abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118851076

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
If not now, then when.
pi_118851094
Snakey, kun je er nog een 'A' voor plakken aub. :+
If not now, then when.
pi_118851208
"A" [Bodybuilding] (#281) int Nuttin' But A Peanut

zo dus?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118851234
Ain't Nuttin' But A Peanut moet het zijn.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 15:57:48 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118851389
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Snakey het volgende:
done
Thnx.
If not now, then when.
pi_118851934
Die gozer is er blijkbaar nog wel mee bezig, hij heeft alleen alle oude filmpjes op privé gezet schijnbaar.

Hij is volgens mij wel redelijk afgevallen.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 16:13:22 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 5 november 2012 @ 16:18:46 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118852186
Jammer dat hij niet in zichzelf gelooft, of het geduld er niet voor heeft, dat hij ook zonder al dat spul progressie kan boeken :)
Confidence through competence
  maandag 5 november 2012 @ 16:20:06 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118852257
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gozer is er blijkbaar nog wel mee bezig, hij heeft alleen alle oude filmpjes op privé gezet schijnbaar.

Hij is volgens mij wel redelijk afgevallen.
Over wie gaat dit?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118852433
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat hij niet in zichzelf gelooft, of het geduld er niet voor heeft, dat hij ook zonder al dat spul progressie kan boeken :)
True. Ik vind het ook vaag waarom hij wekenlang zo licht traint.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef seto het volgende:

[..]

Over wie gaat dit?
Die gozer die DNP samen met 18 andere supps in neemt om af te vallen.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 16:25:53 #12
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118852526
Oh lol, klinkt erg gezond.
Seto is zo ene baas he
pi_118852727
Net gesquat gebench pressed en gedeadlift, squatten en benchpressen ging verassend goed. Ik vond het alleen lastig met deadliften een holle rug te houden bij het neerleggen.
Voel trouwens mijn benen al terwijl ik met een lege stang gesquat heb.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 5 november 2012 @ 16:40:10 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118853251
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Waarom überhaupt je tijd verdoen aan zo'n randdebiel. Bijna net zo interessant als mensen in de gym die squatten op een gymball, of curls met hun onderrug doen, of gasten die roepen dat ze iedere 3 maanden nieuwe broeken moeten kopen door het squatten.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 5 november 2012 @ 16:40:47 #15
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118853283
Vandaag eens gespeeld met wat choco whey die ik nog had staan. Vind choco niet te pruimen als drink-smaak en word er altijd een beetje misselijk van in een shake. Aldus:

- 4 scheppen chocolade whey
- 3 scheppen pindakaas
- Kopje havermout
- Kopje melk

Zwaar door elkaar mengen en in de koelkast pleuren. Ben benieuwd of er een eetbare eiwitreep uitkomt :')

Volgende keer wil ik dit gaan proberen. Protein cake:

- 4 scheppen chocolade whey
- Kopje bloem (van havermout)
- 3 scheppen pindakaas
- 2 eiwitten
- Paar schepjes zoetstof

In de oven pleuren en bakken die handel.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118853288
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Hij gaf in een eerder filmpje aan dit voor de juiste form te doen. Ik hoop dat hij na een week of iets wel een dusdanig redelijke form heeft dat er wat gewicht op kan.

Maar blijkbaar niet dus. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118853303
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom überhaupt je tijd verdoen aan zo'n randdebiel. Bijna net zo interessant als mensen in de gym die squatten op een gymball, of curls met hun onderrug doen, of gasten die roepen dat ze iedere 3 maanden nieuwe broeken moeten kopen door het squatten.

[ afbeelding ]
Omdat ik laatst een keer zei dat hij gestopt was, vandaar.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 16:58:48 #18
77130 star_gazer
pi_118854104
Vraag me af; wat is beter om mee te bakken. Casseine of whey?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 5 november 2012 @ 17:44:13 #19
77130 star_gazer
pi_118855979
Fotootje. Vraag me niet wat die bobbel onder mn obliques is. Vreemde beliching of een tumor ofzo :")

SPOILER
En nog een fotootje. Nog steeds moeite met vet rondom de (helaas verder enrnstig misvormde) lower abs... Moet de boel echt straktrekken om wat te zien. Hopelijk gaat yohimbine me daarmee helpen.

SPOILER
Tot slot. Bitches be mirin' my serratus

SPOILER
-
pi_118856094
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef star_gazer het volgende:
Fotootje. Vraag me niet wat die bobbel onder mn obliques is. Vreemde beliching of een tumor ofzo :")

SPOILER
En nog een fotootje. Nog steeds moeite met vet rondom de (helaas verder enrnstig misvormde) lower abs... Moet de boel echt straktrekken om wat te zien. Hopelijk gaat yohimbine me daarmee helpen.

SPOILER
Tot slot. Bitches be mirin' my serratus

SPOILER
Stats+lengte? Ziet er wel goed uit man zoveel vet zit er niet meer toch?
  maandag 5 november 2012 @ 17:54:29 #21
77130 star_gazer
pi_118856466
1m74@71kg.

DL: 5x125
BP: 3x5x75 ;(
SQ: 3x5x95
OHP: 3x5x47.5 ;(

Presses zijn erg zwak. Triceps zijn zwaar poep, terwijl schouders en borst nog wel willen. Hoop nog een kilo of twee a drie te cutten voor de zomer en dan aan een slow leangains style bulk te gaan.

Dat laatste zwembandje zijn wel echt de laatste loodjes. Het wil er maar niet vanaf ;( toch maar eens Yohimbine proberen; schijnt selectief de alfa-2 receptoren te blokkeren en je krijgt er blijkbaar een godsgruwelijk harde lul van ook :7
-
pi_118856669
Sorry sg, maar welk zwembandje? Herken het wel hoor.. Het nooit genoeg vinden..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 5 november 2012 @ 18:00:49 #23
77130 star_gazer
pi_118856762
Ik trek op die foto het vet wat naar beneden. Heb een andere foto waarop je het beter ziet maar die komt later (zit op mobiel en weet niet hoe ik een foto moet delen).
-
pi_118856817
Zijn die zwembandjes niet gewoon je obliques?
  maandag 5 november 2012 @ 18:03:57 #25
77130 star_gazer
pi_118856916
Obliques kan je niet vastpakken en inknijpen. Ze bedekken ook je onderste abs (onser de navel) niet :P

Ik wil echt kurkdroog (ambitieus doel: 8%) staan deze zomer. Heb ik wel recht op na een tijd hard werken. Dan duurt het maar wat langer allemaal. Noem
me wat mij betreft een beachboy (ik squat...), maar ik wil eerst genieten en heb geen haast :)

Groot ben ik nog niet, maar mijn bedoeling is mezelf opmaken voor een langzame (0/+20%), schone leangains bulk op pak m beet 12%. Daar wil ik in februari, als hier de zomer ten einde loopt, rustig aan gaan beginnen.

[ Bericht 16% gewijzigd door star_gazer op 05-11-2012 18:17:00 ]
-
  maandag 5 november 2012 @ 18:16:14 #26
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118857440
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef star_gazer het volgende:
1m74@71kg.

DL: 5x125
BP: 3x5x75 ;(
SQ: 3x5x95
OHP: 3x5x47.5 ;(

Presses zijn erg zwak. Triceps zijn zwaar poep, terwijl schouders en borst nog wel willen. Hoop nog een kilo of twee a drie te cutten voor de zomer en dan aan een slow leangains style bulk te gaan.

Dat laatste zwembandje zijn wel echt de laatste loodjes. Het wil er maar niet vanaf ;( toch maar eens Yohimbine proberen; schijnt selectief de alfa-2 receptoren te blokkeren en je krijgt er blijkbaar een godsgruwelijk harde lul van ook :7
Hoe train jij je triceps?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  maandag 5 november 2012 @ 18:18:28 #27
77130 star_gazer
pi_118857521
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Hoe train jij je triceps?
push downs (cable). Heb heel lang SS gedaan maar merkte dat armen extreem achter bleven. Biceps heb ik wel bij kunnen klussen met curs, maar tripels willen niet echt.
-
  maandag 5 november 2012 @ 18:22:58 #28
157922 fathank
pi_118857699
Calorietellet van fatwatch is trouwens een bazenapp. Streepjescode scannen, hieveelheid ingeven en klaar is kees
  maandag 5 november 2012 @ 18:23:20 #29
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118857714
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 18:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

push downs (cable). Heb heel lang SS gedaan maar merkte dat armen extreem achter bleven. Biceps heb ik wel bij kunnen klussen met curs, maar tripels willen niet echt.
En rep range? Triceps zijn vooral fast-twitch, dus die moet je low rep trainen.
Boks van Bendoe _O_
pi_118857820
hoe kan ik het beste kuiten trainen zonder "kuit-machine", die is niet aanwezig
pi_118857840
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef star_gazer het volgende:
Yohimbine
Waar ga je Yohimbine bestellen? In Nederland kan ik het niet meer vinden en het is verder verboden om ingevoerd te worden vanuit het buitenland..
  maandag 5 november 2012 @ 18:29:23 #32
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118857928
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:26 schreef MrNiles het volgende:
hoe kan ik het beste kuiten trainen zonder "kuit-machine", die is niet aanwezig
Op de legpress: het voorste deel van je voeten onderaan de legpress doen en reppen maar. Andere manier die ik doe is in de smith machine: zittend op een bankje met de bar op je knieën, en dan 2 plates onder je tenen.
Boks van Bendoe _O_
  maandag 5 november 2012 @ 18:30:54 #33
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_118857991
Hallo allemaal,

Ik kijk nu al een tijdje mee in deze topicreeks.

Ikzelf ben in september 2011 begonnen met trainen. Ik woog toen ongeveer 82kg bij 1.90m. Ik was niet dik of dun, zeker geen ecto, maar ik had wel een beetje een buikje. Het begon allemaal met een beetje aankloten in de gym, maar rond november 2011 ben ik serieus gaan trainen. (Veel research gedaan over trainen en op de voeding gaan letten).

Momenteel, een jaar later, weeg ik 90kg bij 1.90m en zijn dit de stats:

BP: 80kg
SQ:105 kg
DL: 130

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Progressie is zeker te merken, ik hoor ook van veel mensen uit mijn omgeving dat ik breder ben geworden. Altijd leuk om te horen! Abs zijn nu een beetje zichtbaar wanneer ik aanspan, waar ik in 2011 nog een buikje had waarbij totaal geen abs zichtbaar waren.

Sinds een paar weken ben ik met een 4 daagse split bezig:

Maandag: Back + Biceps
- Deadlift
- Bent over row
- Pullups/chinups
- Lat pulldown
- Seated row
- Barbell curls
- Concentration curls
- Cable Curls
-
Dinsdag: Chest + Triceps
- Flat benchpress
- Dumbell incline benchpress
- Decline benchpress
- Cable fly’s
- Tricep pushdown
- Dips
- Skullcrushers

Donderdag: Legs
- Squats
- Legpress
- Stiffed-leg deadlift
- Leg curls
- Calve raises

Zaterdag: Shoulders + Abs
- Standing military press
- Behind the neck shoulder press in de smithmachine
- Dumbell shoulder press
- Aantal abs oefeningen

Iemand hier enige feedback op? Welke oefeningen kan ik beter schrappen en welke er beter bij doen?

Rond maart,april wil ik gaan beginnen met cutten om er dan vervolgens in de zomer van 2013 zo shredded mogelijk uit te zien.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_118858021
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef star_gazer het volgende:
Ik trek op die foto het vet wat naar beneden. Heb een andere foto waarop je het beter ziet maar die komt later (zit op mobiel en weet niet hoe ik een foto moet delen).
Valt denk reuze mee joh. Hoe zwaar ben je geweest als ik vragen mag? (Volgens mij zei je eens dat je nog nooit je abs gezien had)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 5 november 2012 @ 18:53:28 #35
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118858945
Heb echt respect voor die mensen die elke dag clean eten. Bijna 1000 kcal van mijn 4k kcal voeding komt uit koekjes of dergelijke als ik tentamenweek heb of ander schoolwerk met veel druk
pi_118858992
Met hoeveel zal ik trouwens omhoog gaan met gewichten per training als je een starting strength programma doe?
Want ik squat meer dan dat ik deadlift en ik zie bij de meeste de deadlift hoger dan de squat.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 5 november 2012 @ 18:56:40 #37
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118859066
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef jeurse04 het volgende:
Hallo allemaal,

Ikzelf ben in september 2011 begonnen met trainen. Ik woog toen ongeveer 82kg bij 1.90m. Ik was niet dik of dun, zeker geen ecto, maar ik had wel een beetje een buikje. Het begon allemaal met een beetje aankloten in de gym, maar rond november 2011 ben ik serieus gaan trainen. (Veel research gedaan over trainen en op de voeding gaan letten).

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Progressie is zeker te merken, ik hoor ook van veel mensen uit mijn omgeving dat ik breder ben geworden. Altijd leuk om te horen! Abs zijn nu een beetje zichtbaar wanneer ik aanspan, waar ik in 2011 nog een buikje had waarbij totaal geen abs zichtbaar waren.

- Deadlift
- Bent over row
- Pullups/chinups
- Lat pulldown
- Seated row
- Barbell curls
- Concentration curls
- Cable Curls
-
- Flat benchpress
- Decline benchpress
- Cable fly’s
- Tricep pushdown
- Dips
- Skullcrushers

- Squats
- Legpress
- Stiffed-leg deadlift
- Leg curls
- Calve raises

- Dumbell shoulder press
- Aantal abs oefeningen

Iemand hier enige feedback op? Welke oefeningen kan ik beter schrappen en welke er beter bij doen?

Rond maart,april wil ik gaan beginnen met cutten om er dan vervolgens in de zomer van 2013 zo shredded mogelijk uit te zien.
Goede progressie, ik denk dat je 10 kilo spier gegaind hebt, want je zegt dat je bent afgevallen in vet, maar je bent ook een stuk zwaarder geworden ^O^

Over je schema: haal 2 schouderoefeningen weg, (smith machine in ieder geval) en voeg lateral raise en rear delt flyes toe (voor de zijkant en achterkant van je schouders). Ook zou ik bij rug & biceps en borst & triceps wat minder oefeningen doen, maar dat ben ik
:)
Boks van Bendoe _O_
  maandag 5 november 2012 @ 18:59:26 #38
55709 Stereotomy
pi_118859173
quote:
Hallo allemaal,

SPOILER
SPOILER
SPOILER

- Deadlift
- Bent over row
- Pullups/chinups
- Lat pulldown
- Seated row
- Barbell curls
- Concentration curls
- Cable Curls
-
- Flat benchpress
- Decline benchpress
- Cable fly’s
- Tricep pushdown
- Dips
- Skullcrushers

- Squats
- Legpress
- Stiffed-leg deadlift
- Leg curls
- Calve raises

- Dumbell shoulder press
- Aantal abs oefeningen

Ziet er goed uit, abs lijken idd meer gedefinieerd met meer lichaamsmassa :Y
pi_118860299
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 18:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ga dippen dan , train je ook meteen je chest mee.
pi_118865632
Hey foks,

Lurk hier al een tijdje, en ben zelf tien maanden bezig met krachttraining. Ben begonnen vanaf het absolute nulpunt (gogosweden level) en dit is het resultaat op dit moment:

SPOILER
Dit is op ongeveer 60kg bij 1m73.

Before pics heb ik niet, maar dat was niveau Auschwitz patient (rond de 50kg).
Heb eigenlijk alleen maar compounds gedaan met hier en daar wat ondersteunende oefeningen voor explosiviteit (ik boks hiernaast nog een aantal keren per week bij).

M'n stats (1RM):

SQ: 90kg (ATG)
DL: 110kg (double overhand)
BP: 70kg
OHP: 50kg
PC: 65kg

Ik ben op dit moment een beetje in dubio, omdat ik merk dat het steeds moeilijker wordt om nog progressie boeken qua kracht, in combinatie met meerdere bokstrainingen per week. Zeker een dag na de training. Op ma/wo/vr doe ik krachtraining, en do/za boksen. Op vrijdag ben ik echter al helemaal kapot.
Heeft iemand hier ervaring mee, of wellicht een betere manier om de trainingen te verdelen?
Lichter trainen doe ik liever niet, omdat m'n doel nog steeds is om vooral kracht aan te zetten. Massa boeit me niet zoveel, omdat dat voor mij vooral nadelig is.

x <3
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 5 november 2012 @ 21:00:51 #41
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118866049
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hey foks,

Lurk hier al een tijdje, en ben zelf tien maanden bezig met krachttraining. Ben begonnen vanaf het absolute nulpunt (gogosweden level) en dit is het resultaat op dit moment:

SPOILER

Heb eigenlijk alleen maar compounds gedaan met hier en daar wat ondersteunende oefeningen voor explosiviteit (ik boks hiernaast nog een aantal keren per week bij).

M'n stats (1RM):

Ik ben op dit moment een beetje in dubio, omdat ik merk dat het steeds moeilijker wordt om nog progressie boeken qua kracht, in combinatie met meerdere bokstrainingen per week. Zeker een dag na de training. Op ma/wo/vr doe ik krachtraining, en do/za boksen. Op vrijdag ben ik echter al helemaal kapot.
Heeft iemand hier ervaring mee, of wellicht een betere manier om de trainingen te verdelen?
Lichter trainen doe ik liever niet, omdat m'n doel nog steeds is om vooral kracht aan te zetten. Massa boeit me niet zoveel, omdat dat voor mij vooral nadelig is.

x <3
Netjes. Hoe lang boks je?

Ook voor meer kracht is er denk ik maar 1 ding: meer eten. En ja, dat betekent toch meer massa.

Boks je wedstrijden en wil je in een bepaalde klasse blijven?
pi_118866208
quote:
Hallo allemaal,

Welkom! Goed bezig. Keep it up en zo. ^O^

quote:
Hey foks,

Gogosweden level. _O- Goeie. :D Verder goed bezig.

Wat voor schema doe je nu?
If not now, then when.
pi_118866258
quote:
Hey foks,

SPOILER

M'n stats (1RM):

x <3
aware
Of toch du vader?
pi_118866432
Ik boks nu een jaartje. Op dit moment geen wedstrijden, maar zou graag in de lichtgewichtsklasse (t/m 60kg) willen blijven ivm m'n lengte.
Ik eet tussen de 2500 en 3000 kcals per dag, maar zet geen grammetje aan.
Nergens voor nodig.
pi_118866464
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik boks nu een jaartje. Op dit moment geen wedstrijden, maar zou graag in de lichtgewichtsklasse (t/m 60kg) willen blijven ivm m'n lengte.
Ik eet tussen de 2500 en 3000 kcals per dag, maar zet geen grammetje aan.
Als je niet wilt aankomen en je blijft precies op gewicht, heb je je ideale inname gevonden I guess?
Of toch du vader?
pi_118866633
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Als je niet wilt aankomen en je blijft precies op gewicht, heb je je ideale inname gevonden I guess?
Dat klopt. Het gewicht is dan ook niet mijn probleem.
Het probleem is dat m'n lifts niet meer omhoog gaan sinds een aantal weken. :(
Nergens voor nodig.
  maandag 5 november 2012 @ 21:12:01 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118866721
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Hij maakt geen progressie meer. Inclusief het boksen denk ik dat hij naar 3000 - 3500kcal moet.

Ik heb zelf gebokst (toen er nog dinosaurussen waren...) maar als er iets is waar je veel mee verbrand is dat het wel.
  maandag 5 november 2012 @ 21:12:38 #48
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118866753
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat klopt. Het gewicht is dan ook niet mijn probleem.
Het probleem is dat m'n lifts niet meer omhoog gaan sinds een aantal weken. :(
Misschien je work out eens aanpassen. Dat kan ook natuurlijk.
pi_118867122
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien je work out eens aanpassen. Dat kan ook natuurlijk.
Dat zal het zijn, denk ik. Ik heb een half jaartje SS gedaan en daarna stapsgewijs nieuwe oefeningen erbij gedaan, ter ondersteuning en variatie.
Misschien wordt het tijd voor iets geheel nieuws, maar het probleem is dat een 3 of 4 day split te zwaar voor me is, ivm de nodige rustdagen. Ik heb het echter niet geprobeerd, dus misschien lul ik gewoon uit m'n nek. Een 3 day split van ma t/m wo is het proberen waard. Verdere tips zijn sowieso welkom. :)
Nergens voor nodig.
pi_118867374
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat zal het zijn, denk ik. Ik heb een half jaartje SS gedaan en daarna stapsgewijs nieuwe oefeningen erbij gedaan, ter ondersteuning en variatie.
Misschien wordt het tijd voor iets geheel nieuws, maar het probleem is dat een 3 of 4 day split te zwaar voor me is, ivm de nodige rustdagen. Ik heb het echter niet geprobeerd, dus misschien lul ik gewoon uit m'n nek. Een 3 day split van ma t/m wo is het proberen waard. Verdere tips zijn sowieso welkom. :)
Kijk anders eens wat SL (http://stronglifts.com) voor je doet.
If not now, then when.
pi_118867569
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb echt respect voor die mensen die elke dag clean eten. Bijna 1000 kcal van mijn 4k kcal voeding komt uit koekjes of dergelijke als ik tentamenweek heb of ander schoolwerk met veel druk
Ik ga binnenkort per dag 7000 calorieën clean eten. Is prima te doen met melk en noten, hoop ik.

Wat vinden jullie trouwens van de Subway? Clean of..?
pi_118867658
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk anders eens wat SL (http://stronglifts.com) voor je doet.
Is dit niet zo'n beetje gelijk aan SS? Heb er al wel eens iets over gelezen, maar ik word altijd een beetje skeptisch bij dit soort websites, vanwege die zogenaamde succesverhaaltjes.
Nergens voor nodig.
pi_118867709
MAANDAG [borstbiceps] - WOENSDAG [benenschouders] - VRIJDAG [rugtriceps]

// 7:30u (blender)
# 250g magere franse kwark
# 1 schep whey
# handje vol walnoten
# 1 banaan
# 150ml melk
+ brinta – 200ml melk (niet blender)

// 10:30u: (blender)
# 100 gram brinta
# 500 ml melk
# 2 bananen
# 2 el pindakaas
# 1 schep whey
+ 2 broden pindakaas (niet blender)

// 12:30u
3 kadetten + 6 plakken kipfilet + 500 ml water

// 14:30u
3 kadetten + 6 plakken kipfilet + 500 ml melk

// 16:30/17:00u
avondeten (meestal aardappelen + groenten + kip)

// 18:00u PREWORKOUT (blender)
# 500 ml melk
# 1 banaan
# 1 schep whey
# 1 schep dextrose

// tijdens trainen bidon met water + 2 scheppen dextrose

// 19:00/19:30u POSTWORKOUT
chocomelk
1 schep whey
250g magere franse kwark

// 20:00u (blender)
# 4 rauwe eieren
# 500 ml melk
# 1 schep whey
# 2 el pindakaas
+ visolie capsule (niet blender)

// 22:00u
500gr Kwark

SPOILER
Overdag zit ik met stage/werk. vandaar kadetten + kipfilet.
Zaterdag en zondag eet ik op gevoel. zaterdag tevens een 'junkdag'.

Op en/of aanmerkingen op m'n voedingsschema?
Teveel ge-blender of moet dat kunnen? (dit is puur om tijd te besparen vanwege drukke dagen). :)
l|||-------|||l
pi_118867831
quote:

x <3
Als je op vrijdag al helemaal kapot bent, dat kan je lichaam je trainingen niet aan, dus het hersteld niet snel genoeg, ik zou ZMA nemen, waardoor je dieper slaapt en daardoor meer testo en HGH produceert. dit zal je herstel bevorderen, waardoor je op vrijdag niet meer zo kapot bent.
pi_118867940
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef Silvanovisch het volgende:
MAANDAG [borstbiceps] - WOENSDAG [benenschouders] - VRIJDAG [rugtriceps]

// 7:30u (blender)
# 250g magere franse kwark
# 1 schep whey
# handje vol walnoten
# 1 banaan
# 150ml melk
+ brinta – 200ml melk (niet blender)

// 10:30u: (blender)
# 100 gram brinta
# 500 ml melk
# 2 bananen
# 2 el pindakaas
# 1 schep whey
+ 2 broden pindakaas (niet blender)

// 12:30u
3 kadetten + 6 plakken kipfilet + 500 ml water

// 14:30u
3 kadetten + 6 plakken kipfilet + 500 ml melk

// 16:30/17:00u
avondeten (meestal aardappelen + groenten + kip)

// 18:00u PREWORKOUT (blender)
# 500 ml melk
# 1 banaan
# 1 schep whey
# 1 schep dextrose

// tijdens trainen bidon met water + 2 scheppen dextrose

// 19:00/19:30u POSTWORKOUT
chocomelk
1 schep whey
250g magere franse kwark

# 4 rauwe eieren
# 500 ml melk
# 1 schep whey
# 2 el pindakaas

// 22:00u
500gr Kwark

SPOILER
Overdag zit ik met stage/werk. vandaar kadetten + kipfilet.
Zaterdag en zondag eet ik op gevoel. zaterdag tevens een 'junkdag'.

Op en/of aanmerkingen op m'n voedingsschema?
Teveel ge-blender of moet dat kunnen? (dit is puur om tijd te besparen vanwege drukke dagen). :)
Wat mij betreft kan je "veel ge-blender" doen, zolang je het wel gevarieerd en genoeg groente en fruit binnenkrijgt. Hoeveel calorieën zitten eigenlijk in zo'n shake en in dit schema?
pi_118868010
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je op vrijdag al helemaal kapot bent, dat kan je lichaam je trainingen niet aan, dus het hersteld niet snel genoeg, ik zou ZMA nemen, waardoor je dieper slaapt en daardoor meer testo en HGH produceert. dit zal je herstel bevorderen, waardoor je op vrijdag niet meer zo kapot bent.
Ik slik al zinc tabletten (50mg per dag). Heeft extra magnesium inname nog enig nut in dit opzicht? Even googlen. :)
Nergens voor nodig.
pi_118868029
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat van ZMA, is dat wetenschappelijk bewezen?
pi_118868224
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Volgens wiki niet, maar ik slik het dan ook alleen maar omdat ze gratis waren. _o-
Verder eigenlijk alleen de standaard wei en creatine.
Nergens voor nodig.
pi_118868305
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort per dag 7000 calorieën clean eten. Is prima te doen met melk en noten, hoop ik.

1 liter volle melk = 650 kcal. 100 gram noten is rond de 600-700. Nouja met 500 gram noten en 5 liter melk zit je er ongeveer aan :P .
  maandag 5 november 2012 @ 21:39:30 #60
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_118868476
Heb toch nog wel moeite met de deadlift. Mijn rug gaat iets gekromd omdat ik de bar echt over mijn knieën heen moet trekken op de weg omhoog. Volgens mij zit ik dan te ver met mijn knieën eroverheen.
pi_118868575
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Wat mij betreft kan je "veel ge-blender" doen, zolang je het wel gevarieerd en genoeg groente en fruit binnenkrijgt. Hoeveel calorieën zitten eigenlijk in zo'n shake en in dit schema?
Mmm, het enige groente wat ik eet is met avondeten. Fruit is vooral bananen in de blender!
Ik heb geen idee hoeveel kcal dit is. Het is in ieder geval voldoende voor mij om te komende maanden mee te bulken.
l|||-------|||l
pi_118868648
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Heb toch nog wel moeite met de deadlift. Mijn rug gaat iets gekromd omdat ik de bar echt over mijn knieën heen moet trekken op de weg omhoog. Volgens mij zit ik dan te ver met mijn knieën eroverheen.
Ja of je hebt hele dikke knieën :P . Maar inderdaad, onderbeen moet helemaal verticaal staan, in een hoek van 90 graden met de grond.
pi_118868800
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

1 liter volle melk = 650 kcal. 100 gram noten is rond de 600-700. Nouja met 500 gram noten en 5 liter melk zit je er ongeveer aan :P .
Dit, + rijst + vlees + kip + weightgainers + pasta + pap + kwark. :P
pi_118868877
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Volgens wiki niet, maar ik slik het dan ook alleen maar omdat ze gratis waren. _o-
Verder eigenlijk alleen de standaard wei en creatine.
Ik zit net te googlelen (goede spelling?) en zie dat het zink, magnesium en B6 is.

Edit: Merk je of het spul werkt?
  maandag 5 november 2012 @ 21:46:28 #65
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118868943
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Dit, + rijst + vlees + kip + weightgainers + pasta + pap. :P
Hoe ga je dat ooit wegkrijgen @ hoeveel eet je nu?
Boks van Bendoe _O_
  maandag 5 november 2012 @ 21:46:50 #66
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118868965
Zou een dieet met alleen volle melk werken? zou het zelf nooit doen maar ben wel benieuwd
pi_118869081
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Hoe ga je dat ooit wegkrijgen @ hoeveel eet je nu?
Ik heb nu nog geen idee, ik eet nu iets boven onderhoud. Ik denk dat ik veel zelf gemaakte weightgainers ga drinken en voor de rest veel pasta/rijst/pap en melk/noten.
  maandag 5 november 2012 @ 21:49:08 #68
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_118869130
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja of je hebt hele dikke knieën :P . Maar inderdaad, onderbeen moet helemaal verticaal staan, in een hoek van 90 graden met de grond.
Ha bedankt! Ik heb net wat filmpjes van Rippetoe opgezocht en ik doe het inderdaad al een tijdje verkeerd.
pi_118869325
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Is dit niet zo'n beetje gelijk aan SS? Heb er al wel eens iets over gelezen, maar ik word altijd een beetje skeptisch bij dit soort websites, vanwege die zogenaamde succesverhaaltjes.
Ja ongeveer hetzelfde. En nee het zijn geen zogenaamde succesverhaaltjes. Als je een zogenaamd succesverhaal zoekt dan moet je naar www.sixpackshortcuts.com :P
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 21:53:24 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118869400
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Ik slik al zinc tabletten (50mg per dag). Heeft extra magnesium inname nog enig nut in dit opzicht? Even googlen. :)
Meestal hebben dat soort dingen geen zin. Of je moet eerst eens naar de dokter voor een bloedtest om je op dat soort dingen te laten testen. Als alle waarden okee zijn hebben zinc, magnesium enz, geen zin.

De meeste suplementen doen niks, behalve vermakelijke verkoop praatjes produceren.
pi_118869544
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Meestal hebben dat soort dingen geen zin. Of je moet eerst eens naar de dokter voor een bloedtest om je op dat soort dingen te laten testen. Als alle waarden okee zijn hebben zinc, magnesium enz, geen zin.

De meeste suplementen doen niks, behalve vermakelijke verkoop praatjes produceren.
Dacht ik al. Merk ook namelijk helemaal geen verschil. Een tijdje orange triad gebruikt, maar is het geld ook niet waard, voor mij iig.
Nergens voor nodig.
pi_118869580
quote:

[..]

Die mening deel ik ook.

Enige sups die het geld wel waard zijn, zijn imo whey, visolie en multivitamine.

Zelf neem ik ook dextrose in m'n water tijdens het trainen, gemengd met een schepje BCAA's. Al zijn de meningen over BCAA's ook wel verdeeld naar wat ik zo lees.
  maandag 5 november 2012 @ 21:56:57 #73
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118869626
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja ongeveer hetzelfde. En nee het zijn geen zogenaamde succesverhaaltjes. Als je een zogenaamd succesverhaal zoekt dan moet je naar www.sixpackshortcuts.com :P
SL heeft geen zin. Dat is hetzelfde, in een ander jasje. En dan vind ik mekkie echt de slechtste rip off die er bestaat. Rip heeft nog een verleden in weight lifting, mekkie kwam het ergens tegen op het i-net en is het gaan marketen.

En ja, ik erger me dood aan die vent. :D
  maandag 5 november 2012 @ 21:58:39 #74
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118869725
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die mening deel ik ook.

Enige sups die het geld wel waard zijn, zijn imo whey, visolie en multivitamine.

Zelf neem ik ook dextrose in m'n water tijdens het trainen, gemengd met een schepje BCAA's. Al zijn de meningen over BCAA's ook wel verdeeld naar wat ik zo lees.
En creatine. Dat is in ieder geval bewezen.

Ik heb BCAA's af en aan gebruikt, merk geen enkel verschil.
pi_118869736
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

SL heeft geen zin. Dat is hetzelfde, in een ander jasje. En dan vind ik mekkie echt de slechtste rip off die er bestaat. Rip heeft nog een verleden in weight lifting, mekkie kwam het ergens tegen op het i-net en is het gaan marketen.

En ja, ik erger me dood aan die vent. :D
Grote woorden Snake. Mekkie ( :D ) heeft het slim aangepakt ja, maar z'n stats liegen er niet om. Wellicht dat hij op de één of andere magische manier wel progress heeft met SL, alhoewel ik denk dat hij gewoon iets meer moet eten. Als die echt wat verder is kan die Madcow proberen.

http://www.youtube.com/user/stronglifts/videos?view=0 <--- kijk maar eens.

Natuurlijk kan hij niet tegen rip op, obviously.
If not now, then when.
pi_118869878
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

En creatine. Dat is in ieder geval bewezen.

Ik heb BCAA's af en aan gebruikt, merk geen enkel verschil.
Die was ik inderdaad nog vergeten. Creatine werkt ook prima en is daarnaast ook nog eens goedkoop. Gewoon basic monohydrate kopen dan wel, niet die celltech en smaakjes rommel.

BCAA's merk ik ook niet veel van. Zou het ook net zo goed niet kunnen nemen. Maarja 18 euro voor een potje waar je 100 workouts mee kan doen en die watermelon smaak is wel okay. Maakt dat dextrose suikerwater net iets lekkerder :') .
  maandag 5 november 2012 @ 22:02:13 #77
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118869965
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Grote woorden Snake. Mekkie ( :D ) heeft het slim aangepakt ja, maar z'n stats liegen er niet om. Wellicht dat hij op de één of andere magische manier wel progress heeft met SL, alhoewel ik denk dat hij gewoon iets meer moet eten. Als die echt wat verder is kan die Madcow proberen.

http://www.youtube.com/user/stronglifts/videos?view=0 <--- kijk maar eens.
Ik zeg niet dat het niet werkt. Het is gewoon de grote drie gebruiken; deadlift, squats en bench press. Dat werkt voor iedere newbie. Daar kan je heel interessant over doen, maar dat is het niet.

Het verschil met Rip is dat Rip bijna elke dag op de vloer staat om mensen te leren HOE ze het doen. Mekkeraar zit achter zijn laptop in de keuken en doet af en toe zelf zijn lifts.
pi_118870179
Damn, vandaag weer een training moeten overslaan in verband met studie. Doordat de roosters hier in België per week verschillen is er maar geen structuur in te krijgen. Is het een idee om een full body schema te gaan doen ipv SS? Ben nu 6 maanden bezig met SS met periode van blessureleed tussendoor. Wat zou dan een goed schema zijn? Ik dacht zelf aan zoiets:

Benen:
- Squats

Rug:
- DL
- Power clean
- Chin ups

Borst
- BP
- Dips
- Incline dumbell press?

Schouder:
- Military press
- Andere oefening?

Triceps:
- Skullcrushers

Biceps:
- Barbell curl

Is dit wat te veel van het goede of moet het kunnen voor 2x pw? En dan 3x8 in plaats van 3x5?

Stats met SS ( 3x5 ):
1.74 @ 72 kg
- SQ op hoogtepunt 92.5, nu nog een beetje last van een onderrugblessure dus nog niet mogelijk.
- DL 117.5
- BP 72.5
- Power Clean 62.5
- Military press 45
Daarnaast doe ik nog wat BW chins en dips, veelal tot failure ( maximaal 8 reps )

Eten is an sich wel te doen, maar is op sommige dagen ook lastig omdat er gewoon veel tijd in gaat zitten in koken. Binnenkort ga ik gewoon 1 dag koken en dan maaltijden maken voor een hele week.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dasjonny op 05-11-2012 22:28:01 ]
pi_118870237
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet werkt. Het is gewoon de grote drie gebruiken; deadlift, squats en bench press. Dat werkt voor iedere newbie. Daar kan je heel interessant over doen, maar dat is het niet.

Het verschil met Rip is dat Rip bijna elke dag op de vloer staat om mensen te leren HOE ze het doen. Mekkeraar zit achter zijn laptop in de keuken en doet af en toe zelf zijn lifts.
Je hebt wel leuke koosnaampjes voor hem. :D Verder laat ik het hierbij.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 22:09:30 #80
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118870372
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef Dasjonny het volgende:
-knip-

Ik denk niet dat je met een andere workout je probleem op gaat lossen. Als je een full body doet en je mist een dag is het ook klote. Hoewel je dan in ieder geval wel alle spiergroep hebt gehad, dat dan weer wel.

Mmm...
pi_118870460
Ben eigenlijk pas 2 weken geleden begonnen met calorieën tellen, daarvoor altijd op gevoel gegeten

En omdat het weer foto post-dag is :D
Foto's van deze week:

Met m'n nieuw gemaakte masker, chatroulette approved
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_118870781
M'n rear delts ontbreken nogal.. ben deze week pas begonnen met ze te trainen. Face pulls :Y

Ik heb wel t geluk dat ik m'n abs blijf zien. Er komt een beetje een vetlaagje over nu, maar ze groeien gewoon mee :D

SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door Pastapipos op 05-11-2012 22:53:00 ]
pi_118871015
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je met een andere workout je probleem op gaat lossen. Als je een full body doet en je mist een dag is het ook klote. Hoewel je dan in ieder geval wel alle spiergroep hebt gehad, dat dan weer wel.

Mmm...
Ja, maar het voordeel is wel dat je met 2x per week iets meer kunt schuiven in je workouts. Dus als je bijvoorbeeld drukke maandag heb schuif je het wat makkelijker door naar een dinsdag-vrijdag training in plaats van maandag-donderdag, er zit ook net iets meer speling in je rust. Ik kan ook alleen maar doordeweeks trainen omdat ik in het weekend weer moet werken in NL en dus niet dan even snel wat kan "inhalen". Het gaat sowieso geen ideaalbeeld meer worden wat ik de afgelopen maanden wel had toen ik nog werkte in NL.

Ben overigens bezig met de opleiding kinesitherapie en revalidatiewetenschappen. Verbaas me er telkens over wat ik in dit topic al gehoord heb wat allemaal terug komt in mijn studie (8> :D
  maandag 5 november 2012 @ 22:23:15 #84
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118871191
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Ja, maar het voordeel is wel dat je met 2x per week iets meer kunt schuiven in je workouts. Dus als je bijvoorbeeld drukke maandag heb schuif je het wat makkelijker door naar een dinsdag-vrijdag training in plaats van maandag-donderdag, er zit ook net iets meer speling in je rust. Ik kan ook alleen maar doordeweeks trainen omdat ik in het weekend weer moet werken in NL en dus niet dan even snel wat kan "inhalen". Het gaat sowieso geen ideaalbeeld meer worden wat ik de afgelopen maanden wel had toen ik nog werkte in NL.

Ben overigens bezig met de opleiding kinesitherapie en revalidatiewetenschappen. Verbaas me er telkens over wat ik in dit topic al gehoord heb wat allemaal terug komt in mijn studie (8> :D
Yep, je hebt gelijk.
  maandag 5 november 2012 @ 22:25:56 #85
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118871332
Hoe komt het dat bodybuilders ook buiten wedstrijden om bijna geen acne hebben? Lijkt me haast onmogelijk met al die AAS of gebruiken ze ook iets van roaccutane?
pi_118871471
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep, je hebt gelijk.
Wat denk jij over de oefeningen? Wat zou ik eventueel nog voor schouders kunnen toevoegen bijvoorbeeld? Aantal herhalingen?
  maandag 5 november 2012 @ 22:34:14 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118871742
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Wat denk jij over de oefeningen? Wat zou ik eventueel nog voor schouders kunnen toevoegen bijvoorbeeld? Aantal herhalingen?
Als het voor 2x per week is op 3 x 8 denk ik dat het moet kunnen. Je zou voor schouders upright rows erbij kunnen pakken. Maar die zou ik dan afwisselen met een oefening voor je rear delts zodat je die ook genoeg meeneemt.
pi_118872778
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ha bedankt! Ik heb net wat filmpjes van Rippetoe opgezocht en ik doe het inderdaad al een tijdje verkeerd.
Gelukkig kom je er op tijd achter. Kom er nu ook achter met de BP; al die tijd m'n ellebogen veel te veel 'recht' getrokken. 67.5kg ging nu ineens een stuk makkelijker. En voel m'n borst een stuk meer. heuj heuj :)

Nu weer gains maken
  maandag 5 november 2012 @ 22:56:01 #89
77130 star_gazer
pi_118872863
Een tweetal foto's waarin je duidelijk ziet dat dat zwembandje dus 'echt' is en er dus echt nog wel wat vet vanaf moet onderaan de buik.

Alleen rectus abdominis aangespannen:

SPOILER
TVA aangespannen:

SPOILER
-
pi_118872872
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Pastapipos het volgende:
Ben eigenlijk pas 2 weken geleden begonnen met calorieën tellen, daarvoor altijd op gevoel gegeten

En omdat het weer foto post-dag is :D
Foto's van deze week:

Met m'n nieuw gemaakte masker, chatroulette approved
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Hoelang train je?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118872973
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef star_gazer het volgende:
Een tweetal foto's waarin je duidelijk ziet dat dat zwembandje dus 'echt' is en er dus echt nog wel wat vet vanaf moet onderaan de buik.

SPOILER
TVA aangespannen:

SPOILER
Volgens mij moet ik nog heel veel cardio doen aan t eind van de winter als je dat al "bandje" noemt! ;)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118872989
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Hoelang train je?
Redelijk kort voor zomervakantie pas serieus begonnen, voor die tijd maar wat aanklooien. Eerste 2 maanden lopen cutten omdat ik abs wou, vind ik nu wel zonde van beginnergains ;p
  maandag 5 november 2012 @ 23:02:04 #93
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118873165
quote:

SPOILER
TVA aangespannen:

SPOILER
Chubby :r
SPOILER
BEASTMODE
pi_118873228
quote:

SPOILER
TVA aangespannen:

SPOILER
Wat is je planning voor de aankomende twee jaar?
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 23:14:49 #95
55709 Stereotomy
pi_118873731
quote:

[..]

Waarom denk je dat 2 liter melk 'clean' is? Wat is clean voor jou?

Wat is het verschil met dirty?
pi_118873805
quote:

[..]

7000? Hoezo?
pi_118874140
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom denk je dat 2 liter melk 'clean' is? Wat is clean voor jou?

Wat is het verschil met dirty?
Lijkt me een vrij vage grens wat clean en dirty is. Bij clean denk ik eigenlijk aan niet junkfood.
pi_118874292
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij vage grens wat clean en dirty is. Bij clean denk ik eigenlijk aan niet junkfood.
Het enige nadeel van junkfood (voor mij) is dat het altijd hoog in Kcals is. Juist makkelijker voor jou. Als de mac niet zo hoog in de Kcal was, dan zou ik elke dag gaan.
If not now, then when.
pi_118874794
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het enige nadeel van junkfood (voor mij) is dat het altijd hoog in Kcals is. Juist makkelijker voor jou. Als de mac niet zo hoog in de Kcal was, dan zou ik elke dag gaan.
Zou het geen verschil maken als ik 7000 calorieën clean eet of de helft clean en de helft dirty?
pi_118874921
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Zou het geen verschil maken als ik 7000 calorieën clean eet of de helft clean en de helft dirty?
Leg dan eens uit wat het verschil tussen een 'clean' calorie en een 'dirty' calorie?
Soukidan op je oogbal.
pi_118874927
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Volgens Stereo gaat het allemaal om Kcals in vs. Kcals uit. Daar hou ik mij dan ook aan, ook als ik een mac dagje heb. Het maakt dus niet zoveel uit. Als je clean eet dan kun je vaak meer andere dingen eten, als je dirty eet dan stapelen de Kcals zich aardig snel op. Maarja, daar merk jij niet zoveel van, met je 7000Kcals. :P

Verder snap ik je wel hoor. Stel dat ik pepernoten eet, dan denk ik ook gelijk dat ik dik word. :')
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 23:43:49 #102
55709 Stereotomy
pi_118874949
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens Stereo gaat het allemaal om Kcals in vs. Kcals uit.
Wat energieopslag / verbruik betreft wel. Maar je lichaam heeft ook micronutrienten nodig.
  maandag 5 november 2012 @ 23:44:51 #103
55709 Stereotomy
pi_118874985
Yuri je Ninja edits :o c_/
pi_118875032
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat energieopslag / verbruik betreft wel. Maar je lichaam heeft ook micronutrienten nodig.
Jaja, maar even basic. :P 7000Kcals uit clean food halen is sowieso een lastige taak. Ik neem in dit geval aan dat hij naast de macro's ook de micro's neemt.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 23:47:17 #105
55709 Stereotomy
pi_118875065
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jaja, maar even basic. :P 7000Kcals uit clean food halen is sowieso een lastige taak. Ik neem in dit geval aan dat hij naast de macro's ook de micro's neemt.
Probleem is dat je uit 3000 kcal melk totaal geen evenwichtige spreiding van micronutrienten hebt. Je krijgt een steengroeve calcium binnen, en verder niet heel veel andere mineralen, bijvoorbeeld.

Is dat dan niet 'dirty'? :)
pi_118875074
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

7000Kcals uit clean food halen is sowieso een lastige taak.
Ja daarom bestaat het powerlifters dieet ook gewoon uit McDonalds, frisdrank, appeltaarten en dat soort zooi. Hoe kom je anders zo snel aan 7000kcal.
pi_118875115
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Probleem is dat je uit 3000 kcal melk totaal geen evenwichtige spreiding van micronutrienten hebt. Je krijgt een steengroeve calcium binnen, en verder niet heel veel andere mineralen, bijvoorbeeld.

Is dat dan niet 'dirty'? :)
Ik snap wat je bedoelt. Maar heb jij wel een evenwichtige spreiding van micro's, en dan elke dag? Ik krijg wel wat micro's binnen elke dag, maar bij lange niet allemaal.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 23:48:37 #108
55709 Stereotomy
pi_118875118
Ben slapen, over 12 minuten worden we catabool :W :Z :*
  maandag 5 november 2012 @ 23:49:32 #109
55709 Stereotomy
pi_118875148
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Maar heb jij wel een evenwichtige spreiding van micro's, en dan elke dag? Ik krijg wel wat micro's binnen elke dag, maar bij lange niet allemaal.
Ik was niet van plan om een tijd lang 3000 kcal uit één type voedsel te halen ;)
pi_118875149
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
:z :Z
pi_118875164
quote:
not sure if serious :P

Trusten. :W
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:00:50 #113
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118875472
quote:
FFUU
Seto is zo ene baas he
pi_118875541
quote:
Ik ben pas sinds 16:00 op, moet ik nu ook naar bed? ;( Ik wil niet catabool worden, maar 0:00 is de grens...
Of toch du vader?
pi_118875759
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Leg dan eens uit wat het verschil tussen een 'clean' calorie en een 'dirty' calorie?
Een calorie is een calorie. Maar betreft voedsel, als men spiermassa wil aankomen, draait het echt alleen maar om voldoende eiwitten, en voldoende calorieën? En maakt het echt niks uit als ik 7000 kcal clean of de helft dirty doe?
Sorry voor de newbie vragen maar ik zie even door de bomen het bos niet meer.
pi_118876180
Maakt geen reet uit. Ik eet wat ik wil.
Men overcompliceert teveel mbt voeding.
Nergens voor nodig.
pi_118876192
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:14 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Een calorie is een calorie. Maar betreft voedsel, als men spiermassa wil aankomen, draait het echt alleen maar om voldoende eiwitten, en voldoende calorieën? En maakt het echt niks uit als ik 7000 kcal clean of de helft dirty doe?
Voeding is a bitch. Ik had er ook altijd moeite mee. Maar klopt ja, voldoende eiwitten is prio 1, daarna de kcals/overige macro's whatever.
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 01:01:16 #118
77130 star_gazer
pi_118876511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat is je planning voor de aankomende twee jaar?
Zomer (nu): cutten naar single digit body fat. Februari: slow bulk leangains style @ ~12%. Vanaf dan hangt het geheel af van mijn voortgang.
-
pi_118876778
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 01:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zomer (nu): cutten naar single digit body fat. Februari: slow bulk leangains style @ ~12%. Vanaf dan hangt het geheel af van mijn voortgang.
Oja daar is het nu natuurlijk zomer. :')
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 01:25:39 #120
77130 star_gazer
pi_118876787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oja daar is het nu natuurlijk zomer. :')
:6 Kom wel in december twee weekjes mezelf volvreten bij pa en moe. :W body fat percentage :W
-
pi_118877011
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 01:25 schreef star_gazer het volgende:

[..]

:6 Kom wel in december twee weekjes mezelf volvreten bij pa en moe. :W body fat percentage :W
Heb je goed man. 8-) Wanneer vieren ze daar dan kerstmis?
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 01:47:02 #122
77130 star_gazer
pi_118877084
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 01:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb je goed man. 8-) Wanneer vieren ze daar dan kerstmis?
Gewoon op het strand in December
-
pi_118877204
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 01:47 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Gewoon op het strand in December
Baas.
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 03:21:48 #124
360451 From_93_Til_Infinity
This is how we chill...
pi_118877556
Hey, ben nu sinds een paar weken begonnen met SS en had een vraag met betrekking tot het schema. De site in het Nederlands die alles in het kort uitlegt zegt dat dit het ideale beginnersschema is:

Week A
Maandag: Squat, Bankdrukken, Optrekken
Woensdag: Squat, Press, Deadlift
Vrijdag: Squat, Bankdrukken, Optrekken

Week B
Maandag: Squat, Press, Optrekken
Woensdag: Squat, Bankdrukken, Deadlift
Vrijdag: Squat, Press, Optrekken

Waarbij week A en B elkaar steeds opvolgen. Is dit inderdaad het beste schema om mee te beginnen?

Raden jullie trouwens nog aan om bijvoorbeeld abs en/of biceps erbij te trainen, of gewoon puur het schema volgen?

Thanks
pi_118877707
Stond hier laatst een linkje naar een handige calorie-teller... Kan hem in de OP niet vinden. Anyone?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 6 november 2012 @ 07:23:45 #126
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118877981
quote:

[..]

ZMA helpt bij mij wel degelijk om beter te slapen.
Dan kun je natuurlijk denken dat ik magnesium of zink te kort kom, door voeding(ik weet wel zeker van niet) , of omdat ik niet goed opneem o.i.d. Dat heb ik nooit laten testen, dus daar kan ik niks over zeggen. maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die van die twee stoffen niet het optimale binnen krijgen.
Juist die twee heb je nodig om test aan te maken, en je insuline niveau laag te houden, dus als er iets nuttig is dan is het wel ZMA volgens mij. Zeker als je een slaapprobleem hebt zou ik dat echt eens proberen. Je krijgt echt niet elke dag optimaal magnesium en zink binnen.

Ik slaap er i.i.g. dieper en beter van, en dat is voor je gains natuurlijk altijd positief.

quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

http://www.nutrabio.com/Products/zma_references.htm

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 06-11-2012 07:41:35 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 07:56:15 #127
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118878228
Gisteren trouwens weer een heerlijk schouderdagje gehad.

Overhead dumble shoulder press 8x24kg 8x32kg 8x36kg (laatste met klein beetje hulp aan het eind)
Side raizes 8x14 8x16 8x17kg
rear delts liggend
Front raizes met plaat en gestrekte armen 8x20kg 8x25kg 8x25kg

En daarna nog een military press. Waarom die nou nog hoor ik je denken?-->Gewoon omdat het kan :+

Doe tegenwoordig 2 schouder dagen trouwens, en dat bevalt uitstekend.
Vrijdag de "Shoulder Back Rod Press" eens proberen. B-)

Het enige kutte van schouders vind ik dat ze binnen no time zwaar verzuurd zijn, en je van gekkigheid niet weet hoe je dat gevoel d'r uit kan krijgen :')
Gota love it though. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 06-11-2012 08:07:31 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:10:28 #128
157922 fathank
pi_118878340
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Stond hier laatst een linkje naar een handige calorie-teller... Kan hem in de OP niet vinden. Anyone?
Calorieteller van fatwatch
pi_118878510
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Calorieteller van fatwatch
Thanks! Al zie ik zo 1, 2, 3 nog niet welke dat is :P maar dat zoek ik zo wel ff uit. Nu aankleden en trainen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:59:01 #130
157922 fathank
pi_118879004
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Thanks! Al zie ik zo 1, 2, 3 nog niet welke dat is :P maar dat zoek ik zo wel ff uit. Nu aankleden en trainen.
https://play.google.com/s(...)om.fatsecret.android

Edit: fatsecret dus, en geen fatwatch. Mijn fout
pi_118879016
quote:
Kusje op je piemol lieffurt! :7
pi_118879371
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Op de legpress: het voorste deel van je voeten onderaan de legpress doen en reppen maar. Andere manier die ik doe is in de smith machine: zittend op een bankje met de bar op je knieën, en dan 2 plates onder je tenen.
om vooral meer volume/massa in je kuiten te krijgen moet je dan,
weinig reps, zwaar gewicht...
of juist
veel reps, relatief weinig gewicht?

en wat is fast-twitch...las net terug, en iemand zei dat fast-twitch voor triceps is...
nooit van gehoord...google verteld me wel wat...maar misschien kan iemand een voorbeeld geven van een goede fast-twitch training
pi_118879639
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 03:21 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Hey, ben nu sinds een paar weken begonnen met SS en had een vraag met betrekking tot het schema. De site in het Nederlands die alles in het kort uitlegt zegt dat dit het ideale beginnersschema is:

Week A
Maandag: Squat, Bankdrukken, Optrekken
Woensdag: Squat, Press, Deadlift
Vrijdag: Squat, Bankdrukken, Optrekken

Week B
Maandag: Squat, Press, Optrekken
Woensdag: Squat, Bankdrukken, Deadlift
Vrijdag: Squat, Press, Optrekken

Waarbij week A en B elkaar steeds opvolgen. Is dit inderdaad het beste schema om mee te beginnen?

Raden jullie trouwens nog aan om bijvoorbeeld abs en/of biceps erbij te trainen, of gewoon puur het schema volgen?

Thanks
Dit is geen SS, maar gewoon een slap aftreksel van een willekeurige fitness guru. Koop of download het boek en lees je daarmee in.
Verder is abs trainen niet nodig, aangezien je met squats en deadlifts je core al stevig aanpakt.
Biceps is een ander verhaal, maar ik zou het zelf niet doen. Zeker niet in het begin. Je hebt al je energie nodig, omdat je het max gewicht bij iedere training omhoog gooit. Extra oefeningen erbij verzinnen gaat je vooruitgang in de weg staan.
Nergens voor nodig.
pi_118882235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:35 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dit is geen SS, maar gewoon een slap aftreksel van een willekeurige fitness guru. Koop of download het boek en lees je daarmee in.
Verder is abs trainen niet nodig, aangezien je met squats en deadlifts je core al stevig aanpakt.
Biceps is een ander verhaal, maar ik zou het zelf niet doen. Zeker niet in het begin. Je hebt al je energie nodig, omdat je het max gewicht bij iedere training omhoog gooit. Extra oefeningen erbij verzinnen gaat je vooruitgang in de weg staan.
Hoezo slap mits de juiste intensiteit gaat dat schema echt wel werken hoor.
pi_118882292
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:15 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Hoezo slap mits de juiste intensiteit gaat dat schema echt wel werken hoor.
Alles werkt zolang je de basis compounds doet en jezelf volvreet. Maar mijn punt is dat dat geen SS is en als 'ie meer info over SS wilt is het beter om het boek te lezen dan een website die een paar oefeningen quote.
Nergens voor nodig.
pi_118882451
Nu het hier toch over schema's gaat: Ik heb volgende week vrij en heb dus geen reet te doen. Heeft iemand nog een kekke 5 daagse split die ik als basis kan nemen voor een nieuw schema? Squat, DL, BP e.d. er wel allemaal in.
@Guma; Aangezien het maar voor een week is was ik op zoek naar een kant en klaar schema die ik zelf kon aanpassen. Normaal heb ik een 3 daags full-body schema, als ik deze aanpas verdiep ik mij er in om het zelf te doen maar gezien dit maar voor een week is.. :P

Wel het punt van oefeningen erin gooien ter bevordering van achterlopende delen is een goede suggestie.

[ Bericht 25% gewijzigd door drumstickNL op 06-11-2012 12:06:45 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:30:20 #137
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_118882599
Fucking lekkere muziek om op te trainen

pi_118883448
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
Nu het hier toch over schema's gaat: Ik heb volgende week vrij en heb dus geen reet te doen. Heeft iemand nog een kekke 5 daagse split die ik als basis kan nemen voor een nieuw schema? Squat, DL, BP e.d. er wel allemaal in.
Ik zou zeggen, pak elke dag een spiergroep en dan elk 2-3 compounds en 1-2 isolatie voor de delen die je nog vindt achter lopen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:19:42 #139
55709 Stereotomy
pi_118884209
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:14 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

En nog steeds vermijd je de vraag om uit te leggen wat je onder dirty en clean verstaat. ;)

Ik vraag dit niet omdat het niet zou werken wat je doet, maar omdat er echt continu over dirty en clean wordt (na)gesproken zonder nou te specificeren wat het is.

Sommige mensen vinden hoge GI-voedsel dirty, andere mensen weer voedsel met weinig micronutrienten per kcal, sommige mensen vinden alles waar een grote gele M op staat dirty, etc.

Als je het over energiebalans hebt maakt het zo goed als geen reet uit of je dirty of clean eet. Als je het over algehele gezondheid hebt, dan is voldoende afwisseling van voedsel wel zo fijn om een zo breed mogelijk spectrum aan micronutrienten te eten.

Blijft de vraag: waar heb je 7000 kcal voor nodig? Ben je een concentratiekamp ecto of ga je lopend naar de poolcirkel?
pi_118884282
7000 kcal is echt ziek veel; mogelijk wat makkelijker te behalen als je rotzooi eet maar ik zie niet in hou je dat kan helpen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:30:31 #141
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118884563
Ik weet weer waarom ik nooit graag naar de huisarts ga.
Omdat mijn ruggenwervel verneukt is (DLs), dacht ik er goed aan te doen om eens te gaan. Een beetje bukken, een beetje voelen (1 specifieke wervel doet pijn). Klaar diagnose.
Dat het vanzelf wel geneest na een paar weken en dat de fysiotherapeut niks kan doen. Klaar.

Nu denk ik ook dat het vast niet ernstig is, maar juist door de onzekerheid omdat het toch mijn ruggenwervel betreft ging ik naar de huisarts. Maar met zo'n vage diagnose word ik er niet wijzer op.

Om mijn bezoek toch niet voor niets te laten zijn, heb ik maar een bloedwaardentest aangevraagd. Heb een formuliertje meegekregen en kan daarmee naar het lab wanneer ik wil.

De HA heeft aangekruist:
Cholesterol
Triglyceriden
HDL/LDL ratio
Algemeen onderzoek (BSE, Hb, MCV, Glucose, TSH, Kreatinine, eGFR, ALAT)

Nou mensen, barst er maar op los, wat zal/kan ik zelf nog meer aankruisen (en vergoedt de verzekering dit?). :D Vitaminen, mineralen?
Vroeg om testosteron ook, maar de HA zei dat dat niet kan (staat wel op het formuliertje), andere test ofzo.

Volgens mij hadden een paar mensen hier allerlei dingen aangekruist wat nuttig is voor BBers.
This isn't even my final form.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:35:19 #142
55709 Stereotomy
pi_118884713
Afaik valt het onder eigen risico, en afhankelijk per test wordt er een klein bedrag bij opgeteld. Probleem is dat je toch weer terug naar de HA moet om de resultaten te bespreken, dus hij ziet sowieso dat je hebt lopen aankruisen :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:37:24 #143
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118884777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
Afaik valt het onder eigen risico, en afhankelijk per test wordt er een klein bedrag bij opgeteld. Probleem is dat je toch weer terug naar de HA moet om de resultaten te bespreken, dus hij ziet sowieso dat je hebt lopen aankruisen :P
Ohja, niet bij stilgestaan, maar wat maakt hem dat uit, het kost hem toch niks? :P
Bovendien was er een vervangende arts vandaag.

Maar als je zegt dat de aangekruiste dingen voldoende interessant zijn, wil ik het wel zo laten. Maar als er 1 of 2 echt interessante dingen zijn die ik over het hoofd zie, wil ik ze wel aankruisen. Ik hoef geen 100 dingen aan te kruisen. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:38:43 #144
55709 Stereotomy
pi_118884805
Mah, zelf zou ik vitamine D misschien nog extra aankruisen, just for kicks. De rest geloof ik wel :P
pi_118884814
Vitamine D.
En als je HA begint te zeiken over extra aangekruisde onderzoeken zeg je dat je kat/hond dat gedaan heeft.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:39:28 #146
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118884834
Prima, vitamine D it is.

edit: qua kosten kan ik gewoon een paar euro verwachten begrijp ik? Niet opeens tientallen euro's ofzo toch?
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:45:19 #147
55709 Stereotomy
pi_118885018
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:39 schreef Levolution het volgende:
Prima, vitamine D it is.

edit: qua kosten kan ik gewoon een paar euro verwachten begrijp ik? Niet opeens tientallen euro's ofzo toch?
Ik was rond de 20 EUR kwijt voor de standaard testjes, geloof ik
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:47:49 #148
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118885118
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik was rond de 20 EUR kwijt voor de standaard testjes, geloof ik
Ah, dat is te doen, bedankt.

De volgende keer ga ik mooi in Turkije, mijn oma heeft het daar laten doen: niet alleen gratis, maar ze testen ook nog eens bijna alle waarden. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:49:26 #149
157922 fathank
pi_118885171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En nog steeds vermijd je de vraag om uit te leggen wat je onder dirty en clean verstaat. ;)

Ik vraag dit niet omdat het niet zou werken wat je doet, maar omdat er echt continu over dirty en clean wordt (na)gesproken zonder nou te specificeren wat het is.

Sommige mensen vinden hoge GI-voedsel dirty, andere mensen weer voedsel met weinig micronutrienten per kcal, sommige mensen vinden alles waar een grote gele M op staat dirty, etc.

Als je het over energiebalans hebt maakt het zo goed als geen reet uit of je dirty of clean eet. Als je het over algehele gezondheid hebt, dan is voldoende afwisseling van voedsel wel zo fijn om een zo breed mogelijk spectrum aan micronutrienten te eten.

Blijft de vraag: waar heb je 7000 kcal voor nodig? Ben je een concentratiekamp ecto of ga je lopend naar de poolcirkel?
Hij gaat iedere dag 3 uur trainen om 1 kg spieren er week te pakken. Olympische lifts als ik me goes herinner.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:52:48 #150
55709 Stereotomy
pi_118885299
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij gaat iedere dag 3 uur trainen om 1 kg spieren er week te pakken. Olympische lifts als ik me goes herinner.
Per uur krachtsport verbrand je realistisch gezien nooit meer dan 400 kcal. Da's dus iets meer dan 1000 kcal extra per trainingsdag. Snap ik nog steeds niet waarom je 7000 kcal per dag moet eten.

En 1 KG spier per week? Heeft hij de fabeltjeskrant gelezen? :)

Ik snap nooit wat mensen bezield om te denken dat ze '1 kg spier per week' (4 kg spier per maand :') , 48 kg spier per jaar :')) kunnen pakken. Als je jezelf volspuit met AAS lukt je dat al nauwelijks.
pi_118885424
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Per uur krachtsport verbrand je realistisch gezien nooit meer dan 400 kcal. Da's dus iets meer dan 1000 kcal extra per trainingsdag. Snap ik nog steeds niet waarom je 7000 kcal per dag moet eten.

En 1 KG spier per week? Heeft hij de fabeltjeskrant gelezen? :)

Ik snap nooit wat mensen bezield om te denken dat ze '1 kg spier per week' (4 kg spier per maand :') , 48 kg spier per jaar :')) kunnen pakken. Als je jezelf volspuit met AAS lukt je dat al nauwelijks.
Hij doet het met oly lifts he dan is het anders.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:57:24 #152
55709 Stereotomy
pi_118885455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Hij doet het met oly lifts he dan is het anders.
Serieus, 400 kcal aan olympische lifts per uur en dan 3 uren achter elkaar?

Als je een uur lang onafgebroken banen trekt in het zwembad zit je pas op ca. 600 kcal!

En dan nog: 7000 kcal per dag? Enig realisme mag wel.
pi_118885477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Serieus, 400 kcal aan olympische lifts per uur en dan 3 uren achter elkaar?

Als je een uur lang onafgebroken banen trekt in het zwembad zit je pas op ca. 600 kcal!
lol grapje man, laat die gast lekker 7000kcal wegwerken. komt ie vanzelf er wel achter dat het geen nut heeft.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:58:23 #154
55709 Stereotomy
pi_118885487
okee :@
pi_118885734
ik heb een vraagje over sporten vlak voor het slapen gaan, misschien weten jullie het...

ik heb gevonden dat het "niet goed is" maar eigenlijk alleen omdat je moeilijk in slaap valt na het sporten. (dat klinkt ook wel logisch)
verder lijkt het mij voor je spieren wel goed, die kunnen meteen rusten toch?

maar heb dus eigenlijk geen idee. jullie wel?
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:06:35 #156
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118885764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef rival het volgende:
ik heb een vraagje over sporten vlak voor het slapen gaan, misschien weten jullie het...

ik heb gevonden dat het "niet goed is" maar eigenlijk alleen omdat je moeilijk in slaap valt na het sporten. (dat klinkt ook wel logisch)
verder lijkt het mij voor je spieren wel goed, die kunnen meteen rusten toch?

maar heb dus eigenlijk geen idee. jullie wel?
Trainen, vreten, slapen. _O_

Als je geen slaapproblemen hebt, waarom niet? Klinkt inderdaad alleen maar bevorderlijk die onmiddellijke rust.
pi_118885776
Ik snap het niet :\

3 volkoren sneetjes, 2 met pindakaas en 1 met hagelslag en 1 glas melk en alsnog stink m'n zweet weer.
Fuckin rukzooi.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:08:03 #158
55709 Stereotomy
pi_118885816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef MrGuma het volgende:

3 volkoren sneetjes, 2 met pindakaas en 1 met hagelslag en 1 glas melk en alsnog stink m'n zweet weer.
Fuckin rukzooi.
Er zijn zoveel verschillende factoren voor stinkzweet groter dan wat je een maaltijd een uur geleden at.
pi_118885848
quote:

Fuckin rukzooi.
stress is hoofdoorzaak van geurtjes aldus een vaak voorkomende reclame.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:09:03 #160
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118885859
quote:

Fuckin rukzooi.
Wat bedoel je met stinkzweet dan? Direct, iets later? Gewoon een zweetgeur of een aparte geur?
pi_118885880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Levolution het volgende:

[..]

Trainen, vreten, slapen. _O_

Als je geen slaapproblemen hebt, waarom niet? Klinkt inderdaad alleen maar bevorderlijk die onmiddellijke rust.
dat lijkt het mij ook inderdaad.... en heb absoluut geen slaapproblemen vandaar dat ik het wil weten!
pi_118885994
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat bedoel je met stinkzweet dan? Direct, iets later? Gewoon een zweetgeur of een aparte geur?
Later, heb om half 12 gegeten. Ik denk dat het dan komt omdat ik gister een broodje döner op had en sindsdien niet bijster veel heb gedronken. Gebeurt in ieder geval steeds vaker. Ik denk dat ik eens een paar weken geen sauzen als knoflook en sambal meer neem en wat frequenter ga drinken. Kijken of het helpt.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:15:03 #163
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118886063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Later, heb om half 12 gegeten. Ik denk dat het dan komt omdat ik gister een broodje döner op had en sindsdien niet bijster veel heb gedronken. Gebeurt in ieder geval steeds vaker. Ik denk dat ik eens een paar weken geen sauzen als knoflook en sambal meer neem en wat frequenter ga drinken. Kijken of het helpt.
Het valt te proberen natuurlijk, maar vergeet niet wat Stereo hierboven zegt: het kan echt van alles zijn.
Verder stinkt zweet nou eenmaal, ik weet niet of die van jou abnormaal stinkt of of jij je er te veel van aantrekt.
pi_118886072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Drink je wel voldoende/ doe je wel aan cardio / heb je overgewicht?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:16:06 #165
55709 Stereotomy
pi_118886101
Was je je kleding wel goed; oude kleding icm vers zweet = instant geur.

imho is het echt onzin om 1 maaltijd of zelfs een paar maaltijden met stinkzweet te gaan correleren.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:17:48 #166
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118886173
quote:

Fuckin rukzooi.
Amoniak?
Gebruik je pre-workout?
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:18:55 #167
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118886200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Stereotomy het volgende:

imho is het echt onzin om 1 maaltijd of zelfs een paar maaltijden met stinkzweet te gaan correleren.
Behalve van die chineese uitjes. Die droge gebakken uitjes.
Flink veel van eten, en een dag later een peen en uien lucht niet te filmen. :') geheid.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:20:58 #168
55709 Stereotomy
pi_118886267
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Behalve van die chineese uitjes. Die droge gebakken uitjes.
Flink veel van eten, en een dag later een peen en uien lucht niet te filmen. :') geheid.
Nouja goed, knoflook heeft dat effect natuurlijk ook. Maar het is logischer dat er iets anders aan de hand is. ;)

Hoefgetrappel --> paard, geen zebra ;)
pi_118886300
amoniak = te lang doorgetraind.
verder: wassen op 60 graden: leuk hoor die wasmiddelen die op lage temperaturen schoon wassen, maar de bacterien gaan er niet van dood. Gevolg: je kleding blijft stinken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:23:18 #170
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118886329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:21 schreef CarbonC het volgende:
verder: wassen op 60 graden: leuk hoor die wasmiddelen die op lage temperaturen schoon wassen, maar de bacterien gaan er niet van dood. Gevolg: je kleding blijft stinken.
door pre-workout krijg je ook sneller die amoniak lucht las ik wel eens hier. Misschien omdat je intenser bezig bent en dan idd. wat Seksgod nu zegt.

't kan ook zijn dat je kleding niet snel genoeg droogt.
Metname zwarte kleding gaat dan meuren.
pi_118886340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:21 schreef CarbonC het volgende:
Of te weinig carbs / te veel proteine.

quote:
Ook dit. Koop fatsoenlijke sportkleding en was het fatsoenlijk.
pi_118886392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het valt te proberen natuurlijk, maar vergeet niet wat Stereo hierboven zegt: het kan echt van alles zijn.
Verder stinkt zweet nou eenmaal, ik weet niet of die van jou abnormaal stinkt of of jij je er te veel van aantrekt.
Ik rook het normaal gesproken nooit maar nu wel. Het is een stinkgeur, geen normale zweetgeur.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Drink je wel voldoende/ doe je wel aan cardio / heb je overgewicht?
Normaal gesproken drink ik altijd veel maar sinds ik meer op m'n voeding let/niet altijd op de uni zit drink ik een stuk minder. Heb geen overgewicht, wel wat vet natuurlijk maar heb altijd in de grenzen gezeten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Stereotomy het volgende:

Ik ruik het als ik shirtloos ben. Dus aan m'n kleding ligt het niet. Komt echt vanuit m'n oksels. Maar goed, inderdaad correlatie enzo, ga het toch even proberen. En dan vooral meer water drinken. Kijken of het helpt.

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Of te weinig carbs / te veel proteine.

[..]

Ook dit. Koop fatsoenlijke sportkleding en was het fatsoenlijk.
Heb gisterochtend voor het laatst getraind. Heb dus 3 volkoren sneetjes met pindakaas en hagelslag op icm een glas melk. Lijkt mij dat carbs/proteïne verhouding top is.

Daarnaast rook ik de geur toen ik shirtloos zat. Dus kleding zou het niet moeten zijn.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:26:55 #173
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118886450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik rook het normaal gesproken nooit maar nu wel. Het is een stinkgeur, geen normale zweetgeur.

[..]

Normaal gesproken drink ik altijd veel maar sinds ik meer op m'n voeding let/niet altijd op de uni zit drink ik een stuk minder. Heb geen overgewicht, wel wat vet natuurlijk maar heb altijd in de grenzen gezeten.

[..]

Ik ruik het als ik shirtloos ben. Dus aan m'n kleding ligt het niet. Komt echt vanuit m'n oksels. Maar goed, inderdaad correlatie enzo, ga het toch even proberen. En dan vooral meer water drinken. Kijken of het helpt.

[..]

Heb gisterochtend voor het laatst getraind. Heb dus 3 volkoren sneetjes met pindakaas en hagelslag op icm een glas melk. Lijkt mij dat carbs/proteïne verhouding top is.

Daarnaast rook ik de geur toen ik shirtloos zat. Dus kleding zou het niet moeten zijn.
Sjees je okselhaar d'r ff af. Dat scheelt bij mij 100% namelijk.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:27:38 #174
55709 Stereotomy
pi_118886477
Meer drinken is een goede actie :)

Heb je ook gele urine?
pi_118886516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
Meer drinken is een goede actie :)

Heb je ook gele urine?
Goed dat je daar inderdaad over begint. Had zelf al moeten zien dat dat ook een indiciatie is. Is inderdaad niet lekker doorzichtig. En dat terwijl m'n ouders er continu op hameren ivm suikerziekte in de familie.
Meteen maar 0,5l water gedronken en 0,0% alcohol deo erop gegooid.

Misschien dat drinken dan toch het probleem is? :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:29:37 #176
55709 Stereotomy
pi_118886532
drumstickNL begon over drinken :P
pi_118886561
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
drumstickNL begon over drinken :P
Whoops :P Bij jou moet ik zijn over het knoflook haha. Maar dat zou dan al verholpen worden. We zullen zien :)

Thanks all 8D
pi_118887894
quote:

[..]

Clean: verse groenten, fruit, mooi vlees, rijst etc.
Dirty: Mac, KFC, pizza's, koekjes, whatever

Dat is gewoon het meest algemeen. Tuurlijk heb je dan ook nog je eigen definitie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
Nou mensen, barst er maar op los, wat zal/kan ik zelf nog meer aankruisen (en vergoedt de verzekering dit?). :D Vitaminen, mineralen?
Vroeg om testosteron ook, maar de HA zei dat dat niet kan (staat wel op het formuliertje), andere test ofzo.

Ik zou test erbij doen. Heb nog steeds spijt dat ik het niet gedaan heb. ;(
If not now, then when.
pi_118888106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Sjees je okselhaar d'r ff af. Dat scheelt bij mij 100% namelijk.
Dit. :Y
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:18:35 #180
55709 Stereotomy
pi_118888181
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Da's het opsommingslijstje, maar welke criteria hanteer je ervoor welk voedsel op welk lijstje komt? 'ik heb gehoord dat de Mac slecht is en dus komt het op het dirty lijstje' is niet echt een argument. :P

Als melk clean zou zijn, is 3 liter melk op een dag nog steeds clean?
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:29:29 #181
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118888618
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is gewoon het meest algemeen. Tuurlijk heb je dan ook nog je eigen definitie.

[..]

[ afbeelding ]

Ik zou test erbij doen. Heb nog steeds spijt dat ik het niet gedaan heb. ;(
:')

Ik zal even kijken, gezien de HA daar dus raar over deed. Even kijken wat dat kost enzo.
pi_118888750
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's het opsommingslijstje, maar welke criteria hanteer je ervoor welk voedsel op welk lijstje komt? 'ik heb gehoord dat de Mac slecht is en dus komt het op het dirty lijstje' is niet echt een argument. :P

Als een pak melk op de grond valt is de vloer dan clean?
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:33:16 #183
55709 Stereotomy
pi_118888784
en als je er niet bij bent, wordt de vloer nog steeds nat?

Zennnnn......
pi_118888974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De maatschappelijke criteria gewoon. :P Als ik een bord spinazie voor mij heb dan ziet dat er clean (mooi, gezond) uit. Als ik een bord met een big mac, patat, frietsaus en een ijsje erop heb dan ziet er dirty (ongezond) uit volgens de maatschappelijke norm. Zo onderscheid ik clean en dirty.

En ja, 3L melk is te veel. Overal waar je te voor zet is vaak niet goed. :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

:')

Ik zal even kijken, gezien de HA daar dus raar over deed. Even kijken wat dat kost enzo.
Ja die van mij ook, maar fuck dat man, het is fijn om het te weten. :P Hoogstens een eurotje of 15?
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:42:21 #185
55709 Stereotomy
pi_118889122
Ik geloof dat Diabox het de vorige keer ook al zei: een momentopname van je testosteronniveau zegt eigenlijk weinig, en als je verder nergens last van hebt zegt het nog veel minder.

't is natuurlijk wel leuk als je er 5 EUR tegenaan wil gooien om een cijfertje eruit te krijgen :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:02:07 #186
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118889887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De maatschappelijke criteria gewoon. :P Als ik een bord spinazie voor mij heb dan ziet dat er clean (mooi, gezond) uit. Als ik een bord met een big mac, patat, frietsaus en een ijsje erop heb dan ziet er dirty (ongezond) uit volgens de maatschappelijke norm. Zo onderscheid ik clean en dirty.

[..]

Ja die van mij ook, maar fuck dat man, het is fijn om het te weten. :P Hoogstens een eurotje of 15?
Straks is het een beetje laag en word ik er onzeker van en krijg ik placebotieten enzo. :')
Of het moet zo laag zijn dat ik medicatie kan krijgen, lekker aan de AAS op recept, maar als dat zo was dan zou ik amper gains gemaakt hebben. :P
pi_118889888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Behalve tevreden :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:03:04 #188
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118889921
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

En tetten.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:04:03 #189
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118889960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Straks is het een beetje laag en word ik er onzeker van en krijg ik placebotieten enzo. :')
Of het moet zo laag zijn dat ik medicatie kan krijgen, lekker aan de AAS op recept, maar als dat zo was dan zou ik amper gains gemaakt hebben. :P
_O- _O_
Dat idee heb ik ook idd. Weet uit m'n gains en m'n libido wel dat ik uber uber hoge test moet hebben, maar je zal je bloed maar laten testen en er komt iets anders uit. _O- Das wel janken dan.
Dan krijg je opeens overal last van w.o. instant gyno _O- en gewichten die opeens 30% zwaarder lijken in de gym :')
c_/
pi_118890042
Waar vraag je zo'n test aan overigens; gewoon bij je huisarts?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:08:48 #191
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118890136
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O- _O_
Dat idee heb ik ook idd. Weet uit m'n gains en m'n libido wel dat ik uber uber hoge test moet hebben, maar je zal je bloed maar laten testen en er komt iets anders uit. _O- Das wel janken dan.
Dan krijg je opeens overal last van w.o. instant gyno _O- en gewichten die opeens 30% zwaarder lijken in de gym :')
c_/
_O-
Daarom gewoon flexen voor een goede spiegel met veel schaduwvorming en jezelf wijsmaken dat je testosteronspiegels de pan uitrijzen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef drumstickNL het volgende:
Jep. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:11:04 #192
55709 Stereotomy
pi_118890215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef drumstickNL het volgende:
Jep, heb geprobeerd het te bypassen en rechtstreeks naar zo'n diagnostisch centrum te gaan, maar je hebt een formulier nodig van een huisarts :)
pi_118890333
Wat is jullie mening over CLA en ECGC (groene thee extract) supplementatie tijdens een cut. Heeft het een noemenswaardige werking, of eigenlijk weggegooid geld?
pi_118890374
Wat voor een reden zal ik opgeven? Wil eigenlijk gewoon zien of de test waardes e.d. een beetje normaal zijn. Ik bedoel; je hoeft er geen klachten voor te hebben?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:18:29 #195
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118890511
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:14 schreef drumstickNL het volgende:
Wat voor een reden zal ik opgeven? Wil eigenlijk gewoon zien of de test waardes e.d. een beetje normaal zijn. Ik bedoel; je hoeft er geen klachten voor te hebben?
Nope, je hoeft geen reden te hebben.
Als de HA er toch naar vraagt (voor de formaliteit), kun je zeggen dat je je zorgen maakt omdat je familie hebt met hoge cholesterol of diabetes of hart- en vaatziekten ofzo (die kans is toch heel groot in onze maatschappij :P).

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef 16meter het volgende:
Wat is jullie mening over CLA en ECGC (groene thee extract) supplementatie tijdens een cut. Heeft het een noemenswaardige werking, of eigenlijk weggegooid geld?
Geen idee eigenlijk, nooit over ingelezen. Ben ook wel benieuwd.
pi_118890954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

En tetten.
:D :D
pi_118891104
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

# 4 rauwe eieren
# 500 ml melk
# 1 schep whey
# 2 el pindakaas

Rocky, laat de rauwe eieren er maar uit hoor.
Is echt beter voor je Edwin.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 15:34:01 ]
pi_118891540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Rocky, laat de rauwe eieren er maar uit hoor.
Is echt beter voor je Edwin.
Uit onderzoek blijkt dat een op de 3/5 duizend eieren besmet is met salmonella: http://www.food-info.net/nl/national/ww-ei.htm#A8
Daarnaast overleef je dat ook nog wel als je niet boven de 60/70 bent.
@levo; mogelijk voor de ochtend wel makkelijk, dan heb je geen tijd om eieren te koken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:44:07 #199
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118891581
Los van de salmonella, de eiwitten in een hardgekookt eitje worden beter opgenomen. Dus wat is het nut van rauwe eieren?
pi_118891618
quote:

[..]

Ik zal nog 1 keer uitleggen waarom ik 7000 kcal nodig heb. Ik ben geen bodybuilder, maar olympisch gewichtheffer. "Wij" gewichtheffers trainen niet het hele jaar door op massa/kracht, maar maximaal ongeveer 3 maanden. Daarom moeten wij in een korte tijd veel spiermassa aankomen. "Wij" doen dit op de tegenovergestelde manier dan bodybuilders. Namelijk 5-6 keer per week ons hele lichaam isoleren met lichte gewichten. Omdat je bijna elke dag je hele lichaam isoleert 6 weken lang heeft je lichaam veel voedsel nodig.

Dit schema hebben meerdere mensen bij ons in de vereniging gedaan en het werkte. 1 kilo spier per week. Maar, ik heb dit schema nog niet gedaan. En daarom ben ik nog steeds ook skeptisch. Maar als ik de resultaten hoor/zie van anderen dan geloof ik er eigenlijk wel in. En mocht het niet lukken om 1 of andere manier, dan is dat jammer.

Ik moet 7000 kcal per dag, omdat ik ten eerste een hele snelle metabolisme heb, ik ten tweede een hele erge ecto ben ( 78 kilo bij 1.94 , hele dunne polsen en dergelijke.)

Totdat ik het schema heb gedaan heb ik ook vraagtekens. Maar ik vertrouw mijn trainer, en hoop op minstens 6 kilo spier erbij. Mocht het niet lukken, jammer dan, mocht het wel lukken, dan top en misschien willen jullie het dan ook proberen! Ik ga in ieder geval voor en na foto's posten.

Het punt alleen is dat ik niet veel verstand heb van voeding, als jullie het hebben over macro's en micro's dan heb ik er geen idee van. Ik dacht dat clean gezond voedsel was en dirty gewoon junkfood. Maar ik dacht ook dat 7000 calorien clean beter was dan 3500 clean en 3500 dirty. Maakt dus blijkbaar geen zak uit als je maar voldoende eiwitten en vitamines en dergelijke binnenkrijgt.
Ik kan ook eigenlijk niet goed in gaan op jouw vraag.

edit: Jij/jullie hebben volgens mij wel veel verstand van voeding, daarom vroeg ik me ook af of jullie konden helpen met het maken van 7000 kcal voedingsschema, en dat ik opeens dan niet te veel calcium of dergelijke binnenkrijg door 1 gallon melk. :')
pi_118891700
Is 7000kcal per dag naar binnengooien niet schadelijk?
pi_118891726
wat is je kuurschema erbij Edwin?
pi_118891747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef 16meter het volgende:
wat is je kuurschema erbij Edwin?
Kuurschema is anabolen of..? Ik doe daar niet aan. Ben 16 jaar.
pi_118891770
1kg spiermassa per week zeg je
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:48:41 #205
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118891784
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
@levo; mogelijk voor de ochtend wel makkelijk, dan heb je geen tijd om eieren te koken.
'Gemak' is inderdaad het enige argument, maar hé, bodybuilden (gewichtheffen) is nooit makkelijk geweest. Bovendien kun je de avond ervoor makkelijk x eieren koken voor de volgende dag.
Ik mik altijd wat eieren in een pan met boter. Het duurt echt niet langer dan een paar minuten om die gaar te krijgen als je de eieren ook nog eens flipt. Koken duurt mij ook te lang. :P
pi_118891850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef 16meter het volgende:
Ik train 2 jaar en ben netjes 104 KG aangekomen. Weet niet wat jij doet in de sportschool?
pi_118891864
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef 16meter het volgende:
Zegt mijn trainer, en diegene die het schema hebben gedaan. Ik geloof het eerlijk gezegd wel, maar ik ben ook skeptisch. Maar ik denk dat nu niet aan de orde is of het mogelijk of onmogelijk is. De tijd zal het leren.
pi_118891893
ik zal je uit de droom helpen

het is onmogelijk

zoek een andere trainer

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik train 2 jaar en ben netjes 104 KG aangekomen. Weet niet wat jij doet in de sportschool?
post je schema man ik wil ook1kg per week
pi_118891934
@Edwin; los van de rest van je post lijkt het mij beter dat je volle melk pakt dan bijv. een frikandel gaat eten "omdat er veel kcal inzitten".
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Levolution het volgende:

[..]

'Gemak' is inderdaad het enige argument, maar hé, bodybuilden (gewichtheffen) is nooit makkelijk geweest. Bovendien kun je de avond ervoor makkelijk x eieren koken voor de volgende dag.
Ik mik altijd wat eieren in een pan met boter. Het duurt echt niet langer dan een paar minuten om die gaar te krijgen als je de eieren ook nog eens flipt. Koken duurt mij ook te lang. :P
Ik zie je punt; ik doe het dan ook niet. Er zijn wel mensen die totaal geen tijd hebben om te koken omdat ze anders bijv. niet genoeg slaap pakken. Misschien is het voor hen wel handig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:52:43 #210
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118891954
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Zegt mijn trainer, en diegene die het schema hebben gedaan. Ik geloof het eerlijk gezegd wel, maar ik ben ook skeptisch. Maar ik denk dat nu niet aan de orde is of het mogelijk of onmogelijk is. De tijd zal het leren.
Verkooppraatjes.
En degenen die zeggen het schema gedaan te hebben zijn ingehuurd door je trainer, net als die 'willekeurige' mensen in die Telsell reclames die vertellen hoe fantastisch het product is.
pi_118891976
Waar men ook rekening mee moet houden is dat je na het 6 weken durende schema je 4 weken rust houd, omdat het heel erg zwaar is voor je lichaam. Dat is ook de reden waarom BB'ers zo niet trainen.
En waar men ook rekening mee moet houden is dat in alle voormalig Oostblok landen gewichtheffen de volksport is. En dat er veel geld/onderzoek wordt in gedaan.

Maar ga alsjeblieft niet de hele tijd roepen of het wel of niet kan. We zullen zien of het kan of niet.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:55:13 #212
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118892062
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:51 schreef 16meter het volgende:

het is onmogelijk

zoek een andere trainer

idd.

Edwin, weet je zeker dat je niet voor de gek gehouden wordt?
Net als een stagair die blauwe envelopen moet gaan halen? Of een aardbeienladdertje?
Zitten ze je niet te naaien met z'n allen daar?

Mijn zegen heb je hoor daar niet van, maar probeer het maar, en wordt je onzinnig vet, dan weet je waar het van is. ;)

quote:
Maar ga alsjeblieft niet de hele tijd roepen of het wel of niet kan. We zullen zien of het kan of niet.
Edit: oke suc6 dan! :) We horen graag dat het gelukt is natuurlijk! :P

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 06-11-2012 16:00:55 ]
pi_118892063
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef EdwinNL het volgende:
Ik vertrouw meer op de wetenschap dan op bro science, sorry. Nofi.

Misschien werkt 't wel voor jou, maar 1kg gaat 'm niet worden.
pi_118892213
quote:

Hardcopy kost je 15 euro. Niet goed, geld terug.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:58:41 #215
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118892223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef Questular het volgende:
Is 7000kcal per dag naar binnengooien niet schadelijk?
Er zijn van die mensen die bijv.600kg wegen, en dan op 20000kcal per dag zitten.
Niet dat ze oud worden, maar die paar weken overleef je wel op 7kkcal
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:59:22 #216
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118892257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik vertrouw meer op de wetenschap dan op bro science, sorry. Nofi.
Sinds ik de Journal of Bro Sciences lees maak ik de gains van mijn leven.
pi_118892279
Info over mijn trainer:

- A licentie gewichthef trainer in Duitsland
- Gaat binnenkort met Stephan Banza naar EK in Israel
- Voorzitter NOGB
- Lid van technische commissie EWF
- Bijna 70 jaar oud, dus geen 20 jarige fitness instructeur

Maar ga in plaats van te twijfelen of het wel of niet kan me helpen. Ik ga in begin 2013 het schema doen en dan zullen we zien. Ik geloof er in ieder geval in. Het maakt me ook niet uit of jullie het geloven of niet.

Als ik dit als buitenstaander het zal horen zou ik ook denken dat het niet kan. Maar mij alleen maar te vertellen dat het niet kan heeft ook geen zin. En wat is het tegenbewijs dat 1 kilo spier per week onmogelijk is?
pi_118892280
Als ik troll valt iedereen over me heen, maar als iemand zegt dat hij 1kg spier per week wil aankomen vinden jullie dat bullshit en gaan er serieus op in ook.

Fuck logic

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 16:00:50 ]
pi_118892341
quote:

het is onmogelijk

zoek een andere trainer

[..]

Ik heb het schema 1x snel overgekeken, kwam er op neer je hele lichaam isoleren 3x10. In januari begin ik met trainers opleiding B en daar staat het schema in, ik zal dan een foto maken en het schema posten.
pi_118892411
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

idd.

Edwin, weet je zeker dat je niet voor de gek gehouden wordt?
Net als een stagair die blauwe envelopen moet gaan halen? Of een aardbeienladdertje?
Zitten ze je niet te naaien met z'n allen daar?

Mijn zegen heb je hoor daar niet van, maar probeer het maar, en wordt je onzinnig vet, dan weet je waar het van is. ;)

[..]

Edit: oke suc6 dan! :) We horen graag dat het gelukt is natuurlijk! :P
Als ik onzinnig vet word, en het blijkt dat mij men zit te naaien dan stop ik ten eerste met gewichtheffen, en ten tweede zal ik mijn excuses aanbieden aan jullie dat ik jullie hier de hele tijd over heb zitten lullen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:05:42 #221
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118892497
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:03 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Als ik onzinnig vet word, en het blijkt dat mij men zit te naaien dan stop ik ten eerste met gewichtheffen, en ten tweede zal ik mijn excuses aanbieden aan jullie dat ik jullie hier de hele tijd over heb zitten lullen.
Dat hoeft natuurlijk niet lol. D'r wordt hier oeveloosveel geouwehoert, alleen al over 100gram op de abs.

Ik ben gewoon wel benieuwd hoor wat er gaat gebeuren. Suc6! c_/
pi_118892658
Zoals Raymond zegt inderaad; ben benieuwd naar je logs. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118892667
Ik hoop i.e.g. dat ik jullie ervan overtuigt heb dat ik niet aan het trollen ben, en bloed serieus. Ik vroeg me alleen nog af hoe ik het nou het beste kan aanpakken met voeding er van uitgaande dat:

- Geld maar een kleine rol speelt (ouders die me steunen)
- Alle supplementen en dergelijke zijn toegestaan, behalve enige vorm van anabolen en groeihormonen.
pi_118892692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

:D

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Hmm, 'tevreden' klinkt altijd zo 'net niet'. :P
If not now, then when.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:15:44 #225
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118892908
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef EdwinNL het volgende:
Ik hoop i.e.g. dat ik jullie ervan overtuigt heb dat ik niet aan het trollen ben, en bloed serieus. Ik vroeg me alleen nog af hoe ik het nou het beste kan aanpakken met voeding er van uitgaande dat:

- Geld maar een kleine rol speelt (ouders die me steunen)
- Alle supplementen en dergelijke zijn toegestaan, behalve enige vorm van anabolen en groeihormonen.
Waar mik je op qua E/K/V? Of gewoon 7000kcals, and that's it?
BEASTMODE
pi_118893199
Lol whut. Deze shit moet ik ook hebben. :D _O_

If not now, then when.
pi_118893253
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je jezelf volspuit met AAS lukt je dat al nauwelijks.
Dit.

Maar hij wil olympische lifts gaan doen en volgens mij is dat soort van powerlifting en dat zijn allemaal vetkezen.

Dat schema is ook wel twijfelachtig, 3 uur per dag isolatie. Het lijkt mij juist dat je als powerlifter geen baat hebt bij isolatie maar juist gewoon je normale lifts doet. En dan veel reps, laag gewicht of weinig reps met een hoog gewicht.

Ik snap niet hoe je bijvoorbeeld door 3 uur lang bicep curls ineens 120kg kan clean & jerken.
pi_118893301
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Waar mik je op qua E/K/V? Of gewoon 7000kcals, and that's it?
Ik heb geen flauw idee, ik heb ergens gelezen dat 40/40/20 het beste. En minstens 2 gram eiwit per kilo lichaams gewicht.

Ik zat heel globaal te denken aan dit:

Ontbijt: Bak havertmout + Weightgainer
Schoolmaaltijd 1: Bord pasta/rijst + water
Schoolmaaltijd 2 (tweede pauze): Bord pasta/rijst + water
Bij thuiskomst: 4 boterhammen pindakaas of vlees of makreel (Is toch testo verhogend vanwege zo'n stofje dat erin zit?) + weightgainer + noten
Voor training: Weightgainer met druivensuiker + creatine
Na training: Weightgainer met druiven suiker + creatine
Avond eten: Bak rijst/pasta + weightgainer
Voor het slapen gaan: Bak kwark + weightgainer

Eigenlijk om de calorien te halen dus weightgainers, met die weightgainer zat ik te denken aan:

- whey
- melk
- kwark
- banaan
- havermout

Maar, of alle exacte aantallen, calorien, E/K/V moet ik nog allemaal gaan berekenen. Hoop i.e.g. dat dit een goeie richting is.
pi_118893422
De meeste weightgainers die ik heb gezien zijn vrijwel alleen carbs. met al die pasta en rijst + havermout zal je echt énorm veel koolhydraten binnen krijgen. Eiwit komt in dit schema alleen van je makreel en de bak kwark voor het slapen.
pi_118893442
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee, ik heb ergens gelezen dat 40/40/20 het beste. En minstens 2 gram eiwit per kilo lichaams gewicht.

Ik zat heel globaal te denken aan dit:

Ontbijt: Bak havertmout + Weightgainer
Schoolmaaltijd 1: Bord pasta/rijst + water
Schoolmaaltijd 2 (tweede pauze): Bord pasta/rijst + water
Bij thuiskomst: 4 boterhammen pindakaas of vlees of makreel (Is toch testo verhogend vanwege zo'n stofje dat erin zit?) + weightgainer + noten
Voor training: Weightgainer met druivensuiker + creatine
Na training: Weightgainer met druiven suiker + creatine
Avond eten: Bak rijst/pasta + weightgainer
Voor het slapen gaan: Bak kwark + weightgainer

Eigenlijk om de calorien te halen dus weightgainers, met die weightgainer zat ik te denken aan:

- whey
- melk
- kwark
- banaan
- havermout

Maar, of alle exacte aantallen, calorien, E/K/V moet ik nog allemaal gaan berekenen. Hoop i.e.g. dat dit een goeie richting is.
Volgens mij ben je er dan nog niet. Als geld geen probleem is, waarom dan niet elke dag lekker maccen. Dreamer bulk.
If not now, then when.
pi_118893503
Dat gaan grote maaltijden worden als je 7k kcal wil halen. @Boyka: :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:28:32 #232
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118893523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij ben je er dan nog niet. Als geld geen probleem is, waarom dan niet elke dag lekker maccen. Dreamer bulk.
Ja maar dan moet hij die dirty burgers eerst weer schoonmaken en alles.
pi_118893647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit.

Maar hij wil olympische lifts gaan doen en volgens mij is dat soort van powerlifting en dat zijn allemaal vetkezen.

Dat schema is ook wel twijfelachtig, 3 uur per dag isolatie. Het lijkt mij juist dat je als powerlifter geen baat hebt bij isolatie maar juist gewoon je normale lifts doet. En dan veel reps, laag gewicht of weinig reps met een hoog gewicht.

Ik snap niet hoe je bijvoorbeeld door 3 uur lang bicep curls ineens 120kg kan clean & jerken.
Ik denk dat het schema zo werkt:

- Elke training je lichaam zo licht belasten dat je in 24 uur herstelt bent.
- Hele lichte vorm van super compensatie
- Die lichte vorm x36 = 6 kilo spier.
pi_118893727
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
Dat gaan grote maaltijden worden als je 7k kcal wil halen. @Boyka: :')
Quote kapot?

Natuurlijk geen 7000kcals van de mac noob. :D
If not now, then when.
pi_118893745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
De meeste weightgainers die ik heb gezien zijn vrijwel alleen carbs. met al die pasta en rijst + havermout zal je echt énorm veel koolhydraten binnen krijgen. Eiwit komt in dit schema alleen van je makreel en de bak kwark voor het slapen.
In de weightgainer zit kwark melk en whey en door de rijst/pasta kan ik kip of vlees doen.

Waarom niet de mac/burger king en dergelijke?

Ik houd daar niet zo van. :@
Enige fastfood keten "waarvan ik geniet" is de Subway. Maar 36x naar de subway gaan..

edit: Ik dacht ook dat dit wel een goede weightgainer was, aangezien er snelle en langzame eiwitten inzitten.
pi_118893808
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

In de weightgainer zit kwark melk en whey en door de rijst/pasta kan ik kip of vlees doen.

Waarom niet de mac/burger king en dergelijke?

Ik houd daar niet zo van. :@
Enige fastfood keten "waarvan ik geniet" is de Subway. Maar 36x naar de subway gaan..
En welk(e) broodje(s) eet je dan/vind je lekker?
If not now, then when.
pi_118893900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En welk(e) broodje(s) eet je dan/vind je lekker?
Ik lust alles. :P Maar het is meer een kwestie van, dat ik liever dingen eet die ik wat lekkerder vind + alhoewel geld geen rol speelt, het naar mijn mening beter is om toch zo min mogelijk geld uit te geven.
pi_118893902
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Dat is zo inderdaad. Ik ging er vanuit dat je zo'n emmer bestelde ergens, dat is vooral heel veel suikers.
pi_118893938
Ontbijt:
6 eieren + bacon
bak volle kwark
bak havermout

1e pauze maaltijd:
4 boterhammen met pindakaas
1 liter volle melk
paar handen met noten (geen zout)

2e pauze maaltijd:
4 boterhammen met pindakaas
1 liter volle melk
bak volle kwark

Bij thuiskomt:
pak groente + een hele zalm oid. icm rijst
1 liter volle melk

Voor training:
shake met whey; havermout; volle melk; tonijn; creatine; fruit; kip

Na de training:
Nog een keer bovenstaand; waarom ook niet. Plus nog wat gekookte eieren.

Avondeten:
Pasta/vlees/groente/aardappels

Voor het slapen:
Bak kwark en noten

Misschien kom je zo wat verder qua kcal's maar of dit 7k is; dat denk ik niet. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118893980
Ik zat in mijn bulk rond de 4400kCal, en zelfs dan eet je jezelf de pleuris. Ben benieuwd hoe hij aan 7k wil komen :D
pi_118893991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Dit. :Y
Dit Plus aluminiumchloride tegen zweet.
pi_118894036
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik lust alles. :P Maar het is meer een kwestie van, dat ik liever dingen eet die ik wat lekkerder vind + alhoewel geld geen rol speelt, het naar mijn mening beter is om toch zo min mogelijk geld uit te geven.
Stel dat je gaat, dan weet je in ieder geval hoeveel Kcals het is: http://www.subway.nl/nl/voedingswaarden-tabel/
If not now, then when.
pi_118894129
Ik denk dat ik i.e.g. bij die schoolmaaltijden 1 liter melk erbij kan doen, en voor het slapen gaan nog wat boterhammen met tonijn en dergelijke.
pi_118894154
7000cal per dag. Wat een ongelofelijke luxe :D
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_118894216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Kerol het volgende:
7000 is wel heel veel hoor, ik had liever 4000-5000 gehad.
pi_118894218
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef EdwinNL het volgende:
Ik denk dat ik i.e.g. bij die schoolmaaltijden 1 liter melk erbij kan doen, en voor het slapen gaan nog wat boterhammen met tonijn en dergelijke.
Njoa dat is een beetje mijn schema plus wat aardig wat extra; ik beweer niet dat het een uitstekend schema is maar wel praktisch.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:45:35 #247
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118894292
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Kerol het volgende:
Het is luxe om moddervet te worden? Ik denk dat wel de helft van die caloriën direct richting bodyfat gaat.
pi_118894304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het is luxe om moddervet te worden? Ik denk dat wel de helft van die caloriën direct richting bodyfat gaat.
Dit :D
pi_118894325
quote:

[..]

ik denk dat dat reuze zal mee vallen
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:47:07 #251
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118894336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dit Plus aluminiumchloride tegen zweet.
Wat bedoel je hier precies mee? remt AlCl3 zweetproductie dan?
pi_118894468
quote:

[..]

Sowieso. Maar 7000cal eten zonder je schuldig te voelen. Dat is ideaal.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_118894473
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik zal nog 1 keer uitleggen waarom ik 7000 kcal nodig heb. Ik ben geen bodybuilder, maar olympisch gewichtheffer. "Wij" gewichtheffers trainen niet het hele jaar door op massa/kracht, maar maximaal ongeveer 3 maanden. Daarom moeten wij in een korte tijd veel spiermassa aankomen. "Wij" doen dit op de tegenovergestelde manier dan bodybuilders. Namelijk 5-6 keer per week ons hele lichaam isoleren met lichte gewichten. Omdat je bijna elke dag je hele lichaam isoleert 6 weken lang heeft je lichaam veel voedsel nodig.

Dit schema hebben meerdere mensen bij ons in de vereniging gedaan en het werkte. 1 kilo spier per week. Maar, ik heb dit schema nog niet gedaan. En daarom ben ik nog steeds ook skeptisch. Maar als ik de resultaten hoor/zie van anderen dan geloof ik er eigenlijk wel in. En mocht het niet lukken om 1 of andere manier, dan is dat jammer.

Ik moet 7000 kcal per dag, omdat ik ten eerste een hele snelle metabolisme heb, ik ten tweede een hele erge ecto ben ( 78 kilo bij 1.94 , hele dunne polsen en dergelijke.)

Totdat ik het schema heb gedaan heb ik ook vraagtekens. Maar ik vertrouw mijn trainer, en hoop op minstens 6 kilo spier erbij. Mocht het niet lukken, jammer dan, mocht het wel lukken, dan top en misschien willen jullie het dan ook proberen! Ik ga in ieder geval voor en na foto's posten.

Het punt alleen is dat ik niet veel verstand heb van voeding, als jullie het hebben over macro's en micro's dan heb ik er geen idee van. Ik dacht dat clean gezond voedsel was en dirty gewoon junkfood. Maar ik dacht ook dat 7000 calorien clean beter was dan 3500 clean en 3500 dirty. Maakt dus blijkbaar geen zak uit als je maar voldoende eiwitten en vitamines en dergelijke binnenkrijgt.
Ik kan ook eigenlijk niet goed in gaan op jouw vraag.

edit: Jij/jullie hebben volgens mij wel veel verstand van voeding, daarom vroeg ik me ook af of jullie konden helpen met het maken van 7000 kcal voedingsschema, en dat ik opeens dan niet te veel calcium of dergelijke binnenkrijg door 1 gallon melk. :')
(even vanaf de phone)
Ik ben bang dat je trainer het bij het verkeerde eind heeft, echter ben ik zeer benieuwd naar gains.
Meld je progress hier af en toe, zal je zeker volgen.
Uiteraard zit je in het bodybuildintopic, dus om het voor ons ook interessant te maken zou je af en toe je vet % kunnen vermelden. Zodat we een idee hebben hoeveel ons een hoog cal dieet zou schaden. Hoe ga jke eigenlijk meten hoeveel spier kilo`s je hebt gewonnen?
pi_118894485
Edwin, haal wat geurloze kokosnootolie en doe 50 gram (ong. 450 calorieën) in je koffie. Makkelijk en gezond.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:51:08 #255
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118894528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hoe ga jke eigenlijk meten hoeveel spier kilo`s je hebt gewonnen?
Niet, hij laat het zich waarschijnlijk vertellen door zijn trainer.
pi_118894536
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef kevin_ het volgende:
Edwin, haal wat geurloze kokosnootolie en doe 50 gram (ong. 450 calorieën) in je koffie. Makkelijk en gezond.
Of gewoon de normale kopen en dan naar binnen lepelen, smaakt best goed. :P
If not now, then when.
pi_118894662
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

(even vanaf de phone)
Ik ben bang dat je trainer het bij het verkeerde eind heeft, echter ben ik zeer benieuwd naar gains.
Meld je progress hier af en toe, zal je zeker volgen.
Uiteraard zit je in het bodybuildintopic, dus om het voor ons ook interessant te maken zou je af en toe je vet % kunnen vermelden. Zodat we een idee hebben hoeveel ons een hoog cal dieet zou schaden. Hoe ga jke eigenlijk meten hoeveel spier kilo`s je hebt gewonnen?
Tja dat is lastig, ik heb even gevraagd hoe anderen dat deden en die zeiden een combinatie van weegschaal spiegel en zo'n knijper waar mee je vet kan bepalen. (huidplooi meter dacht ik)
En natuurlijk of je meer kilo's kan tillen. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:55:06 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118894760
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

7000 is wel heel veel hoor, ik had liever 4000-5000 gehad.
1) wil je dit zelf aalemaal wel, dat schema en zoveel voeding?
2) als je trainer zo fantastisch schema weet, weet hij noiet de voeding erbij? of je collega's?
erg vcreemd.
3) alle pro's zitten aan de roids
4) 1 kg schone spiermassa gaat nooit lukken, je hebt teveel vertrouwen in je trainer of hebt hem verkeerd begrepen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:55:20 #259
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118894773
Phil heath eet ook 7k :Y)
Boks van Bendoe _O_
pi_118894782
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Tja dat is lastig, ik heb even gevraagd hoe anderen dat deden en die zeiden een combinatie van weegschaal spiegel en zo'n knijper waar mee je vet kan bepalen. (huidplooi meter dacht ik)
En natuurlijk of je meer kilo's kan tillen. :P
Koop een meetlint.

http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
If not now, then when.
pi_118895005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

1) wil je dit zelf aalemaal wel, dat schema en zoveel voeding?
2) als je trainer zo fantastisch schema weet, weet hij noiet de voeding erbij? of je collega's?
erg vcreemd.
3) alle pro's zitten aan de roids
4) 1 kg schone spiermassa gaat nooit lukken, je hebt teveel vertrouwen in je trainer of hebt hem verkeerd begrepen.
Waarom kan 1kg schone spiermassa niet? Wat is het tegen bewijs hiervoor? Ik begrijp je wel hoor, misschien kan het totaal niet en word ik helemaal voor de gek gehouden. :') Maar toch..
pi_118895081
Wat is de achtergrond van je trainer (professioneel/academisch)?

edit: Oh, is al gepost.
pi_118895084
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef EdwinNL het volgende:
Info over mijn trainer:

- A licentie gewichthef trainer in Duitsland
- Gaat binnenkort met Stephan Banza naar EK in Israel
- Voorzitter NOGB
- Lid van technische commissie EWF
- Bijna 70 jaar oud, dus geen 20 jarige fitness instructeur

Maar ga in plaats van te twijfelen of het wel of niet kan me helpen. Ik ga in begin 2013 het schema doen en dan zullen we zien. Ik geloof er in ieder geval in. Het maakt me ook niet uit of jullie het geloven of niet.

Als ik dit als buitenstaander het zal horen zou ik ook denken dat het niet kan. Maar mij alleen maar te vertellen dat het niet kan heeft ook geen zin. En wat is het tegenbewijs dat 1 kilo spier per week onmogelijk is?
Leuk al die info, maar wat is zijn naam?
pi_118895193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Leuk al die info, maar wat is zijn naam?
Ga eens naar milo-energym.nl
pi_118895277
Beste Edwin, als het mogelijk zou zijn om 1kg spiermassa per week te winnen, denk je niet dat elke man er (minstens) zoals Frank Zane in zijn topjaren bij zou lopen?
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:09:35 #266
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118895480
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Waarom kan 1kg schone spiermassa niet? Wat is het tegen bewijs hiervoor? Ik begrijp je wel hoor, misschien kan het totaal niet en word ik helemaal voor de gek gehouden. :') Maar toch..
omdat dit tot nu toe niemand is gelukt, het mannelijk lichaam kan dat niet aan. er zijn hier mensen die al 20 jaar trainen, jij bent zelf 16 en laat je idd wat maar wijs maken door een trainertje, die daar dus niks vanaf weet.
btw zijn gewichtheffers niet in klassen verdeelt?
pi_118895498
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Waarom kan 1kg schone spiermassa niet? Wat is het tegen bewijs hiervoor? Ik begrijp je wel hoor, anderzijds kan het totaal niet en word ik helemaal voor de gek gehouden. :')
Na een basis kuur van 14 weken (incl. nakuur) hou je zo'n 5/6kg over als je het redelijk goed doet, waarom zou jij dan natty ineens al die gasten te kijk zetten door 14kg spiermassa te winnen. Is toch niet logisch? Daarnaast heeft Stereo eens toegelicht hoeveel spiermassa je per periode kunt winnen.

Ik wil het je niet uit je hoofd praten, want uiteindelijk zul je moeten leren van je fouten. :) Maar hey, verbaas ons. ^O^

Weet je trouwens zeker dat hij zei 1kg spiermassa per week of 1kg lichaamsgewicht per week? Het lijkt mij aardig beschamend om zulke uitspraken te doen als (pro-)coach.
If not now, then when.
pi_118895509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef 16meter het volgende:
Beste Edwin, als het mogelijk zou zijn om 1kg spiermassa per week te winnen, denk je niet dat elke man er (minstens) zoals Frank Zane in zijn topjaren bij zou lopen?
Dit schema wordt alleen gebruikt door gewichtheffers, die geven geen ene fuck aan six packs en dergelijke. Tevens kan je dit schema maar maximaal 2x per jaar doen, omdat het heel zwaar is voor je lichaam.

Is dit onmogelijk?
En nogmaals, we zullen zien of het werkt of niet. Ik heb ook eigenlijk geen zin om alles nog te verdedigen. We kijken of het werkt, en zo niet jammer. :)
pi_118895546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

omdat dit tot nu toe niemand is gelukt, het mannelijk lichaam kan dat niet aan. er zijn hier mensen die al 20 jaar trainen, jij bent zelf 16 en laat je idd wat maar wijs maken door een trainertje, die daar dus niks vanaf weet.
btw zijn gewichtheffers niet in klassen verdeelt?
Wacht, hij is 16 ? _O- _O- _O-

SPOILER

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 17:11:19 ]
pi_118895568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Na een basis kuur van 14 weken (incl. nakuur) hou je zo'n 5/6kg over als je het redelijk goed doet, waarom zou jij dan natty ineens al die gasten te kijk zetten door 14kg spiermassa te winnen. Is toch niet logisch? Daarnaast heeft Stereo eens toegelicht hoeveel spiermassa je per periode kunt winnen.

Ik wil het je niet uit je hoofd praten, want uiteindelijk zul je moeten leren van je fouten. :) Maar hey, verbaas ons. ^O^

Weet je trouwens zeker dat hij zei 1kg spiermassa per week of 1kg lichaamsgewicht per week? Het lijkt mij aardig beschamend om zulke uitspraken te doen als (pro-)coach.
Dit. Ik kan alleen maar hopen. En misschien lukt het jullie ook dan. Ik ga ook nu niet meer verdedigen.
pi_118895645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Of gewoon de normale kopen en dan naar binnen lepelen, smaakt best goed. :P
Daarvan ga ik over mijn nek. :r
pi_118895646
Maak wel elke week op dezelfde dag pics en metingen van je VP he!
If not now, then when.
pi_118895657
Als ik straks over een halfjaar weer kan gaan trainen ga ik ook lekker op 7000kCal zitten, jewait...binnen 3 maanden die mirin body ben ik net voor de zomer helemaal shredded
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:13:49 #274
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118895661
EdwinNL making all kinds of gains!!
BEASTMODE
pi_118895686
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wacht, hij is 16 ? _O- _O- _O-

SPOILER
Ik snap niet waarom jij alleen maar van die polarisatie-uitlokkende reacties in dit topic toevoegd. Ik snap ook niet dat jij een bepaalde waarde koppelt aan een leeftijd. Betwijfel je aan een bepaald vermogen van mij vanwege mijn leeftijd?

Ik mag wel 16 zijn, maar jij gedraagt je als 16.
pi_118895725
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:14 schreef EdwinNL het volgende:
Betwijfel je aan een bepaald vermogen van mij vanwege mijn leeftijd?
Ja.
pi_118895749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maak wel elke week op dezelfde dag pics en metingen van je VP he!
Dat beloof ik! Alhoewel ik zelf dacht aan alleen een voor + na pic. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:17:07 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118895781
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Nee man, elke dag. 1 kg per week betekent dat het duidelijk zichtbaar zal zijn.
Als je elke dag een pic maakt, kunnen we er een gif van maken. Zodat je het ziet groeien.
pi_118895850
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

1x per twee weken post je de voor pic + pic van het moment. :P

Ik maak ook vaak foto's. Zo kun je mooi zien hoe je per periode transformeert. Is leuk om te zien. ;)
If not now, then when.
pi_118895903
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:14 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jij alleen maar van die polarisatie-uitlokkende reacties in dit topic toevoegd. Ik snap ook niet dat jij een bepaalde waarde koppelt aan een leeftijd. Betwijfel je aan een bepaald vermogen van mij vanwege mijn leeftijd?

Ik mag wel 16 zijn, maar jij gedraagt je als 16.
Oh en wil je in de toekomst moeilijke woorden vermijden, is niet goed voor je gains.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:20:37 #281
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118895934
Oja nog iets.
Als echte ecto (zo omschrijf je jezelf), waarom zou je nu in januari wel in een keer een shitload aan voedsel kunnen eten? :)
BEASTMODE
pi_118895969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh en wil je in de toekomst moeilijke woorden vermijden, is niet goed voor je gains.
Wil jij dan niet meer trollen in dit topic? Als het dan zo duidelijker is?
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:22:13 #283
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118896000
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dude stop. Nu wordt het gênant. :P
Hij had je op je plaats gezet, deal with it.
BEASTMODE
pi_118896046
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Awesome_ het volgende:
Oja nog iets.
Als echte ecto (zo omschrijf je jezelf), waarom zou je nu in januari wel in een keer een shitload aan voedsel kunnen eten? :)
Omdat ik eerst fitnesste als een mooiboy. Dat geef ik eerlijk toe, ik at te weinig en trainde alleen maar borst - schouders - triceps - biceps. Toen heb ik een tijdje stronglifts gedaan maar met weinig resultaten vanwege nog steeds te weinig eten. Ik wist toen der tijd niet zo veel van BB.
pi_118896055
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Wil jij dan niet meer kankeren in dit topic? Als het dan zo duidelijker is?
Je moet hem negeren Edwin. Hij kan er namelijk niks aan doen dat hij zo post. Het komt door een beperking in zijn hoofd, vertelde hij mij. Je zou medelijden moeten hebben.
If not now, then when.
pi_118896167
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Dit schema wordt alleen gebruikt door gewichtheffers, die geven geen ene fuck aan six packs en dergelijke. Tevens kan je dit schema maar maximaal 2x per jaar doen, omdat het heel zwaar is voor je lichaam.

Is dit onmogelijk?
En nogmaals, we zullen zien of het werkt of niet. Ik heb ook eigenlijk geen zin om alles nog te verdedigen. We kijken of het werkt, en zo niet jammer. :)
Zonder steroids is dit onmogelijk ja.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:27:46 #287
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118896265
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je moet hem negeren Edwin. Hij kan er namelijk niks aan doen dat hij zo post. Het komt door een beperking in zijn hoofd, vertelde hij mij. Je zou medelijden moeten hebben.
Je zit bijna op 20k posts :o
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:27:54 #288
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_118896274
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Omdat ik eerst fitnesste als een mooiboy. Dat geef ik eerlijk toe, ik at te weinig en trainde alleen maar borst - schouders - triceps - biceps. Toen heb ik een tijdje stronglifts gedaan maar met weinig resultaten vanwege nog steeds te weinig eten. Ik wist toen der tijd niet zo veel van BB.
Ok. Duidelijk.
En had je destijds wel eens ooit je kcals bijgehouden? Want ik voorspel dat het echt stampen wordt, iets wat je na dag 4 wel zo beu bent.
Als echte endo moet ik al flink m'n best doen om 1 dag 7000kcals te halen, en jij hebt structureel 'moeite' met eten, althans in het verleden.
BEASTMODE
pi_118896304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Zonder steroids is dit onmogelijk ja.
Daar heb je me. :P
Maar alsnog wat ik wou aangeven is dat het menselijk lichaam tot verbazingswekkende dingen in staat is. 250 kg voorslaan en uitstoten, ongeloofelijk veel!
pi_118896345
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Je zit bijna op 20k posts :o
Lol, bedankt voor de herinnering.
If not now, then when.
pi_118896387
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ok. Duidelijk.
En had je destijds wel eens ooit je kcals bijgehouden? Want ik voorspel dat het echt stampen wordt, iets wat je na dag 4 wel zo beu bent.
Als echte endo moet ik al flink m'n best doen om 1 dag 7000kcals te halen, en jij hebt structureel 'moeite' met eten, althans in het verleden.
Nee nogmaals, ik was toen der tijd een stereotype beachboy. Ik had geen moeite met eten alleen ik at "gewoon" niet zo veel.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:37:35 #292
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118896674
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:11 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Dit. Ik kan alleen maar hopen. En misschien lukt het jullie ook dan. Ik ga ook nu niet meer verdedigen.
kijk, jij komt hier vragen en dingen beweren, je verdedigt je trainer ook tot de laatste snik toe.
en nu zijn wij de kinderen, omdat we jou niet geloven?
ik denk dat jij dat programma niet moet volgen, het is voor de gevorderde athleet, niet voor 16 jarige tieners.
wie is verantwoordelijk als je een zware blessure op loopt?
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:40:21 #293
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118896792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kijk, jij komt hier vragen en dingen beweren, je verdedigt je trainer ook tot de laatste snik toe.
ik denk dat jij dat programma niet moet volgen, het is voor de gevorderde athleet, niet voor 16 jarige tieners.
Met lichte gewichten?
Boks van Bendoe _O_
pi_118896808
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom jij denkt dat ik denk dat jullie de kinderen zijn, het is ook helemaal niet mijn bedoeling omdat uit te lokken. Sorry als dat wel het geval was.
pi_118896944
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Dit schema wordt alleen gebruikt door gewichtheffers, die geven geen ene fuck aan six packs en dergelijke.
Dit doet mij geloven dat het dus om 1kg lichaamsgewicht gaat. Als je 1kg aan spiermassa aankomt behoud je dus je sixpack gewoon. Je komt namelijk puur spiermassa aan, dus er is geen vet wat over je sixpack heengaat.
pi_118896998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit doet mij geloven dat het dus om 1kg lichaamsgewicht gaat. Als je 1kg aan spiermassa aankomt behoud je dus je sixpack gewoon. Je komt namelijk puur spiermassa aan, dus er is geen vet wat over je sixpack heengaat.
Nee, het gaat om spier. Maar ik bedoelde daar meer mee dat gewichtheffers het vet percentage niet interesseert.
pi_118897003
Heeft de pendlay row ook nog een andere naam, ik kan hem namelijk niet vinden op de exrx website?
pi_118897038
Barbell Bent-Over-Row.
pi_118897054
Of wil die trainer dat Edwin in een hogere gewichtsklasse voor het gewichtheffen komt misschien? Dat daar meer perspectief ligt. Dan kan 1kg gewicht per week echt wel :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_118897069
Glenn Pendlay is overigens een Olympisch Gewichthef Coach. :P
pi_118897075
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')