Rechten is daar interessant, goede plek gekozen! En ja tuurlijk het lukt je vast. 14oz is standaard, dus dat moet kunnen, wel even wennen me dunkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Semester studeren aan de rechtenfaculteit van de national university of singapore.
Haha ja boetes daar zijn aan de extreme kant. Fietsen op de stoep kost ook een paar honderd euri. Ik vond de 45e boete in nl al belachelijk.
Ach, als die gosers van obbigood en tuckshop t kunnen, kan ik t ook!
Mijn ald princeton is gemaakt van 14oz denim. Niet heel extreem dus.
25 oz beatle busterquote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
http://supertalk.superfut(...)hwdc-round-2-201315/
Met oa korting op de Red Cloud r400 17oz en 21oz
Dat klopt*quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Atta-boy het volgende:
Don heeft toch maar 3 broeken nu?
Denk dat bok de 1000 wel al gepasseerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
En vaak zien hun outfits er echt niet uit. Alternatieve bij elkaar geraapte, veel te dure kleding.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef kaaspeer het volgende:
Die gosers op sufu zwemmen volgensmij in pieken. Er valt iets voor te zeggen dat als je jeans 2jr gaat dragen ze ook wat meer mogen kosten, maar dan posten een aantal gosersl hun "backlog" twv meer dan 1000 dollar..
@fuff, thanks. Ben nog nooit zo ver in azie geweest. Zal mij benieuwen.
Inderdaad, dat is de meest overpriced meuk die er bestaatquote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef kaaspeer het volgende:
Waar ik op sufu echt van sta te kijken is dat men bereid is om $900,- te betalen voor dior homme mij. Koop een apc ps met lange inseam en dan zou je voor 1/5e min of meer hetzelfde model hebben.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef JetLife het volgende:
De kwaliteit van de zakken van Naked & Famous valt me erg tegen, binnen een jaar zat er al scheur van 5 cm in en nu begint de zak aan de achterkant ook te scheuren. De kwaliteit en dikte van het katoen lijkt me een stuk minder dan bij m'n APC (waar na twee jaar nog geen gat of scheur in zit).
Heeft één van jullie dit ook al ervaren?
Tip: Koop Momo's.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef JetLife het volgende:
De kwaliteit van de zakken van Naked & Famous valt me erg tegen, binnen een jaar zat er al scheur van 5 cm in en nu begint de zak aan de achterkant ook te scheuren. De kwaliteit en dikte van het katoen lijkt me een stuk minder dan bij m'n APC (waar na twee jaar nog geen gat of scheur in zit).
Heeft één van jullie dit ook al ervaren?
Ik vond de kwaliteit van de zoomen van de momo van smurf ook matig. die waren ook al los.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:52 schreef T_Fuff het volgende:
Haha M1stral ongekend dit!
Maar zakken van momo's van vriend van me zijn er ook al aan hoor![]()
Hoe ruig ga je ermee om is de vraag (deels natuurlijk constructiekwaliteit)
Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef xSanjay het volgende:
Ik denk nog steeds altijd dat Mistral stiekem werkt op de marketing afdeling van Momotaro
Nee, nog niet. Wil eerst deze broek nog minstens een jaar dragen. Denk dat ik een stuk denim om beide zakken laat stikken zodat het wat sterker wordt.quote:
Prachtige fiets!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Mijn levi's 505 commuter is binnen. Zit top. Ik heb hem 1 maatje groter genomen dan dat ik normaal heb. Normaal draag ik wat meer straight/relaxed modellen zoals de Edwin ED 49. Maar deze zit door dat maatje groter top. Het stretch stofje voelt best apart aan. En de dubbele stof in het kruis is best handig. Volgens mij heeft dat een beetje een dubbelfunctie, bescherming tegen crotch rips en als soort van wielrenbroek. Dus ik kan nu mooi in een klein beetje regen op mijn Trek district fietsen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |