Dus voor alle duidelijkheid: T-Mobile bellen/smssen/internetten werkt goed ? Ik wil het graag zeker weten want de Neo is n.l. voor mijn vrouw en dan moet-ie gewoon werken: ze is geen Tweakert
internetten kan ik niet zeggen.. ik gebruik de prepaid kaart van mijn moeder..
die heeft geen 3g abo.. maar met kpn werkt internet primazowel 3g als H
![]()
N821 nu op PW te bestellen, met coupon: $203.29.
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Blijft veel geld, lighttake zou ook de prijs daarvan gaan aanpassen hebben ze me in mail gestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.
Ben wel nieuwsgierig.
@Edit, bij lighttake met coupon (5%) 205.83 maar enkel de oranje versie -.-"
@Downstar;Hands-on, hands-on, reviews review, nuuuu
![]()
![]()
![]()
Geen playstore? Spijtig! Ga je hem rooten?![]()
compas? is dat een app?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Melkunie het volgende:
Ik gebruik em nogal vaak, ook een goed punt voor je review Downstar!
of bedoel je meer in de zin van die bewegingsensoren?
en jongens, ik ben eerst bezig met installatie van een smit ci+ module, wat een gekut..
ik zal vanavond kijken of ik verder kan gaan met de review, toestel ligt momenteel dus ook aan de lader!
Playstore apk downloaden en installeren werkt, echter wanneer je playstore start instant crash..
denk toch dat je root moet zijn!![]()
Google Sky. Zo'n beetje het enige dat ik me bedenken kan. Maar kunnen de accelerometers de draaïng van de aarde zelf niet bepalen en daarmee in feite ook waar noord en zuid is?quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Schaam je, je telefoon gaat toch echt voor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
compas? is dat een app?
of bedoel je meer in de zin van die bewegingsensoren?
en jongens, ik ben eerst bezig met installatie van een smit ci+ module, wat een gekut..
ik zal vanavond kijken of ik verder kan gaan met de review, toestel ligt momenteel dus ook aan de lader!
Playstore apk downloaden en installeren werkt, echter wanneer je playstore start instant crash..
denk toch dat je root moet zijn!![]()
![]()
Idd Google Sky en bij navigatie las ik. Maar lees nu op Merimobiles, dat de N821 wel weer een compas heeft. Hoop dat er niet verschillende versie van zijn.Cirus the Virus![]()
Ha... uredeal zegt nu dat SingPost sloom is vanwege nabijheid van Kerst. Vorige week was het security checks, begint wel op smoesjes maken te lijken...![]()
Ja, en dat het vorige week om China Post ging en niet SG.
$213.99 helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.
Met coupon: 'felizxmas' net onder de $200 wordt het dan.Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
De Neo-N02's zijn onderweg!![]()
Ach, zo bedoel je dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
$213.99 helaas
Met coupon: 'felizxmas' net onder de $200 wordt het dan.Hmm, misschien wel aardig voor in de OP.
Ah ja met die panda4fok. Ik zou toch voor de felizxmas gaan is 7%quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, je hebt de OP niet volledig gelezen zie ik.Of je bent de inhoud alweer vergeten.
Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Ook pandawill zegt dat er een kompas op zit. Vraag me alleen af of dat nou goed werkt. Op me Tab 2 draait het kompas gewoon mee als ik de tablet draai, naald blijft dus niet naar het noorden wijzen. Of werkt het alleen buiten goed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Cansu het volgende:
Idd Google Sky en bij navigatie las ik. Maar lees nu op Merimobiles, dat de N821 wel weer een compas heeft. Hoop dat er niet verschillende versie van zijn.![]()
Jaja, ik had 'em al geëdit voor je je bericht postte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
Ah ja met die panda4fok. Ik zou toch voor de felizxmas gaan is 7%Maar je begon met 'helaas' en dacht, hoezo helaas? Waarom zou de coupon niet werken? Als je de coupon die je noemt gebruikt niet? Waarom neem je dan ook niet gewoon de coupon uit de OP?
Begrijp ik nog altijd je helaas niet, want duurder was 'ie nog altijd via de suggestie van Andi (GizChina).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
China Post tracking number website ligt er uit..
Of is het inmiddels op een andere url beschikbaar?
Ik heb http://www.packagetrackr.com geprobeerd maar die snapt het ook niet.
RB081116593CN Dit is China Post toch?![]()
Misschien moet het nummer nog worden opgevoerd? Wanneer heb je t nummer gekregen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef AnimeFan het volgende:
China Post tracking number website ligt er uit..
Of is het inmiddels op een andere url beschikbaar?
Ik heb http://www.packagetrackr.com geprobeerd maar die snapt het ook niet.
RB081116593CN Dit is China Post toch?
www.sao.cn kent em ook nog niet. Maar gaat het om je G3 van Jenny?![]()
Ik bedoel dat de hele China Post tracking site er voor mij uit ligtquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Misschien moet het nummer nog worden opgevoerd? Wanneer heb je t nummer gekregen?
www.sao.cn kent em ook nog niet. Maar gaat het om je G3 van Jenny?.
Ja het is de G3..![]()
Dan gaan andere sites ook niet helpen, want die kunnen niet op het systeem komen.
Maar dit is wel vaker zo, zoals in de OP staat:Alles ligt nu plat en doet het sowieso niet. Probeer het later gerust nog eens.quote:Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebtThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bij me laatste pakje lag CP tracking er ook constant uit maar werkte sao perfect!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de hele China Post tracking site er voor mij uit ligt.
Ja het is de G3..![]()
Gewoon ff geduld hebben
Ik ga denk ik ook bij Jenny bestellen. Wacht ff tot zaterdag voor 5 dollar extra korting.![]()
Er ligt thuis een "niet-thuis" briefje op me te wachten, blijkbaar hebben ze dus geen mail gestuurd dat hij verzonden wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pandawill is helaas niet heel snel
Een weekje is alsnog redelijk snel
Hoe gaat whatsapp om met dual sim? Automatisch de sim waarmee je internet gebruikt of... Dit waar ik ook met twee sim kaarten werk (privé en werk. Heb alleen privé een internet abo).quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Al eerder gemeld, geen playstore aanwezig..
mochten mensen vragen hebben zet ze hier dan ff neer neem ik ze eventueel op in de review!
Mss is het ook mogelijk internet van de ene sim te gebruiken maar t nummer van de ander. Dan kan ik privé internet opzeggen en zakelijk aan xD![]()
Bij Whatsapp vul je zelf het telefoonnummer in en krijg je daar een bevestigings smsje op. Volgens mij kan Whatsapp om die reden ook prima werken zonder die desbetreffende simkaart.![]()
5 dollar extra? Creditcard betaling bij Jenny?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef groninge01 het volgende:
Gewoon ff geduld hebben
Ik ga denk ik ook bij Jenny bestellen. Wacht ff tot zaterdag voor 5 dollar extra korting.![]()
Als je op zaterdag op AliExpress met Mastercard betaalt krijg je 5 dollar korting..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:05 schreef lamjanus het volgende:
[..]
5 dollar extra? Creditcard betaling bij Jenny?
Geldt dus niet alleen voor Jenny hoor![]()
![]()
Ahh ok, Je kunt ook met Paypal bij Jenny. Scheelt idd 5 bucksquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je op zaterdag op AliExpress met Mastercard betaalt krijg je 5 dollar korting..
Geldt dus niet alleen voor Jenny hoor![]()
Ja ik heb idd met Paypal betaald omdat mijn VISA card steeds niet geaccepteerd werd op die site.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Ahh ok, Je kunt ook met Paypal bij Jenny. Scheelt idd 5 bucks
Met Mastercard gaat het wel gewoon goed heb ik gehoord.![]()
Kon je paypal selecteren dan? Ik heb alleen een email adres gekregen voor de betalingquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja ik heb idd met Paypal betaald omdat mijn VISA card steeds niet geaccepteerd werd op die site.
Met Mastercard gaat het wel gewoon goed heb ik gehoord.![]()
AliExpress ondersteunt geen Paypal helaas..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Kon je paypal selecteren dan? Ik heb alleen een email adres gekregen voor de betaling
Je bent dus afhankelijk van de verkoper of ze een Paypal emailadres hebben..
(Dit was voor mij de enige betaaloptie omdat VISA dus niet werkte).
Ik kreeg een reeks cijfers @139.com via de chat. Ik verwachtte een naam, maar blijkbaar mogen er geen Chinese tekens in emailadressen voorkomen![]()
Maargoed, mijn bestelling is op 3 november verzonden![]()
![]()
Is dat e-mailadres wat Lamjanus kreeg dan niet het Paypal adres? Heb er zelf ook geen ervaring mee, maar dat lijkt me dan wel toch?![]()
Jep dat denk ik wel. Ik kreeg ook een (@139.com) emailadres.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Melkunie het volgende:
Is dat e-mailadres wat Lamjanus kreeg dan niet het Paypal adres? Heb er zelf ook geen ervaring mee, maar dat lijkt me dan wel toch?![]()
Hmm dat zou ideaal zijn! Privé sim abo opzeggen en naar prepaid (ik bel 5 minuten en stuur 2 sms'jes per maand, daar zijn geen bundels voor xD). Werk sim met internet abo en whatsapp op privé laten staan... Scheelt weer 20 euro per maand.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef Tsurany het volgende:
Bij Whatsapp vul je zelf het telefoonnummer in en krijg je daar een bevestigings smsje op. Volgens mij kan Whatsapp om die reden ook prima werken zonder die desbetreffende simkaart.![]()
in duitsland gebruikte ik altijd een duitse prepaid kaart in m'n (mono-sim Nokia) en stelde in whatsapp m'n oorspronkelijke telefoon nummer in en dat werkte.
denk daarom ook niet dat je in whatsapp kan aansturen welke sim hij daadwerkelijk gebruikt voor je internet-connectie![]()
Dat hoeft ook niet, want dat bepaal je al met Android.
(En je gaat neem ik aan verder ook geen Internet van je GSM-SIMslot gebruiken?)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
dan heb ik de vraag denk ik een beetje verkeerd begrepen
Maar je kan ook op een totale andere sim je oorspronkelijke whatsapp-nummer blijven gebruiken![]()
![]()
Je kunt met een beetje gedoe zelfs op tablets Whatsappen.
Ik heb idd zo`n @139.com adres gekregen. Heb je de G3 via de chat besteld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
AliExpress ondersteunt geen Paypal helaas..
Je bent dus afhankelijk van de verkoper of ze een Paypal emailadres hebben..
(Dit was voor mij de enige betaaloptie omdat VISA dus niet werkte).
Ik kreeg een reeks cijfers @139.com via de chat. Ik verwachtte een naam, maar blijkbaar mogen er geen Chinese tekens in emailadressen voorkomen![]()
Maargoed, mijn bestelling is op 3 november verzonden![]()
Ja, ik heb naar dat Paypal emailadres betaald.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Ik heb idd zo`n @139.com adres gekregen. Heb je de G3 via de chat besteld?
(Ik had daarvoor dus al een bestelling geplaatst op AliExpress die ik niet kon betalen).![]()
Ok, lijkt het je verstandig om een niet te betalen bestelling te doen bij Ali? Zodat er in ieder geval iets vast staat? Jenny zegt 10 nov te kunnen zenden![]()
Mja dan staat er in ieder geval iets bij de AliExpress orders waardoor ze eraan herinnerd wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef lamjanus het volgende:
Ok, lijkt het je verstandig om een niet te betalen bestelling te doen bij Ali? Zodat er in ieder geval iets vast staat? Jenny zegt 10 nov te kunnen zenden![]()
![]()
Mensen nog tips hoe ik eventueel playstore aan de praat kan krijgen? momenteel op geen 1 manier aan de praat, en ben bang dat je hiervoor ook een custom rom moet hebben..
wss word het toch rooten, want voorlopig pakt hij ook niet alle apps uit alternatievenmarkets..
denk aan NS reisplanner, en buienradar..
Ik moet dus een zeker werkende root vinden voor de Neo n02-m, echter vind ik voorlopig op hun forum alleen vage chinese root methodes..![]()
Tencent manage software installeren.
Dan het progje draaien en de Kingroot uitvoeren.
Offe... je probeert oneclick superroot of Z4Root of wat je allemaal al niet hebt.
Laat maar ff weten of je 'em succesvol gebricked hebt.
Je kan in de tussentijd alvast Black Mart Alpha proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Downstar het volgende:
Mensen nog tips hoe ik eventueel playstore aan de praat kan krijgen? momenteel op geen 1 manier aan de praat, en ben bang dat je hiervoor ook een custom rom moet hebben..
wss word het toch rooten, want voorlopig pakt hij ook niet alle apps uit alternatievenmarkets..
denk aan NS reisplanner, en buienradar..
Ik moet dus een zeker werkende root vinden voor de Neo n02-m, echter vind ik voorlopig op hun forum alleen vage chinese root methodes..
https://dl.dropbox.com/u/49172963/blackmarket.rar
Oh wacht, die had je zeker al gevonden..
Grote kans dat deze root methode werkt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
Dit werkt in ieder geval ook op de Jiayu G2S
[ Bericht 2% gewijzigd door AnimeFan op 06-11-2012 17:51:58 ]![]()
Of de root methode van de Thl w3+ in google ingeven. Dan kom je op een pagina van randomness. Lijkt universeel maar ik kan me uiteraard vergissen ;-)![]()
ik ben niet van plan om mijn telefoon de eerste dag al gelijk te bricken..
heb geen idee of dat kan uberhaupt rooten, maargoed ik vraag morgen wel eens wat aan lightake
of ze op het forum kunnen vinden naar een goede manier van rooten..![]()
Jammer, wellicht op dag 2quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Downstar het volgende:
ik ben niet van plan om mijn telefoon de eerste dag al gelijk te bricken..
heb geen idee of dat kan uberhaupt rooten, maargoed ik vraag morgen wel eens wat aan lightake
of ze op het forum kunnen vinden naar een goede manier van rooten..![]()
![]()
Dat is mijn bedoeling inderdaad. Nummer van bv sim 1 gebruiken maar internet komt dan van sim 2.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef baerd het volgende:
dan heb ik de vraag denk ik een beetje verkeerd begrepen
Maar je kan ook op een totale andere sim je oorspronkelijke whatsapp-nummer blijven gebruiken
Wist niet dat whatsapp zo eenvoudig met een andere sim om zou gaan.![]()
Anders ff androidblip.com gebruiken (of soortgelijke sites), kan je de apk's wel op je Neo flikkeren en ze dan installeren.![]()
Of op iPod Touches, i do itquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt met een beetje gedoe zelfs op tablets Whatsappen.
![]()
![]()
zoals ik al zei gebruik ik nu blackmarket en aptoide..
echter werken apps als buienradar ook op deze manier niet, dit komt wss dus door de modelnr
die in de build.prop staat.. deze kun je alleen aanpassen naar bijv SGS3 wanneer je root bent..
gezien ik mijn toetsten niet wil rooten zonder echt duidelijk uitleg is, en zekerheid dat t werkt...
zoal beloofd hier wat duidelijkere foto's:
review komt denk ik morgen....![]()
Ik stoor me aan die zonnebloemwallpaper.
Verder!
ik stoor me aan t feit dat er nog geen duidelijke root methode is, die zeker werkt voor de Neo n02-M..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Ik stoor me aan die zonnebloemwallpaper.
Verder!
ik wil apps als buienradar en NS extra ook kunnen draaien![]()
![]()
De XDA thread die was gelinkt heeft een universele root, gewoon doen, wat kan er nou fout gaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik stoor me aan t feit dat er nog geen duidelijke root methode is, die zeker werkt voor de Neo n02-M..
ik wil apps als buienradar en NS extra ook kunnen draaien![]()
Downstar bedankt voor de review en de mooie foto's.
Je hebt me over de streep geholpen ik ga hen ook bestellen en ik geloof dat hoe meer mensen de Neo kopen hoe dichter we bij de oplossing zijn van het play gebeuren.![]()
http://bbs.neomobile.com.cn/forum-68-1.html
Zit al wat te zoeken op het forum daar wellicht komt iemand hier ook nog het e.e.a tegen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://bbs.neomobile.com.cn/thread-31991-1-1.html
zo en nu rooten maar :-)
Er staat ook de zip bij met de nodige bestanden maar die krijg ik helaas niet gedownload.
Als er iemand een mondje chinees kan... veel plezierI love the smell of china electroncs in the morning!![]()
Root methode 1:
http://bbs.neomobile.com.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=31145
Bestandje:
TPSparkyRoot.rar
Root methode 2:
Bestandje:
N02M-Root.zip
Geen idee waar deze weg komt:
Bestandje:
N02M Recovery.zip
Alles maar even gerehost op DB zodat je geen QQ hoeft te maken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die Neo ziet er sjiek uit en echt als een Blade XXLIk moet mijn geduld nog opbrengen voor de komende drie weken en dan issie er eindelijk. Moet maar zien in hoeverre de stock rom mij bevalt, zou fijn zijn als ik er zo CM10 op kan gooien. Zo ja: dan is het fijn, zo nee: hoe leuk ICS ook is, ik wil toch wel qua versie bijblijven. Zou mij in retrospect echt niet willen toeleggen op een bepaalde versie. Want om te bedenken dat ik zonder andere rom/root nog met Froyo zat te pielen i.p.v. Jelly Bean nu. Mij niet gezien hoor!
mag het weten![]()
Die tweede is met filmpje waardoor het nog enigszins begrijpelijk is wat mij betreft
Foto's zien er btw goed uit Downstar!![]()
![]()
snap jij uberhaupt ook maar iets van het filmpje dan ?
welke tekens bijnvoorbeeld ja en nee zijn etc:P?
ik niet, dus wil ook niet de gok wagen..
volgens mij komen er verschillende andere neo's nederlands deze week binnen..
ik wacht wel op een andere dappere fokker!
foto's dus geplaatst.. ik heb eigelijk weinig te laten zien in de review..
zal straks nog een filmpje maken met een antutu benchmark.. maar ben nog niet echt te vreden met de huidige filmpjes
als ik tijd heb straks nog even alles monteren, en dan gooi ik hem wel op youtube![]()
![]()
Ja, dit is de root waarnaar ik eerder linkte idd. Heb zelf de N02-m nog niet binnen voorlopig, dus jullie hebben alle tijd het wiel alvast uit te vinden![]()
![]()
Niet zo moeilijk toch? Filmpje bufferde voor geen meter maar van wat ik kon zien was niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef Downstar het volgende:
snap jij uberhaupt ook maar iets van het filmpje dan ?
welke tekens bijnvoorbeeld ja en nee zijn etc:P?
ik niet, dus wil ook niet de gok wagen..
volgens mij komen er verschillende andere neo's nederlands deze week binnen..
ik wacht wel op een andere dappere fokker!
foto's dus geplaatst.. ik heb eigelijk weinig te laten zien in de review..
zal straks nog een filmpje maken met een antutu benchmark.. maar ben nog niet echt te vreden met de huidige filmpjes
als ik tijd heb straks nog even alles monteren, en dan gooi ik hem wel op youtube
Connect phone met PC
Enable USB debug
Open batch file en wachten
Op telefoon op de rechter knop drukken als het verschijnt
En toen kapte filmpje af maar aan de batch file te zien moet dit het wel zo'n beetje zijn. De batch pushed de SU apk en gerelateerde dingen naar telefoon en corrigeert dan de permissions.![]()
nou volgens mij geeft hij zelf nog wat invoer in op de commando lijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Filmpje bufferde voor geen meter maar van wat ik kon zien was niet zo moeilijk.
