Wacht maar af toverkol.quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef minthy het volgende:
Ik ruik de verliezerstraantjes van Rolf
Raar. Bij mij pakt ie Waq nooit.quote:
Oh in WF bedoel jequote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar. Bij mij pakt ie Waq nooit.
Je moet je tactiek nooit zomaar aan je tegenstander uitleggen he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh in WF bedoel je
De enige woorden die ik ermee heb zien kunnen zijn qua en qat.
Doe er je voordeel mee.
Verder geef ik nergens antwoord opquote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet je tactiek nooit zomaar aan je tegenstander uitleggen he.
Hmm, hoe dan ook triest verhaal.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Was ook student bij Windesheim, en op de interne site staat ook een overlijdensbericht. Windesheim gaat daar heus niet aan mee doen.
Gaan die ouders een persco geven?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, hoe dan ook triest verhaal.![]()
Ben benieuwd naar de persco van de ouders morgen
quote:
quote:Persconferentie
De ouders van Tim geven dinsdagmiddag een persconferentie om de rouwadvertentie toe te lichten, zei een woordvoerster van de familie tegen persbureau ANP.
"We krijgen zoveel aandacht dat we daarom hebben besloten een persconferentie op het gemeentehuis Dinkelland in Denekamp te geven."
http://nos.nl/artikel/436(...)-maakt-veel-los.html
Niet helemaal dus:quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouwadvertentie.htmlquote:Persconferentie
Namens de familie leest een rouwbegeleider dinsdag op een persconferentie in het gemeentehuis van de gemeente Dinkelland een tekst voor. De ouders van de jongeman zijn zelf niet aanwezig.
Zo klein is de Tubantia toch niet?quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet helemaal dus:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouwadvertentie.html
Vind het maar bizar hoe dit vanuit een lullig regionaal krantje als de Tubantia opeens in heel Nederland opduikt via Twitter, Facebook, FOK! en geenstijl en dergelijke.
Ach, gewoon vergelijkbaar met Dagblad van het Noorden. Praktisch niemand buiten de regio die zoiets leest. En ik kan net als Pino bevestigen dat dit ook intern op de website van Windesheim staat. Dit was een jongen van mijn eigen School, ik geloof er niet in dat zij faken. Edit: of was het nou minthy? Snelsnel terug gelezenquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo klein is de Tubantia toch niet?
Maar ik blijf het allemaal wel verdacht professioneel geregeld vinden
Pino was het.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, gewoon vergelijkbaar met Dagblad van het Noorden. Praktisch niemand buiten de regio die zoiets leest. En ik kan net als Pino bevestigen dat dit ook intern op de website van Windesheim staat. Dit was een jongen van mijn eigen School, ik geloof er niet in dat zij faken. Edit: of was het nou minthy? Snelsnel terug gelezen
Daarom, die moeten nu des te meer moeite doen om hun naam hoog te houdenquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino was het.
En nee, goede reclame voor de Windesheim is het ook niet natuurlijk.
Windesheim, het InHolland van de toekomst?quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom, die moeten nu des te meer moeite doen om hun naam hoog te houdenNaar aanleiding van de berichten over de opleiding journalistiek.
Ja, hou maar op, ik moet nog afstuderenquote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Windesheim, het InHolland van de toekomst?
Kreeg je daar het diploma niet cadeau?quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hou maar op, ik moet nog afstuderen
Nee, was dat maar waarquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kreeg je daar het diploma niet cadeau?
Klopt!quote:
Net thuis vanuit werk en morgen een tentamen waarvoor ik amper iets heb geleerd.quote:
Hoe laat heb je het tentamen?quote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Net thuis vanuit werk en morgen een tentamen waarvoor ik amper iets heb geleerd.
Damage control hier
Om 14:30 pas, dus morgenvroeg/begin van de middag is er ook nog tijd.quote:
Ik zal voor je duimen en wat positieve energie die kant opsturenquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Om 14:30 pas, dus morgenvroeg/begin van de middag is er ook nog tijd.
Toets met open vragen, ben benieuwd
Oke, ik snap hem niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
En Pientje, het is geen typfout hè in de tt.. gewoon een zeer matig woordgrapje
Ah, ik ben vanaf 1230 ook weer op Wndesheim te vinden. Enige dag deze week, vakantiequote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Om 14:30 pas, dus morgenvroeg/begin van de middag is er ook nog tijd.
Toets met open vragen, ben benieuwd
dennenanaaldequote:
quote:
Wat is een dennenande?quote:
Aal? En nu? Heeft het met het einde van het vorige topic of met 3FM te maken? Dat weet ik nl niet.quote:
Oh, dat had ik er niet achter gezochtquote:
tof.quote:
Dank je!quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen en wat positieve energie die kant opsturen
Gezellig, al zullen we elkaar niet tegen gaan komen... We worden in S gedumptquote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, ik ben vanaf 1230 ook weer op Wndesheim te vinden. Enige dag deze week, vakantie.
Neuh, ik zag em welquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
Had ik ik dan dennen-anaal-den moeten typen?? hm??
Dat lijkt me vreselijk pijnlijk, dat er een kerstboom in je reed... Was hij dronken?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreselijk pijnlijk, dat er een kerstboom in je reed... Was hij dronken?
Lekker in het zwembad tentamens makenquote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Gezellig, al zullen we elkaar niet tegen gaan komen... We worden in S gedumpt
Nouja je bent een grote maffe vogel van 4 jaar oud, dan snap je dat nog neitquote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel matigen garp. Vooral als je hem nog moet uitleggen
[..]
Dat lijkt me vreselijk pijnlijk, dat er een kerstboom in je reed... Was hij dronken?
[..]
Het zal wel een gymzaal zijn, want ik hoefde geen snorkel mee te nemenquote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker in het zwembad tentamens maken.
Ik zit opgehokt in een klein hokje in T, heb geen les namelijk.
+4quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
Lenka.quote:
Je moest vroeger ook niet aan mijn Sint Maarten-snoepgoed komen hoorquote:
Al het snoep in een geldkistje met slot er opquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moest vroeger ook niet aan mijn Sint Maarten-snoepgoed komen hoor
En al die verlepte en gebutste mandarijntjes gauw in de fruitmand doen, alsof je ze nooit gekregen hadquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Al het snoep in een geldkistje met slot er op
Serieus nog nooit gehoord.quote:
Eah eah eahquote:
Het blijft een toffe plaatquote:
Ook tof!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Self Esteem
En slapenIk ben moe
Venema valt inquote:
Sorry, ik zit ook zo enorm vol van mezelf... Ikquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik zit ook zo enorm vol van mezelf... Ik![]()
![]()
(grapje mensen)
Niet!quote:
quote:
Dat is wel een aparte club mensen bij elkaarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:11 schreef Againzender het volgende:
Dit bandje iseen blijvertje hoor, lekker nummer
Hou je niet een slag om de armbandje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:11 schreef Againzender het volgende:
Dit bandje iseen blijvertje hoor, lekker nummer
Jep, denk het. Heb het hem al gevraagdquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
Zou Rudy weer iets gaan doen voor SR? Hij tweet net dat hij zijn entingen moet checken en "iets met Kenia en de kerstperiode"
twitter:PatrickWobben twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 12:31:59@rudymackay Betekent dat dat je weer bij het Keniaanse Glazen Huis te vinden bent? :-) :-) reageer retweet
twitter:
Tof voor hem!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 12:31:59@rudymackay Betekent dat dat je weer bij het Keniaanse Glazen Huis te vinden bent? :-) :-) reageer retweet
twitter:![]()
.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef henkde_j het volgende:
Lunchbox 1!
Abel![]()
Destijds vervloekte ik dat nummer. Maar nu vind ik het een van de beste NL-talige platen
quote:Lunchbox 1
One Word - Anouk
For You And Me - Yellow Pearl
Lunchbox 2
Yellow - Coldplay
I Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
Ja zelfs ik kies voor 2, want Yellow is een goed nummer zowaar en natuurlijk Marvin Gayequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef henkde_j het volgende:
De lunchbox voor morgen is ook wel duidelijk denk ik
[..]
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 12:53:43Oeps. RT @SintNicolaas: Meneer @michielveenstra u voert elk jaar een hetze tegen vroege pepernoten en gaat nu al kerstliedjes draaien? reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef henkde_j het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 12:53:43Oeps. RT @SintNicolaas: Meneer @michielveenstra u voert elk jaar een hetze tegen vroege pepernoten en gaat nu al kerstliedjes draaien? reageer retweet
2 want Coldplayquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Yellow Pearlquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rickroll!11quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef CindieY het volgende:
Wat een moment om je radio aan te zetten
Goedemiddag
tja, regent het in september, valt kerst in december.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, regent het in september, valt kerst in december.
lach maar, het is verdomme elk jaar weer raak!quote:
epische faal jaquote:
quote:
Dramaqueens, alsof de jeugd van tegenwoordig nog weet wie Loeki de Leeuw wasquote:
had ooit een jongen in de klas. zijn naam is Loek en zijn sterrenbeeld leeuw. en hij heeft ook 2 broertjes, een 2ling, en die hebben ze Frank en Stijn genoemd.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef CindieY het volgende:
Nee, hebben ze hun kind serieus Loekie de Leeuw genoemd?
Jaquote:
yep!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
19:51| Badly Drawn Boy - Nothings Going To Change Your Mind?
Oh ik schakelde pas later in, maar mooi nummer iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep!
ik klonk niet Zo heel helder trouwens
erg mooi iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik schakelde pas later in, maar mooi nummer idd
Hij heeft er zelfs nog meer in diezelfde categorie, o.a. CELINEDI ON, ZIEGINDSKOMTDESTOOMBOOTAL AAN en nog een paar...quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs nog meer in diezelfde categorie, o.a. CELINEDI ON, ZIEGINDSKOMTDESTOOMBOOTAL AAN en nog een paar...
Over die grap met George, ik snap de Clooney.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs nog meer in diezelfde categorie, o.a. CELINEDI ON, ZIEGINDSKOMTDESTOOMBOOTAL AAN en nog een paar...
Ik heb mijn koptelefoon wel op, maar ik hoor Paul McCartneyquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over die grap met George, ik snap de Clooney.
Attentie, Will Smith even naar de informatiebalie komen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb mijn koptelefoon wel op, maar ik hoor Paul McCartney
Doe jij nu alwéér Madonna...?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Attentie, Will Smith even naar de informatiebalie komen?
mooie kol van Touré hoorquote:
Gewoon weer ff paar pillen er in en doooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)in_ziekenhuis__.html
Barry in de warry![]()
![]()
LEKKERE HAMBURGERS HOOOR. O O O WAT BEN IK JALOERS!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Evertjan het volgende:
HEY IK HOOR EEN SPELD VALLEN IN DIT TOPIC!!!
Schreeuwlelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
LEKKERE HAMBURGERS HOOOR. O O O WAT BEN IK JALOERS!!
burp is al opquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering waar ga je dat allemaal laten
Nee, ik kijk nooit voetbal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Iedereen zit voetbal te kijken? Die rust
Het is spannennnnnnnnnnnndquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Literatuuronderzoek doen, zuigtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Oh, dat vind ik meestal zo verschrikkelijk niet. Vanavond ook met m'n neus in de boeken gezetenquote:
Zie, daar ga je alweerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Naja nooit, samenvatting van bijv Zwolle wel natuurlijk.
Tja, waar je aan begint dat moet je ook afmakenquote:
Het lezen op zich vind ik niet erg en zelfs erg interessant, maar het verslag dat eruit moet komen rollen vraagt meer aandacht dan we van tevoren hadden ingeschatquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik meestal zo verschrikkelijk niet. Vanavond ook met m'n neus in de boeken gezeten
Ohjee. Wel gekozen voor een onderwerp dat jullie interesseert toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, waar je aan begint dat moet je ook afmaken
[..]
Het lezen op zich vind ik niet erg en zelfs erg interessant, maar het verslag dat eruit moet komen rollen vraagt meer aandacht dan we van tevoren hadden ingeschat
Puur voor de sfeerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh en het Nederlands Elftal natuurlijk.
Dat zeg ik, sfeerquote:
vorig jaar nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
Arctic Monkeys![]()
Waar blijft dat nieuwe album toch
Oh, die heb ik dan gemistquote:
Hellcat spangled shalalala, brick by brick?quote:
hmm nee, die ken ik wel. Is die niet al een aantal jaren oud?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hellcat spangled shalalala, brick by brick?
Vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
hmm nee, die ken ik wel. Is die niet al een aantal jaren oud?
Zul je zien dat er morgen nog geen uitslag isquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
Zeker de hele avond Amerikaanse verkiezingen-geneuzel?
Ik verwacht dat als ik morgenochtend het journaal aanzet, er een uitslag isquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zul je zien dat er morgen nog geen uitslag is
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als ik morgenochtend het journaal aanzet, er een uitslag is
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als ik morgenochtend het journaal aanzet, er een uitslag is
Ik heb tot half12 de mogelijkheid om een journaal mee te pikken, dan moet er toch wel een uitslag zijn?quote:
Kan nog wel week durenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb tot half12 de mogelijkheid om een journaal mee te pikken, dan moet er toch wel een uitslag zijn?
*gaap* Ik ben als Nederlander behoorlijk Amerikaanse verkiezingen-moe.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
*gaap* Ik ben als Nederlander behoorlijk Amerikaanse verkiezingen-moe.
quote:
Ik zit me gewoon net te bedenken dat ie in Amerika natuurlijk geel isquote:
Dat is niet pinoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon net te bedenken dat ie in Amerika natuurlijk geel is
Big Bird, Pino, allemaal een pot nat. Gewoon een grote gekleurde vogelquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet pinoAmerikanen
inderdaad! dat is Big Bird! of, zoals ie in de in het NL vertaalde boeken genoemd wordt, Neef Janquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet pinoAmerikanen
Ja, absoluut! Cyberpesten, heerlijk actueel ook helaas...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohjee. Wel gekozen voor een onderwerp dat jullie interesseert toch?
Is het wat? Ben nog niet echt overtuigd van de interface.quote:
Ik vind het baas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is het wat? Ben nog niet echt overtuigd van de interface.
Via bootcamp?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het baas.
Draai het virtueel op mijn MBP (dus groot touchpad), werkt wel lekker. Missen nog wat drivers (komt door VMWare), maar dat komt nog wel.
Het is wennen maar Metro is tof.
VMWare Fusion.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Via bootcamp?
Ik ben ook wel fan van metro's
Win8 schijnt nogal touch-gericht te zijn toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het baas.
Draai het virtueel op mijn MBP (dus groot touchpad), werkt wel lekker. Missen nog wat drivers (komt door VMWare), maar dat komt nog wel.
Het is wennen maar Metro is tof.
Jep. Daarom is het handig als je een groot touchpad hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Win8 schijnt nogal touch-gericht te zijn toch?
en dat is 1 van de bezwaren die pc/laptopgebruikers hebben. en het ziet er allemaal anders uit dus is het engquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Daarom is het handig als je een groot touchpad hebt.
Met een gewone muis wil het ook wel maar werkt minder prettig.
Ik kon ook niet meer op de titel komenquote:
Zelfs toen ik dit las was ik nog niet helemaal overtuigd, ik zat nog met 'tonight's a good night' in m'n hoofdquote:
Of 'good night'quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs toen ik dit las was ik nog niet helemaal overtuigd, ik zat nog met 'tonight's a good night' in m'n hoofd
Kun je niet gewoon maar 2 invullen en dan verder klikken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom je bij het inzenden van een lunchbox 5 nummers moet opgeven?
Nope. Maar heb al 5 geschikte nummers gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon maar 2 invullen en dan verder klikken?
Uiteraard zijn wij razendnieuwsgierig naar jouw 5 'deutsche schallplaten'.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nope. Maar heb al 5 geschikte nummers gevonden![]()
Allen Duitstalig
ik denk vooral Jan Schmitt und Frans Bauerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteraard zijn wij razendnieuwsgierig naar jouw 5 'deutsche schallplaten'.
Haus am See?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nope. Maar heb al 5 geschikte nummers gevonden![]()
Allen Duitstalig
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirkquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteraard zijn wij razendnieuwsgierig naar jouw 5 'deutsche schallplaten'.
Alles Neuquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Falco - Jeanny
Kraftwerk - Autobahn
Peter Fox - Alles Neu
Marteria - Lila Wolken
En eigenlijk zou ik Peter Maffay - Du er ook bij willen doen. Maar die wordt never nooit gedraaid op 3FM
For what it's worthLord of War
Alles Neuquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Falco - Jeanny
Kraftwerk - Autobahn
Peter Fox - Alles Neu
Marteria - Lila Wolken
En eigenlijk zou ik Peter Maffay - Du er ook bij willen doen. Maar die wordt never nooit gedraaid op 3FM
For what it's worthLord of War
Denk eerlijk gezegd niet dat een Duitse lunchbox er door komtquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
We merken overigens wel wanneer we moeten stemmen, toch?
Bij Ekdom? Ik geef het nog best een kansje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat een Duitse lunchbox er door komt
Vooral die das!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
Ook episch
I'VE BEEN LOOKING FO FREEDOM!
In je lederen LEDpak![]()
En piano das
Mag ik er ook 1?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral die das!![]()
Ik ga wol halen morgen
Als het me lukt om met 2 kleuren wol te breienquote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mag ik er ook 1?
Dan bak ik wel wat LEDs aan elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |