abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118953347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Majinster het volgende:

[..]

nee dit heb ik ook met me ainol elf 2, weet ook niet waar het aan ligt
Het kan helpen om 'batterystats.bin' te verwijderen, bijv. met deze app: https://play.google.com/s(...)erycalibration&hl=nl
Maar daar heb je ROOT voor nodig...
pi_118953641
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Heb je GPS al kunnen testen ?
Wat is de waarde die Lightake aangeeft als ze verzenden bij DHL ?
Gps werkt goed zoals ik al had gemeld in de video, vond mijn locatie binnen 20 seconden ofzo.. was nauwkeurig...

Gewoon normale waarde, maar een mailtje naar de cs doet wonderen hahaah
pi_118953957
Hoe zit het eigenlijk met het opladen. Je krijgt er een Amerikaanse plug bij maar daar hebben we niks aan. Kan ik gewoon die plug van de TOMTOM gebruiken, waar je de usb kabel inplugt en dan die plug in een stopcontact.

Is het ook mogelijk om gewoon via de computer op te laden met de USB kabel? (Neo)
pi_118954170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Xenorium het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opladen. Je krijgt er een Amerikaanse plug bij maar daar hebben we niks aan. Kan ik gewoon die plug van de TOMTOM gebruiken, waar je de usb kabel inplugt en dan die plug in een stopcontact.

Is het ook mogelijk om gewoon via de computer op te laden met de USB kabel? (Neo)
De micro-USB kabel is de nieuwe standaard oplader voor bijna alle smartphones (behalve Apple). Je kan 'm idd gewoon in een USB-poort van je PC doen of in die TomTom-oplader.
pi_118954200
Weet iemand toevallig waar ik een tutorial kan vinden om mijn Newman N1 te ROOTEN? Er is wel een ROM beschikbaar, die helemaal clean is en die wil ik installeren. Volgens mij moet het allemaal niet zo moeilijk zijn, maar ik wil het wel goed doen uiteraard. Of is dat voor elk chinees dualcore toestel hetzelfde?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118954513
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een tutorial kan vinden om mijn Newman N1 te ROOTEN? Er is wel een ROM beschikbaar, die helemaal clean is en die wil ik installeren. Volgens mij moet het allemaal niet zo moeilijk zijn, maar ik wil het wel goed doen uiteraard. Of is dat voor elk chinees dualcore toestel hetzelfde?
Die XDA thread die al een paar keer gelinkt is zou een universele root methode moeten zijn vanaf Android 4.0 dacht ik.
pi_118954599
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Die XDA thread die al een paar keer gelinkt is zou een universele root methode moeten zijn vanaf Android 4.0 dacht ik.
Deze dus :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
  woensdag 7 november 2012 @ 21:28:34 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118955015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Majinster het volgende:

[..]

nee dit heb ik ook met me ainol elf 2, weet ook niet waar het aan ligt
Dat is firmware ;) bij mij was het uiteindelijk wel gefixed in een ROM voor de ELF.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118955160
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Neo N02-M voor de bang-for-buck
AMOI N821 als 720-resolutie alternatief
UMI X1 kun je min of meer vergeten, want moeilijk verkrijgbaar en/of duur
ZOPO/Hero... mweh teleurstellende resolutie en werkgeheugen voor die prijs

Lightake is wel okidook.
Amoi N821 heeft QHD en geen 720p. De UMI X1 lijkt inderdaad moeilijk te krijgen, maar op 11 November komt er weer een batch van 20000 zoals ik gemeld heb.

Totale kosten plaatje ligt inderdaad iets hogere met d JiaYu G3, maar hij s precies 100 yuan duurdere dan de JiaYu G3.
pi_118955217
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 7 november 2012 @ 21:31:27 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118955224
Oh ja, fuq le duq. :P Dan zou ik niet weten waarom je de N821 zou halen eigenlijk. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118955481
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, fuq le duq. :P Dan zou ik niet weten waarom je de N821 zou halen eigenlijk. :+
Ja niet natuurlijk, hij staat voor $ 219,99 bij Etotalk te koop, als ik het zo hoor is dat duur inderdaad in vergelijking met de Neo N02-M maar de N821 is van een software bedrijf dat 360 heet, maar je weet niet wat dat betekend kwa updates.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-11-2012 21:50:11 ]
pi_118955685
Ik zou 2 Neo's willen kopen, één voor mij en één voor men broer.
Nu vraag ik mij af: als ik die samen bestel, en het dus een groter pakketje is, zou ik dan meer kans hebben op tragere verzending/belasting? Of gaat dat geen verschil maken? Anders bestel ik ze gewoon alletwee apart ^^
pi_118956001
Newman N1 binnen van Etotalk. Maandag verzonden, vanmiddag in huis en net aangezet. Moest wel 26 euro btw betalen. Eerste indruk is een lichte, mooie en snel reagerende telefoon. Etotalk rom staat er op met CoPilot Live en Ndrive geinstalleerd. Verder volledig Nederlands en alle Chinese apps zijn weg.
Vergeleken met m'n Desire HD is het scherm kwalitatief vergelijkbaar. Wit is wat witter en verder zien de kleuren er prima uit. Ik merk eigenlijk het verschil tussen 4,3" en 4,5" niet, dat is echt sterk vergelijkbaar.

Ik ga er eens mee spelen en dan horen jullie morgen meer :)

Etotalk rom is trouwens aan te raden, kost je een dollar of 3 maar dan is hij wel gebruiksklaar en CWM is geïnstalleerd, dat scheelt ook al weer :)
pi_118956292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Tsurany het volgende:
Newman N1 binnen van Etotalk. Maandag verzonden, vanmiddag in huis en net aangezet. Moest wel 26 euro btw betalen. Eerste indruk is een lichte, mooie en snel reagerende telefoon. Etotalk rom staat er op met CoPilot Live en Ndrive geinstalleerd. Verder volledig Nederlands en alle Chinese apps zijn weg.
Vergeleken met m'n Desire HD is het scherm kwalitatief vergelijkbaar. Wit is wat witter en verder zien de kleuren er prima uit. Ik merk eigenlijk het verschil tussen 4,3" en 4,5" niet, dat is echt sterk vergelijkbaar.

Etotalk rom is trouwens aan te raden, kost je een dollar of 3 maar dan is hij wel gebruiksklaar en CWM is geïnstalleerd, dat scheelt ook al weer :)
Doet de gps het met de etotalk rom? Ik heb gehoord dat daar wat geklier mee is geweest.
pi_118956859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Vincent_vd het volgende:
Ik zou 2 Neo's willen kopen, één voor mij en één voor men broer.
Nu vraag ik mij af: als ik die samen bestel, en het dus een groter pakketje is, zou ik dan meer kans hebben op tragere verzending/belasting? Of gaat dat geen verschil maken? Anders bestel ik ze gewoon alletwee apart ^^
Volgens mij zou dat zelfs goedkoper zijn omdat je niet twee aparte zendingen hebt en dus niet twee keer inklarings kosten.

Denk dat je even moet kijken of MisterTao goedkoper voor je is of lightake, MisterTao zal het in een pakket naar je versturen, maar weet niet hoe zit mrt sites die free shipping hebben.

Maar either wat je bent hoe dan ook goedkoper uit dan als je twee zendingen hebt en kwa verzend snelheid blijft toch hetzelfde.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Tsurany het volgende:

Ik vind etotalk persoonlijk een van de betere webshops omdat ze blijkbaar zelf een ontwikkelaar in huis hebben om ie telefoons buitenlander vriendelijk te maken.
pi_118956993
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Volgens mij zou dat zelfs goedkoper zijn omdat je niet twee aparte zendingen hebt en dus niet twee keer inklarings kosten.

Denk dat je even moet kijken of MisterTao goedkoper voor je is of lightake, MisterTao zal het in een pakket naar je versturen, maar weet niet hoe zit mrt sites die free shipping hebben.

Maar either wat je bent hoe dan ook goedkoper uit dan als je twee zendingen hebt en kwa verzend snelheid blijft toch hetzelfde.
Ok thx :)
Denk dat ik gewoon voor lightake ga gaan. Voel mij daar toch iets beter bij omdat het een echte winkel is en ik ook niet zit me die first en second payment enzo :)

Oh en btw, een promotie code is er uiteindelijk nooit gekomen hé voor lightake? "enkel" die 10 dollar die ze er zelf hebben afgedaan? :)
pi_118957124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ok thx :)
Denk dat ik gewoon voor lightake ga gaan. Voel mij daar toch iets beter bij omdat het een echte winkel is en ik ook niet zit me die first en second payment enzo :)
Als je het met Airmail laat versturen zou ik 2 bestellingen doen -> minder kans op douanekosten.
Met DHL kan je net zo goed 1 bestelling doen..

Met de coupon 'retailmenot' krijg je wel 5% korting, geen idee of er betere coupons zijn voor Lightake.
pi_118957689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Als je het met Airmail laat versturen zou ik 2 bestellingen doen -> minder kans op douanekosten.

Met de coupon 'retailmenot' krijg je wel 5% korting, geen idee of er betere coupons zijn voor Lightake.
Ah, ok. ja ga met airmail doen gezien de grote kans op btw bij dhl :)
pi_118957778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Als je bij beide zendingen btw moet betalen kom je alsnog twee keer inklarings kosten te betalen. Maar eens eens bij de doaune vanaf wat voor bedrag je naast btw ook invoer rechten moet betalen.
pi_118958198
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Als je bij beide zendingen btw moet betalen kom je alsnog twee keer inklarings kosten te betalen. Maar eens eens bij de doaune vanaf wat voor bedrag je naast btw ook invoer rechten moet betalen.
Ik heb nog nooit last met douane gehad, maar ik weet niet of ze je pakketje eerder eruit pikken als de omvang groter is..
Vandaar dat ik dacht dat het beter was om het in 2 bestellingen te doen. :P
pi_118958214
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gps werkt goed zoals ik al had gemeld in de video, vond mijn locatie binnen 20 seconden ofzo.. was nauwkeurig...

Gewoon normale waarde, maar een mailtje naar de cs doet wonderen hahaah
Hoe kan je nou niet aan de deur hebben hoeven te betalen aan DHL als er $162 op het pakketje staat? :D
pi_118958396
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hoe kan je nou niet aan de deur hebben hoeven te betalen aan DHL als er $162 op het pakketje staat? :D
Dat is dan toch 125 euro ofzo? Je hoeft toch pas te betalen bij 150?
pi_118958590
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit last met douane gehad, maar ik weet niet of ze je pakketje eerder eruit pikken als de omvang groter is..
Ik ben tijdje terug nog gekloot door de douane omdat ik een pakje had wat dus ¤ 24 in waarde was, nouja dan is de BTW dus maar ¤ 5 maar de postnl wilt ¤ 12,50.

Maar dit kwam door een stomme Amerikaan die zijn belofte niet was nagekomen om de waarde mindere te maken op het formulier.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Dat is dan toch 125 euro ofzo? Je hoeft toch pas te betalen bij 150?
Vanaf ¤ 22 ben je 21% btw verschuldigd en vanaf een hogere bedrag invoerrechten.
pi_118958636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja daar vrees ik dus ook voor, dat zo een groter pakket meer opvalt :p Maar is misschien gewoon een gedacht. 1 pakketje moeten trakken en ze samen ontvangen is dan wel weer handiger natuurlijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')