Connect phone met PC
Enable USB debug
Open batch file en wachten
Op telefoon op de rechter knop drukken als het verschijnt
En toen kapte filmpje af maar aan de batch file te zien moet dit het wel zo'n beetje zijn. De batch pushed de SU apk en gerelateerde dingen naar telefoon en corrigeert dan de permissions.![]()
lijkt mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
nou volgens mij geeft hij zelf nog wat invoer in op de commando lijn?Denk dat hij in het begin gewoon op enter duwde (of mss y van yes) en dat de batch file dan zijn ding deed.
Maar ik begrijp wel dat je je gsm van een paar uur oud niet direct wilt bricken :p![]()
Dat is bij het "pause>nul" gedeelte. Dat geeft een "press key to continue" effect. De rest is allemaal standaard adb commands voor pushing en permissions.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
nou volgens mij geeft hij zelf nog wat invoer in op de commando lijn?![]()
http://www.sendspace.com/file/hu2oinquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef bartvdg het volgende:
zo en nu rooten maar :-)
Er staat ook de zip bij met de nodige bestanden maar die krijg ik helaas niet gedownload.
Als er iemand een mondje chinees kan... veel plezier
Alsjeblieft, ik heb mijn QQ account gebruikt en hem zo gedownload vanaf dat forum.![]()
Ze stonden hierboven ook alquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/hu2oin
Alsjeblieft, ik heb mijn QQ account gebruikt en hem zo gedownload vanaf dat forum.(Neo specifiek)
Enige wat je geloof ik moet doen is inderdaad de telefoon met de pc verbinden, usb debugging aan en dan die N9770-20120920Ê++³root.bat uitvoeren en daar klik je alleen op enter en dan begint ie.
Ja ik ben me er zeker van, hij opent die .bat en daarna hoor ik hem op enter drukken, er verschijnt ja ook geen tekst.
Na goed en daarna verschijnt er zo'n installatie venster op de telefoon en dan dien je dus de rechtste optie te nemen.
En daarna word de telefoon automatische gestart want je hoort tu tu tu van de usb aansluiting en daarna gaat het process dus verdere, dus die .bat gewoon zijn werk laten doen en vooral niet hem ontkoppelen van de pc.
En daarna heb je dus root.![]()
En, is de Neo geroot?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/hu2oin
Alsjeblieft, ik heb mijn QQ account gebruikt en hem zo gedownload vanaf dat forum.
Want ik knijp hem toch. M'n Jiayu gestolen en nu een mooie Neo waarvan ik de play nog niet kan vinden.![]()
Hey Downstar , is dit jouw filmpje al?![]()
Nee net tegengekomen , maar is wel van LT
I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
De skintone/nagels komen niet overeen. En 't lijkt me niet dat 'ie thuis van die kantoor tl-balken heeft als verlichting.
Mogelijk wel zijn telefoontje!Maar dan gereviewd door een Chinees toen 'ie daar nog was.
Blijft leuk om te zien deze telefoons, daar hadden we een jaar geleden nog ¤ 500 voor betaald voor een vergelijkbare telefoon met deze specs.![]()
Je Jiayu gestolen?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Thorical het volgende:
[..]
En, is de Neo geroot?
Want ik knijp hem toch. M'n Jiayu gestolen en nu een mooie Neo waarvan ik de play nog niet kan vinden.
Vertel![]()
Sexy duimen zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef bartvdg het volgende:
Hey Downstar , is dit jouw filmpje al?![]()
Nee net tegengekomen , maar is wel van LT![]()
![]()
UIt een auto verdwenen terwijl ik zeker weet dat dat de laatste plaats was waar ik hem in mijn handen heb gehad.quote:![]()
Die Huawei Honor 2 gaat blijkbaar voor 1788 yuan over de toonbank in de webshop van huawei.
Ze geven er namelijk 100 yuan korting op, maar met wetenschap dat ze hem gaan upgraden met 2GB ram wacht ik sowieso nog even.
In tegenstelling tot vele andere Chinese mobieltjes is de Huawei Honor 2 wel gewoon te bestellen nu.
http://www.vmall.com/item-336![]()
Man man, dat is echt wel geen geld hé voor zo'n gsmquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Huawei Honor 2 gaat blijkbaar voor 1788 yuan over de toonbank in de webshop van huawei.
Ze geven er namelijk 100 yuan korting op, maar met wetenschap dat ze hem gaan upgraden met 2GB ram wacht ik sowieso nog even.
In tegenstelling tot vele andere Chinese mobieltjes is de Huawei Honor 2 wel gewoon te bestellen nu.
http://www.vmall.com/item-336![]()
Toch maar eens wat chinezen bevrienden zodat er geen tussenpersoon nodig is xD xD![]()
True true (nog geen 290 usd of 230 eur), al is het geen dualSIM, hè.Iemand al een toffe handler gevonden dan?
Pandawill heeft 'em gelist wel voor een boel centjes, maar da's dus meer dan 'ie waard is en ze zijn niet de rapste/misschien is 'ie helemaal niet op voorraad.
Ach so, 'U9508' op taobao/tmall wil ook wel.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zijn ze altijd zo traag in de regio daar? Heb nu een pakketje die al meer dan een week de locatie:GUANGDONG heeft.....![]()
![]()
Hmm, nog ruim 3 dagen? http://detail.tmall.com/item.htm?id=17476299928The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.fastcardtech.c(...)droid-404-Phone.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
True true (nog geen 290 usd of 230 eur), al is het geen dualSIM, hè.Iemand al een toffe handler gevonden dan?
Pandawill heeft 'em gelist wel voor een boel centjes, maar da's dus meer dan 'ie waard is en ze zijn niet de rapste/misschien is 'ie helemaal niet op voorraad.
Ach so, 'U9508' op taobao/tmall wil ook wel.
Toch ook wat meer dan 290 dollar hier..![]()
Nou ja, via MisterTao i.c.m. die Tmall-listing ben je toch ook 342.25 usd kwijt roughly. Misschien minder gedoe 'em bij PW te halen: http://www.pandawill.com/(...)a-3g-gps-p69208.html en dan dus coupon 'felizxmas' in te voeren. Is het 353.39 usd. Maar ja, Tmall is waarschijnlijk rapper (geen reseller, maar direct bij Huawei's listingstore) en weet niet of de schatting bij MisterTao al alle korting berekent, i.i.g. niet de first depositbonus.
Anyhoezels. Ik hoef 'em nie.
Of gewoon voor de Nexus 4 gaanAls daar belasting overheen komt ben je ongeveer even duur uit. Maar heb je dus wel garantie + support.
![]()
filmpje is zich na een bestand aan het schrijven.. daarna zal ik hem uploaden naar youtube..
zal dus over een uurtje vast wel hier online staan!![]()
Moet je hem wel via borderlinx achtige dingen gaan importeren dus. Met de gevolgen op garantie gebied van dien, wellicht nog iets beter als China maar ook niet ideaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef nodig het volgende:
Of gewoon voor de Nexus 4 gaanAls daar belasting overheen komt ben je ongeveer even duur uit. Maar heb je dus wel garantie + support.
Als je hem hier in Nederland wil kopen dan ben je retail veel meer kwijt helaas
Newman binnen, opgehaald bij het depot van DHL in Zwolle. Hoefde niks bij te betalen, of kan dat achteraf nog? Play store staat er standaard in, wel fijn. Paar apps geinstalleerd zoals Twitter, Facebook, Teletekst en Whatsapp, maar Facebook krijg ik niet opgestart, foutmelding. Telefoon starte ook op in het chinees, dus was even zoekkeen. Kan hem alleen instellen op Engels. Vanavond voetbal gekeken, dus morgenavond maar even aanklotenTot nu toe tevreden
Hmm.. tweemaal DHL en tweemaal niet aangeslagen voor btw + inklaringLaat dat nou net voor mij de overweging zijn geweest maar te kiezen voor registered only.
En ik maar denken dat DHL/EMS/UPS je sowieso zullen aanslaan omdat zij het afhandelen zodat de boel snel verstuurd kan worden.
mag het weten![]()
Haha was net hetzelfde aan het denken. Ga wss morgen de Neo bestellen, en begin nu toch weer te twijfelen om DHL te gebruiken. Al zul je zien, als ik het er op waag moet ik sowieso wel betalen :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm.. tweemaal DHL en tweemaal niet aangeslagen voor btw + inklaringLaat dat nou net voor mij de overweging zijn geweest maar te kiezen voor registered only.
En ik maar denken dat DHL/EMS/UPS je sowieso zullen aanslaan omdat zij het afhandelen zodat de boel snel verstuurd kan worden.
![]()
tot 22 euro ben je vrij, van landen buiten de EUquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Maar tot 150 euro was toch vrij?Of plus 21% en 10 euro?
![]()
![]()
En 45 euro als het een gift is. Ik heb er gewoon een lager bedrag op laten schrijven, moet ik alsnog betalen zie ik dat dan wel weerVind ik alsnog geen ramp.
![]()
Helaas trapt de douane er niet in als er gift op staat aangevinktquote:Op woensdag 7 november 2012 00:01 schreef Tsurany het volgende:
En 45 euro als het een gift is. [mompelt iets over douane en regels], moet ik alsnog betalen zie ik dat dan wel weerVind ik alsnog geen ramp.
. Denk dat het een uitzondering is als er gewoon netjes het juiste vinkje wordt gezet.
net gelukkig redelijk veel apps kunnen overzetten met behulp van app:
appextractor van wildfire naar neo.. waaronder facebook en twitter, skype etc..
die grote apps hebben vaak alles wel gewoon open staan dus dat is geen probleem..
apps als 9292ov, NS reisplanner, en buienradar zijn daarin tegen nog niet overtezetten..
daarvoor zul je echt denk ik root moeten zijn en build.prop aanpassen![]()
![]()
Dat sowieso en ik hoef niet eerdere te kopen dan in januari en dan hoop ik stiekem dat de Xiaomi M2 ook te krijgen is, want die heeft de specs van de Nexus 4, maar dan goedkoper.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Creqaw het volgende:
Ik zou gewoon blijven wachten op de 2GB versie.
De Nexus 4 gaat retail trouwens geen ¤ 350 kosten, in MM Duitsland zou ie al ¤ 400 gaan kosten, zo'n Huawei Honor 2 zit zo rond de ¤ 220 ofzo.Nee hoor want als ik van amazon.cn besteld smorgens ofzo in China dan heb ik dat nog dezelfde dag, dus traag niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
Zijn ze altijd zo traag in de regio daar? Heb nu een pakketje die al meer dan een week de locatie:GUANGDONG heeft.....![]()
Iemand uit Voorburg die iets besteld had bij Uredeal? Pakketje viaDHL is in Amsterdam
Ze hadden mij het verkeerde trackingnummer gegeven...
Nog langer wachten....![]()
Nou, ik toch nog een ordertje G3 geplaatst bij Jenny. Omgerekend 165 euro dus dat valt nog te overzien. Misschien ook nog een Neo erbij maar dat bekijk ik nog wel ff
[ Bericht 0% gewijzigd door lamjanus op 07-11-2012 08:07:08 ]![]()
Yeah uitpak pictures van de Huawei Honor 2.
http://itbbs.pconline.com.cn/mobile/15925356.html
De interface lijkt trouwens voor grootste deel gewoon standaard Android, dat kan ik in iedere geval erg waarderen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-11-2012 08:04:59 ]![]()
![]()
en daar is de video review.. ik zal jullie niet langer laten wachten..
De eventuele tekst review komt later denk ik nog..
misschien een wat rommeligere review dan anders, maar had niet al te veel inspiratie!
Downstar![]()
Hulde!!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:19 schreef Downstar het volgende:
misschien een wat rommeligere review dan anders, maar had niet al te veel inspiratie!
Downstar
Mooi ding hoor, ziet er goed geconstrueerd uit, voelt ie ook goed aan?![]()
Voelt erg solide aan, had veel meer plastic achtig gevoel in gedachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:54 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hulde!!
Mooi ding hoor, ziet er goed geconstrueerd uit, voelt ie ook goed aan?
maar dat valt reuze mee! metalen rand erom heen maakt(lees: oogt) hem ook wat robuuster![]()
Hij komt sowiezo in de Duitse mediamarlt te liggen, prijs is nu nog 395 maar dat kan zakken tegen de tijd dat die offline gereleased is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet je hem wel via borderlinx achtige dingen gaan importeren dus. Met de gevolgen op garantie gebied van dien, wellicht nog iets beter als China maar ook niet ideaal
Als je hem hier in Nederland wil kopen dan ben je retail veel meer kwijt helaas![]()
34min joh xD !.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Downstar het volgende:
Morgen komt er wss een rooting video van lightake beschikbaar met engelse voice
Zal straks eens bekijken ;D.
Hoe zit het met de krasgevoeligheid van bv. het scherm? Al enig idee van?![]()
34 minuten![]()
Ik zal voor vanavond een zak chips kopen met een fles cola![]()
Downstar![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje Android gek aan het worden. Ik mag mijn 1e generatie RAZR weleens gaan vervangenLeuk speelgoed
![]()
![]()
Volgens mij is LT wel blij met die tip om de N02-m in het assortiment te nemen:quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Downstar het volgende:
Morgen komt er wss een rooting video van lightake beschikbaar met engelse voice
Presentatievideootje
Roosting instructie op video
Volgens mij zijn ze na het G3-debacle (vooralsnog) wel blij met een nieuwe melkkoe![]()
![]()
Haha, 34 minuten, vanavond eens even kijken ben benieuwd
Bij mijn Newman N1 is de Facebook crash een probleem dat eerder voorkomt en dat kan je oplossen door een oudere versie te installeren.
Nu zit ik alleen met de Engelse en sommige delen nog Chinese taal. Kan je ergens een soort multilanguage installeren, of moet je dan je telefoon rooten en nieuwe ROM installeren etc. etc.?
Zit nog te twijfelen of ik dat ga doen, als alles "gewoon" goed werkt namelijk.
Wahahaha, ik ben al helemaal Android gek, ik heb een Nexus 7, een HTC Evo 3D en nu overweeg ik ook zo'n Android mini stick voor de tv.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef monkeybrain het volgende:
34 minuten![]()
Ik zal voor vanavond een zak chips kopen met een fles cola![]()
Downstar![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje Android gek aan het worden. Ik mag mijn 1e generatie RAZR weleens gaan vervangenLeuk speelgoed
http://item.taobao.com/item.htm?id=20770756351
Deze dat is pas een goedkoop Android ding. En nu dan helemaal in de ban van Chinese smartphones omdat ze meer waar voor hun geld bieden en je dan ook een telefoon hebt die niet iedereen heeft zoals de iPhone.![]()
Leuke review Downstar!Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Even een heads up voor indien jullie via registered shipping willen bestellen in China.
Het is weer zo ver namelijk:
CHRISTMAS DELIVERY NOTICE:
Postal orders placed by NOVEMBER 10 MAY be delivered by Christmas. Orders placed after NOVEMBER 10 most likely WILL NOT be delivered by Christmas.
Orders shipped by DHL up to December 17 SHOULD be delivered by Christmas.Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Is dat gewoon de goedkoopste verzend optie of niet? Want die worden door Postnl bezorgd en die maken er laatste tijd nogal een potje van.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef THHProducts.nl het volgende:
Even een heads up voor indien jullie via registered shipping willen bestellen in China.
Het is weer zo ver namelijk:
CHRISTMAS DELIVERY NOTICE:
Postal orders placed by NOVEMBER 10 MAY be delivered by Christmas. Orders placed after NOVEMBER 10 most likely WILL NOT be delivered by Christmas.
Orders shipped by DHL up to December 17 SHOULD be delivered by Christmas.
In China viert men trouwens geen kerst.![]()
Gelukkig is mn neo vandaag verzonden, hopen dat ik hem voor 2013 binnen krijg, kan ik in mn welverdiende vakantie er mee kloten.
Leuke review downstar, eindelijk een mooie video over de neo![]()
Dit is voor bijv. China/HongKong post met of zonder tracking nummer. = PostNL uiteindelijk ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is dat gewoon de goedkoopste verzend optie of niet? Want die worden door Postnl bezorgd en die maken er laatste tijd nogal een potje van.
In China viert men trouwens geen kerst.
Klopt, in China vieren ze geen kerst, maar wel hoogseizoen voor alle verkopers daar voor 'de rest van de wereld'
Helaas is dit een jaarlijks terugkerend 'probleem'.Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Stja dat zal niet aan China liggen, maar meer aan de route dat het moet afleggen, als men daar gewoon alles direct verstuurd dan zal het ook nog voor kerstmis aankomen.
Als ik dat lees dat sommige van deze webshops pas na een paar dagen verzenden dan zal dat wel zijn zo. Ik heb nog nooit langer dan 3 weken op een pakje uit China hoeven wachten.![]()
Pakketjes met tracking number krijgen toch voorrang?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
Dit is voor bijv. China/HongKong post met of zonder tracking nummer. = PostNL uiteindelijk ja.
Klopt, in China vieren ze geen kerst, maar wel hoogseizoen voor alle verkopers daar voor 'de rest van de wereld'
Helaas is dit een jaarlijks terugkerend 'probleem'.
Ik bestelde laatst iets zonder tracking number en dat duurde een maand!
Volgens DX lag het daaraan![]()
Goeie review, maakt een hoop duidelijk Downstar![]()
Ook mooi hoe je op verschillende locaties filmtEettafel met boterhamzak, blokhut, picknick tafel, slaapkamer
![]()
Ik mis alleen nog info over muziek en video afspelen. Is de geluidskwaliteit met een koptelefoon een beetje goed te doen?![]()
haha, aangeraden door shiznuts!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:19 schreef Downstar het volgende:
Downstar![]()
![]()
Het gaat hier voornamelijk over nieuwe toestellen met 4.5" hd schermen en dual core processoren.
Wat ik eigenlijk zelf als overbrugging/test wel interessant vind is juist een generatie (of twee) oudere toestellen. Zo kom ik de Jiayu G1 tegen voor ¤ 50,-.
Een 1ghz MKT6515 en 512mb werkgeheugen is een stuk minder dan wat we hier zien. De resolutie is laag (320x480) maar al met al ziet het er nog niet verkeerd uit. De naam staat al goed bekend dus wellicht is dit interessant, iemand die hier iets over te melden heeft?
Link: http://www.uredeal.com/ji(...)cell-phone_g472.html
Een G2 is al beter maar zelfs dan ben je al snel ¤ 150,- kwijt, toch een behoorlijk verschil als je nagaat dat dat al verouderd is.
Edit, een G2 kost er ¤ 116,-
http://www.uredeal.com/ji(...)n-5mp-gps_g1587.html
[ Bericht 10% gewijzigd door Tonkey op 07-11-2012 13:45:04 ]![]()
Ik heb 141¤ betaald voor m'n G2+ (Dual Core - 1GB RAM): http://www.mixeshop.com/o(...)tablet-pc_p1655.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Tonkey het volgende:
Het gaat hier voornamelijk over nieuwe toestellen met 4.5" hd schermen en dual core processoren.
Wat ik eigenlijk zelf als overbrugging/test wel interessant vind is juist een generatie (of twee) oudere toestellen. Zo kom ik de Jiayu G1 tegen voor ¤ 50,-.
Een 1ghz MKT6515 en 512mb werkgeheugen is een stuk minder dan wat we hier zien. De resolutie is laag (320x480) maar al met al ziet het er nog niet verkeerd uit. De naam staat al goed bekend dus wellicht is dit interessant, iemand die hier iets over te melden heeft?
Link: http://www.uredeal.com/ji(...)cell-phone_g472.html
Een G2 is al beter maar zelfs dan ben je al snel ¤ 150,- kwijt, toch een behoorlijk verschil als je nagaat dat dat al verouderd is.![]()
Dat is inderdaad ook niet erg veel, 146 euro voor dhl.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Krisser het volgende:
[..]
Ik heb 141¤ betaald voor m'n G2+ (Dual Core - 1GB RAM): http://www.mixeshop.com/o(...)tablet-pc_p1655.html
Al heb je dan weer kans op een belastingaanslag, die kans is met post kleiner alleen die site kent geen gratis verzending.![]()
Deze is gewoon verstuurd met Singapore Post en trackingnr, geen DHL en dus geen extra kosten, zeer vlotjes. Tussen order en levering zat wel een maand omdat het eigenlijk ook een pre-order betrof (beschikbaarheid chip).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet erg veel, 146 euro voor dhl.
Al heb je dan weer kans op een belastingaanslag, die kans is met post kleiner alleen die site kent geen gratis verzending.![]()
Tja, telefoon zal opzich prima werken maar die resolutie is gewoon erg jammer. Twee jaar oude smartphones hebben al betere specs.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Tonkey het volgende:
Voor 50 euro kan het leuk zijn en heb je niet heel snel wat vergelijkbaars in Nederland. Alleen dan heb je een semi smartphone, oude Android versie en niet al te beste specs. Een smartphone die al ruim twee jaar achter loopt qua ontwikkeling.
Wil je niet veel uitgeven kan het een goede optie zijn![]()
![]()
Een maand valt mee mee moet ik zeggen!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Krisser het volgende:
[..]
Deze is gewoon verstuurd met Singapore Post en trackingnr, geen DHL en dus geen extra kosten, zeer vlotjes. Tussen order en levering zat wel een maand omdat het eigenlijk ook een pre-order betrof (beschikbaarheid chip).
De Neo ziet er in de review van Downstar goed uit (dank daarvoor) dus daar maar voor gegaan! Uiteindelijk een ¤ 50,- duurder dan een dergelijk oud toestel dus veel is dat ook weer niet. (De G1 dan, de G2 is vergelijkbaar in prijs. Totaal is nu namelijk ¤ 130,-) Hopelijk is voor de levering een duidelijke root methode beschikbaar, apps als buienradar zijn toch wel fijn namelijk.![]()
Zo'n hele goedkope smartphone met slecht specificaties is gewoon duurkoop op de termijn, want uiteindelijk koop je toch die betere budget smartphone.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Tja, telefoon zal opzich prima werken maar die resolutie is gewoon erg jammer. Twee jaar oude smartphones hebben al betere specs.
Voor 50 euro kan het leuk zijn en heb je niet heel snel wat vergelijkbaars in Nederland. Alleen dan heb je een semi smartphone, oude Android versie en niet al te beste specs. Een smartphone die al ruim twee jaar achter loopt qua ontwikkeling.
Wil je niet veel uitgeven kan het een goede optie zijn![]()
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wilt, ik zit nog met een ZTE blade (slechtere specs dan de G1) en de enige reden dat ik voor een andere phone kijk is dat ik gewoon een nieuwe gadget wil![]()
![]()
Toen de ZTE Blade te koop was het gewoon een goeie telefoon, nu met wetenschap dat je voor zo'n ¤ 150 een goeie dual core telefoon hebt zou ik iedere single core negeren.![]()
Daar dacht ik uiteindelijk ook aan ja. Ik was alleen aan het kijken voor een umi x1 of een G3. Deze lijken allemaal rond de 200 euro/230 euro uit te komen. Dat was nu ook niet mijn bedoeling (ik heb net een half jaar geleden een nieuwe telefoon gekocht).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zo'n hele goedkope smartphone met slecht specificaties is gewoon duurkoop op de termijn, want uiteindelijk koop je toch die betere budget smartphone.
Nu lijkt de Neo echt de enige die nog onder de 150 euro te koop is, nu is het inclusief zenden 130 los van eventuele belasting. In het ergste geval zal het tussen de 150 en 160 euro gaan kosten. Dat maakt het verschil ineens nog maar half zo groot.![]()
Het lijkt erop dat op 11 November er 20000 Umi X1 in de verkoop gaan en die kost dus 999 yuan, das maar beetje meer dan de Neo N02-M.
Ik weet wel een Chinees die ons zou kunnen helpen zo'n toestel kopen.
http://www.91umi.com/![]()
Over de UMI gesproken, die van mij is nog steeds niet in Singapore aangekomen en het is alweer 7 business days verder nu.![]()
Ik ben in gesprek met Chinees contact persoon, en heb haar gevraagd of ze wat bij wilt verdienen en lijkt wel dat ze bereid is om dat te doen.
En ze geeft aan dat ze dat wilt doen, maar ze moet wel vooruit betaald worden en een commisie van 8 a 10 procent.
Als ik me niet vergis gaat die batch van 20000 umi x1 11e verkocht worden. Ze wilt 10% commisie en dat is dus over het totale bedrag, 999 yuan voor de UMI X1 + chinese verzendkosten dus totaal zo'n 1300 yuan en daar boven op komt de commissie.
Dus ongeveer 130 yuan commissie kom je dan te betalen, beetje zelfde als Mistertao, dus eerste betaling voor de goederen en binnenlandse verzendingen daarna een tweede betaling voor internationale verzending en commissie.
Deze persoon is wel te vertrouwen, ik kan haar al een tijdje en ze heeft mij eens geholpen met geld naar me alipay te boeken, maar ik vind niet dat ze het moet doen met van die lage commissie zoals Mistertao rekent ( Mistertao rekende ook gewoon 10% als via recommender krijg je 50% korting op commissie ), want ze moet wel de moeite doen om straks te gaan bestellen, vandaar 10% commissie.
Als je dus die UMI X1 wil hebben dan kan ik dat via haar regelen, maar laat dat snel weten die batch van 20000 UMI X1 zal zo wel uitverkocht zijn.
Ze accepteert ook paypal, maar om de paypal fee te vermijden kan zijn dat ze liever een prive betaling heeft.
[ Bericht 13% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-11-2012 15:37:57 ]![]()
Wat is de totaal prijs in euro dan (to lazy to convert ;D).quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben in gesprek met Chinees contact persoon, en heb haar gevraagd of ze wat bij wilt verdienen en lijkt wel dat ze bereid is om dat te doen.
En ze geeft aan dat ze dat wilt doen, maar ze moet wel vooruit betaald worden en een commisie van 8 a 10 procent.
Als ik me niet vergis gaat die batch van 20000 umi x1 11e verkocht worden. Ze wilt 10% commisie en dat is dus over het totale bedrag, 999 yuan voor de UMI X1 + chinese verzendkosten dus totaal zo'n 1300 yuan en daar boven op komt de commissie.
Dus ongeveer 130 yuan commissie kom je dan te betalen, beetje zelfde als Mistertao, dus eerste betaling voor de goederen en binnenlandse verzendingen daarna een tweede betaling voor internationale verzending en commissie.
Deze persoon is wel te vertrouwen, ik kan haar al een tijdje en ze heeft mij eens geholpen met geld naar me alipay te boeken, maar ik vind niet dat ze het moet doen met van die lage commissie zoals Mistertao rekent ( Mistertao rekende ook gewoon 10% als via recommender krijg je 50% korting op commissie ), want ze moet wel de moeite doen om straks te gaan bestellen, vandaar 10% commissie.
Als je dus die UMI X1 wil hebben dan kan ik dat via haar regelen, maar laat dat snel weten die batch van 20000 UMI X1 zal zo wel uitverkocht zijn.
Ze accepteert ook paypal, maar om de paypal fee te vermijden kan zijn dat ze liever een prive betaling heeft.
Pay-pal lijkt me voor de meeste hier de beste oplossing & de veiligste.
Kan ze ook niet de G3 vinden? ;D.![]()
Vanaf neo... accuduur na veel kloten.. nu op 42% vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald.. dag ga ik wel halen... in tekst review besteed ik er meer aandacht aan!![]()
Dat is dus 1430 yuan wat weer $229.02 is wat volgensmij duurder is dan op uredeal.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef jonasr het volgende:
[..]
Wat is de totaal prijs in euro dan (to lazy to convert ;D).
Pay-pal lijkt me voor de meeste hier de beste oplossing & de veiligste.
Kan ze ook niet de G3 vinden? ;D.
//edit En dat klopt, uredeal komt op $220.99 uit.
[ Bericht 1% gewijzigd door Creqaw op 07-11-2012 16:11:28 ]![]()
Klinkt een beetje als oplichterij dit...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ze accepteert ook paypal, maar om de paypal fee te vermijden kan zijn dat ze liever een prive betaling heeft.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Na de review wel heel erg het verlangen om die Neo te nemen. Ik zit nu nog met m'n e-72 wel heerlijk om zo'n onverwoestbaar toestel te hebben maar iets meer comfort bij die saaie colleges mag nu ook wel. Komen er ook screenprotectors/bumpers uit voor de neo? Zonder gaat hij het denk ik namelijk niet lang overleven![]()
Dat is met één sim? Dit zal namelijk een flink verschil gaan maken...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Downstar het volgende:
Vanaf neo... accuduur na veel kloten.. nu op 42% vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald.. dag ga ik wel halen... in tekst review besteed ik er meer aandacht aan!
En met wifi aan? (ik merk dat mijn telefoon wifi aan of uit 20-30% scheelt...)![]()
1,430.00 CNY = 178.980 EUR aldus XE.comquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef jonasr het volgende:
[..]
Wat is de totaal prijs in euro dan (to lazy to convert ;D).
Leuk dat je die contacten hebt Diqui, maar ik zou dan liever voor dat bedrag via Aliexpress bestellen en via DHL een G3 laten versturen. Heb je de G3 sneller en je bent grofweg hetzelfde kwijt. Zelfde specs maar met betere accu!
mag het weten![]()
Ja dat is wel er van uitgaande dat er met DHL word verzonden, want dat kon ik even snel vinden dat was ongeveer 300 yuan.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1,430.00 CNY = 178.980 EUR aldus XE.com
Leuk dat je die contacten hebt Diqui, maar ik zou dan liever voor dat bedrag via Aliexpress bestellen en via DHL een G3 laten versturen. Heb je de G3 sneller en je bent grofweg hetzelfde kwijt. Zelfde specs maar met betere accu!
Maar ze zei tegen mij van ja ze wilt ze zelf niet inkopen om te verkopen en daar gaf ik haar groot gelijk in. Die commissie zou natuurlijk wel een beetje omlaag kunnen.Totaal geen oplichting, ja ik weet dat een prive betaling er voor zorgt dat je geen paypal bescherming hebt, maar eigenlijk is dat voor beide partijen voordeligere.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als oplichterij dit...
Want toen ik iemand zocht om geld op mijn alipay te zetten kwam ik haar tegen en eerst vertrouwde ze mij niet, maar na haar een en andere verteld te hebben zei ze stort maar via paypal en dan stort ik je geld in yuan en dat is helemaal goed gegaan.
Maar helaas die wisselkoersen zijn minder wel.Wat ik van de webshop van UMI zo begrijp dat er de 11e 20000 UMI X1 voor 999 yuan per stuk verkocht worden, dus ik heb niet het idee dat er veel UMI X1 op voorraad zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Jappegk het volgende:
hmm... fastcardtech heeft een aantal umi x1's op voorraad zeggen ze voor 195 dollar ex shipping
[ Bericht 21% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-11-2012 17:47:09 ]![]()
Ik draai de hele dag op 1 sim idd, en 3g aan.. 3g vergt ook veel stroom.. brightness op zon 33%... wat prima te doen is vanuit binnen huis...
Hij staat nu al een tijdje op 32%... mijn accu is wat van streek nog... bij het laden ging hij van 9 naar 16 in 1 minuut...? Daarnaast ging hij vanmorgen snel van 100 naar 95.. daarna ff tijdje op 91 % gestaan.. toen wat sneller naar 83... en daar heeft hij ook lang op gestaan..
Dus mogelijk ff eerdaags de accu keer op nieuw eiken..maaar gaat prima een dag mee![]()
Fotos komen met de tekst review![]()
3g verbruikt minder. Dat verschil van 20-30% wat ik noemde is Wi-Fi VS 3g. Enkel op g met data uit scheel nog meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
Ik draai de hele dag op 1 sim idd, en 3g aan.. 3g vergt ook veel stroom.. brightness op zon 33%... wat prima te doen is vanuit binnen huis...
Hij staat nu al een tijdje op 32%... mijn accu is wat van streek nog... bij het laden ging hij van 9 naar 16 in 1 minuut...? Daarnaast ging hij vanmorgen snel van 100 naar 95.. daarna ff tijdje op 91 % gestaan.. toen wat sneller naar 83... en daar heeft hij ook lang op gestaan..
Dus mogelijk ff eerdaags de accu keer op nieuw eiken..maaar gaat prima een dag mee![]()
Mijn HTC Evo 3D die gaat pas snel leeg, savonds nadat hij opgeladen is van de lader en dan doe ik er niks mee maar staat hij standbye met WiFi aan, de volgende morgen is er dan bijna 10% af en dan ongeveer 1 uur reizen naar me werk en dan heb ik 80 a 70 procent batterij nog over.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
Fotos komen met de tekst review
En als ik dan na 8 uurtjes thuis ben dan is ie gewoon leeg en nog 20% over.![]()
De accu van m'n Jiayu G2+ vertoont ook zo'n kuren (heb 'm sinds 2 weken). Hoe eik je de batterij?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
jij wou beweren dat mobiele data minder weg snoept dan wifi ?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Tonkey het volgende:
[..]
3g verbruikt minder. Dat verschil van 20-30% wat ik noemde is Wi-Fi VS 3g. Enkel op g met data uit scheel nog meer.![]()
Bro shoutout!quote:Nice.
@ Downstar: net filmpjuh!Kan niet wachten tot ik eindelijk ook mijne heb. Ga ik 'em bricken.
Hahah ik wacht inderdaad op het moment dat jij dus je telefoon geroot hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bro shoutout!Nice.
@ Downstar: net filmpjuh!Kan niet wachten tot ik eindelijk ook mijne heb. Ga ik 'em bricken.
al komt morgen eric met een engelse ( ENGRISH denk ik eerder) methode om te rooten..
Gewoon een voice over van dat filmpje![]()
![]()
Soft-bricken is ook leuk om te doen, ik soft-brick all mijn telefoons voor shits 'n giggles.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bro shoutout!Nice.
![]()
Voor de (toekomstige) N02-m bezitters:quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
Fotos komen met de tekst review
Op het forum op Neomobile.com.cn zag ik laatst een oplossing voor het 'white screen' probleem oid. Ik vermoed dat daarmee het felle wit wordt bedoeld waarover jij (Downstar) het in je video hebt.
Ook zag ik dat er gevraagd werd om een oplissing voor het 'electronic problem', wat ik las als dat de accuduur niet goed weergegeven zou worden.
Ben nu niet in staat het forum aldaar in te duiken, maar je zou eens kunnen kijken![]()
makkelijkste manier ja en met de 10% off is het nog redelijk goedkoopquote:Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
LT is nu de beste optie om de Neo te halen?![]()
Thnx, besteldquote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ha de JiaYu G3 is weer te koop.
http://shop.ejiayu.com/?product-190.html![]()
verkopen ze ook aan het buitenland?quote:
PS: nvm, wel chill dat ze naar Hong Kong leveren kan ik het daar misschien laten bezorgen![]()
Nee natuurlijk niet, dat is de Chinese webshop, dus dan heb je een agent nodig, Maja die agents slapen nu sowieso.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Majinster het volgende:
[..]
verkopen ze ook aan het buitenland?Stja er zal wel geen grote voorraad zijn en steeds kleinere batches. En ik vraag me af of die JiaYu G3 straks nog wel interessant is met al die quadcores die ook niet veel kosten in verhouding met de hardware die erin zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Joosie200 het volgende:
En hop in 5 minuten 'niet in voorraad'Tja, versla F5-ende Chinezen maar eens
[ Bericht 44% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-11-2012 19:42:15 ]![]()
Wat geeft Lightake aan van waarde van het pakket (DHL) ? Na lang wachten toch maar beslist om te bestellen![]()
![]()
In de praktijk, ja. Kan er uiteraard ook mee te maken hebben dat wifi vaak netwerk moet zoeken als je van huis gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij wou beweren dat mobiele data minder weg snoept dan wifi ?
Ik merk iig dat mijn accu nu met een dag wifi op 36% staat waar dit normaal nog minimaal 50% is rond dit tijdstip.![]()
In Stock
3 to 7 calendar days from ordering.
Betekent dat de telefoon pas na 3 tot 7 dagen verzonden wordt, zelfs met DHL?![]()
Hallo, ik ben nieuw hier maar, ik volg al een aantal weken de Chinese smartphones. Omdat die wel aantrekkelijk geprijsd zijn.
Ik wou eerst graag de Jiayu G3, maar die is vaker uitverkocht dan dat je kunt bestellen.
Dus nu wil ik kiezen uit de:
Amoi N820
NEO N02-m
UMI X1
ZOPO ZP500/Hero H8000 (zelfde)
Maar waar kan ik deze bestellen, want ik kan niet chinees lezen
Op lightake.com saan ze wel, is dat een betrouwbare site?
Ik heb ook nog cect-shop.com gevonden is dat een betrouwbare site. De bedragen staan er wel in euro's. Want hier hebben ze de Hero en de Amaoi.![]()
Lightake schijnt wel betrouwbaar te zijn, daar zijn trouwens ook al die Jiayu G3 pre-orders geplaatst.![]()
Hoi ik heb geen zin om het topic terug te lezen dus kauwen jullie alles maar voor me voorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Bakkwast het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier maar, ik volg al een aantal weken de Chinese smartphones. Omdat die wel aantrekkelijk geprijsd zijn.
Ik wou eerst graag de Jiayu G3, maar die is vaker uitverkocht dan dat je kunt bestellen.
Dus nu wil ik kiezen uit de:
Amoi N820
NEO N02-m
UMI X1
ZOPO ZP500/Hero H8000 (zelfde)
Maar waar kan ik deze bestellen, want ik kan niet chinees lezen
Op lightake.com saan ze wel, is dat een betrouwbare site?
Ik heb ook nog cect-shop.com gevonden is dat een betrouwbare site. De bedragen staan er wel in euro's. Want hier hebben ze de Hero en de Amaoi.![]()
![]()
Sommige chinese webshops hebben al hun spul zelfs standaard op 'in stock' staan, ook al is ie uitverkocht, om maar meer aankopen binnen te halen. Lightake is nog 1 van de eerlijkere webshops dus in dit geval weet ik het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Xenorium het volgende:
In Stock
3 to 7 calendar days from ordering.
Betekent dat de telefoon pas na 3 tot 7 dagen verzonden wordt, zelfs met DHL?![]()
Neo N02-M voor de bang-for-buck
AMOI N821 als 720-resolutie alternatief
UMI X1 kun je min of meer vergeten, want moeilijk verkrijgbaar en/of duur
ZOPO/Hero... mweh teleurstellende resolutie en werkgeheugen voor die prijs
Lightake is wel okidook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En de G3?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Lightake is wel okidook.![]()
G3. Praat me er niet van.
Nou ja, m'n Taobao-order (een 3e random poging) is nog niet afgeketst, dus dat belooft misschien nog wat, maar eigenlijk heb ik nergens meer vertrouwen in. De LT-orders (2x) zijn i.i.g. gestorneerd.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoop dat die Taobao order nog luktquote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef shiznuts het volgende:
G3. Praat me er niet van.
Nou ja, m'n Taobao-order (een 3e random poging) is nog niet afgeketst, dus dat beloofd misschien nog wat, maar eigenlijk heb ik nergens meer vertrouwen in. De LT-orders (2x) zijn i.i.g. gestorneerd.Anders wordt m'n FOK!-rom niks meer haha
![]()
Let's cook some ROMs...
Ik ben eerder van het laten bezorgen dan het zelf koken hoor, moet ik toegeven.
Accu ging van 32% naar 19 en gelijk naar 17... staat daar nu alweer een uur op...
Weergave van batterij is niet goed, misschien bug in firmware of batterij die nog ff moet wennen... batterij lijkt verder goed mee te komen...![]()
Moet je niet gewoon een keer helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen naar 100% om te calibreren?![]()
Heb je GPS al kunnen testen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Downstar het volgende:
Accu ging van 32% naar 19 en gelijk naar 17... staat daar nu alweer een uur op...
Weergave van batterij is niet goed, misschien bug in firmware of batterij die nog ff moet wennen... batterij lijkt verder goed mee te komen...
Wat is de waarde die Lightake aangeeft als ze verzenden bij DHL ?![]()
nee dit heb ik ook met me ainol elf 2, weet ook niet waar het aan ligtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Creqaw het volgende:
Moet je niet gewoon een keer helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen naar 100% om te calibreren?![]()
Al geprobeerd, alleen heb je ook wat apps die helpen met de calibratie, ook we'll eens met de wildfire gedaan... ik moet er nog even na kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Creqaw het volgende:
Het kan helpen om 'batterystats.bin' te verwijderen, bijv. met deze app: https://play.google.com/s(...)erycalibration&hl=nlquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Majinster het volgende:
[..]
nee dit heb ik ook met me ainol elf 2, weet ook niet waar het aan ligt
Maar daar heb je ROOT voor nodig...![]()
Gps werkt goed zoals ik al had gemeld in de video, vond mijn locatie binnen 20 seconden ofzo.. was nauwkeurig...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Heb je GPS al kunnen testen ?
Wat is de waarde die Lightake aangeeft als ze verzenden bij DHL ?
Gewoon normale waarde, maar een mailtje naar de cs doet wonderen hahaah![]()
Hoe zit het eigenlijk met het opladen. Je krijgt er een Amerikaanse plug bij maar daar hebben we niks aan. Kan ik gewoon die plug van de TOMTOM gebruiken, waar je de usb kabel inplugt en dan die plug in een stopcontact.
Is het ook mogelijk om gewoon via de computer op te laden met de USB kabel? (Neo)![]()
De micro-USB kabel is de nieuwe standaard oplader voor bijna alle smartphones (behalve Apple). Je kan 'm idd gewoon in een USB-poort van je PC doen of in die TomTom-oplader.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Xenorium het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opladen. Je krijgt er een Amerikaanse plug bij maar daar hebben we niks aan. Kan ik gewoon die plug van de TOMTOM gebruiken, waar je de usb kabel inplugt en dan die plug in een stopcontact.
Is het ook mogelijk om gewoon via de computer op te laden met de USB kabel? (Neo)![]()
Weet iemand toevallig waar ik een tutorial kan vinden om mijn Newman N1 te ROOTEN? Er is wel een ROM beschikbaar, die helemaal clean is en die wil ik installeren. Volgens mij moet het allemaal niet zo moeilijk zijn, maar ik wil het wel goed doen uiteraard. Of is dat voor elk chinees dualcore toestel hetzelfde?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Die XDA thread die al een paar keer gelinkt is zou een universele root methode moeten zijn vanaf Android 4.0 dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een tutorial kan vinden om mijn Newman N1 te ROOTEN? Er is wel een ROM beschikbaar, die helemaal clean is en die wil ik installeren. Volgens mij moet het allemaal niet zo moeilijk zijn, maar ik wil het wel goed doen uiteraard. Of is dat voor elk chinees dualcore toestel hetzelfde?![]()
Deze dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Die XDA thread die al een paar keer gelinkt is zou een universele root methode moeten zijn vanaf Android 4.0 dacht ik.http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
![]()
Dat is firmwarequote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Majinster het volgende:
[..]
nee dit heb ik ook met me ainol elf 2, weet ook niet waar het aan ligtbij mij was het uiteindelijk wel gefixed in een ROM voor de ELF.
Amoi N821 heeft QHD en geen 720p. De UMI X1 lijkt inderdaad moeilijk te krijgen, maar op 11 November komt er weer een batch van 20000 zoals ik gemeld heb.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Lightake is wel okidook.
Totale kosten plaatje ligt inderdaad iets hogere met d JiaYu G3, maar hij s precies 100 yuan duurdere dan de JiaYu G3.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Deze dushttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
![]()
Oh ja, fuq le duq.Dan zou ik niet weten waarom je de N821 zou halen eigenlijk.
Ja niet natuurlijk, hij staat voor $ 219,99 bij Etotalk te koop, als ik het zo hoor is dat duur inderdaad in vergelijking met de Neo N02-M maar de N821 is van een software bedrijf dat 360 heet, maar je weet niet wat dat betekend kwa updates.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, fuq le duq.Dan zou ik niet weten waarom je de N821 zou halen eigenlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-11-2012 21:50:11 ]![]()
Ik zou 2 Neo's willen kopen, één voor mij en één voor men broer.
Nu vraag ik mij af: als ik die samen bestel, en het dus een groter pakketje is, zou ik dan meer kans hebben op tragere verzending/belasting? Of gaat dat geen verschil maken? Anders bestel ik ze gewoon alletwee apart ^^![]()
Newman N1 binnen van Etotalk. Maandag verzonden, vanmiddag in huis en net aangezet. Moest wel 26 euro btw betalen. Eerste indruk is een lichte, mooie en snel reagerende telefoon. Etotalk rom staat er op met CoPilot Live en Ndrive geinstalleerd. Verder volledig Nederlands en alle Chinese apps zijn weg.
Vergeleken met m'n Desire HD is het scherm kwalitatief vergelijkbaar. Wit is wat witter en verder zien de kleuren er prima uit. Ik merk eigenlijk het verschil tussen 4,3" en 4,5" niet, dat is echt sterk vergelijkbaar.
Ik ga er eens mee spelen en dan horen jullie morgen meer
Etotalk rom is trouwens aan te raden, kost je een dollar of 3 maar dan is hij wel gebruiksklaar en CWM is geïnstalleerd, dat scheelt ook al weer![]()
![]()
Doet de gps het met de etotalk rom? Ik heb gehoord dat daar wat geklier mee is geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Tsurany het volgende:
Newman N1 binnen van Etotalk. Maandag verzonden, vanmiddag in huis en net aangezet. Moest wel 26 euro btw betalen. Eerste indruk is een lichte, mooie en snel reagerende telefoon. Etotalk rom staat er op met CoPilot Live en Ndrive geinstalleerd. Verder volledig Nederlands en alle Chinese apps zijn weg.
Vergeleken met m'n Desire HD is het scherm kwalitatief vergelijkbaar. Wit is wat witter en verder zien de kleuren er prima uit. Ik merk eigenlijk het verschil tussen 4,3" en 4,5" niet, dat is echt sterk vergelijkbaar.
Etotalk rom is trouwens aan te raden, kost je een dollar of 3 maar dan is hij wel gebruiksklaar en CWM is geïnstalleerd, dat scheelt ook al weer![]()
Volgens mij zou dat zelfs goedkoper zijn omdat je niet twee aparte zendingen hebt en dus niet twee keer inklarings kosten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Vincent_vd het volgende:
Ik zou 2 Neo's willen kopen, één voor mij en één voor men broer.
Nu vraag ik mij af: als ik die samen bestel, en het dus een groter pakketje is, zou ik dan meer kans hebben op tragere verzending/belasting? Of gaat dat geen verschil maken? Anders bestel ik ze gewoon alletwee apart ^^
Denk dat je even moet kijken of MisterTao goedkoper voor je is of lightake, MisterTao zal het in een pakket naar je versturen, maar weet niet hoe zit mrt sites die free shipping hebben.
Maar either wat je bent hoe dan ook goedkoper uit dan als je twee zendingen hebt en kwa verzend snelheid blijft toch hetzelfde.Ik vind etotalk persoonlijk een van de betere webshops omdat ze blijkbaar zelf een ontwikkelaar in huis hebben om ie telefoons buitenlander vriendelijk te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Tsurany het volgende:
Ok thxquote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat zelfs goedkoper zijn omdat je niet twee aparte zendingen hebt en dus niet twee keer inklarings kosten.
Denk dat je even moet kijken of MisterTao goedkoper voor je is of lightake, MisterTao zal het in een pakket naar je versturen, maar weet niet hoe zit mrt sites die free shipping hebben.
Maar either wat je bent hoe dan ook goedkoper uit dan als je twee zendingen hebt en kwa verzend snelheid blijft toch hetzelfde.
Denk dat ik gewoon voor lightake ga gaan. Voel mij daar toch iets beter bij omdat het een echte winkel is en ik ook niet zit me die first en second payment enzo
Oh en btw, een promotie code is er uiteindelijk nooit gekomen hé voor lightake? "enkel" die 10 dollar die ze er zelf hebben afgedaan?![]()
![]()
Als je het met Airmail laat versturen zou ik 2 bestellingen doen -> minder kans op douanekosten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ok thx
Denk dat ik gewoon voor lightake ga gaan. Voel mij daar toch iets beter bij omdat het een echte winkel is en ik ook niet zit me die first en second payment enzo
Met DHL kan je net zo goed 1 bestelling doen..
Met de coupon 'retailmenot' krijg je wel 5% korting, geen idee of er betere coupons zijn voor Lightake.![]()
Ah, ok. ja ga met airmail doen gezien de grote kans op btw bij dhlquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je het met Airmail laat versturen zou ik 2 bestellingen doen -> minder kans op douanekosten.
Met de coupon 'retailmenot' krijg je wel 5% korting, geen idee of er betere coupons zijn voor Lightake.![]()
![]()
Als je bij beide zendingen btw moet betalen kom je alsnog twee keer inklarings kosten te betalen. Maar eens eens bij de doaune vanaf wat voor bedrag je naast btw ook invoer rechten moet betalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je het met Airmail laat versturen zou ik 2 bestellingen doen -> minder kans op douanekosten.
Ik heb nog nooit last met douane gehad, maar ik weet niet of ze je pakketje eerder eruit pikken als de omvang groter is..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Als je bij beide zendingen btw moet betalen kom je alsnog twee keer inklarings kosten te betalen. Maar eens eens bij de doaune vanaf wat voor bedrag je naast btw ook invoer rechten moet betalen.
Vandaar dat ik dacht dat het beter was om het in 2 bestellingen te doen.![]()
![]()
Hoe kan je nou niet aan de deur hebben hoeven te betalen aan DHL als er $162 op het pakketje staat?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gps werkt goed zoals ik al had gemeld in de video, vond mijn locatie binnen 20 seconden ofzo.. was nauwkeurig...
Gewoon normale waarde, maar een mailtje naar de cs doet wonderen hahaah![]()
![]()
Dat is dan toch 125 euro ofzo? Je hoeft toch pas te betalen bij 150?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet aan de deur hebben hoeven te betalen aan DHL als er $162 op het pakketje staat?![]()
Ik ben tijdje terug nog gekloot door de douane omdat ik een pakje had wat dus ¤ 24 in waarde was, nouja dan is de BTW dus maar ¤ 5 maar de postnl wilt ¤ 12,50.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last met douane gehad, maar ik weet niet of ze je pakketje eerder eruit pikken als de omvang groter is..
Vandaar dat ik dacht dat het beter was om het in 2 bestellingen te doen.
Maar dit kwam door een stomme Amerikaan die zijn belofte niet was nagekomen om de waarde mindere te maken op het formulier.Vanaf ¤ 22 ben je 21% btw verschuldigd en vanaf een hogere bedrag invoerrechten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dat is dan toch 125 euro ofzo? Je hoeft toch pas te betalen bij 150?![]()
Ja daar vrees ik dus ook voor, dat zo een groter pakket meer opvalt :p Maar is misschien gewoon een gedacht. 1 pakketje moeten trakken en ze samen ontvangen is dan wel weer handiger natuurlijk :pquote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last met douane gehad, maar ik weet niet of ze je pakketje eerder eruit pikken als de omvang groter is..
Vandaar dat ik dacht dat het beter was om het in 2 bestellingen te doen.![]()
jongens die aliexpress bestellingen laten jullie dan leveren door tnt neem ik aan, of kiezen jullie voor dhl ??![]()
Officieel is zo dat je die BTW hoe dan ook moet betalen, Maja dat doet niemand zo dom zijn mensen niet.
Boven de 150 betaald je doaune rechten, omzetbelasting en natuurlijk inklarings kosten.
Onder de 150 betaal je alleen omzetbelasting, dus geen doaune rechten, maja hoeveel zou die doaune rechten zijn?![]()
Ah ok, dus met die redenering zou het dus beter zijn van 2 pakketjes te hebben die dan elk onder de 150 euro zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Officieel is zo dat je die BTW hoe dan ook moet betalen, Maja dat doet niemand zo dom zijn mensen niet.
Boven de 150 betaald je doaune rechten, omzetbelasting en natuurlijk inklarings kosten.
Onder de 150 betaal je alleen omzetbelasting, dus geen doaune rechten, maja hoeveel zou die doaune rechten zijn?![]()
![]()
Ik heb gewoon voor de gratis verzending gekozen idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef henkieve het volgende:
jongens die aliexpress bestellingen laten jullie dan leveren door tnt neem ik aan, of kiezen jullie voor dhl ??
Maar als je het snel in huis wil hebben en de hogere kans op BTW je niet zoveel uitmaakt kan je voor DHL kiezen.![]()
Ik dacht dat er geen invoerrechten voor telefoons verschuldigd zijn, maar weet niet zeker maar als het klopt is een zending zeker weten goedkoper.![]()
Oh nog één vraagje, had het al eens gevraagd maar toen is het beetje verloren gegaan in het topic ^^
Wat is die "EMS" optie bij lightake? Is dat zoiets als DHL, en dus ook zo goed als zeker btw betalen?![]()
Minder kans, maar echt lekker 'express' is het niet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zover ik weet levert EMS niet in Nederland. Wel Belgie bijv.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Vincent_vd het volgende:
Oh nog één vraagje, had het al eens gevraagd maar toen is het beetje verloren gegaan in het topic ^^
Wat is die "EMS" optie bij lightake? Is dat zoiets als DHL, en dus ook zo goed als zeker btw betalen?Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Ja woon in Belgie, dus is wel een optiequote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
Zover ik weet levert EMS niet in Nederland. Wel Belgie bijv.Maar weet dus niet of ik er voordeel aan zou hebben over gewone airmail
![]()
Drop Shipment and Gift Service (Removes Lightake logo from package)
Ik heb even gelezen wat dat is, dat is voor mensen die dan doorverkopen. Is het ook nuttig om dit aan te klikken om eventueel iets minder opvallend te zijn voor de importaxen enzovoorts?
Of niemand die aangevinkt?![]()
Uit mijn hoofd: 0%quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Onder de 150 betaal je alleen omzetbelasting, dus geen doaune rechten, maja hoeveel zou die doaune rechten zijn?Maakt niks meer uit voor de douane. Die gelooft die gift ook niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Xenorium het volgende:
Drop Shipment and Gift Service (Removes Lightake logo from package)
Ik heb even gelezen wat dat is, dat is voor mensen die dan doorverkopen. Is het ook nuttig om dit aan te klikken om eventueel iets minder opvallend te zijn voor de importaxen enzovoorts?
Of niemand die aangevinkt?
Ok, kan het dat coupons niet werken op gsm's ofzo?
Had die retailmenot ingevoerd, en ze accepteren het wel. Staat dan in men shoppingcart, maar staat gewoon 0$ achter? :p![]()
N02-M? Die is al afgeprijsd, dus kun je niet nog eens korting krijgen.
aaah ok, daarmeequote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef shiznuts het volgende:
N02-M? Die is al afgeprijsd, dus kun je niet nog eens korting krijgen.![]()
![]()
Mocht je trouwens zin hebben om je IMEI nummer te veranderen in 888888888888888 ofzo, dat kan heel makkelijk op alle 65xx smartphones
http://www.talkingmobi.co(...)k-65xx-fastcardtech/
Of het nuttig is, tja niet echt, wel leuk
![]()
Het gaat er meer om dat als er bij een flash iets mis gaat de nummers weer erin te kunnen zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef AnimeFan het volgende:
Mocht je trouwens zin hebben om je IMEI nummer te veranderen in 888888888888888 ofzo, dat kan heel makkelijk op alle 65xx smartphones
http://www.talkingmobi.co(...)k-65xx-fastcardtech/
Of het nuttig is, tja niet echt, wel leuk
!.
Zal de apps even downloaden en opslaan, best handig om dit soort problemen eens op te lossen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Je kan kiezen om de koers van je creditcard te gebruiken op Paypal toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Vincent_vd het volgende:
Scumbag paypal! Geeft een dollar ==> euro conversie van 4 euro meer dan xe.com![]()
Aha okquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat als er bij een flash iets mis gaat de nummers weer erin te kunnen zetten!.
Zal de apps even downloaden en opslaan, best handig om dit soort problemen eens op te lossen.. Mooi dat je dat zelf kan fixen idd.
![]()
Ja dat kan, maar wist niet goed of dat beter zou zijn. Stond bij dat je dat dan pas te zien krijgt op je afrekening, en dan is da voor hetzelfde geld hoger lijkt mij... :pquote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan kiezen om de koers van je creditcard te gebruiken op Paypal toch?
Edit: De Neo's zijn besteldHeb het toch maar in 2 aparte betellingen gedaan. Moest er dan één "gepakt" worden bij de douane, verdelen ik en mijn broer de kosten dus ook handig dan
Nu kan ik dus met de rest hier lekker beginnen wachten en tracken, en wachten en tracken ^^![]()
Zal het morgen voor je testen als ik in de auto naar werk rijdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Doet de gps het met de etotalk rom? Ik heb gehoord dat daar wat geklier mee is geweest.![]()
![]()
Maar eens tijd voor een polletje.Kijken hoe de communitysupport zo'n beetje is.
Poll: Welke Chinese Smartphone is jóuw smartphone?
• Jiayu JY-G3
• Neomobile N02-M
• Newman N1/Freelander I10
• UMI X1
• AMOI N821 (N820)
• Ik wacht op een mooie quadcore
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik begrijp dat meerdere antwoorden ook kunnen. Kies die het meest van toepassing is, of anders 'Anders, namelijk...' en verklaar je nader.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Euh, meerdere antwoorden zijn vast niet mogelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Maar eens tijd voor een polletje.Kijken hoe de communitysupport zo'n beetje is.
Poll: Welke Chinese Smartphone is jóuw smartphone?
• Jiayu JY-G3
• Neomobile N02-M
• Newman N1/Freelander I10
• UMI X1
• AMOI N821 (N820)
• Ik wacht op een mooie quadcore
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik begrijp dat meerdere antwoorden ook kunnen. Kies die het meest van toepassing is, of anders 'Anders, namelijk...' en verklaar je nader.?
Eigenlijk niet. Meest imminent is in ieder geval de N02-M hier. De G3 zou een bonus zijn.
Bij jou zal het wel net omgekeerd zijn...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
... of niet soms?
NXT
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: