abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118820312
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
pi_118820353
Hoe beter ik in mn vel zit, hoe makkelijk L is. :+
  zondag 4 november 2012 @ 20:22:41 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_118820365
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef _NIKKI_ het volgende:

Wij waren vandaag in zo'n indoorspeeltuin... mèn wat lopen er een hoop onopgevoede kinderen rond zeg. En nog erger, want je kan het de kinderen niet kwalijk nemen natuurlijk, ouders die nergens te bekennen zijn terwijl hun kind de boel terroriseert. Mijn man heeft nog even korte metten met een paar schoffies gemaakt. Er was een heleboel soort van mega-lego en Lisa wilde ook wat blokjes stapelen. Dat mocht niet want de schoffies bouwden een fort en of hij even weg wilde gaan want Lisa was een meisje en te klein om met de blokken te spelen. Toen heeft mijn, man dus even een stuk fort gesloopt en Lisa de blokjes gegeven om mee te spelen. :X
Ik geloof niet dat dat het beste voorbeeld is ;) Prima om ze erop aan te spreken dat er meer kinderen willen spelen met de blokken, maar zomaar het fort kapot maken is ook zoiets. Als ik met de jongens in een binnenspeeltuin zoiets doe, vind ik het ook niet leuk als de jongens iets moois bouwen en een andere ouder breekt het af terwijl zij er nog mee aan het spelen zijn.
En, samen spelen, samen delen, prima. Maar soms moet je ook kunnen zeggen dat je niet samen wilt spelen.

Sterker nog, ik sprak juist een kind erop aan dat er iets kapot gemaakt werd, terwijl er nog zat losse stenen waren :D Bleek later het kind van een oud-collega te zijn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118820423
Ik ben best wel geduldig, maar wil wel duidelijk blijven in wat er wel in niet kan. Vanavond gooide Dyon expres een glas melk om aangezien hij geen melk wilde maar iets anders. Toen hij niets anders mocht drinken wilde hij toch melk. Tja helaas maar daar moest hij maar even op wachten dan.
pi_118820447
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar +10

Ik merk het heel erg met Jenny. Jen en ik hebben een versterkend effect op elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118820480
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Herkenbaar +10

Ik merk het heel erg met Jenny. Jen en ik hebben een versterkend effect op elkaar.
dat.heb.ik met Amber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_118820509
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben best wel geduldig, maar wil wel duidelijk blijven in wat er wel in niet kan. Vanavond gooide Dyon expres een glas melk om aangezien hij geen melk wilde maar iets anders. Toen hij niets anders mocht drinken wilde hij toch melk. Tja helaas maar daar moest hij maar even op wachten dan.
Ik had niet opnieuw ingeschonken. Dan niet. Water voor het slapen gaan, en morgen is er weer melk.
pi_118820563
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat.heb.ik met Amber
Amber en Jen zijn zo uitwisselbaar he vick? Ik denk dat we het verschil niet merken als we ze ruilen. :)
pi_118820819
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
L weigerde vanavond om dr glas met twee handen vast te pakken. Ook na waarschuwen. Toen ze vervolgens de helft over de grond gooide, werd N behoorlijk boos. Deels terecht, deels omdat ie ook wel érg slecht tegen rotzooi kan.

Lastige situaties altijd. Ik weet en zie namelijk dat ze het zelf óók rot vindt om te knoeien. En ze was érg moe (slaapt niet meer 's middags terwijl ze dat echt nog nodig heeft). Zonder N af te vallen probeer ik r dan te troosten, maar dat begrijpt N niet altijd even goed.
pi_118820838
Ik heb dat versterkende effect met mijn peuter ook. Hij lijkt ook erg op mij bij bepaalde karaktertrekken. Ik had het dan weer met mijn vader. In mijn jeugd was onze relatie vaak moeilijk omdat wij zo op elkaar leken.

Hier opstaan om 6.30 uur om om 7.45 uur de deur uit te gaan. Ik vind het ook vaak erg lastig voor werkende ouders. Ik voel me s'ochtends en s'avonds ontzettend gehaast met de kinderen naar school brengen en zelf op tijd op werk te zijn en andersom. Ik kijk uit naar het dichterbij huis werken van mijn man. Dan kun je s'ochtends met z'n tween de kids klaar maken, dat scheelt denk ik wel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_118820858
Herkenbaar de verhalen. Yaro kan ook best pittig zijn als hij zijn zin niet krijg. Soms ga ik er in mee, soms niet. Als ik er in mee ga dan denk ik vaak wat maakt het eigenlijk ook uit. Hij heeft een sterk eigen mening en ik vind dan ook dat hij moet leren die te mogen uiten en dat hij soms een punt heeft.
Als dingen echt niet mogen / kunnen, kan hij even boos zijn, maar hij lijkt zich er dan makkelijker bij neer te leggen dan wanneer hij merk dat er ruimte in zit.

Wij hebben laatst 1x zijn speelgoed weggezet voor een paar uur, toen hij het echt aan het slopen was en hij het heel bewust nog eens deed (ons roepen zodat we het zagen, terwijl hij al twee keer gewaarschuwd was). Dat heeft op dat moment wel indruk gemaakt.

Ook het stukje hoe je zelf in je vel zit is heel herkenbaar. Een week of 3 geleden was hij extreem vroeg wakker en ik was nog erg moe (mijn man ook en die had ik laten liggen want hij was er heel de week al uit gegaan). En toen bleef hij de strijd aangaan over een fles. Op een gegeven moment heb ik toen geroepen, als je zo door gaat krijg je helemaal geen fles meer (direct spijt van mijn reactie). Dat maakte dusdanig indruk dat hij er wel echt van slag van was. Daarna mezelf gekalmeerd en uitgelegd dat ik het niet zo bedoelde.
pi_118821100
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef -Spring het volgende:

[..]

L weigerde vanavond om dr glas met twee handen vast te pakken. Ook na waarschuwen. Toen ze vervolgens de helft over de grond gooide, werd N behoorlijk boos. Deels terecht, deels omdat ie ook wel érg slecht tegen rotzooi kan.

Lastige situaties altijd. Ik weet en zie namelijk dat ze het zelf óók rot vindt om te knoeien. En ze was érg moe (slaapt niet meer 's middags terwijl ze dat echt nog nodig heeft). Zonder N af te vallen probeer ik r dan te troosten, maar dat begrijpt N niet altijd even goed.
Dat lijkt me idd lastig.. Ik denk dat ik zelf wel de consequentie zou benoemen. "Tja dat komt er dan van, nu heb je minder te drinken".
pi_118821200
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had niet opnieuw ingeschonken. Dan niet. Water voor het slapen gaan, en morgen is er weer melk.
We hebben ook niet opnieuw ingeschonken (was tijdens het avondeten), maar hij krijgt 's avonds voor het slapen gaan nog een flesje melk (lukt nog niet om zonder te gaan slapen). Dat zou ik dus een iets te heftige straf hebben gevonden.
pi_118821452
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef -Spring het volgende:

[..]

Vermoeidheid is gewoon weten dat er dwars gedrag volgt. Ik merk het bij beiden. Leyla wordt heel huilerig en Jen heel opstandig.
Ik vraag het dan ook gewoon. Ben je moe? Dat geeft niets, je kan zo even op de bank liggen/ het is zo bedtijd. Ergens vind ik het fijner als ik dan weet waar het van komt dan dat er strijd is en ik gewoon een idee heb wat er nou aan de hand is.
pi_118821463
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd lastig.. Ik denk dat ik zelf wel de consequentie zou benoemen. "Tja dat komt er dan van, nu heb je minder te drinken".
Om de hoeveelheid van dr drinken ging het helemaal niet. N kan sowieso al érg slecht tegen geknoei met eten, maar weet zich meestal wel in te houden. Behalve als het mis gaat na een waarschuwing.

Had je nog gezien dat ik je vroeg de schoenen aan Lamb mee te geven? :)
pi_118821501
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

We hebben ook niet opnieuw ingeschonken (was tijdens het avondeten), maar hij krijgt 's avonds voor het slapen gaan nog een flesje melk (lukt nog niet om zonder te gaan slapen). Dat zou ik dus een iets te heftige straf hebben gevonden.
Dan zou je jezelf straffen. ;)
pi_118821599
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Om de hoeveelheid van dr drinken ging het helemaal niet. N kan sowieso al érg slecht tegen geknoei met eten, maar weet zich meestal wel in te houden. Behalve als het mis gaat na een waarschuwing.

Wij zijn hier beiden wel een soort allergisch voor rommel. Maar het eten hebben we echt opgegeven. We vegen gewoon standaard na het eten. Scheelt frustratie.
pi_118821694
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vermoeidheid is gewoon weten dat er dwars gedrag volgt. Ik merk het bij beiden. Leyla wordt heel huilerig en Jen heel opstandig.
Ik vraag het dan ook gewoon. Ben je moe? Dat geeft niets, je kan zo even op de bank liggen/ het is zo bedtijd. Ergens vind ik het fijner als ik dan weet waar het van komt dan dat er strijd is en ik gewoon een idee heb wat er nou aan de hand is.
L alletwee. :D

Maar eens. Ik vind het ook fijn om te beseffen dat ze moe is. Dat zal ze alleen zelf nóóit toegeven.
pi_118821860
Ik vraag aan leyla inderdaad, ga je zo lekker slapen? Neeeeeee krijg ik dan. :D

En dan zijn we klaar met eten en rent ze naar de trap naar boven :')
En op bed vraagt ze dan om beeby ( beertje ) en wijst ze d'r muziek ding aan en geeft ze misschien nog even een kick. En dan is het ook klaar.
pi_118821914
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij zijn hier beiden wel een soort allergisch voor rommel. Maar het eten hebben we echt opgegeven. We vegen gewoon standaard na het eten. Scheelt frustratie.
Dat sowieso. En hoewel ik ook hekel aan knoeien heb, besef ik altijd wel dat dat vooral mijn eigen 'gebrek' is en dat ik niet van een peuter kan verwachten dat ze netjes eet. Bovendien vind ik het veel belangrijker dat het gezellig is aan tafel.

N is wat minder 'rationeel' wat dat betreft. Die kan zn irritaties wat moeilijker aan de kant zetten.
pi_118822012
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat het beste voorbeeld is ;) Prima om ze erop aan te spreken dat er meer kinderen willen spelen met de blokken, maar zomaar het fort kapot maken is ook zoiets. Als ik met de jongens in een binnenspeeltuin zoiets doe, vind ik het ook niet leuk als de jongens iets moois bouwen en een andere ouder breekt het af terwijl zij er nog mee aan het spelen zijn.
En, samen spelen, samen delen, prima. Maar soms moet je ook kunnen zeggen dat je niet samen wilt spelen.

Sterker nog, ik sprak juist een kind erop aan dat er iets kapot gemaakt werd, terwijl er nog zat losse stenen waren :D Bleek later het kind van een oud-collega te zijn :D
Nouja, mijn man heeft 10 blokjes gepakt van een fort van wel 1000 blokjes ofzo. Er waren ook geen losse blokjes meer, die waren in het fort en het fort was meer dan een meter hoog. Maar als het mijn kind zou zijn die daar een fort aan het bouwen was en ik zou erbij zijn dan zou ik dus echt willen dat Lisa een paar blokjes aan het andere kindje geeft of dat het andere kindje mee mag doen. :)

Dat voorbeeld van het kind van je collega is wel logisch toch, als er nog losse blokken zijn hoeven ze niet iets van andere kindjes te slopen.
  zondag 4 november 2012 @ 20:48:13 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118822098
oo herkenbaar hier Spring. T kan zich ook enorm storen aan zulke dingen, en die reageert mijn inziens dan ook enigzins overdreven en gestresst..
Moeilijke situaties inderdaad. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_118822139
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef -Spring het volgende:

[..]

L alletwee. :D

Maar eens. Ik vind het ook fijn om te beseffen dat ze moe is. Dat zal ze alleen zelf nóóit toegeven.
A en T zijn.beide zo... Gezellig joh.. :X
Amber zit weer eens in.dr jankfase als.ze dr zin niet krijgt.
Tess heeft behoorlijk vaak een driftbui en gaat dan gooien, schoppen, slaan, krijsen en.wegrennen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_118822249
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oeps nee....had nog helemaal geen reactie van je gekregen (dacht ik dus ;)). Je gaat dus toch volgende week? Dan zal ik idd zorgen dat ze voor zaterdag bij Lamb zijn :)
  zondag 4 november 2012 @ 20:50:35 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118822284
o ja piepen en miepen terwijl er niets aan de hand is... (daar kan ik dan weer wat minder tegen...) :@
  zondag 4 november 2012 @ 20:52:56 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118822495
Ik kom even trots doen! Oscar fietste vandaag voor het eerst zonder zijwieltjes! *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door BE op 04-11-2012 20:59:27 ]
pi_118822596
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom even trots doen! Oscar fietste vandaag voor het eerst zonder zijwieltjes! *O* *trots*
*O* Wat goed!!
pi_118822637
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo herkenbaar hier Spring. T kan zich ook enorm storen aan zulke dingen, en die reageert mijn inziens dan ook enigzins overdreven en gestresst..
Moeilijke situaties inderdaad. :Y
Lastig, hè. Dat je heel hard probeert om het gezellig te houden, want daar doe je het voor, terwijl je daar inmiddels eigenlijk helemáál geen zin meer in hebt.
pi_118822927
Wat goed van Oscar BE! *O*
  zondag 4 november 2012 @ 20:58:59 #30
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118823026
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef -Spring het volgende:

[..]

Lastig, hè. Dat je heel hard probeert om het gezellig te houden, want daar doe je het voor, terwijl je daar inmiddels eigenlijk helemáál geen zin meer in hebt.
soms lukt dat me ook niet, dan stoor ik me zo aan zijn reactie dat ik er echt ff klaar mee ben... en dan doe ik wel gezellig met de meiden door. Maar iets minder gezellig tegen T..
(toevallig vandaag net een geprek aangegaan over die reacties... dat hij niet alleen de meiden er mee heeft, maar ook zichzelf continu in de stress jaagt erdoor... en de hele sfeer erdoor beinvloed wordt. Was overigens een goed gesprek, en hij herkende zich er wel in.)
  zondag 4 november 2012 @ 20:59:43 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118823085
en indeed; goed bezig Oscar!! *O*

En jijzelf ook BE! *O* :Y
  zondag 4 november 2012 @ 20:59:58 #32
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118823104
Hier pas ik vaak het principe "pick your battles" toe.
Als Nathan smijt/gooit/slaat/ staat op speelgoed krijgt hij een duidelijke waarschuwing op ooghoogte, dat als hij dat nog een keer doet hij even op de trap gaat. Ook zie ik hem vaak al klaar staan om te gooien en een paar "eh-eh" van mij zorgen er nu voor dat hij het rustig op de grond legt. Vanmiddag beet hij mij opeens. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik zal het even in de gaten houden.

Wat betreft empathie, dat vat is een stuk beter gevuld op dagen dat ik me fit en goed voel dan op dagen dat ik amper heb geslapen en alles mis lijkt te gaan.

En rommel: bij mijn zus krijgt hij als hij een simpel koekje krijgt er een ikea kinderstoel, een slab en een bordje bij, maar goed zij heeft zelf geen kids. Ik ben zelf heel makkelijk wat dat betreft ik manlief momenteel stofzuigt wel weer. We genieten er meer van samen te eten en het gezellig te maken dan dat we strijd gaan maken over troepjes. En drinken met 1 hand vind Nathan stoer, gaat vaak goed hier.

En het vuilniszakken dreigement werd bij osn thuis alleen door de hulp geroepen, en af en toe nam mn moeder een dag de tijd om met ons onze kamer op te ruimen, toen was ik een jaar of 9/10.

BE wat goed zeg! Die is er lekker op tijd bij!
  zondag 4 november 2012 @ 21:01:30 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118823228
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
en indeed; goed bezig Oscar!! *O*

En jijzelf ook BE! *O* :Y
:*
pi_118823289
Gisteren hadden we een verjaardagsfeestje van oudste.
Vandaag belde m'n vader op om te zeggen dat hij de kinderen heel ongemanierd vond...

Hij noemde twee redenen. 1 daarvan was dat Dyon tijdens het afscheid nemen (moe, tegen avondeten aan) tegen hem zei "stomme dikke". Ik heb toen wel tegen Dyon gezegd dat hij dat niets mocht zeggen. Vandaag dus aan m'n vader uitgelegd dat hij niet eens zal weten wat hij precies zegt en al helemaal niet wat dat met iemand doet. Hij zal het ergens gehoord hebben...
Ik was eigenlijk een beetje perplex dat hij daar dus speciaal voor belde. Ik geloof dat ik ondertussen dus ook wel weet waar ik mijn perfectionisme vandaag heb.
Maar is het nou echt zo abnormaal dat ze wat tegendraads worden als ze moe zijn?
(Ow en de andere reden had met oudste te maken, die zei een zoontje van een vriendin van mij geen gedag. Kyllian noemde later als reden dat hij hem ook geen gedag zei toen hij binnen kwam).
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 21:06:19 #35
5428 crew  miss_sly
pi_118823572
Wat goed van Oscar zeg!

En BE, fijn dat het zo goed gaat, goed bezig jij!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118823593
quote:
Ik kom even trots doen! Oscar fietste vandaag voor het eerst zonder zijwieltjes! *O*
wauw, jen begint al te roepen dat ze dat niet kan als ik de fiets pak.
  zondag 4 november 2012 @ 21:08:38 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118823716
Meimel; wat een lastige situatie. Jammer dat je vader het 'nodig' acht om daar zo de nadruk op te leggen...Ik kan me voorstellen dat je er toch een beetje een rotgevoel door krijgt. Terwijl het mijn inziens helemaal geen vreemd peuter/kleutergedrag is.
Ook al voed je ze nog zo netjes op; soms flappen ze er wel eens iets uit, wat jij ze echt niet hebt geleerd.
O+
pi_118823870
Ik vind het wel normaal gedrag, zeker als ze moe zijn. En je hebt er toch wat van gezegd? Wat had je vader dan verwacht dat je zou doen? En eigenlijk zou ik me afvragen waarom zei hij het? Zat er misschien nog een kern van waarheid in?

En dat van gedag zeggen, ik vind het zeker voor die leeftijd een hele logische gedachte.
pi_118824002
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Meimel; wat een lastige situatie. Jammer dat je vader het 'nodig' acht om daar zo de nadruk op te leggen...Ik kan me voorstellen dat je er toch een beetje een rotgevoel door krijgt. Terwijl het mijn inziens helemaal geen vreemd peuter/kleutergedrag is.
Ook al voed je ze nog zo netjes op; soms flappen ze er wel eens iets uit, wat jij ze echt niet hebt geleerd.
O+
Ik heb het er met m'n broer ook wel over kunnen hebben. Had er echt wel een rotgevoel over. Het lag volgens hem ook echt wel aan m'n vader. De kinderen zien hem ook amper, misschien 2 keer in het jaar. Op een verjaardag trekken ze dus ook meer naar anderen toe. Ik kan alleen niets met zo'n mededeling. Heb eigenlijk helemaal geen zin om daar met kerst naartoe te gaan, want stel je voor dat 1 van de kinderen daar iets doet wat opa vreselijk vindt...
pi_118824151
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het wel normaal gedrag, zeker als ze moe zijn. En je hebt er toch wat van gezegd? Wat had je vader dan verwacht dat je zou doen? En eigenlijk zou ik me afvragen waarom zei hij het? Zat er misschien nog een kern van waarheid in?

En dat van gedag zeggen, ik vind het zeker voor die leeftijd een hele logische gedachte.
Aangezien ik perplex was heb ik niet eens meer doorgevraagd, het was dus een telefoongesprek van 2 minuten. Hij zei iig dat hij zich droevig voelde... Ik vermoed dat hij dus echt niet goed weet hoe kinderen op die leeftijd zijn en dat je dat soort dingen niet persoonlijk moet opvatten.
pi_118824181
Hij ziet ze 2x per jaar en vindt dan serieus dat hij op basis van die frequentie iets kan zeggen over hoe je kinderen zijn? Serieus?

Hij speelt eigenlijk dus geen rol in hun leven en hij kan ook niet verwachten dat ze in zulke drukke situaties naar een meneer toe zullen trekken die ze amper zien.
pi_118824254
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Hij ziet ze 2x per jaar en vindt dan serieus dat hij op basis van die frequentie iets kan zeggen over hoe je kinderen zijn? Serieus?
Nou misschien 3 keer per jaar ;)
Hij had het over gisteren, de verjaardag dus..
Mn man had hm eerst aan de telefoon. Die hoorde ik hem ook vertellen dat de kinderen drukker waren door de verjaardag.

Ik vermoed dat de vrouw van m'n vader er heel anders over denkt hoor. Ik zou haar er wel over willen spreken, want die heeft wel ervaring met jonge kinderen.
  zondag 4 november 2012 @ 21:18:34 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118824413
bleuh, jammer dat het zo moet dan..... ik vind het ook normaal gedrag. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor. :*
  zondag 4 november 2012 @ 21:18:41 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118824422
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

wauw, jen begint al te roepen dat ze dat niet kan als ik de fiets pak.
Oscar in eerste instantie ook hoor, maar toch had ik het idee dat hij het wel zou kunnen. Hij vond alleen het trappen heel eng. Maar hij wilde wel heel graag, dus heb ik hem een aantal keer als we Sasha naar school brachten op Sasha's fiets zittend terug naar huis laten trappen, hangend achter mijn fiets, dus hij heeft iig toen een beetje het gevoel gekregen.

Vanmorgen wilde hij in eerste instantie ook niet, terwijl ik hem echt nog maar met 1 vinger vast hield ;) tot ik vroeg of hij dan niet als Sasha ook rondjes over het plein wilde fietsen, toen kreeg ik ineens een 'Nou! Laat me los joh!' om mijn oren. :D

Ik moet wel toegeven dat Sasha zekerder was destijds, maar die zat ook op een iets kleiner fietsje, maar daar is Oscar al uitgegroeid zeg maar, dus maar meteen op de wat grotere fiets. :P

Oscar heeft trws wel Sasha verslagen, die was drie jaar en drie maanden en Oscar drie jaar en twee maanden. :P
pi_118824430
Verjaardagen, kerst, Sinterklaas, al dat soort dagen kun je kinderen echt niet kwalijk nemen dat ze zich soms compleet anders gedragen. Vaak helemaal hyper van alle aandacht en drukte. En dan helemaal moe. Nee dat zijn bepaald geen representatieve dagen.
  zondag 4 november 2012 @ 21:19:06 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118824453
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Oscar zeg!

En BE, fijn dat het zo goed gaat, goed bezig jij!
:*
pi_118824500
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oscar in eerste instantie ook hoor, maar toch had ik het idee dat hij het wel zou kunnen. Hij vond alleen het trappen heel eng. Maar hij wilde wel heel graag, dus heb ik hem een aantal keer als we Sasha naar school brachten op Sasha's fiets zittend terug naar huis laten trappen, hangend achter mijn fiets, dus hij heeft iig toen een beetje het gevoel gekregen.

Vanmorgen wilde hij in eerste instantie ook niet, terwijl ik hem echt nog maar met 1 vinger vast hield ;) tot ik vroeg of hij dan niet als Sasha ook rondjes over het plein wilde fietsen, toen kreeg ik ineens een 'Nou! Laat me los joh!' om mijn oren. :D

Ik moet wel toegeven dat Sasha zekerder was destijds, maar die zat ook op een iets kleiner fietsje, maar daar is Oscar al uitgegroeid zeg maar, dus maar meteen op de wat grotere fiets. :P

Oscar heeft trws wel Sasha verslagen, die was drie jaar en drie maanden en Oscar drie jaar en twee maanden. :P
Ik vind het knap! Onwijs!
  zondag 4 november 2012 @ 21:20:06 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118824510
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Verjaardagen, kerst, Sinterklaas, al dat soort dagen kun je kinderen echt niet kwalijk nemen dat ze zich soms compleet anders gedragen. Vaak helemaal hyper van alle aandacht en drukte. En dan helemaal moe. Nee dat zijn bepaald geen representatieve dagen.
Ja precies. :Y

Overigens wel sneu ook dat je vader zich verdrietig voelde erover Meimel. Die verheugt zich er dan wrsch heel erg op als het maar twee keer in het jaar is en dan valt het ook wat tegen.
pi_118824577
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Haha, cool is dat! R heeft ook S verslagen. En dat is helemaal stoer, omdat die met alles veel langzamer was in het begin (rollen, kruipen, lopen, enz.) dan S.
pi_118824643
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies.

Overigens wel sneu ook dat je vader zich verdrietig voelde erover. Die verheugt zich er dan wrsch heel erg op als het maar twee keer in het jaar is en dan valt het ook wat tegen.
Ja en dat laatste snap ik inderdaad ook wel weer. Hij zou misschien toch graag anders zien. Misschien heel erg uitgekeken naar een middag met de kleinkinderen en dan is het heel erg tegen gevallen omdat ze en niet erg veel aandacht voor hem hadden en dan als toetje nog stomme dikke zeggen.
pi_118824648
Wow, wat knap van Oscar, BE! Dat zie ik hier nog niet gebeuren. W zegt overal al bij "dat durf ik niet!".
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_118824737
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies. :Y

Overigens wel sneu ook dat je vader zich verdrietig voelde erover. Die verheugt zich er dan wrsch heel erg op als het maar twee keer in het jaar is en dan valt het ook wat tegen.
Wat zijn je jongens beiden snel dan met fietsen!

Ja ik snap ook dat het een beetje een teleurstelling is. Alhoewel ze hem echt niet ontweken hoor. Ze trokken alleen veel meer naar bijv. mn broertje die ze de afgelopen periode regelmatig hebben gezien.
pi_118824764
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Oeps nee....had nog helemaal geen reactie van je gekregen (dacht ik dus ;)). Je gaat dus toch volgende week? Dan zal ik idd zorgen dat ze voor zaterdag bij Lamb zijn :)
Jup! Fijn, dank je! Pm je rekeningnummer nog ff. :)

Ik denk ook dat de 'schuld' bij je vader ligt. Hoewel ie het volgens mij niet doet om jou verwijten te maken, maar zich er zelf echt rot door lijkt te voelen dus. Omdat ie het persoonlijk opvat. Hij begrijpt gewoon geen snars van peutergedrag.

Sodeju, BE, wat goed! :o
pi_118824982
O, nou ja, wat Be en Tico zeggen dus. Ik ben niet zo snel mobiel.
  zondag 4 november 2012 @ 21:27:47 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118824998
en zonder zijwieltjes echt netjes! de mijne krijgt pas op dr verjaardag dr eerste fietsje ;) (14 inch met zijwieltjes)

Wij zijn vandaag lekker even het bos in geweest, Evie is echt zo'n ontzettend buitenspeelkind, en ik kan daar zo ontzettend van genieten.
Ze klimt overal op, rolt door de bladeren, klimt op heuveltjes, hangt in bomen ;) Leuk kind....
  zondag 4 november 2012 @ 21:33:03 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118825387
ff ter illustratie; daar word je toch spontaan vrolijk van?
  zondag 4 november 2012 @ 21:41:27 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_118825903
BE wat goed zeg nu al kunnen fietsen!! *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 4 november 2012 @ 21:42:45 #58
259886 pessie
pi_118825992
Haha BJ, lekker het bos in! Deden wij ook vanmiddag, we waren 50 meter binnen het hek, Nathan rent een modderpoel in, zn laarsjes zuigen vast en boem languit in de modder. Het was hier dus vooral een heel korte boswandeling. Note to self: altijd schone kleren meenemen.

Meimel, ik weet niet hoe je relatie met je vader en zijn vrouw is, maar is frequenter opa zien misschien niet een oplossing? Dan leert opa iets meer over zijn kleinpeuters en wordt de verwachting van opa misschien een beetje naar beneden gesteld?

Oma-perikelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 november 2012 @ 21:44:29 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118826091
gaaf dat fietsen Oscar *O* Be wat goed!

Hier snapt Roy de Loopauto niet, erop zitten wel maar hoe kom je vooruit ;)
Vanalles al geprobeerd, het zelf voordoen,hem helpen door zijn voeten te bewegen.
Eerst dit maar eens onder de knie zien te krijgen ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 4 november 2012 @ 21:45:42 #60
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118826169
oo Evie heeft ook alle modderpoelen gezien. Lekker met de laarsjes er doorheen lopen. Gelukkig niet uitgegleden ;)
(want ik neem ook nooit reservekleren mee...)
Wel de broek net weer schoon op het rek, want die was wel lekker vies :)
pi_118829526
Zo hoort dat bj! Lekker vies!

Pessie, ik vind dat je wel wat overprikkeld reageert op schoonmoeder. Heb je niet zo'n goede band met r? Vertrouw je het niet dat nathan bij haar komt? Ze bedoelt het goed hè...

Meimeltje, wat dat doet zeer als een dierbaar iemand zoiets zegt. Ook al slaat het nergens op, het doet jou wel zeer...
Mijn moeder heeft ook weleens aanmerkingen, en ook al Ben ik het er niet mee eens, toch voelt het naar dan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_118836139
Meimeltje, kan me voorstellen dat dat naar voelt.

Mijn schoonvader is soms ook zo, dat hij niet erover nadenkt hoe een peuter zou zijn, maar soms ook doodgewone dingen zoals jas of trui vergeten aan te doen. Dan denk ik vaak, daarbij hoef je toch alleen maar te denken hoe je zelf naar buiten gaat.

BE en Oscar, wat knap *G*. Mijn zoontje wou ook heel graag proberen op de fiets van de buurjongen, hoewel die te hoog is voor hem. Na de eerste keer erop zitten vond hij het weer eng.

BJ, leuke foto en wat geniet ze.

Pessie, dat hadden wij ook een jaar geleden. Onze peuter viel in een klein slootje vol met modder omdat hij niet luisterde, dat hij dat niet moest doen. Wij hadden gelukkig wel wat schone kleren.
Het verhaal over oma: denk ook dat ze het goed bedoelt. En nee peuters begrijpen een begrip als over 2 weken misschien nog niet. Ik weet niet hoe Nathan is, maar onze peuter wil alles nu ook als er heel duidelijk wordt gemaakt, dat dat niet nu gaat gebeuren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 5 november 2012 @ 08:06:39 #63
259886 pessie
pi_118836590
Nathan is ook zo tinu, en ik denk echt dat hij het sowieso nog niet begrijpt. Tijd gaat voor hem nog niet verder dan het verschil tussen dag en nacht. Straks en even wachten zijn voor hem nog moeilijk.
Ik kan wat hormonaal reageren inderdaad. Oma wil ook heel graag 2 nachtjes maar ik denk dat we dat nog maar even moeten bespreken. Verder kreeg ik van een vriendin de tip om een logboekje te maken met hoe laat Nathan wat doet, waar hij van houdt en dat ze regelmatig zn luier moet controleren. Na 1 dagje merken dat er geen luier verschoont is en dat je kind bloedende luieruitslag heeft was ik niet zo blij.
pi_118836678
quote:
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_118837674
BJ, heerlijk om zo te genieten van je grote meid he O+

Ik denk dat de meeste peuters idd nog geen tijdsbesef zullen hebben. Ik zou het Dyon echter wel uit kunnen leggen als iemand zo'n opmerking zou maken en hij dus denkt dat het direct gaat gebeuren. Kan ons trouwens zelf ook overkomen dat we iets beloven te gaan doen, waarbij Dyon denkt dat we het gelijk gaan doen.
pi_118838117
Ik kom ook maar even trots jompelen *O*

Thomas is zonder problemen naar school vertrokken (hij werd wakker met een glimlach op zijn gezicht en de mededeling: "Ik ga naar schoooooooollll! :D".
Samen met zijn nichtjes stapte hij gezwind de speelplaats op en ging hij direct op verkenning. Een kus hebben we zelfs niet meer gekregen. Hij zwaaide nog even (terwijl hij de andere kant opkeek :') ) maar ik denk dat hij dat alleen maar deed omdat zijn nichtjes stonden te zwaaien naar ons.
  maandag 5 november 2012 @ 09:35:08 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118838252
Wat fijn Leonieke! :Y
pi_118838326
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef -Spring het volgende:
Dat is herkenbaar, en dus ook het euvel...

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Troeta het volgende:
Hoe zijn de nachtrn Nijna? Door slecht slapen gaat het ook altijd wat minder natuurlijk, kind moe,jankt om alles en sjaggerijnige ouders.
Nachten zijn over het algemeen wel goed, gelukkig.

Bar en Vicky, :* :*
Fake it till you make it...
pi_118838497
Leonieke, je peutertje naar school O+ Wat fijn dat hij er zo vrolijk naartoe ging!
  maandag 5 november 2012 @ 10:40:27 #70
259886 pessie
pi_118839895
Leo de eerste schooldag van je peuter! Wat een mijlpaal! Kon je er zelf een beetje tegen?
pi_118844424
Leonieke ben benieuwd hoe hij het gaat vinden :)

Van wie kwam ook weer die traditie van ieder jaar iets uit mogen kiezen voor de kerstboom? Miss Sly van jou toch? Nou ik was net met Seb in het tuincentrum en Seb keek zijn ogen uit bij de kerstshow. Ik denk leuk ik begin ook zo'n traditie! Beetje vroeg maar waarschijnlijk kom ik niet meer met hem daar dus dan nu maar.
Hij vond het prachtig. Uit alle kerstballen en frutsels die het tuincentrum rijk is, wat kiest onze zoon?? Een grote plastic kerstbal van CARS -O- }:| Ik wist niet eens dat ze die hadden.

Ik ga denk ik maar voor nog een nieuwe traditie: een extra kerstboompje in de speelhoek. O-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 14:50:48 #72
5428 crew  miss_sly
pi_118848785
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Estrys het volgende:
Leonieke ben benieuwd hoe hij het gaat vinden :)

Van wie kwam ook weer die traditie van ieder jaar iets uit mogen kiezen voor de kerstboom? Miss Sly van jou toch? Nou ik was net met Seb in het tuincentrum en Seb keek zijn ogen uit bij de kerstshow. Ik denk leuk ik begin ook zo'n traditie! Beetje vroeg maar waarschijnlijk kom ik niet meer met hem daar dus dan nu maar.
Hij vond het prachtig. Uit alle kerstballen en frutsels die het tuincentrum rijk is, wat kiest onze zoon?? Een grote plastic kerstbal van CARS -O- }:| Ik wist niet eens dat ze die hadden.

Ik ga denk ik maar voor nog een nieuwe traditie: een extra kerstboompje in de speelhoek. O-)
Whahaha, ja, zo hadden wij vorig jaar een Dora voor in de kerstboom :D
Ach ja, het is net zo goed haar boom als de onze, dus maken we er een heerlijke lelijke kitsch-boom van. Ik vertrouw erop dat haar smaak in de loop van de jaren verbetert en daarmee het aanzien van onze boom ook ;)
  maandag 5 november 2012 @ 15:19:48 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118849909
wat een leuk idee Miss :) die ga ik onthouden! Voor dit jaar maar eerst een bedenken welke plek ik de boom het beste neer kan zetten, zonder dat jut en jul hem molesteren ;)

Leonieke; fijn dat het goed ging vanmorgen!
  maandag 5 november 2012 @ 15:26:22 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118850161
Wij nemen dit jaar een kartonnen boom van de ikea, er kunnen stickers op of zelf wat leuk mee doen.Is het veiligste denk ik...
En een echte boom ja het is jammer maar ik heb geen zin in elke dag buien omdat Roy eraf moet blijven.
pi_118850188
Ik vrees eigenlijk dat die smaak niet zal gaan verbeteren hier. Het is en blijft natuurlijk een kind van zijn vader }:|
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 5 november 2012 @ 15:38:13 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_118850548
Hoer mogen ze helpen met optuigen en de snoepjes eruit eten (verspreid over de tijd :P ) en voor de rest ben ik degene die bedenkt wat er in komt te hangen :P

Dit jaar krijgen ze zelf een mini-kerstboompje met sinterklaas met minimini-balletjes voor in hun huisje :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118851296
Ik heb me heel stoer kunnen gehouden, maar het is natuurlijk makkelijk als je kind er zelf niets van maakt. Moest hij geweend hebben, dan zou ik het veel lastiger gehad hebben (ik stond vorige week ook bijna te wenen bij de onthaalmoeder ;) ). Ik ben zó nieuwsgierig om hem straks te zien en om te horen hoe het gegaan is. Ik kan echt niet wachten tot ik naar huis kan vandaag :D

Maar we hebben hem zo afgezet:

Ik hoop dat we hem vanavond ook zo kunnen ophalen ;)

En een kerstboom? Vorig jaar hebben we een kerstboom gezet met knuffels in. Ik weet niet of we dit jaar voor echte kerstballen gaan kiezen (voorkeur P.) of voor de knuffels (mijn voorkeur omdat het toch pluche is en als het valt er niets aan de hand is).
pi_118859936
Het is helemaal goed gegaan *O* En hij wil morgen terug naar school :) Toen we vroegen wat hij allemaal had gedaan, was zijn antwoord: "gespeeld en gegeten" Het moet echt een topdag geweest zijn als ik het zo hoor ;)

Hij heeft ook netjes op het toilet geplast en geen ongelukjes gehad.

Het is natuurlijk nog maar de eerste dag, maar ik ben toch blij dat het allemaal goed gegaan is. Al zei hij vanavond wel dat hij zijn onthaalmoeder heeft gemist.
pi_118860261
Leonieke, fijn, dat het zo goed was gegaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_118861072
klinkt goed leonieke ^O^
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_118861376
Fijn Leonieke :D
Fake it till you make it...
  maandag 5 november 2012 @ 20:00:58 #82
259886 pessie
pi_118862399
Leo goed om te horen dat hij het naar zn zin had! Helpt mee natuurlijk als hij er al zo vrolijk uitziet voordat hij naar binnen mag.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 20:13:13 #83
5428 crew  miss_sly
pi_118863162
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Estrys het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat die smaak niet zal gaan verbeteren hier. Het is en blijft natuurlijk een kind van zijn vader }:|
:D

Normaal zitten haar vader en ik aardig op een lijn qua smaak, dus dat komt met die kerstboom uiteindelijk vast ook wel goed :)
  maandag 5 november 2012 @ 20:25:43 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118864053
Klinkt toch wel heel fijn Leonieke ^O^
pi_118866774
Leo, wat fijn dat het zo goed is gegaan op school!
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:38:40 #86
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118891358
Pfffff volgens mij zit er een sprong aan te komen.
Roy is dwars,nukkig en wilde niet slapen vanmiddag terwijl hij alsmaar overal op ging liggen en maar in zijn ogen bleef wrijven.
Nu ligt hij alsnog op bed en is het stil ;)

Vanmorgen nog samen gezellig een lange wandeling gemaakt lekker in de zon en even nog gespeeld in de speeltuin maar het was allemaal niet goed ;)
pi_118897954
Wat fijn Leonieke!

En bar hopelijk een los dagje en morgen weer een vrolijke Roy!

Hier een dame met vlagen niet fit, warm, rare luiers....
En net de verklaring... De nieuwe serie kiezen komt eraan...
Ze zei net zelf al dat ze ook wat oorpijn had..
Ons net maar bewapend met dentinox en ijsjes ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118902813
Bar, lastig hè van die dagen dat niets goed is terwijl je zo je best doet. Kan misschien ook nog dat er een verkoudheid/griepje aan zit te komen. Tenminste, dat is hier bij dwars gedrag vaak de oorzaak.

Lamb ik wist echt niet dat dentinox nu nog steeds werkt, ik vond dat echt iets voor babies. ;)
Gelukkig hier nooit echt last van kiezen en tanden, dus vandaar dat ik er ook niet zo in thuis ben.

Ik moet hier telkens zo lachen om de uitspraken van Lisa. Ze is continue voor ons aan het koken in haar keukentje. Nu kwam ze met brood aan voor mij en ik deed net of ik het op at, maar dat was niet genoeg, ik moest het écht opeten. Toen ik zei dat dat niet ging zei Lisa: "jawel, kleine hapjes en goed kauwen." Ohja, natuurlijk, dat ik daar niet eerder aan gedacht had. ;) Ik vind het zo genieten die peuterpraatjes. O+

Verder zijn de drama's bij het wegbrengen naar kdv gelukkig voorbij, ik breng weer een vrolijk meisje weg. Dat is zoveel fijner dan een verdrietig mini mensje achtelaten, daar ben ik echt slecht in. :( Nouja, maar even genieten van deze periode waarbij het afscheid weer een feestje is. :)
pi_118903303
Oh!!! Kiezen!! Ik zal morgen eens kijken in de mond van leyla. Die had opeens koorts enzo. Verder niets. Dat zou het kunnen verklaren.
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:01:39 #90
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118903327
verkoudheid heeft hij gelukkig net achter de rug ;) het zal wel loslopen vanavond was zijn humeur weer gezellig :)

Morgenmiddag naar de huidarts eens kijken of het daadwerkelijk van de medicijnen komt dat zijn nagels scheuren en over elkaar heen groeien.
En gelijk aangeven dat zijn gebit ook zo "zwak"is. Pas viel Roy en een stukje van zijn tand af en dat vergruiste als het ware gewoon :{
arme meid kiezen :*
Lisa :D
Hoe ging het met Thomas vandaag nog steeds naar zijn zin?
pi_118903579
Nikki... haha volgens mij wel... Ze vondt het iig erg prettig! En ook razend interessant dat ze iets voor haar tandjes kreeg...

Tico ik ben benieuwd.... Hier toevallig vorige week gevoeld omdat ik zoiets vermoedde en toen was er niets... en ineens aan de ene kant de puntjes al door en de andere kant een bobbel..
En? :D past ze het pak?

Ben benieuwd Bar! Epilepsiemedicatie? Ik heb het nog niet eerder gehoord die bijwerkingen..(op mijn werk dan dus)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_118903648
Ik was vandaag pas om half 7 thuis, dus het was eten, douchen en bed. Dus morgen gaat de dame even passen en dan hoop ik dat ze het ook weer uit wilt, anders gaat ze lekker warm naar papa.
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:11:26 #93
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118903886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Lamb29 het volgende:
..
Ben benieuwd Bar! Epilepsiemedicatie? Ik heb het nog niet eerder gehoord die bijwerkingen..(op mijn werk dan dus)
Ja Tegretol. de ha had al even gekeken en die vermoede van wel, daarom doorgestuurd naar de huidarts.
pi_118904181
Groot gelijk Tico ;) O. heeft een dikke vette pesthekel aan passen... Die wil er ook weer direct uit zogauw ik haar ergens ingepropt heb..

Oh ben benieuwd Bar... ken dat medicijn idd niet goed
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:21:59 #95
259886 pessie
pi_118908062
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Ticootje het volgende:
Oh!!! Kiezen!! Ik zal morgen eens kijken in de mond van leyla. Die had opeens koorts enzo. Verder niets. Dat zou het kunnen verklaren.
Nathan had vandaag ook 38.6, maar zijn gebit is volgens mij, en de tandarts, al compleet. Virusje denk ik dus. Ik hoop dat het morgen weer goed gaat met em.

Bar, dat zijn wel flinke bijwerkingen als ik dat zo lees :*
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:50:20 #96
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118909831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Nathan had vandaag ook 38.6, maar zijn gebit is volgens mij, en de tandarts, al compleet. Virusje denk ik dus. Ik hoop dat het morgen weer goed gaat met em.

Bar, dat zijn wel flinke bijwerkingen als ik dat zo lees :*
en toch heb ik liever dit dan de suffe en een stoned kind... Het is vervelend en het ziet er lelijk uit en het vuil kruipt er zo tussen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:00:56 #97
259886 pessie
pi_118910659
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

en toch heb ik liever dit dan de suffe en een stoned kind... Het is vervelend en het ziet er lelijk uit en het vuil kruipt er zo tussen.

Ik ken de voorgeschiedenis niet maar een suf en stoned kind lijkt me in permanente staat ook niets. Dit zijn dus nieuwe medicijnen ter vervanging van medicijnen die suf maken? Wel goed van de ha dat hij je direct heeft doorgestuurd naar de dermatoloog, als die iets kan doen aan symptoombestrijding kan Roy ws deze medicijnen blijven gebruiken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:52:19 #98
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118918401
Deze meds kreeg roy in combinatie met andere,en dat waren geen fijne (keppra) roy was afwezig,kroop als het ware dronken,qua ontwikkeling stond hij stil. Toen in overleg met de neuroloog en de ka keppra afgebouwd en alleen tegratol.
Roy ging ineens vooruit begon terug contact te maken en ogen stonden helder. Was een hele vooruit gang.

[ Bericht 38% gewijzigd door _Bar_ op 06-11-2012 23:58:34 ]
pi_118925181
Roy maakte vanmorgen tijdens het lopen ineens een trekkende beweging met zijn hoofd/nek,zijn schouder kwam omhoog en zijn hoofd opzij/scheef. Het duurde maar kort maar zag er vreemd uit.
Ik had ook niet het idee dat roy het zelf deed.
Ik hoop geen epilepsie.
pi_118932092
Bar, hopelijk was het geen epileptische aanval. En ik hoop ook dat de huidarts Roy kan helpen.

NIKKi, peuterpraatjes O+

Beterschap Lamb en Tico met de doorkomende tandjes.

Mijn peuter zei laatst ook iets over schoenen netjes opruimen anders...
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')