Dan vind ik het nog wel meevallen voor een half jaar. Bij die van mij is wat meer te zien en daar zit ook 6 maanden wear in en 0 soaks.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef M1stral het volgende:
De wear is denk ik totaal zo'n 6 maanden. Maar moet ook zeggen dat ik het niet zeker weet, omdat het vooral on and off wear is geweest. Broek is een jaartje in bezit. Eenmaal gesoakt om de krimp er wat uit te krijgen. Geen washed tot zover.
Ik had in het begin een baan waar ik casual kon en daar droeg ik de 0201 dan ook. Op een gegeven moment m'n huidige baan gekregen waardoor ik em alleen in de weekenden ben gaan dragen. Het gaat een aanzienlijk stuk langzamer om goede voortgang te krijgen wanneer ik ook naar m'n nf kijk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:03 schreef M1stral het volgende:
Ik draag hem dan ook geen hele dagen op het weekend na. Het is meer een ruwe schatting.
De dry broeken hebben zo'n kleine coating laag wat zou moeten beschermen tegen regen. Zijn wel leuke broeken. Daarnaast een extra stukje stof rond het kruis. Ik persoonlijk zou die kiezen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Atta-boy het volgende:
Levi commuter jeans zijn toch fietsbroeken? Zou die dan nemen.
Weet niet of ze het allemaal zijn maar er zijn broeken bij die waterafstotend werken.
Slechte ervaringe mee?quote:
Die lichte regenbescherming en een stukje extra stof rond het kruis zijn wel 2 mega pluspunten ja.quote:Op zondag 4 november 2012 18:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De dry broeken hebben zo'n kleine coating laag wat zou moeten beschermen tegen regen. Zijn wel leuke broeken. Daarnaast een extra stukje stof rond het kruis. Ik persoonlijk zou die kiezen.
M1stral heeft een afkeer voor jeans zonder details en/of toffe fabrics. Veel kennis, weinig inlevend vermogen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Slechte ervaringe mee?
[..]
Die lichte regenbescherming en een stukje extra stof rond het kruis zijn wel 2 mega pluspunten ja.
Binnenkort die dus maar bestellen.
Geen ervaring mee. Maar kom op, raw jeans met een retailprijs van 50% van APC. Daar kan je toch niks van verwachten?quote:
Ik heb nog een andere dry ervan gezien en die is niet overal zo donker maar heeft wat lichtere stiksels en denim.quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Slechte ervaringe mee?
[..]
Die lichte regenbescherming en een stukje extra stof rond het kruis zijn wel 2 mega pluspunten ja.
Binnenkort die dus maar bestellen.
Dit ,anders had ik mijn Japanese Heritage nooit gehadquote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
M1stral heeft een afkeer voor jeans zonder details en/of toffe fabrics. Veel kennis, weinig inlevend vermogen.
Maar ik zou ook de Commuter pakken.
Dat zijn meestal ook de mensen die aan dry's beginnen, kijk maar eens op Superdenim rond bijvquote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Atta-boy het volgende:
Was vandaag op een tattoo conventie in Eindhoven en daar best een aantal dry's gespot. Een goed gedragen edwin, LVC's, ADL en een samurai
Ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel het chillst als m'n telefoon in me broekzak zit. Hoe doen jullie dit? (phone fade voorkomen)quote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef xSanjay het volgende:
Nice Ieppeh, ben echter niet zo'n van van een phone fade. Heb wel een ronde lippenbalsem potje in mijn coin pocket.
Niet, ik heb al langer telefoons in mijn broekzak dan ik dry's draag en ik vind het uitermate klote als ie op een andere plek zitquote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel het chillst als m'n telefoon in me broekzak zit. Hoe doen jullie dit? (phone fade voorkomen)
Achterzak, jas, tas van m'n vriendin. Doe m'n telefoon al lang niet meer in de voorste zakken. Heb daar sowieso niets meer in. Heb het wel gehad. De telefoon fades vind ik niet zo en daarnaast zie je altijd gelijk wanneer mensen er wat in hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel het chillst als m'n telefoon in me broekzak zit. Hoe doen jullie dit? (phone fade voorkomen)
Klopt vind het leuk om te zien, zijn ook vaak van die gasten die zich kleden alsof ze in 1960 leven. Leuk altijd.quote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit ,anders had ik mijn Japanese Heritage nooit gehad
[..]
Dat zijn meestal ook de mensen die aan dry's beginnen, kijk maar eens op Superdenim rond bijv
Eerst was ik er ook een beetje neurotisch mee bezig, maar nu boeit het me niet zo veel. Een mooi gedragen broek is een mooi gedragen broek, of er nou een vierkantje op je dijbeen staat of niet. Telefoon in je broekzak is gewoon de meest relaxte plek!quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Vraag me af of je wel bent wie je zegt dat je bent. Dit zou Bromsmurf eerder zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef BigSmurf het volgende:
Ik mijd regensoaks zoveel mogelijk. Haat aan herfstweer.
Ik haat smurfen die mijn eigenlijke identismurf ontdekken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef capibara het volgende:
[..]
Vraag me af of je wel bent wie je zegt dat je bent. Dit zou Bromsmurf eerder zeggen.
En we lijken wel vrouwen geworden. Ik let met een nieuw paar dry ook op voor buien. Verdomme vroeger was een spijkerbroek gewoon een kledingstuk waar ik ee in bomen klom of een vlot in bouwde. Nu lijken mannen ermee om te gaan zoals vrouwen dat met hun schoenen doen: "Nee ik kan niet mee, ik heb mijn loopschoenen niet aan" #WTF!?
Dit. Draag m'n ALD overal naartoe, maar regen is in het algemeen gewoon kut. Net zoals alles wat geen zon of prettig briesje is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef don-diablo het volgende:
Een beetje regen is niet erg, maar vandaag regende het redelijk hard door en daar baal ik dan hoe dan ook van. Ik doe alles in m'n broek dat gaat van verhuizen en verven naar festivals/concerten etc. Lekker boeiend. Zijn ze voor.
Ik draag ze gemiddeld genomen totdat ik een wat andere fit wil. Moet die oude wel wat voortgang hebben natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef capibara het volgende:
Hoe ver gaan jullie eigenlijk met dragen van je Dry's? Ik vind ze eigenlijk mooier worden als ze echt veel kilometers erop hebben zitten, al wordt het dan wel een issue als je spontaan uit eten wil oid
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dragen tot ze op zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef capibara het volgende:
Hoe ver gaan jullie eigenlijk met dragen van je Dry's? Ik vind ze eigenlijk mooier worden als ze echt veel kilometers erop hebben zitten, al wordt het dan wel een issue als je spontaan uit eten wil oid
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja en wanneer is dat voor jou? Heb je een foto van iets wat je met pensioen hebt gestuurd of er tegenaan zit?quote:
Tot een crotchrip voor de 2e gefixed is en dan weer kapot gaat, tot de cuffrips irritant worden. Stoppen doe je wanneer je een voldaan gevoel hebtquote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef capibara het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit, een van mijn dry's is gewoon voor nette gelegenheden. Zodra die teveel fade replace ik hem gewoon met een andere nieuwe dryquote:
Jij had laatst measurements geplaatst van je ALD Princeton, was die 33 cm rise front of backrise?quote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef kaaspeer het volgende:
Ik heb meestal 1 simpele broek om donkerblauw te houden en een dry om af te raggen. Je kan niet echt spontaan uit eten bij een restaurant bekroond met een michelin ster, dan zou ik me er ook niet bijzonder druk om maken als je jeans wat kilometers er op hebben zitten.
En gewoon dragen totdat je de fit niet meer tof vindt.
Ik neem aan back, 33 front is wel heel hoog.quote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij had laatst measurements geplaatst van je ALD Princeton, was die 33 cm rise front of backrise?
Weet niet precies meer. Had op blueowl gekeken hoe te meten. Dus echt van kruisnaad naar top. Meet mn jeans niet zo vaak, maar de jeans hebben een behoorlijke rise.quote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij had laatst measurements geplaatst van je ALD Princeton, was die 33 cm rise front of backrise?
De plaatjes leken alsof de rise best hoog was, daarom vond ik 13" backrise wat weinig. Maar 13" front is wel bizar jaquote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef T_Fuff het volgende:
Een front rise van 13"
Ik vind de front rise op mijn Edwin Nashville (11") al aardig hoog. Om over die momo die ik had maar niet te spreken (11,6).
Ik neem aan dat het een backrise is.
@hierboven ergens. Uit eten bij de snackbar of bij restaurant Parkheuvel, dat kan allebei gewoon in je dry, zolang je er maar niet als een zwerver uit ziet zullen ze je heus de normale service geven
Dat zeker weten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Zekers, dan kun je zo 1 oogopslag de evo zien.
Ja, zal ik zodadelijk doenquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef kipknots het volgende:
m1stral, kan je mij met Tellason Gustave toevoegen bij de projecten?
Tas is ingepakt, morgen vertrek ik richting Buenos Aires![]()
Nu wel 30+, maar volgende week later word het iets koeler en kan ik hopelijk m'n jeans flink dragen.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef kipknots het volgende:
m1stral, kan je mij met Tellason Gustave toevoegen bij de projecten?
Tas is ingepakt, morgen vertrek ik richting Buenos Aires![]()
Nu wel 30+, maar volgende week later word het iets koeler en kan ik hopelijk m'n jeans flink dragen.
Vakantie. Ga het noordelijke deel van Argentinië en een stukje Bolivia doen (das in ieder geval nu het plan). 30e ben ik weer terug. En 30+ in 16.5 oz wordt me iets te gortig. 'S avonds gaan ze wel weer aan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef T_Fuff het volgende:
Hoe lang ga je eigenlijk op reis en met welk doel?
Desalniettemin erg vet.
Op het houten blok wat ik bij mijn Sage kreeg staat "Always remember to take this pair to the other side to see more". . Dat vind ik wel een mooi devies.
Have fun, en met 30+ kan het ook wel, kwestie van aanpassing, of het comfy is, tja problably not
Fijne vakantiequote:Op maandag 5 november 2012 23:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vakantie. Ga het noordelijke deel van Argentinië en een stukje Bolivia doen (das in ieder geval nu het plan). 30e ben ik weer terug. En 30+ in 16.5 oz wordt me iets te gortig. 'S avonds gaan ze wel weer aan.
Bedankt allemaal![]()
Je hebt het niet tegen mij, maar dit is iets wat ik met pensioen heb gedaan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef capibara het volgende:
[..]
Ja en wanneer is dat voor jou? Heb je een foto van iets wat je met pensioen hebt gestuurd of er tegenaan zit?
Heerlijk om te zien, echt flink aan gort geholpenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij, maar dit is iets wat ik met pensioen heb gedaan.
[ afbeelding ]
2 x crotch rip & bijbehorende fix, cuffrips. Front pockets kapot, leather patch laat bijna los enzo. Hierna nog meegedraaid in een wasje
Kijk naar de OP, foto van DutchErrorist, zijn STF is op, zo hoort het. De meesten hier dragen ze niet zover omdat ze kunnen rouleren en op een gegeven moment toch iets anders willen, gewoon omdat het kan
@Bok, lol mijn zadelhoes van mijn fiets is van rood naar paars gegaan haha, hoezo denimbleed
Correcte..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef xSanjay het volgende:
haha volgens mij heb je een HTC one x bok
[..]
Heerlijk om te zien, echt flink aan gort geholpen. je zou eens foto's moeten maken als hij ligt (net als wat DE heeft gedaan). dan zie je de plooien wat minder en het contrast wat meer
.
Ja, maar het betrof de combinatie Blue Curacao en teveel drinken. Was overigens een nieuwe bank.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand ervaring met blauw kleuren van meubels (van andere in het bijzonder) ?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, maar het betrof de combinatie Blue Curacao en teveel drinken. Was overigens een nieuwe bank.
[..]
Ja, maar het betrof de combinatie Blue Curacao en teveel drinken. Was overigens een nieuwe bank.
[..]
[..]
[..]
Ja ik ooit eens leuk artikel in national geographic gelezen en dat was best enerverend ! Ik ben bang dat je in dat land weinig kunt rocken met je denim haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef BigSmurf het volgende:
Spugen op straat verboden? Kauwgum wist ik, maar dit niet.
Heb het juist ook tegen jou. Zo zie ik denim graag verslijten. Ik zal hier eens een topic aanmaken voor een denim 'graveyard'. Kan iedereen zijn spijkerbroek laten zien die hij met pensioen heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij, maar dit is iets wat ik met pensioen heb gedaan.
[ afbeelding ]
2 x crotch rip & bijbehorende fix, cuffrips. Front pockets kapot, leather patch laat bijna los enzo. Hierna nog meegedraaid in een wasje
Kijk naar de OP, foto van DutchErrorist, zijn STF is op, zo hoort het. De meesten hier dragen ze niet zover omdat ze kunnen rouleren en op een gegeven moment toch iets anders willen, gewoon omdat het kan
@Bok, lol mijn zadelhoes van mijn fiets is van rood naar paars gegaan haha, hoezo denimbleed
Goed voornemen. Kan alleen maar hopen dat mijn 0701 ooit zou is. Maargoed, eerst de 02 maar trashen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zag het ja, is een mooi doel voor mijn 201
1. Past overal bij, tijdloos, zit lekker, zowel formele als informele draagmogelijkheden. De redenen zijn eindeloos.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef capibara het volgende:
Misschien een domme vraag hier (of misschien ook helemaal niet), maar ik las een onderzoek uit 2009 van GFK dat vertelde dat de Nederlandse man tov de rest van de wereld*:
A) Het vaakst spijkerbroeken draagt, en;
B) De meeste spijkerbroeken heeft (gemiddeld 3,1 per NL man)
*We staan daarmee gelijk aan Amerikaanse mannen op di gebied. Klein verschil: de spijkerbroek komt uit de VS en wij zijn een stipje op een enorme planeet.
Mijn korte vraag: "#WTF Hoezo?"
Mijn lange vraag: "waarom zijn Nederlandse mannen zulke spijkerbroek fans?"
Mijn persoonlijke vraag: "Waarom vind ik ze zo tof, tis verdomme katoen met wat blauwe kleurstof?"
Mijn vraag aan jullie: "Waarom zitten jullie hier te discussiëren over spijkerbroeken?"
Ok, #why #WHY!!!??!!
Helemaal goed en klopt, maar ik vind mijn iPhone ook helemaal goed. Daar praat ik ook niet over op een forum. Over mijn Alfa Romeo en over spijkerbroeken wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
1. Past overal bij, tijdloos, zit lekker, zowel formele als informele draagmogelijkheden. De redenen zijn eindeloos.
2. Zie 1.
3. Zie 1 + omdat je smaak hebt.
4. Omdat het leuk is.
Omdat we zo schaapachtig achter elkaar aan lopen of zit er wat meer achter? Die chino's van de laatste 4 jaren is dat niet ook gewoon schaapachtig kopieergedrag van deze "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" -geest in ons landje?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef M1stral het volgende:
Nederland is gewoon denimland. Dat is al jaren zo.
Ja dat...... of Denim is net zo Nederlands als General Motors, Duits is (Opel)quote:Op donderdag 8 november 2012 00:40 schreef M1stral het volgende:
Nee, dat is geen schapengedrag. Denim is zo Nederlands als tulpen en kaas.
Jeans zijn, op de fit (en misschien de washes) na, niet aan mode onderhevig, als één van de weinige kledingstukken. Tuurlijk zag je jaren geleden vooral regular fits en bootcuts, en nu meer tapered/skinny fits, maar het core product is altijd hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef capibara het volgende:
[..]
Omdat we zo schaapachtig achter elkaar aan lopen of zit er wat meer achter? Die chino's van de laatste 4 jaren is dat niet ook gewoon schaapachtig kopieergedrag van deze "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" -geest in ons landje?
Semester studeren aan de rechtenfaculteit van de national university of singapore.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef T_Fuff het volgende:
Singapore, waar alles goed is voor iedereen, bijzonder landje. Wel gaaf hoor, op de straat spugen kost je daar een vermogen, mag dan wel niet meer zijn dan $5000 maar dan nog
Probleemjongeren naar Singapore voor een paar jaar, de oplossing.
Desalniettemin een erg interessant land, wat ga je er precies doen? En met 25 graden kun je wel wat denim dragen, moet er alleen wel beetje aan wennen me dunkt.
Rechten is daar interessant, goede plek gekozen! En ja tuurlijk het lukt je vast. 14oz is standaard, dus dat moet kunnen, wel even wennen me dunkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Semester studeren aan de rechtenfaculteit van de national university of singapore.
Haha ja boetes daar zijn aan de extreme kant. Fietsen op de stoep kost ook een paar honderd euri. Ik vond de 45e boete in nl al belachelijk.
Ach, als die gosers van obbigood en tuckshop t kunnen, kan ik t ook!
Mijn ald princeton is gemaakt van 14oz denim. Niet heel extreem dus.
25 oz beatle busterquote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
http://supertalk.superfut(...)hwdc-round-2-201315/
Met oa korting op de Red Cloud r400 17oz en 21oz
Dat klopt*quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Atta-boy het volgende:
Don heeft toch maar 3 broeken nu?
Denk dat bok de 1000 wel al gepasseerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
En vaak zien hun outfits er echt niet uit. Alternatieve bij elkaar geraapte, veel te dure kleding.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef kaaspeer het volgende:
Die gosers op sufu zwemmen volgensmij in pieken. Er valt iets voor te zeggen dat als je jeans 2jr gaat dragen ze ook wat meer mogen kosten, maar dan posten een aantal gosersl hun "backlog" twv meer dan 1000 dollar..
@fuff, thanks. Ben nog nooit zo ver in azie geweest. Zal mij benieuwen.
Inderdaad, dat is de meest overpriced meuk die er bestaatquote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef kaaspeer het volgende:
Waar ik op sufu echt van sta te kijken is dat men bereid is om $900,- te betalen voor dior homme mij. Koop een apc ps met lange inseam en dan zou je voor 1/5e min of meer hetzelfde model hebben.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef JetLife het volgende:
De kwaliteit van de zakken van Naked & Famous valt me erg tegen, binnen een jaar zat er al scheur van 5 cm in en nu begint de zak aan de achterkant ook te scheuren. De kwaliteit en dikte van het katoen lijkt me een stuk minder dan bij m'n APC (waar na twee jaar nog geen gat of scheur in zit).
Heeft één van jullie dit ook al ervaren?
Tip: Koop Momo's.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef JetLife het volgende:
De kwaliteit van de zakken van Naked & Famous valt me erg tegen, binnen een jaar zat er al scheur van 5 cm in en nu begint de zak aan de achterkant ook te scheuren. De kwaliteit en dikte van het katoen lijkt me een stuk minder dan bij m'n APC (waar na twee jaar nog geen gat of scheur in zit).
Heeft één van jullie dit ook al ervaren?
Ik vond de kwaliteit van de zoomen van de momo van smurf ook matig. die waren ook al los.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:52 schreef T_Fuff het volgende:
Haha M1stral ongekend dit!
Maar zakken van momo's van vriend van me zijn er ook al aan hoor![]()
Hoe ruig ga je ermee om is de vraag (deels natuurlijk constructiekwaliteit)
Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef xSanjay het volgende:
Ik denk nog steeds altijd dat Mistral stiekem werkt op de marketing afdeling van Momotaro
Nee, nog niet. Wil eerst deze broek nog minstens een jaar dragen. Denk dat ik een stuk denim om beide zakken laat stikken zodat het wat sterker wordt.quote:
Prachtige fiets!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Mijn levi's 505 commuter is binnen. Zit top. Ik heb hem 1 maatje groter genomen dan dat ik normaal heb. Normaal draag ik wat meer straight/relaxed modellen zoals de Edwin ED 49. Maar deze zit door dat maatje groter top. Het stretch stofje voelt best apart aan. En de dubbele stof in het kruis is best handig. Volgens mij heeft dat een beetje een dubbelfunctie, bescherming tegen crotch rips en als soort van wielrenbroek. Dus ik kan nu mooi in een klein beetje regen op mijn Trek district fietsen:
Mooie fiets, duur geintje zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:07 schreef Stansfield het volgende:
Dat is waar, ik heb er nog niet mee gefietste maar met traplopen is het wel prettig.
Ziet er goed uit, ook gave ALD riem zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef JetLife het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Mooie fiets, heeft die nou een riemoverbrenging ipv een ketting?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Mijn levi's 505 commuter is binnen. Zit top. Ik heb hem 1 maatje groter genomen dan dat ik normaal heb. Normaal draag ik wat meer straight/relaxed modellen zoals de Edwin ED 49. Maar deze zit door dat maatje groter top. Het stretch stofje voelt best apart aan. En de dubbele stof in het kruis is best handig. Volgens mij heeft dat een beetje een dubbelfunctie, bescherming tegen crotch rips en als soort van wielrenbroek. Dus ik kan nu mooi in een klein beetje regen op mijn Trek district fietsen:
Tnx. Helemaal niet eigenlijk. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor 750 euro volgens mij. Het was een model uit 2010 en ook nog een showroommodel. En vorige maand heb ik via singlespeed.nl een mooi passend fietsstuur bij gekocht voor al met al 100 euro. Dus niet heel erg duur als zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie fiets, duur geintje zeker.
Dat valt me echt nog mee idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. Helemaal niet eigenlijk. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor 750 euro volgens mij. Het was een model uit 2010 en ook nog een showroommodel. En vorige maand heb ik via singlespeed.nl een mooi passend fietsstuur bij gekocht voor al met al 100 euro. Dus niet heel erg duur als zeg ik het zelf.
Klopt, vond ik wel een leuke 'gadget'en is onderhoudsvrij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mooie fiets, heeft die nou een riemoverbrenging ipv een ketting?
Fixed that for you.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Atta-boy het volgende:
Moraal van het verhaal: I'm buffed Ik ben heel voorzichtig op weg naar een normale waist.![]()
![]()
![]()
Als je er nog zo'n (soort) 1 zou zien voor een oké prijs, holla at me.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klopt, vond ik wel een leuke 'gadget'en is onderhoudsvrij.
@don-diablo. goede deal henog een kryptonite slot erbij gekocht en 2 knog frog lampjes en ik ben helemaal klaar.
Dat wordt lastig denk ik. Ik had het laatste model hier gekocht:quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je er nog zo'n (soort) 1 zou zien voor een oké prijs, holla at me.
Snap ik, maar mocht je toevallig een keer wat zien, let me know.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat wordt lastig denk ik. Ik had het laatste model hier gekocht:
http://www.hansstruijkfietsen.nl/winkels/den-haag--the-globe-
Trek is er een beetje mee gestopt en brengt nu alleen nog een veel duurdere geheel zwart met rode uit. Terwijl ik deze kleur juist mooi vindt.
Hier kun je wel wat inspiratie lezen en mogelijk tips vinden:
http://www.fiets.nl/forum/viewforum.php?f=20
Uiteraard!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Snap ik, maar mocht je toevallig een keer wat zien, let me know.
Mits every day upper body day niet nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Was een een grapjeben skinny as fuck, maar ben ook niet groot.
Als je krachttraining gaat doen gaat je waistmaat niet veel omhoog toch? was een half jaar terug 8kg zwaarder geworden zonder het door te hebben en mijn broeken waren niet echt strakker.
Ja dit vind ik altijd lastig. Fietsen is natuurlijk prima voor overall progress, maar die zadelfades zijn wel lelijk en gaan meestal een stuk sneller dan de rest van de broek ivm nat zadel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Sage zit overigens echt heerlijk, en progress zit er al in, bij bottom uiteraard, fietsen
Dan kreeg die donkere jongen een stevige regensoakquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Michhas het volgende:
Loop je in de stromende regen naar huis, zie je ineens een neger met een N&F Weird Guy lopen
Negert & Famousquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Michhas het volgende:
Loop je in de stromende regen naar huis, zie je ineens een neger met een N&F Weird Guy lopen
Wow, een neger in een spijkerbroek.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon altijd al een goede asser gehadquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Mits every day upper body day niet nee.
In mijn geval, 30 naar 33 is aardig verschil. It's all in the ass ;')
Als je 2x je bw squat dan mag ik wel aannemen dat je waist wat groter is geworden
@Trek fiets, die is echt vet man!
Vandaag wat papiertjes in achterzak gehad, helemaal blauw weer, na soaken zelfs nog denim bleed, dat wil ik niet![]()
Sage zit overigens echt heerlijk, en progress zit er al in, bij bottom uiteraard, fietsen
Dat is zuur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:41 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd al een goede asser gehad![]()
Maar 2x m'n lichaamsgewicht heb ik nog niet gesquat idd.
Wilde een samurai s710 kopen van iemand, heeft ie hem net gisteren al verkocht
Contents zijn niet voor mij omdat dat het voor mij weinig opschiet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Doet er nog iemand mee met de heavyweight contest 2013/2015?
2 categorien 17/21 en 21+
Op meerdere forums staan de rulez etc
Zou je wat measurements kunnen posten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog behoefte aan een goedkope Edwin? Ik heb hier een sen selvedge liggen in 31x34 (valt nu als 32x34) ongewassen en met minimale wear. Mag voor 30 euro van hand verwisselen.
Dit plus inseamquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:56 schreef xSanjay het volgende:
Ben ook wel benieuwd, dan naar de waist, thigh en legopening.
En wat is minimale wear? 1 week, 1 maand of meerdere maanden?
Thigh 22 cm en een legopening van 19? Lijkt me echt heel sterk. Je weet hoe je alles moet opmeten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Okey,
waist: 41cm
Thigh: 22
Leg opening 19cm.
Inseam houden jullie even tegoed, ik heb enkel een liniaal, geen meetlint.
Kijk dat lijkt er meer op. Klinkt als een broek die ik eventueel pas. Ik ga als ik thuis ben ff opmeten, maar natuurlijk gaat Pinguin voorquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Correctie, thigh 29 volgens die link van je. En nee, ik woon op mijzelf en ben niet in het bezit van een naaisetje haha.
Nja je meet de waist door de waistbanden opelkaar te leggen, dus neem je altijd meer cm's mee. Zo meet mijn APC tagged 30 een waist van 44 cm. En lijkt me niet dat die van jou smaller zal zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
41x2=82cm = ~32,2 Inch. Kan kloppen toch. Legopening klopt overigens.
Ik ben een tijdje terug begonnen met powerliften. sinds ik hem gekocht hebt ben ik zo'n 15kg aangekomen. Hij is nu bij mij oncomfortabel bij de dijen.
Ooh lekker, nog mooi bedrag voor gekregen?quote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef BigSmurf het volgende:
Momo's verkocht aan één of andere Duitser via MyNudies.
100 euro ex verzenden. Prima hoor, hij lag anders toch maar in de kast.quote:Op zondag 11 november 2012 12:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ooh lekker, nog mooi bedrag voor gekregen?
Ja meer dan prima! Kun je misschieen een x voor een ALD gaan kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
100 euro ex verzenden. Prima hoor, hij lag anders toch maar in de kast.
Ik heb besloten m'n huidige ALD af te raggen tot einde jaar, en daarna te kijken naar een nieuw paartje. Twijfel nog steeds of ik m'n Momo's ga laten hemmen + taperen. Wellicht na de tentamens in januari een dagje TdN.quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef xSanjay het volgende:
J-
[..]
Ja meer dan prima! Kun je misschieen een x voor een ALD gaan kijken.
Waarom zou je je momo's níet goed laten maken? Zonde anders.quote:Op zondag 11 november 2012 12:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik heb besloten m'n huidige ALD af te raggen tot einde jaar, en daarna te kijken naar een nieuw paartje. Twijfel nog steeds of ik m'n Momo's ga laten hemmen + taperen. Wellicht na de tentamens in januari een dagje TdN.
Bang dat ie verneukt wordt. Waarschijnlijk ongegrond als je hem bij TdN langsbrengt, maar toch.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Waarom zou je je momo's níet goed laten maken? Zonde anders.
Je zou de achterkant kunnen voorzien van extra lappen stof en dan kruislings stikken als versteviging.quote:Op zondag 11 november 2012 13:29 schreef leppeh het volgende:
[ afbeelding ]
Is er makkelijk wat te doen aan deze beginnende crotchrip, of moet ik hem gewoon wegbrengen?
Welke heb je besteld? Vind acne mooie spullen maken.quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zo, mooie acne waxed denim besteld. Ben benieuwd hoe die valt.
Oude collectie, kan het niet meer vinden. Nagenoeg ongedragen, wax is nog lekker vers.quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? Vind acne mooie spullen maken.
Nachtje in de vriezerquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef kipknots het volgende:
Een Argentijnse kuthoer heeft een stinkbom over me heen geflikkerd.
Nee niet echt.quote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier ervaring met NN.07? En dan met name over sizing?
Ik ben benieuwd. Post anders pics wanneer binnen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Oude collectie, kan het niet meer vinden. Nagenoeg ongedragen, wax is nog lekker vers.
Ja, ik heb er nog eentje liggen van Kohzo. Weliswaar zwaar buiten je budget.quote:Op zondag 11 november 2012 21:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Overigens kan iemand mij nog een mooie broek aanraden in het zwart met een smalle legopening en een normale/slanke pasvorm.
Dat wordt hem niet, broekspijpen zitten vol met smerige vlekken. Moest ook eerst 20 uur met de bus voor ik het schoon kon maken (quote:
Retail is 400¤. En gezien het feit dat het een vrij unieke broek is, zeker qua materiaal en oplage zal ik hem niet zo snel van de hand doen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb nog niet eens een budget genoemd. Ik heb tegenwoordig aardig wat meer te besteden dan voorheen, hit me.
Acne heeft prachtige zwarte denim in verschillende fits.quote:Op zondag 11 november 2012 21:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Overigens kan iemand mij nog een mooie broek aanraden in het zwart met een smalle legopening en een normale/slanke pasvorm.
Wellicht had je het er voor over?quote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
M1stral: dan rest me nog alleen de vraag: waarom zeg je het dan?
Ben niet zo weg van de fits van unbranded. Het zou dan de taper worden, puur vanwege de reden dat dat de enige is waar ik mijn dijen in krijg. En juist bij dat model vind ik de fit onder de knieen te wijd.quote:Op zondag 11 november 2012 23:02 schreef Atta-boy het volgende:
Zit daar zelf ook al een tijdje aan te denken zwartemarktplaats. Vind je unbranded niks? Dat lijkt mij best ok. Of een samurai s710 in die zwarte uitgave
Nice!quote:Edwin, the Japanese denim company which has been at the forefront of the denim marketplace since their conception in 1947, have added a new tweak to their line for the Fall / Winter 2012 collection. Their new development is called Blanket Denim, a Japanese denim woven from a mix of cotton and viscose which leads to a neppy 12.7 oz denim with the inner feel of a blanket.
The denim has been woven exclusively for Edwin at the famous Kuroki mill in Japan, where a number of the better denim lines to come out of Japan have been woven. Given how everyone likes to stay warm, and winter around the world is cold, these jeans will be the perfect addition to your winter wardrobe to keep your legs toasty.
quote:Op maandag 12 november 2012 08:28 schreef Michhas het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)ction-just-released/
[..]
Nice!
Klinkt lekker warm.quote:Op maandag 12 november 2012 08:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice!
Valt toch nog wel mee? Ik vind de Ansel shirt/jacket wel dope. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n broek zit t.o.v. gewoon heavyweight denim.quote:Op maandag 12 november 2012 09:30 schreef BigSmurf het volgende:
Kost 120 pond gemiddeld op internet. Prijzig, maar op zich vind ik hem wel dope.
Mwua, 150 euro exclusief verzenden, niet extreem duur, maar ook niet goedkoop.quote:Op maandag 12 november 2012 09:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee? Ik vind de Ansel shirt/jacket wel dope. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n broek zit t.o.v. gewoon heavyweight denim.
Als de verzendkosten meevallen kan het best oké geprijsd zijn. Ik verwacht eig. wel dat het bij retailers in NL komt te liggen. Dan zijn de verzendkosten er iig. niet.quote:Op maandag 12 november 2012 10:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mwua, 150 euro exclusief verzenden, niet extreem duur, maar ook niet goedkoop.
Ja heb ik, er staat in de OP dat ik een ED-49 heb maar dat klopt nietquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand hier die een ED-55 heeft? Klinkt wel als een chille fit, lekker groot in het topblock, maar met een flinke taper. Measurements die ik her en der gezien heb zeggen dat ik hem zou moeten passen.
Ah nice. Klopt het dat het een ruim topblock is met een niet al te hoge rise?quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja heb ik, er staat in de OP dat ik een ED-49 heb maar dat klopt niet
Krijg hem volgende week vrijdag terug van de kleermaker.
Ja, genoeg ruimte bovenin. En zoals je al zei, een behoorlijke taper. Rise is vrij normaal, niet heel erg hoog, maar ook niet laag.quote:Op maandag 12 november 2012 11:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ah nice. Klopt het dat het een ruim topblock is met een niet al te hoge rise?
Ik weet het niet.. Te lang geleden dat ik daar ben geweest. Edwin heb je sowieso bij daily rush.quote:Op maandag 12 november 2012 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
Klinkt goed, wil die fit wel een keer passen. Verkoopt Country House ook Edwin? Want dan wip ik van de week een keer langs om ook meteen die ALD Princeton te passen.
Geen idee als ik eerlijk ben, die van mij komt van internet.quote:Op maandag 12 november 2012 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
Klinkt goed, wil die fit wel een keer passen. Verkoopt Country House ook Edwin? Want dan wip ik van de week een keer langs om ook meteen die ALD Princeton te passen.
Ah ok, dacht dat je al een unbranded had. Is de taper niet de één na strakste? Je hebt ook nog een straight ed toch? Maar dat lijkt me niet zo mooi met zwarte denim. Laat maar weten wat je vind want vind het zelf ook wel intressantquote:Op maandag 12 november 2012 00:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van de fits van unbranded. Het zou dan de taper worden, puur vanwege de reden dat dat de enige is waar ik mijn dijen in krijg. En juist bij dat model vind ik de fit onder de knieen te wijd.
@Jetlife: mooie broek ! Maar ik zoek meer een ruwe denim die ik lekker kan trashen.
Ik heb dan ook zoiets, alleen hebben zij ander denim en heeft ie er wat gaatjes bijgeprikt,quote:Op maandag 12 november 2012 03:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Topic gaat nice
Gisteren met de gasten van oldblue gechilt, ww2 jeabs gekocht in een shop waar hun stock isZijn hele relaxte gasten. Iets van 6 uur met hun opgetrokken :p
De wallet gezien met obbigoodlabel echt mooi leather en dik :p met 21oz inlay. Zelf hou ik meer van simpel design.
Zou wel wat voor bok zijn hehe
Maat van me heeft die, in het echt lijkt de kleur overigens lichter. Mooie fit op de 49 mooier dan de 51 eerlijk gezegd. Stuk slanker.quote:Op maandag 12 november 2012 08:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice!
Daily rush wel. Zit er om de hoek van de hema.quote:Op maandag 12 november 2012 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
Onwijs cool zo'n Red Cloud, die niemand heeft. Alleen interesseert het echt niemand in mijn omgevingquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:22 schreef Atta-boy het volgende:
Wel onwijs cool om dan een broek te hebben die maar heel weinig mensen dragen of uberhaupt kennen
Same, niemand die ik ken geeft iets om denim. Wel jammer, zie daardoor natuurlijk minder irl.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onwijs cool zo'n Red Cloud, die niemand heeft. Alleen interesseert het echt niemand in mijn omgeving
Red cloud is idd ook zo iets, maar die hadden niet echt wat ik zocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onwijs cool zo'n Red Cloud, die niemand heeft. Alleen interesseert het echt niemand in mijn omgeving
Of de eerste internationale order van Sage zijn, dat vind ik ook best vet. En dan nog een Artist Denim hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
160 ex verzenden voor die 21 oz is bijzonder verleidelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef T_Fuff het volgende:
Ik zou ook graag redcloud willen, maar nu nog niet!
Mooie prijs.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
160 ex verzenden voor die 21 oz is bijzonder verleidelijk
In A'dam: TdN, The Factory en denimkitchen voor zover ik weet. Utrecht zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Same, niemand die ik ken geeft iets om denim. Wel jammer, zie daardoor natuurlijk minder irl.
Kan iemand mij vertellen waar in Amsterdam of Utrecht Edwin verkocht wordt?
290 sqm ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
In A'dam: TdN, The Factory en denimkitchen voor zover ik weet. Utrecht zou ik niet weten.
voor mij atm niet :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
160 ex verzenden voor die 21 oz is bijzonder verleidelijk
Order Total $211.40 incl verzenden is fucking 166 euro. Ex belasting geflikker natuurlijk ...quote:
Ik denk dat de average joe ook een leuke fit is als je van de 501 houd. Naast de fits die je zelf al noemde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef 7Sixes het volgende:
Even een vraagje: Ik draag normaal eigenlijk alleen maar Levi's, vooral de 508 en af en toe een 501. Nu wil ik voor de verandering een nudie dry kopen. Als ik zo kijk zie ik dat qua fit de Sharp/Big Bengt het meest overeenkomt met de 508, maar hoe zit het dat met de maat? Moet ik zelfde waist aanhouden als bij Levi's? Ik moet bij Levi's altijd een 34 waist en bij andere merken heb ik meestal een 32 en soms 33. Koop het liefst online, want meer keus dus passen is geen optie.
Die heb ik nog liggen in W31, welke ik niet pas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:
En als je daar bent, kijk ook even naar de Hank Rey. Lijkt ook op de 508 maar is iets minder baggy dan de sharp bengt
Weet ik, ga ik helaas ook niet in passenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die heb ik nog liggen in W31, welke ik niet pas.
Nee helaas (nog) geen dry's van Nudie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Heb je die dry grey embo? Vind ik best een toffe broek.
I wishquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Is dat bij jou thuis?
Statig optrekje lijkt het zo.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom geen andere broeken? Zijn een stuk betere dry's te vinden voor hetzelfde geld imo.
Bedoelde ook niet die broek van jou maar dry's van nudie in het algemeen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Michhas het volgende:
Dit is ook geen dry he![]()
Maar had deze al voordat ik mijn eerste dry kocht, heb hem ook weinig meer aan.
Ah oké.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet die broek van jou maar dry's van nudie in het algemeen.
Enige reden voor Nudie is pasvorm en toegankelijkheid. Goedkoop, makkelijk overal te koop, en veel fits, dus ideaal. Qua fabric en details, tsja, daar moet je niet voor bij Nudie zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom geen andere broeken? Zijn een stuk betere dry's te vinden voor hetzelfde geld imo.
G-star x marc newson. Moet zeggen, heb het normaliter niet zo op G-star maar dit oogt als een kwaliteit uitstekende broek. Voor de prijs kan ik het zeker niet laten imo.quote:
Daily Rush heeft nu die blanket Edwins liggen. Zeker de moeite waard om even te proberen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Enige reden voor Nudie is pasvorm en toegankelijkheid. Goedkoop, makkelijk overal te koop, en veel fits, dus ideaal. Qua fabric en details, tsja, daar moet je niet voor bij Nudie zijn.
Donderdag denk ik even langs Daily Rush en Country House.
Dan moet ik je vast wel een keer gezien hebben, al kom ik niet zo vaak meer bij funky house. Vroeger wel maar de laatste tijd skip ik die meestal en ga alleen naar daily rush in die straat.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Daily Rush heeft nu die blanket Edwins liggen. Zeker de moeite waard om even te proberen.
Fijne winkel, werkte zelf tot vorige week in de Funkie House en moest wel eens bij de Daily invallen.
Da's precies waarvoor ik ga kijken haha.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Daily Rush heeft nu die blanket Edwins liggen. Zeker de moeite waard om even te proberen.
Fijne winkel, werkte zelf tot vorige week in de Funkie House en moest wel eens bij de Daily invallen.
Ook interessant. Donderdag even checken.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Haha typisch. Overigens, de reguliere ED-55 is nu 60 euro daar. Tijdelijke actie.
Fuck yeah. Wil eigenlijk een APC erbij halen als die Edwin blanket toch niet zo interessant is maar zat te twijfelen tussen NS en PS. Het universum is met me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef Atta-boy het volgende:
Vind hem een beetje een vreemde rise hebben.
Nieuwe fit van apc, klinkt erg goed imo.
http://www.rawrdenim.com/(...)ndard-just-released/
Dat klinkt idd goed, maakt het in feite toegankelijker voor meer mensen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef Atta-boy het volgende:
Vind hem een beetje een vreemde rise hebben.
Nieuwe fit van apc, klinkt erg goed imo.
http://www.rawrdenim.com/(...)ndard-just-released/
Laat maar even weten hoe die blanket denim zat, ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Enige reden voor Nudie is pasvorm en toegankelijkheid. Goedkoop, makkelijk overal te koop, en veel fits, dus ideaal. Qua fabric en details, tsja, daar moet je niet voor bij Nudie zijn.
Donderdag denk ik even langs Daily Rush en Country House.
Oqium is ook leuk, daarnaast zit gorilli en die hebben ook wel eens iets qua dry liggen maar. Niet heel intressant qua dry denim maar wel een leuke winkel. Daarnaast zit lokal heroz i ook wel leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Fuck yeah. Wil eigenlijk een APC erbij halen als die Edwin blanket toch niet zo interessant is maar zat te twijfelen tussen NS en PS. Het universum is met me.
Edit:
Maar dus eerst even langs Rotterdam voor die Edwin. Voor de rest nog iets interessants op denim-/sneakergebied in Rotterdam? Woei ga ik denk ik wel langs, seventyfive maar verder zou ik het niet weten.
I'll let you know!quote:Op woensdag 14 november 2012 06:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe die blanket denim zat, ik ben erg benieuwd
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
I'll let you know!
Oh, en mannen, we know what to do.![]()
http://www.fhm.nl/meisjes/2724/recyclen-op-zn-best.aspx
Net als APC, N&F en dergelijke merken zegmaar?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:32 schreef Michhas het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/04758?article=04758-A
Selvedge denim bij de H&M, 50 euro. Ziet er alleen niet uit, totaal geen pasvorm en details
Nee de prijs boeit me niet, ik vind hem er (op de foto's in ieder geval) niet uitzien.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef leppeh het volgende:
[..]
Net als APC, N&F en dergelijke merken zegmaar?Pasvorm is vrij subjectief, volgens mij staat dit best prima. Ik vind selvage denim voor 50 euro best een redelijke deal. Een maat van me heeft een H&M raw en die draagt 'ie nu al een jaar ofzo zonder dat hij uit elkaar valt. Fading ziet er een beetje uit als bij APC, de denim is gewoon niet echt spectaculair.
Vergeet het denim niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:20 schreef kaaspeer het volgende:
Vreemd dat ze bij die hm fotos niet de selvedge lijn laten zien, aangezien dat t enige speciale kenmerk van dat hele kreng is.
Gewoon betalen, is geen andere optie.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oh shit, douane heeft mijn Rick Owens onderschept. Heb ik nu nog opties buiten het betalen? Komt iet's van 20% bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |