Die zijn nu al zo groot, nichtje is al bijna volwassen.
 Die zijn nu al zo groot, nichtje is al bijna volwassen.

Net als dit.....quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:15 schreef Karina het volgende:
En toen ik dit net las
MUZ / R.I.P. Freddie Mercury 05-09-1946 - 24-11-1991
Is dat al weer ZO lang geleden? Terwijl ik aan de andere kant denk, er is ook heel wat gebeurd in die tijd, in mijn leven, in de maatschappij, op allerlei vlakken en toch lijkt het allemaal zo snel te gaan.

ben ik zo oud?
 ben ik zo oud?  

Tjaquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef Karina het volgende:
Elke keer als ik mijn neefje en nichtje zie dan merk ik hoe oud ik wordtDie zijn nu al zo groot, nichtje is al bijna volwassen.

Kan ik me herinneren inderdaad die postquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja
Had hem geloof ik als eens gepost, kwam in een vliegveldlounge en vroeg me af wat die twee kinderen daar deden zonder ouders..
Uit hun gesprek leide ik even later af dat ze op huwelijksreis waren
 Mijn nichtje heeft nu al een tijdje een vriend, toen ik dat hoorde stond ik wel even met mijn oren te klapperen, huh nu al! Ze is nog een kind...
 Mijn nichtje heeft nu al een tijdje een vriend, toen ik dat hoorde stond ik wel even met mijn oren te klapperen, huh nu al! Ze is nog een kind...

quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef sintjacob het volgende:
Ik begin Human Nature kleding van de ANWB winkel leuk te vinden.
Dat is van die kleding die voornamelijk door 50+ gedragen wordt.
Dat is zeker ernstig !quote:

niks aan gemist dus
  niks aan gemist dus   

Is dit Boy George???quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Karina het volgende:
Ik schrok net toen ik een recente foto van Boy George zag, maar 1 jaar ouder dan ik, maar wat ziet hij eruit!

Het is dat het erbij stond, ik zou hem echt NOOIT herkend hebben. Ik zocht een recente foto van hem voor het Top2000 topic. Nooit geweten dat hij maar 1 jaar ouder was als ik trouwens. Ik dacht dat hij veel ouder was.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
[quote]
Is dit Boy George???
Mennnnn, nu voel ik me ook oud.....

Ik dacht dat hij veel jonger was...... Ha ha, en nu hij dus veel ouder is dan ik dacht, maakt dat mij ook ouder dan ik wil....quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is dat het erbij stond, ik zou hem echt NOOIT herkend hebben. Ik zocht een recente foto van hem voor het Top2000 topic. Nooit geweten dat hij maar 1 jaar ouder was als ik trouwens. Ik dacht dat hij veel ouder was.

Die heeft dan ook van alles gebruikt wat God verboden heeft en dan wil het verouderen wel lukken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Karina het volgende:
Ik schrok net toen ik een recente foto van Boy George zag, maar 1 jaar ouder dan ik, maar wat ziet hij eruit!

Ik wist niet hoe deze kleing eruitziet, maar na effe Googlen zag ik het meteen. Niet mijn ding!quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef sintjacob het volgende:
Ik begin Human Nature kleding van de ANWB winkel leuk te vinden.
Dat is van die kleding die voornamelijk door 50+ gedragen wordt.

Van gilnicht tot discotheek portierquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Karina het volgende:

Aan het gebruik van dit soort woorden merk ik ook dat Karina ouder wordtquote:Op woensdag 26 december 2012 15:17 schreef Karina het volgende:
...al voordat ik teut ben slaat de vermoeidheid toe

Haha is dat een ouderwets woord dan? Wat zeggen ze nu dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aan het gebruik van dit soort woorden merk ik ook dat Karina ouder wordt

Wilde ook al het taalgebruik noemen ...quote:Op woensdag 26 december 2012 16:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aan het gebruik van dit soort woorden merk ik ook dat Karina ouder wordt

Werkelijk álles deed me zeer vannacht..
 Werkelijk álles deed me zeer vannacht..

Maar ja.. gezien je nick behoor je ook niet meer tot de jongeren....quote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb meer moeite met de 'jongeren/straattaal'.....

Betekent gewoon dat ze te stoned zijn om nog normaal te kunnen communiceren.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Karina het volgende:
Oh dat is wel een goeie ja, het taalgebruik. Ik las toenstraks een topic "praat hier alsof je 13 bent" ik begreep er geen moer van
Dit bijvoorbeeld:
Kheb dikke jonko geklapt toch mattie. Chimi's alles lol #yolo

quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat ze te stoned zijn om nog normaal te kunnen communiceren.
 zit wat in ...
  zit wat in ...   

Ik kan me niet herinneren dat er vroeger kinderen van 13 stoned waren, maar misschien was ik toen nog teveel kind om dat te zien. Stiekem roken, dat dan weer welquote:

stoned werden ze pas rond de 16 jaar geloof ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er vroeger kinderen van 13 stoned waren, maar misschien was ik toen nog teveel kind om dat te zien. Stiekem roken, dat dan weer wel
 ik was natuurlijk weer te schijterig voor
  ik was natuurlijk weer te schijterig voor mijn eerst jointje (of een trekje van eigenlijk) was rond mijn 20e jaar
  mijn eerst jointje (of een trekje van eigenlijk) was rond mijn 20e jaar 

In 1988 kwam er een nieuwe drug. XTC. Zou niet verslavend en schadelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb veel soorten drugs geprobeerd... De wildste / beste ervaring heb ik met coke / LSD (1 keer, nooit weer) / speed / XTC / joints,

Blowen wel gedaan, maar daar vond ik niet zoveel aan, ik was meer van het drinken.
 Blowen wel gedaan, maar daar vond ik niet zoveel aan, ik was meer van het drinken.Nee daar heb ik nog geen last vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:34 schreef tong80 het volgende:
Als je merkt dat zelfs je borsthaar grijs wordt.

Heb best wel wat XTC geslikt maar vond het niet echt verslavend, wel erg lekker. Maar niet echt de behoefte gehad om het vaak te slikken om me lekker te voelen. Deed het vnl. bij speciale gelegenheden (die toen wel wat meer voorbijkwamen dan nu haha).quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1988 kwam er een nieuwe drug. XTC. Zou niet verslavend en schadelijk zijn.
Ben er snel mee gestopt. Vond het als verslavingsgevoelige veel te lekker.

Ik vind grijs mooiquote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef aloa het volgende:
Mijn baard is grijs
Als ik het 2 maanden laat groeien, kan ik vader Abraham spelen

Niks mis met een grijs baardjequote:Op maandag 31 december 2012 19:28 schreef aloa het volgende:
Mijn baard is grijs
Als ik het 2 maanden laat groeien, kan ik vader Abraham spelen

Nopequote:Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een grijs baardje
[ afbeelding ]

Daar merk je ook wel aan dat je ouder wordt: toen ik 25 was vond ik dat HELEMAAL niet zo leukquote:
 Toen vond ik dat maar ouwe lullen, mannen met grijze baardjes.
 Toen vond ik dat maar ouwe lullen, mannen met grijze baardjes.

Naarmate je ouder wordt stel je je perceptie van ouder worden constant bijquote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar merk je ook wel aan dat je ouder wordt: toen ik 25 was vond ik dat HELEMAAL niet zo leukToen vond ik dat maar ouwe lullen, mannen met grijze baardjes.

Precies en je smaak verandert ook. Dat gladde hoeft niet meer, het mag wel wat karakter hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 21:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt stel je je perceptie van ouder worden constant bij

Alleen moet ik nog 40 worden. Wat helaas in 2013 het geval zal zijn
 Alleen moet ik nog 40 worden. Wat helaas in 2013 het geval zal zijn 

Daar staat vrij vertaald dat ie een dikke joint gerookt heeft vriend en dat er lekkere wijven en alles waren, you only live oncequote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Karina het volgende:
Oh dat is wel een goeie ja, het taalgebruik. Ik las toenstraks een topic "praat hier alsof je 13 bent" ik begreep er geen moer van
Dit bijvoorbeeld:
Kheb dikke jonko geklapt toch mattie. Chimi's alles lol #yolo

Ja man ik ben een stukkie ouder dan jij hequote:Op maandag 31 december 2012 22:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar staat vrij vertaald dat ie een dikke joint gerookt heeft vriend en dat er lekkere wijven en alles waren, you only live once
Dat kan ik met mn 36 nog prima lezen
 Een chimi is dus een meisje
 Een chimi is dus een meisje  Mijn god, waar komt dat nou weer vandaan.
 Mijn god, waar komt dat nou weer vandaan.

Waarschijnlijk van dezelfde die dikke jonko's klapt ipv een stikkie rooktquote:Op maandag 31 december 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man ik ben een stukkie ouder dan jij heEen chimi is dus een meisje
Mijn god, waar komt dat nou weer vandaan.

quote:Op maandag 31 december 2012 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van dezelfde die dikke jonko's klapt ipv een stikkie rookt
Weet ik veel
 chimi doet me aan chimpansee denken, die arme meisjes.
 chimi doet me aan chimpansee denken, die arme meisjes.

Geef mij maar Champiesquote:Op maandag 31 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]chimi doet me aan chimpansee denken, die arme meisjes.

zoiets iddquote:Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een grijs baardje
[ afbeelding ]

Rewimo

Rewimo

Vroeger sliep ik op nieuwjaarsdag uit tot 2 uur des middags. Tegenwoordig sta ik om 9 uur op.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:21 schreef Rewimo het volgende:
Over een paar dagen word ik 50 [/mokerslag]

Rewimo

Rewimo

Uitslapen? Wat is dat? Half 9 is al laat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:28 schreef tong80 het volgende:
Vroeger sliep ik op nieuwjaarsdag uit tot 2 uur des middags. Tegenwoordig sta ik om 9 uur op.
Welkom tot de club alvast

Confronterend. 50 was vroeger bejaard voor mij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uitslapen? Wat is dat? Half 9 is al laat tegenwoordig.
Dank je wel, hoe voelt dat nou, 50?

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Hoe kan dat nou?
 Hoe kan dat nou?

En dan op deze leeftijd nog steeds Boy heten, maakt het er ook niet beter op. Voor je het weet, noem je dat pafferige bolletje baby-boy.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Karina het volgende:
Ik schrok net toen ik een recente foto van Boy George zag, maar 1 jaar ouder dan ik, maar wat ziet hij eruit!![boy-george.jpg]()

Ja, dan denk je dat je nog steeds jong en 30 bent.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:31 schreef SeLang het volgende:
Als je 20 bent dan denk je dat 40-ers in een heel andere wereld leven. Als je zelf 40+ bent dan kom je erachter dat het niet zo heel veel anders is. In ieder geval veel minder anders dan je dacht toen je 20 was.

Ja dat soort dingen ... Morgen om 6 uur weer op sinds 1.5 week vrij af ,,,quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef aloa het volgende:
Uitslapen lukt idd niet meer. Lig ik afgelopen nacht rond 3 uur op bed en ben om 8 uur weer klaarwakker

Totaal geen last van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef aloa het volgende:
Uitslapen lukt idd niet meer. Lig ik afgelopen nacht rond 3 uur op bed en ben om 8 uur weer klaarwakker

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Respekt Hakuna, destijds mijn oudere buurvrouw ook in gaten gehouden (had de afspraak dat zij mijn krant uit de brievenbus mocht halen en die 's middags weer op de mat gooien) als de krant er niet lag dan belde aan om te vragen of alles in orde was ze is nu verhuisd naar een verzorgingshuis ver weg maar ik ben ook wel eens met haar naar het ziekenhuis geweest voor een controle.quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang altijd omgekeerd gedaan, heb zelfs ruim 11 jaar een soort mantelzorg gedaan voor mijn oudere buurvouw tot haar dood toe in 2008.

Dat wel.. Maar.. dan wel 40++quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |