Mooie fiets, duur geintje zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:07 schreef Stansfield het volgende:
Dat is waar, ik heb er nog niet mee gefietste maar met traplopen is het wel prettig.

Ziet er goed uit, ook gave ALD riem zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef JetLife het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()

Mooie fiets, heeft die nou een riemoverbrenging ipv een ketting?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Mijn levi's 505 commuter is binnen. Zit top. Ik heb hem 1 maatje groter genomen dan dat ik normaal heb. Normaal draag ik wat meer straight/relaxed modellen zoals de Edwin ED 49. Maar deze zit door dat maatje groter top. Het stretch stofje voelt best apart aan. En de dubbele stof in het kruis is best handig. Volgens mij heeft dat een beetje een dubbelfunctie, bescherming tegen crotch rips en als soort van wielrenbroek. Dus ik kan nu mooi in een klein beetje regen op mijn Trek district fietsen:

Tnx. Helemaal niet eigenlijk. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor 750 euro volgens mij. Het was een model uit 2010 en ook nog een showroommodel. En vorige maand heb ik via singlespeed.nl een mooi passend fietsstuur bij gekocht voor al met al 100 euro. Dus niet heel erg duur als zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie fiets, duur geintje zeker.

Dat valt me echt nog mee idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. Helemaal niet eigenlijk. Ik heb deze vorig jaar gekocht voor 750 euro volgens mij. Het was een model uit 2010 en ook nog een showroommodel. En vorige maand heb ik via singlespeed.nl een mooi passend fietsstuur bij gekocht voor al met al 100 euro. Dus niet heel erg duur als zeg ik het zelf.

Klopt, vond ik wel een leuke 'gadget'en is onderhoudsvrij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mooie fiets, heeft die nou een riemoverbrenging ipv een ketting?

Fixed that for you.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Atta-boy het volgende:
Moraal van het verhaal: I'm buffed Ik ben heel voorzichtig op weg naar een normale waist.![]()
![]()
![]()

Als je er nog zo'n (soort) 1 zou zien voor een oké prijs, holla at me.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klopt, vond ik wel een leuke 'gadget'en is onderhoudsvrij.
@don-diablo. goede deal henog een kryptonite slot erbij gekocht en 2 knog frog lampjes en ik ben helemaal klaar.

Dat wordt lastig denk ik. Ik had het laatste model hier gekocht:quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je er nog zo'n (soort) 1 zou zien voor een oké prijs, holla at me.

Snap ik, maar mocht je toevallig een keer wat zien, let me know.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat wordt lastig denk ik. Ik had het laatste model hier gekocht:
http://www.hansstruijkfietsen.nl/winkels/den-haag--the-globe-
Trek is er een beetje mee gestopt en brengt nu alleen nog een veel duurdere geheel zwart met rode uit. Terwijl ik deze kleur juist mooi vindt.
Hier kun je wel wat inspiratie lezen en mogelijk tips vinden:
http://www.fiets.nl/forum/viewforum.php?f=20

Uiteraard!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Snap ik, maar mocht je toevallig een keer wat zien, let me know.

Mits every day upper body day niet nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Was een een grapjeben skinny as fuck, maar ben ook niet groot.
Als je krachttraining gaat doen gaat je waistmaat niet veel omhoog toch? was een half jaar terug 8kg zwaarder geworden zonder het door te hebben en mijn broeken waren niet echt strakker.

Ja dit vind ik altijd lastig. Fietsen is natuurlijk prima voor overall progress, maar die zadelfades zijn wel lelijk en gaan meestal een stuk sneller dan de rest van de broek ivm nat zadel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Sage zit overigens echt heerlijk, en progress zit er al in, bij bottom uiteraard, fietsen

Dan kreeg die donkere jongen een stevige regensoakquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Michhas het volgende:
Loop je in de stromende regen naar huis, zie je ineens een neger met een N&F Weird Guy lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |