quote:
Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef -Hakuna- het volgende:[..]
Ik heb het jarenlang altijd omgekeerd gedaan, heb zelfs ruim 11 jaar een soort mantelzorg gedaan voor mijn oudere buurvouw tot haar dood toe in 2008.
Respekt Hakuna, destijds mijn oudere buurvrouw ook in gaten gehouden (had de afspraak dat zij mijn krant uit de brievenbus mocht halen en die 's middags weer op de mat gooien) als de krant er niet lag dan belde aan om te vragen of alles in orde was ze is nu verhuisd naar een verzorgingshuis ver weg maar ik ben ook wel eens met haar naar het ziekenhuis geweest voor een controle.
Ik ben nu de mantelzorger voor mijn moeder, 's morgens komt de thuiszorg om haar te wassen en aan te kleden,daarna neem ik het over,we drinken gezamelijk koffie en ik zorg voor de lunch,bereid het avondeten voor,als het goed weer is gaan we een wandelingetje maken ook doen we samen boodschappen (voor de beweging) verder doe ik de was en 's avonds zorg ik voor een warme maaltijd rond tien uur 's avonds help ik haar naar bed.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.