Persoonlijk vind ik hem eruitzien alsof de achterkant van de iPhone 5 is gebruikt als de voorkant voor de G3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
De G3 is trouwens weer geïnspireerd door de iPhone om precies te zijn eeen door fan gemaakte concept van de iPhone 5 ofzo.
Same here. Toch ben ik nu aan het wachten op de eerste Nederlanders die een Neo ontvangen en er een degelijke review over schrijven. Mocht die bevallen dan ga ik toch ruilen bij Lightake, ik heb wat meer haast gekregen met een nieuwe telefoon, de huidige is bijna overledenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef ikbenik het volgende:
Eigenlijk vind ik de G3 nog steeds mooier. En ook durf ik niet echt te annuleren, stel je voor dat LT de week erop het toestel op miraculeuze wijze op voorraad heeft
In dat geval is de voorkant van de G3 gebruikt voor de achterkant van de iPhone 5, uiterlijk van de G3 was al veel langer bekendquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef Creqaw het volgende:Persoonlijk vind ik hem eruitzien alsof de achterkant van de iPhone 5 is gebruikt als de voorkant voor de G3.
Never mind, foutjequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Melkunie het volgende:
Mooi, binnen 3 uur dus een dieptereview
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Downstar het volgende:
vind G3 design wel leuk, maar ben zelf meer van de ronder afgewerkte telefoons..
dus die neo sloot wat dat betreft beter aan op mijn requirements
verwacht de neo binnen een uurtje binnen t hebben
G3 kan helaas nog wel even duren, al zie ik wel dat steeds meer shops stock beginnen te krijgen..
Lightake dan eerdaags ook?
Niet dus, zo werkt dat namelijk (ook bij DHL):quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Melkunie het volgende:
Mooi, binnen 3 uur dus een dieptereview
Come on Barbie, let's go party!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:43 schreef RobertNL het volgende:
Woei woeikom maar op Down!
Mijn vooruitziende blik vertelt me dat hij nu binnen moet zijn![]()
idd knikkerzak, want de telefoon pas er niet eens in hahahquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef Harde_Mepper het volgende:
Mooie knikkerzak erbij kado gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |