Wacht maar af toverkol.quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef minthy het volgende:
Ik ruik de verliezerstraantjes van Rolf
Raar. Bij mij pakt ie Waq nooit.quote:
Oh in WF bedoel jequote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar. Bij mij pakt ie Waq nooit.
Je moet je tactiek nooit zomaar aan je tegenstander uitleggen he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh in WF bedoel je
De enige woorden die ik ermee heb zien kunnen zijn qua en qat.
Doe er je voordeel mee.
Verder geef ik nergens antwoord opquote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet je tactiek nooit zomaar aan je tegenstander uitleggen he.
Hmm, hoe dan ook triest verhaal.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Was ook student bij Windesheim, en op de interne site staat ook een overlijdensbericht. Windesheim gaat daar heus niet aan mee doen.
Gaan die ouders een persco geven?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, hoe dan ook triest verhaal.![]()
Ben benieuwd naar de persco van de ouders morgen
quote:
quote:Persconferentie
De ouders van Tim geven dinsdagmiddag een persconferentie om de rouwadvertentie toe te lichten, zei een woordvoerster van de familie tegen persbureau ANP.
"We krijgen zoveel aandacht dat we daarom hebben besloten een persconferentie op het gemeentehuis Dinkelland in Denekamp te geven."
http://nos.nl/artikel/436(...)-maakt-veel-los.html
Niet helemaal dus:quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouwadvertentie.htmlquote:Persconferentie
Namens de familie leest een rouwbegeleider dinsdag op een persconferentie in het gemeentehuis van de gemeente Dinkelland een tekst voor. De ouders van de jongeman zijn zelf niet aanwezig.
Zo klein is de Tubantia toch niet?quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet helemaal dus:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouwadvertentie.html
Vind het maar bizar hoe dit vanuit een lullig regionaal krantje als de Tubantia opeens in heel Nederland opduikt via Twitter, Facebook, FOK! en geenstijl en dergelijke.
Ach, gewoon vergelijkbaar met Dagblad van het Noorden. Praktisch niemand buiten de regio die zoiets leest. En ik kan net als Pino bevestigen dat dit ook intern op de website van Windesheim staat. Dit was een jongen van mijn eigen School, ik geloof er niet in dat zij faken. Edit: of was het nou minthy? Snelsnel terug gelezenquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo klein is de Tubantia toch niet?
Maar ik blijf het allemaal wel verdacht professioneel geregeld vinden
Pino was het.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, gewoon vergelijkbaar met Dagblad van het Noorden. Praktisch niemand buiten de regio die zoiets leest. En ik kan net als Pino bevestigen dat dit ook intern op de website van Windesheim staat. Dit was een jongen van mijn eigen School, ik geloof er niet in dat zij faken. Edit: of was het nou minthy? Snelsnel terug gelezen
Daarom, die moeten nu des te meer moeite doen om hun naam hoog te houdenquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino was het.
En nee, goede reclame voor de Windesheim is het ook niet natuurlijk.
Windesheim, het InHolland van de toekomst?quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom, die moeten nu des te meer moeite doen om hun naam hoog te houdenNaar aanleiding van de berichten over de opleiding journalistiek.
Ja, hou maar op, ik moet nog afstuderenquote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Windesheim, het InHolland van de toekomst?
Kreeg je daar het diploma niet cadeau?quote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hou maar op, ik moet nog afstuderen
Nee, was dat maar waarquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kreeg je daar het diploma niet cadeau?
Klopt!quote:
Net thuis vanuit werk en morgen een tentamen waarvoor ik amper iets heb geleerd.quote:
Hoe laat heb je het tentamen?quote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Net thuis vanuit werk en morgen een tentamen waarvoor ik amper iets heb geleerd.
Damage control hier
Om 14:30 pas, dus morgenvroeg/begin van de middag is er ook nog tijd.quote:
Ik zal voor je duimen en wat positieve energie die kant opsturenquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Om 14:30 pas, dus morgenvroeg/begin van de middag is er ook nog tijd.
Toets met open vragen, ben benieuwd
Oke, ik snap hem niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
En Pientje, het is geen typfout hè in de tt.. gewoon een zeer matig woordgrapje
Ah, ik ben vanaf 1230 ook weer op Wndesheim te vinden. Enige dag deze week, vakantiequote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Om 14:30 pas, dus morgenvroeg/begin van de middag is er ook nog tijd.
Toets met open vragen, ben benieuwd
dennenanaaldequote:
quote:
Wat is een dennenande?quote:
Aal? En nu? Heeft het met het einde van het vorige topic of met 3FM te maken? Dat weet ik nl niet.quote:
Oh, dat had ik er niet achter gezochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |