Fun is het belangrijkstequote:Op maandag 5 november 2012 09:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
FunRun omdat die 's avonds is en ik dus geen gezeik krijg met mijn werk
het is wel een snelweg he?quote:
Hier is 't echt al 3 avonden een grote vuurwerkshow!quote:Op maandag 5 november 2012 09:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb tot nu toe weinig vuurwerk gezien in het dorp
ging ook best lekker...mooi vlak stuk en een lekker ritme., toen ik de stats bekeek was is wel blij met de vlakke tussentijdenquote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef YUR het volgende:
Hee RD, je hebt nog best flink doorgelopen voor een herstelloopje
Mooi is dat he? Dat had ik na mn wedstrijdloopje gisteren ookquote:Op maandag 5 november 2012 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging ook best lekker...mooi vlak stuk en een lekker ritme., toen ik de stats bekeek was is wel blij met de vlakke tussentijden
Niet naar anderen kijkenquote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef Jort227 het volgende:
Als ik al deze snelheden en afstanden hier lees
Ik ben al moe als ik 4KM interval heb gelopen
ik ook, als het een goede interval is.quote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef Jort227 het volgende:
dit dus...!!quote:Op maandag 5 november 2012 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet naar anderen kijkenloop en train je eigen tempo's!
Doe ik zeker. Volgens m'n huidige schema zou ik over ongeveer 9 weken 15 minuten aan 1 stuk moeten kunnen lopen. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 november 2012 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet naar anderen kijkenloop en train je eigen tempo's!
mooie vlakke loop maakt me vaak nog blijer dan een snelle loop.... vlak lopen is moeilijker imo dan snel lopenquote:Op maandag 5 november 2012 09:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Dat had ik na mn wedstrijdloopje gisteren ook
quote:Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dus dan mag je er geen plezier in hebben?
quote:
Ja, dat woord moet ik maar goed tussen mn oren knopen deze week, anders gaat die pees nog lang zeuren... Maar herstel is moeilijk... Maar ik word wel beter in het 'langzamer' trainen zag ik in mn endomondo stats.quote:
Zeker, dat geeft me een goed beeld welke snelheden er passen bij welke soort training.quote:
Het gaat sneller (hihi) dan je denktquote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Volgens m'n huidige schema zou ik over ongeveer 9 weken 15 minuten aan 1 stuk moeten kunnen lopen. Ben benieuwd.
Ik vind het super dat je de tijd neemt, maar dat is wel heel langzaam opbouwen zegquote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Volgens m'n huidige schema zou ik over ongeveer 9 weken 15 minuten aan 1 stuk moeten kunnen lopen. Ben benieuwd.
Hoezo? Officieel is de laatste les Evy ook nog steeds twee keer 15quote:Op maandag 5 november 2012 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het super dat je de tijd neemt, maar dat is wel heel langzaam opbouwen zeg
Officieel is de laatste Evy gewoon 30 hoorquote:Op maandag 5 november 2012 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Officieel is de laatste les Evy ook nog steeds twee keer 15Alhoewel de rust ertussen optioneel is
In mijn herinnering was 't een optionele, of ik heb nooit de laatste les gedownloadquote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Officieel is de laatste Evy gewoon 30 hoorDie 2 er voor is rust optioneel.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In mijn herinnering was 't een optionele, of ik heb nooit de laatste les gedownload
Is dat zo? Ik loop volgens dit schema al loop ik 2x in de week ipv 3x zoals ze daar noemen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het super dat je de tijd neemt, maar dat is wel heel langzaam opbouwen zeg
Dat bouwt behoorlijk langzaam op jaquote:Op maandag 5 november 2012 09:46 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik loop volgens dit schema al loop ik 2x in de week ipv 3x zoals ze daar noemen.
Welterusten!quote:Op maandag 5 november 2012 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier bedtijd... loop ze allemaal
Truste!!quote:Op maandag 5 november 2012 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier bedtijd... loop ze allemaal
Mijn vriend vertelde dat er iemand naast hem liep wiens Iphone viel. In een plasquote:Op maandag 5 november 2012 10:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Iemand last gehad van mobile telefoons/gps horloges die verzopen zijn gister?
De mijn bleef het goed doen ondanks dat deze behoorlijk nat was geworden.
Ik droeg deze om mijn arm in een armband die helemaal doorweekt was.
Gewoon je eigen ding blijven doen, er zullen altijd mensen zijn die sneller en langzamer lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef Jort227 het volgende:
Dit dus!quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef YUR het volgende:
Horloge heeft het prima getrokken. GotC d'r telefoon ook, in d'r SPIbelt
Mja, zo snel ben ik (nog?) niet, dus achquote:
Auchquote:Op maandag 5 november 2012 10:25 schreef Quoi het volgende:
Mijn vriend vertelde dat er iemand naast hem liep wiens Iphone viel. In een plas![]()
Misschien toch maar een Spibelt aan sinterklaas vragen mijn HTC doet het nog wel maar toch was het best eng voor hetzelfde geld gaat ie stuk tijdens zo'n bui.quote:Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus!Beste uitvinding ooit!
Ondanks dat m'n ondershirt en HAAG shirt kilo's zwaarder waren, geen druppeltje in m'n SPIbelt
Mijn telefoon doet het ook nog na een forse regenbui, alleen schijnt er wel waterschade in mijn telefoon te zitten (controle stickertjes zijn rood) dus das weer een beetje jammerquote:Op maandag 5 november 2012 11:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Misschien toch maar een Spibelt aan sinterklaas vragen mijn HTC doet het nog wel maar toch was het best eng voor hetzelfde geld gaat ie stuk tijdens zo'n bui.
Een telefoon met een kogelwerend vestquote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Xhermes het volgende:
Ik heb deze hoes om mijn iPhone 4S...
https://www.lunatik.com/products/taktik
[ afbeelding ]
De mijne was intern gelukkig droog gebleven.quote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn telefoon doet het ook nog na een forse regenbui, alleen schijnt er wel waterschade in mijn telefoon te zitten (controle stickertjes zijn rood) dus das weer een beetje jammer
(ook HTC)
Daarom doe ik ook niet mee, ik had hetzelfde ideequote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef Jumparound het volgende:
de westrandwegrun 10k ziet er saai uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |