Al eerder gemeld, geen playstore aanwezig..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Melkunie het volgende:
Engels is natuurlijk ook prima. Maakt het googlen op foutmeldingen ook een stuk handiger
Mijn enige vraag vóór de review: Google Play aanwezig/in orde?
Waarom komt mijn pakketje Hong Kong niet uit? Duurt lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
mochten mensen vragen hebben zet ze hier dan ff neer neem ik ze eventueel op in de review!
Dus voor alle duidelijkheid: T-Mobile bellen/smssen/internetten werkt goed ? Ik wil het graag zeker weten want de Neo is n.l. voor mijn vrouw en dan moet-ie gewoon werken: ze is geen Tweakertquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef Downstar het volgende:Ik heb mijn 1e slot gevuld met mijn Simyo kaartje, heb een H verbinding.. 2de slot een t-mobile prepaid. Beide werken prima en ik kan met beide gebeld worden maar ook zelf bellen!
uhmmm bellen gaat sowieso prima.. sms neem ik aan dan ook..quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Dus voor alle duidelijkheid: T-Mobile bellen/smssen/internetten werkt goed ? Ik wil het graag zeker weten want de Neo is n.l. voor mijn vrouw en dan moet-ie gewoon werken: ze is geen Tweakert
Blijft veel geld, lighttake zou ook de prijs daarvan gaan aanpassen hebben ze me in mail gestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
N821 nu op PW te bestellen, met coupon: $203.29.
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.
compas? is dat een app?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Melkunie het volgende:
Ik gebruik em nogal vaak, ook een goed punt voor je review Downstar!
Google Sky. Zo'n beetje het enige dat ik me bedenken kan. Maar kunnen de accelerometers de draaïng van de aarde zelf niet bepalen en daarmee in feite ook waar noord en zuid is?quote:
Schaam je, je telefoon gaat toch echt voor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
compas? is dat een app?
of bedoel je meer in de zin van die bewegingsensoren?
en jongens, ik ben eerst bezig met installatie van een smit ci+ module, wat een gekut..
ik zal vanavond kijken of ik verder kan gaan met de review, toestel ligt momenteel dus ook aan de lader!
Playstore apk downloaden en installeren werkt, echter wanneer je playstore start instant crash..
denk toch dat je root moet zijn!
$213.99 helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
N821 nu op PW te bestellen, met coupon: $203.29.
Hebben trouwens ook de Huawei U9508 gelist.
Ach, zo bedoel je dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef THHProducts.nl het volgende:
[..]
$213.99 helaas
Met coupon: 'felizxmas' net onder de $200 wordt het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |