quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, maar het betrof de combinatie Blue Curacao en teveel drinken. Was overigens een nieuwe bank.
Ja ik ooit eens leuk artikel in national geographic gelezen en dat was best enerverend ! Ik ben bang dat je in dat land weinig kunt rocken met je denim haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef BigSmurf het volgende:
Spugen op straat verboden? Kauwgum wist ik, maar dit niet.
Heb het juist ook tegen jou. Zo zie ik denim graag verslijten. Ik zal hier eens een topic aanmaken voor een denim 'graveyard'. Kan iedereen zijn spijkerbroek laten zien die hij met pensioen heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij, maar dit is iets wat ik met pensioen heb gedaan.
[ afbeelding ]
2 x crotch rip & bijbehorende fix, cuffrips. Front pockets kapot, leather patch laat bijna los enzo. Hierna nog meegedraaid in een wasje
Kijk naar de OP, foto van DutchErrorist, zijn STF is op, zo hoort het. De meesten hier dragen ze niet zover omdat ze kunnen rouleren en op een gegeven moment toch iets anders willen, gewoon omdat het kan
@Bok, lol mijn zadelhoes van mijn fiets is van rood naar paars gegaan haha, hoezo denimbleed
Goed voornemen. Kan alleen maar hopen dat mijn 0701 ooit zou is. Maargoed, eerst de 02 maar trashen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zag het ja, is een mooi doel voor mijn 201
1. Past overal bij, tijdloos, zit lekker, zowel formele als informele draagmogelijkheden. De redenen zijn eindeloos.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef capibara het volgende:
Misschien een domme vraag hier (of misschien ook helemaal niet), maar ik las een onderzoek uit 2009 van GFK dat vertelde dat de Nederlandse man tov de rest van de wereld*:
A) Het vaakst spijkerbroeken draagt, en;
B) De meeste spijkerbroeken heeft (gemiddeld 3,1 per NL man)
*We staan daarmee gelijk aan Amerikaanse mannen op di gebied. Klein verschil: de spijkerbroek komt uit de VS en wij zijn een stipje op een enorme planeet.
Mijn korte vraag: "#WTF Hoezo?"
Mijn lange vraag: "waarom zijn Nederlandse mannen zulke spijkerbroek fans?"
Mijn persoonlijke vraag: "Waarom vind ik ze zo tof, tis verdomme katoen met wat blauwe kleurstof?"
Mijn vraag aan jullie: "Waarom zitten jullie hier te discussiëren over spijkerbroeken?"
Ok, #why #WHY!!!??!!
Helemaal goed en klopt, maar ik vind mijn iPhone ook helemaal goed. Daar praat ik ook niet over op een forum. Over mijn Alfa Romeo en over spijkerbroeken wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
1. Past overal bij, tijdloos, zit lekker, zowel formele als informele draagmogelijkheden. De redenen zijn eindeloos.
2. Zie 1.
3. Zie 1 + omdat je smaak hebt.
4. Omdat het leuk is.
Omdat we zo schaapachtig achter elkaar aan lopen of zit er wat meer achter? Die chino's van de laatste 4 jaren is dat niet ook gewoon schaapachtig kopieergedrag van deze "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" -geest in ons landje?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef M1stral het volgende:
Nederland is gewoon denimland. Dat is al jaren zo.
Ja dat...... of Denim is net zo Nederlands als General Motors, Duits is (Opel)quote:Op donderdag 8 november 2012 00:40 schreef M1stral het volgende:
Nee, dat is geen schapengedrag. Denim is zo Nederlands als tulpen en kaas.
Jeans zijn, op de fit (en misschien de washes) na, niet aan mode onderhevig, als één van de weinige kledingstukken. Tuurlijk zag je jaren geleden vooral regular fits en bootcuts, en nu meer tapered/skinny fits, maar het core product is altijd hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef capibara het volgende:
[..]
Omdat we zo schaapachtig achter elkaar aan lopen of zit er wat meer achter? Die chino's van de laatste 4 jaren is dat niet ook gewoon schaapachtig kopieergedrag van deze "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" -geest in ons landje?
Semester studeren aan de rechtenfaculteit van de national university of singapore.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef T_Fuff het volgende:
Singapore, waar alles goed is voor iedereen, bijzonder landje. Wel gaaf hoor, op de straat spugen kost je daar een vermogen, mag dan wel niet meer zijn dan $5000 maar dan nog
Probleemjongeren naar Singapore voor een paar jaar, de oplossing.
Desalniettemin een erg interessant land, wat ga je er precies doen? En met 25 graden kun je wel wat denim dragen, moet er alleen wel beetje aan wennen me dunkt.
Rechten is daar interessant, goede plek gekozen! En ja tuurlijk het lukt je vast. 14oz is standaard, dus dat moet kunnen, wel even wennen me dunkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Semester studeren aan de rechtenfaculteit van de national university of singapore.
Haha ja boetes daar zijn aan de extreme kant. Fietsen op de stoep kost ook een paar honderd euri. Ik vond de 45e boete in nl al belachelijk.
Ach, als die gosers van obbigood en tuckshop t kunnen, kan ik t ook!
Mijn ald princeton is gemaakt van 14oz denim. Niet heel extreem dus.
25 oz beatle busterquote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
http://supertalk.superfut(...)hwdc-round-2-201315/
Met oa korting op de Red Cloud r400 17oz en 21oz
Dat klopt*quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Atta-boy het volgende:
Don heeft toch maar 3 broeken nu?
Denk dat bok de 1000 wel al gepasseerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
En vaak zien hun outfits er echt niet uit. Alternatieve bij elkaar geraapte, veel te dure kleding.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef kaaspeer het volgende:
Die gosers op sufu zwemmen volgensmij in pieken. Er valt iets voor te zeggen dat als je jeans 2jr gaat dragen ze ook wat meer mogen kosten, maar dan posten een aantal gosersl hun "backlog" twv meer dan 1000 dollar..
@fuff, thanks. Ben nog nooit zo ver in azie geweest. Zal mij benieuwen.
Inderdaad, dat is de meest overpriced meuk die er bestaatquote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef kaaspeer het volgende:
Waar ik op sufu echt van sta te kijken is dat men bereid is om $900,- te betalen voor dior homme mij. Koop een apc ps met lange inseam en dan zou je voor 1/5e min of meer hetzelfde model hebben.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef JetLife het volgende:
De kwaliteit van de zakken van Naked & Famous valt me erg tegen, binnen een jaar zat er al scheur van 5 cm in en nu begint de zak aan de achterkant ook te scheuren. De kwaliteit en dikte van het katoen lijkt me een stuk minder dan bij m'n APC (waar na twee jaar nog geen gat of scheur in zit).
Heeft één van jullie dit ook al ervaren?
Tip: Koop Momo's.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef JetLife het volgende:
De kwaliteit van de zakken van Naked & Famous valt me erg tegen, binnen een jaar zat er al scheur van 5 cm in en nu begint de zak aan de achterkant ook te scheuren. De kwaliteit en dikte van het katoen lijkt me een stuk minder dan bij m'n APC (waar na twee jaar nog geen gat of scheur in zit).
Heeft één van jullie dit ook al ervaren?
Ik vond de kwaliteit van de zoomen van de momo van smurf ook matig. die waren ook al los.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:52 schreef T_Fuff het volgende:
Haha M1stral ongekend dit!
Maar zakken van momo's van vriend van me zijn er ook al aan hoor![]()
Hoe ruig ga je ermee om is de vraag (deels natuurlijk constructiekwaliteit)
Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef xSanjay het volgende:
Ik denk nog steeds altijd dat Mistral stiekem werkt op de marketing afdeling van Momotaro
Nee, nog niet. Wil eerst deze broek nog minstens een jaar dragen. Denk dat ik een stuk denim om beide zakken laat stikken zodat het wat sterker wordt.quote:
Prachtige fiets!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Mijn levi's 505 commuter is binnen. Zit top. Ik heb hem 1 maatje groter genomen dan dat ik normaal heb. Normaal draag ik wat meer straight/relaxed modellen zoals de Edwin ED 49. Maar deze zit door dat maatje groter top. Het stretch stofje voelt best apart aan. En de dubbele stof in het kruis is best handig. Volgens mij heeft dat een beetje een dubbelfunctie, bescherming tegen crotch rips en als soort van wielrenbroek. Dus ik kan nu mooi in een klein beetje regen op mijn Trek district fietsen:
Mooie fiets, duur geintje zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:07 schreef Stansfield het volgende:
Dat is waar, ik heb er nog niet mee gefietste maar met traplopen is het wel prettig.
Ziet er goed uit, ook gave ALD riem zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef JetLife het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Mooie fiets, heeft die nou een riemoverbrenging ipv een ketting?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Mijn levi's 505 commuter is binnen. Zit top. Ik heb hem 1 maatje groter genomen dan dat ik normaal heb. Normaal draag ik wat meer straight/relaxed modellen zoals de Edwin ED 49. Maar deze zit door dat maatje groter top. Het stretch stofje voelt best apart aan. En de dubbele stof in het kruis is best handig. Volgens mij heeft dat een beetje een dubbelfunctie, bescherming tegen crotch rips en als soort van wielrenbroek. Dus ik kan nu mooi in een klein beetje regen op mijn Trek district fietsen:
Tnx. Helemaal niet eigenlijk. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor 750 euro volgens mij. Het was een model uit 2010 en ook nog een showroommodel. En vorige maand heb ik via singlespeed.nl een mooi passend fietsstuur bij gekocht voor al met al 100 euro. Dus niet heel erg duur als zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie fiets, duur geintje zeker.
Dat valt me echt nog mee idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. Helemaal niet eigenlijk. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor 750 euro volgens mij. Het was een model uit 2010 en ook nog een showroommodel. En vorige maand heb ik via singlespeed.nl een mooi passend fietsstuur bij gekocht voor al met al 100 euro. Dus niet heel erg duur als zeg ik het zelf.
Klopt, vond ik wel een leuke 'gadget'en is onderhoudsvrij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mooie fiets, heeft die nou een riemoverbrenging ipv een ketting?
Fixed that for you.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Atta-boy het volgende:
Moraal van het verhaal: I'm buffed Ik ben heel voorzichtig op weg naar een normale waist.![]()
![]()
![]()
Als je er nog zo'n (soort) 1 zou zien voor een oké prijs, holla at me.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klopt, vond ik wel een leuke 'gadget'en is onderhoudsvrij.
@don-diablo. goede deal henog een kryptonite slot erbij gekocht en 2 knog frog lampjes en ik ben helemaal klaar.
Dat wordt lastig denk ik. Ik had het laatste model hier gekocht:quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je er nog zo'n (soort) 1 zou zien voor een oké prijs, holla at me.
Snap ik, maar mocht je toevallig een keer wat zien, let me know.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat wordt lastig denk ik. Ik had het laatste model hier gekocht:
http://www.hansstruijkfietsen.nl/winkels/den-haag--the-globe-
Trek is er een beetje mee gestopt en brengt nu alleen nog een veel duurdere geheel zwart met rode uit. Terwijl ik deze kleur juist mooi vindt.
Hier kun je wel wat inspiratie lezen en mogelijk tips vinden:
http://www.fiets.nl/forum/viewforum.php?f=20
Uiteraard!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Snap ik, maar mocht je toevallig een keer wat zien, let me know.
Mits every day upper body day niet nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Was een een grapjeben skinny as fuck, maar ben ook niet groot.
Als je krachttraining gaat doen gaat je waistmaat niet veel omhoog toch? was een half jaar terug 8kg zwaarder geworden zonder het door te hebben en mijn broeken waren niet echt strakker.
Ja dit vind ik altijd lastig. Fietsen is natuurlijk prima voor overall progress, maar die zadelfades zijn wel lelijk en gaan meestal een stuk sneller dan de rest van de broek ivm nat zadel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Sage zit overigens echt heerlijk, en progress zit er al in, bij bottom uiteraard, fietsen
Dan kreeg die donkere jongen een stevige regensoakquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Michhas het volgende:
Loop je in de stromende regen naar huis, zie je ineens een neger met een N&F Weird Guy lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |