abonnement Unibet Coolblue
pi_118926083
Heb vooral ervaring met het blauw kleuren van me schoenen door regensoaks :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, maar het betrof de combinatie Blue Curacao en teveel drinken. Was overigens een nieuwe bank.
:D
pi_118927960
Mijn levi's commuter is besteld. Ben benieuwd.
pi_118945862
Wanneer krijg je hem binnen?
pi_118945910
Heb net te horen gekregen dat ik een half jaar in Singapore mag gaan studeren. Lekker denim weer daar.. Op koude dagen 25 graden. #firstworldproblems

Naja mss kan ik voor een redelijke prijs iets van obbi good regelen ofzo.
pi_118945949
Als je dat gaat doen zou ik me niet zo druk maken over dat half jaartje zonder denim :9
Faka G
pi_118950448
Singapore, waar alles goed is voor iedereen, bijzonder landje. Wel gaaf hoor, op de straat spugen kost je daar een vermogen, mag dan wel niet meer zijn dan $5000 maar dan nog :')
Probleemjongeren naar Singapore voor een paar jaar, de oplossing.

Desalniettemin een erg interessant land, wat ga je er precies doen? En met 25 graden kun je wel wat denim dragen, moet er alleen wel beetje aan wennen me dunkt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 7 november 2012 @ 20:35:31 #82
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118951293
Spugen op straat verboden? Kauwgum wist ik, maar dit niet. :')
pi_118952141
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Michhas het volgende:
Wanneer krijg je hem binnen?
Over een paar dagen dus ik hoop morgen of vrijdag.
pi_118955479
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef BigSmurf het volgende:
Spugen op straat verboden? Kauwgum wist ik, maar dit niet. :')
Ja ik ooit eens leuk artikel in national geographic gelezen en dat was best enerverend ! Ik ben bang dat je in dat land weinig kunt rocken met je denim haha.
Straks sta je daar je blauwe sporen te vegen in de lokale bussen en restaurants :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:08:32 #85
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118961844



Dit wou ik jullie niet onthouden... Christus zeg. Wel 2,5 jaar wear.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 7 november 2012 @ 23:12:47 #86
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118962057
Ik zag het ja, is een mooi doel voor mijn 201 :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_118962849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Je hebt het niet tegen mij, maar dit is iets wat ik met pensioen heb gedaan.
[ afbeelding ]
2 x crotch rip & bijbehorende fix, cuffrips. Front pockets kapot, leather patch laat bijna los enzo. Hierna nog meegedraaid in een wasje ;)

Kijk naar de OP, foto van DutchErrorist, zijn STF is op, zo hoort het. De meesten hier dragen ze niet zover omdat ze kunnen rouleren en op een gegeven moment toch iets anders willen, gewoon omdat het kan ;)

@Bok, lol mijn zadelhoes van mijn fiets is van rood naar paars gegaan haha, hoezo denimbleed :')
Heb het juist ook tegen jou. Zo zie ik denim graag verslijten. Ik zal hier eens een topic aanmaken voor een denim 'graveyard'. Kan iedereen zijn spijkerbroek laten zien die hij met pensioen heeft gestuurd.
Fuck wat gaat het snel!
  woensdag 7 november 2012 @ 23:34:06 #88
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118963044
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zag het ja, is een mooi doel voor mijn 201 :)
Goed voornemen. Kan alleen maar hopen dat mijn 0701 ooit zou is. Maargoed, eerst de 02 maar trashen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_118963289
Misschien een domme vraag hier (of misschien ook helemaal niet), maar ik las een onderzoek uit 2009 van GFK dat vertelde dat de Nederlandse man tov de rest van de wereld*:
A) Het vaakst spijkerbroeken draagt, en;
B) De meeste spijkerbroeken heeft (gemiddeld 3,1 per NL man)

*We staan daarmee gelijk aan Amerikaanse mannen op di gebied. Klein verschil: de spijkerbroek komt uit de VS en wij zijn een stipje op een enorme planeet.

Mijn korte vraag: "#WTF Hoezo?"
Mijn lange vraag: "waarom zijn Nederlandse mannen zulke spijkerbroek fans?"
Mijn persoonlijke vraag: "Waarom vind ik ze zo tof, tis verdomme katoen met wat blauwe kleurstof?"
Mijn vraag aan jullie: "Waarom zitten jullie hier te discussiëren over spijkerbroeken?"

Ok, #why #WHY!!!??!!
Fuck wat gaat het snel!
pi_118963992
Ziet er erg fraai uit voor 2.5 jaar wear. Nog mooie donkere stukken en volgens mij niet helemaal kapotgedragen :) Ik zit te twijfelen of ik m'n 0705 iets zal laten taperen vanaf de knie...
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  donderdag 8 november 2012 @ 00:04:20 #91
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118964200
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef capibara het volgende:
Misschien een domme vraag hier (of misschien ook helemaal niet), maar ik las een onderzoek uit 2009 van GFK dat vertelde dat de Nederlandse man tov de rest van de wereld*:
A) Het vaakst spijkerbroeken draagt, en;
B) De meeste spijkerbroeken heeft (gemiddeld 3,1 per NL man)

*We staan daarmee gelijk aan Amerikaanse mannen op di gebied. Klein verschil: de spijkerbroek komt uit de VS en wij zijn een stipje op een enorme planeet.

Mijn korte vraag: "#WTF Hoezo?"
Mijn lange vraag: "waarom zijn Nederlandse mannen zulke spijkerbroek fans?"
Mijn persoonlijke vraag: "Waarom vind ik ze zo tof, tis verdomme katoen met wat blauwe kleurstof?"
Mijn vraag aan jullie: "Waarom zitten jullie hier te discussiëren over spijkerbroeken?"

Ok, #why #WHY!!!??!!
1. Past overal bij, tijdloos, zit lekker, zowel formele als informele draagmogelijkheden. De redenen zijn eindeloos.
2. Zie 1.
3. Zie 1 + omdat je smaak hebt.
4. Omdat het leuk is.
pi_118964656
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

1. Past overal bij, tijdloos, zit lekker, zowel formele als informele draagmogelijkheden. De redenen zijn eindeloos.
2. Zie 1.
3. Zie 1 + omdat je smaak hebt.
4. Omdat het leuk is.
Helemaal goed en klopt, maar ik vind mijn iPhone ook helemaal goed. Daar praat ik ook niet over op een forum. Over mijn Alfa Romeo en over spijkerbroeken wel.

Zijn we een stel freaks/nerds of zit er wat meer achter?
Fuck wat gaat het snel!
  donderdag 8 november 2012 @ 00:26:11 #93
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118964860
Nederland is gewoon denimland. Dat is al jaren zo.

Hoop grote merken, hebben hier ook hun oorsprong. Denk aan G-Star, Blue Blood, Denham. Weliswaar niet voor de doorsnee dry drager, maar let wel , het merendeel van de bevolking draagt nog steeds prewashes en is nogal gevoelig voor commerciele producten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_118964964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef M1stral het volgende:
Nederland is gewoon denimland. Dat is al jaren zo.
Omdat we zo schaapachtig achter elkaar aan lopen of zit er wat meer achter? Die chino's van de laatste 4 jaren is dat niet ook gewoon schaapachtig kopieergedrag van deze "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" -geest in ons landje?
Fuck wat gaat het snel!
  donderdag 8 november 2012 @ 00:40:56 #95
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118965231
Nee, dat is geen schapengedrag. Denim is zo Nederlands als tulpen en kaas.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_118965453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:40 schreef M1stral het volgende:
Nee, dat is geen schapengedrag. Denim is zo Nederlands als tulpen en kaas.
Ja dat...... of Denim is net zo Nederlands als General Motors, Duits is (Opel)
Fuck wat gaat het snel!
pi_118967830
Singapore is echt nice, je kan overal eten :) Verder is de Mrt en bus zo easy echt makkelijk met zo'n chipcard. Verder is bijv van ene kant naar ander uiterste altijd max 2 sgdollar :D

Qua denin tja vochtiggraad is best hoog ;) Ik liep eerste dag daar in mijn oldblue en dat was best heavy :p Lichtere denin is beter ;)
We fear that which we cannot see
  donderdag 8 november 2012 @ 09:17:09 #98
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118968294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef capibara het volgende:

[..]

Omdat we zo schaapachtig achter elkaar aan lopen of zit er wat meer achter? Die chino's van de laatste 4 jaren is dat niet ook gewoon schaapachtig kopieergedrag van deze "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" -geest in ons landje?
Jeans zijn, op de fit (en misschien de washes) na, niet aan mode onderhevig, als één van de weinige kledingstukken. Tuurlijk zag je jaren geleden vooral regular fits en bootcuts, en nu meer tapered/skinny fits, maar het core product is altijd hetzelfde gebleven.
pi_118969299
Jeans zijn juist op de washes aan mode onderhevig, meer dan aan de fit mijns inziens, voor de rest is het tijdloos. De kracht zit hem in de eenvoud.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118969780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef T_Fuff het volgende:
Singapore, waar alles goed is voor iedereen, bijzonder landje. Wel gaaf hoor, op de straat spugen kost je daar een vermogen, mag dan wel niet meer zijn dan $5000 maar dan nog :')
Probleemjongeren naar Singapore voor een paar jaar, de oplossing.

Desalniettemin een erg interessant land, wat ga je er precies doen? En met 25 graden kun je wel wat denim dragen, moet er alleen wel beetje aan wennen me dunkt.
Semester studeren aan de rechtenfaculteit van de national university of singapore.

Haha ja boetes daar zijn aan de extreme kant. Fietsen op de stoep kost ook een paar honderd euri. Ik vond de 45e boete in nl al belachelijk.

Ach, als die gosers van obbigood en tuckshop t kunnen, kan ik t ook!
Mijn ald princeton is gemaakt van 14oz denim. Niet heel extreem dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door kaaspeer op 08-11-2012 10:24:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')