Ah ok, dus met die redenering zou het dus beter zijn van 2 pakketjes te hebben die dan elk onder de 150 euro zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Officieel is zo dat je die BTW hoe dan ook moet betalen, Maja dat doet niemand zo dom zijn mensen niet.
Boven de 150 betaald je doaune rechten, omzetbelasting en natuurlijk inklarings kosten.
Onder de 150 betaal je alleen omzetbelasting, dus geen doaune rechten, maja hoeveel zou die doaune rechten zijn?
Ik heb gewoon voor de gratis verzending gekozen idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef henkieve het volgende:
jongens die aliexpress bestellingen laten jullie dan leveren door tnt neem ik aan, of kiezen jullie voor dhl ??
Zover ik weet levert EMS niet in Nederland. Wel Belgie bijv.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Vincent_vd het volgende:
Oh nog één vraagje, had het al eens gevraagd maar toen is het beetje verloren gegaan in het topic ^^
Wat is die "EMS" optie bij lightake? Is dat zoiets als DHL, en dus ook zo goed als zeker btw betalen?
Ja woon in Belgie, dus is wel een optiequote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
Zover ik weet levert EMS niet in Nederland. Wel Belgie bijv.
Uit mijn hoofd: 0%quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Officieel is zo dat je die BTW hoe dan ook moet betalen, Maja dat doet niemand zo dom zijn mensen niet.
Boven de 150 betaald je doaune rechten, omzetbelasting en natuurlijk inklarings kosten.
Onder de 150 betaal je alleen omzetbelasting, dus geen doaune rechten, maja hoeveel zou die doaune rechten zijn?
Maakt niks meer uit voor de douane. Die gelooft die gift ook niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Xenorium het volgende:
Drop Shipment and Gift Service (Removes Lightake logo from package)
Ik heb even gelezen wat dat is, dat is voor mensen die dan doorverkopen. Is het ook nuttig om dit aan te klikken om eventueel iets minder opvallend te zijn voor de importaxen enzovoorts?
Of niemand die aangevinkt?
aaah ok, daarmeequote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef shiznuts het volgende:
N02-M? Die is al afgeprijsd, dus kun je niet nog eens korting krijgen.
Het gaat er meer om dat als er bij een flash iets mis gaat de nummers weer erin te kunnen zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef AnimeFan het volgende:
Mocht je trouwens zin hebben om je IMEI nummer te veranderen in 888888888888888 ofzo, dat kan heel makkelijk op alle 65xx smartphones
http://www.talkingmobi.co(...)k-65xx-fastcardtech/
Of het nuttig is, tja niet echt, wel leuk
Je kan kiezen om de koers van je creditcard te gebruiken op Paypal toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Vincent_vd het volgende:
Scumbag paypal! Geeft een dollar ==> euro conversie van 4 euro meer dan xe.com![]()
![]()
Aha okquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat als er bij een flash iets mis gaat de nummers weer erin te kunnen zetten!.
Zal de apps even downloaden en opslaan, best handig om dit soort problemen eens op te lossen.
Ja dat kan, maar wist niet goed of dat beter zou zijn. Stond bij dat je dat dan pas te zien krijgt op je afrekening, en dan is da voor hetzelfde geld hoger lijkt mij... :pquote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan kiezen om de koers van je creditcard te gebruiken op Paypal toch?
Zal het morgen voor je testen als ik in de auto naar werk rijdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Doet de gps het met de etotalk rom? Ik heb gehoord dat daar wat geklier mee is geweest.
Euh, meerdere antwoorden zijn vast niet mogelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Maar eens tijd voor een polletje.Kijken hoe de communitysupport zo'n beetje is.
Poll: Welke Chinese Smartphone is jóuw smartphone?
• Jiayu JY-G3
• Neomobile N02-M
• Newman N1/Freelander I10
• UMI X1
• AMOI N821 (N820)
• Ik wacht op een mooie quadcore
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik begrijp dat meerdere antwoorden ook kunnen. Kies die het meest van toepassing is, of anders 'Anders, namelijk...' en verklaar je nader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |