Ik heb idd zo`n @139.com adres gekregen. Heb je de G3 via de chat besteld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
AliExpress ondersteunt geen Paypal helaas..
Je bent dus afhankelijk van de verkoper of ze een Paypal emailadres hebben..
(Dit was voor mij de enige betaaloptie omdat VISA dus niet werkte).
Ik kreeg een reeks cijfers @139.com via de chat. Ik verwachtte een naam, maar blijkbaar mogen er geen Chinese tekens in emailadressen voorkomen![]()
Maargoed, mijn bestelling is op 3 november verzonden
Ja, ik heb naar dat Paypal emailadres betaald.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Ik heb idd zo`n @139.com adres gekregen. Heb je de G3 via de chat besteld?
Mja dan staat er in ieder geval iets bij de AliExpress orders waardoor ze eraan herinnerd wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef lamjanus het volgende:
Ok, lijkt het je verstandig om een niet te betalen bestelling te doen bij Ali? Zodat er in ieder geval iets vast staat? Jenny zegt 10 nov te kunnen zenden
Je kan in de tussentijd alvast Black Mart Alpha proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Downstar het volgende:
Mensen nog tips hoe ik eventueel playstore aan de praat kan krijgen? momenteel op geen 1 manier aan de praat, en ben bang dat je hiervoor ook een custom rom moet hebben..
wss word het toch rooten, want voorlopig pakt hij ook niet alle apps uit alternatievenmarkets..
denk aan NS reisplanner, en buienradar..
Ik moet dus een zeker werkende root vinden voor de Neo n02-m, echter vind ik voorlopig op hun forum alleen vage chinese root methodes..
Jammer, wellicht op dag 2quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Downstar het volgende:
ik ben niet van plan om mijn telefoon de eerste dag al gelijk te bricken..
heb geen idee of dat kan uberhaupt rooten, maargoed ik vraag morgen wel eens wat aan lightake
of ze op het forum kunnen vinden naar een goede manier van rooten..
Dat is mijn bedoeling inderdaad. Nummer van bv sim 1 gebruiken maar internet komt dan van sim 2.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef baerd het volgende:
dan heb ik de vraag denk ik een beetje verkeerd begrepen
Maar je kan ook op een totale andere sim je oorspronkelijke whatsapp-nummer blijven gebruiken
Of op iPod Touches, i do itquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt met een beetje gedoe zelfs op tablets Whatsappen.
ik stoor me aan t feit dat er nog geen duidelijke root methode is, die zeker werkt voor de Neo n02-M..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Ik stoor me aan die zonnebloemwallpaper.
Verder!
De XDA thread die was gelinkt heeft een universele root, gewoon doen, wat kan er nou fout gaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik stoor me aan t feit dat er nog geen duidelijke root methode is, die zeker werkt voor de Neo n02-M..
ik wil apps als buienradar en NS extra ook kunnen draaien
Niet zo moeilijk toch? Filmpje bufferde voor geen meter maar van wat ik kon zien was niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef Downstar het volgende:
snap jij uberhaupt ook maar iets van het filmpje dan ?
welke tekens bijnvoorbeeld ja en nee zijn etc:P?
ik niet, dus wil ook niet de gok wagen..
volgens mij komen er verschillende andere neo's nederlands deze week binnen..
ik wacht wel op een andere dappere fokker!
foto's dus geplaatst.. ik heb eigelijk weinig te laten zien in de review..
zal straks nog een filmpje maken met een antutu benchmark.. maar ben nog niet echt te vreden met de huidige filmpjes
als ik tijd heb straks nog even alles monteren, en dan gooi ik hem wel op youtube
nou volgens mij geeft hij zelf nog wat invoer in op de commando lijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Filmpje bufferde voor geen meter maar van wat ik kon zien was niet zo moeilijk.
Connect phone met PC
Enable USB debug
Open batch file en wachten
Op telefoon op de rechter knop drukken als het verschijnt
En toen kapte filmpje af maar aan de batch file te zien moet dit het wel zo'n beetje zijn. De batch pushed de SU apk en gerelateerde dingen naar telefoon en corrigeert dan de permissions.
lijkt mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
nou volgens mij geeft hij zelf nog wat invoer in op de commando lijn?
Dat is bij het "pause>nul" gedeelte. Dat geeft een "press key to continue" effect. De rest is allemaal standaard adb commands voor pushing en permissions.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
nou volgens mij geeft hij zelf nog wat invoer in op de commando lijn?
http://www.sendspace.com/file/hu2oinquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef bartvdg het volgende:
http://bbs.neomobile.com.cn/thread-31991-1-1.html
zo en nu rooten maar :-)
Er staat ook de zip bij met de nodige bestanden maar die krijg ik helaas niet gedownload.
Als er iemand een mondje chinees kan... veel plezier
Ze stonden hierboven ook alquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/hu2oin
Alsjeblieft, ik heb mijn QQ account gebruikt en hem zo gedownload vanaf dat forum.
En, is de Neo geroot?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/hu2oin
Alsjeblieft, ik heb mijn QQ account gebruikt en hem zo gedownload vanaf dat forum.
Je Jiayu gestolen?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Thorical het volgende:
[..]
En, is de Neo geroot?
Want ik knijp hem toch. M'n Jiayu gestolen en nu een mooie Neo waarvan ik de play nog niet kan vinden.
Sexy duimen zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef bartvdg het volgende:
Hey Downstar , is dit jouw filmpje al?![]()
Nee net tegengekomen , maar is wel van LT
UIt een auto verdwenen terwijl ik zeker weet dat dat de laatste plaats was waar ik hem in mijn handen heb gehad.quote:
Man man, dat is echt wel geen geld hé voor zo'n gsmquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Huawei Honor 2 gaat blijkbaar voor 1788 yuan over de toonbank in de webshop van huawei.
Ze geven er namelijk 100 yuan korting op, maar met wetenschap dat ze hem gaan upgraden met 2GB ram wacht ik sowieso nog even.
In tegenstelling tot vele andere Chinese mobieltjes is de Huawei Honor 2 wel gewoon te bestellen nu.
http://www.vmall.com/item-336
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |