Ah ok, dacht dat je al een unbranded had. Is de taper niet de één na strakste? Je hebt ook nog een straight ed toch? Maar dat lijkt me niet zo mooi met zwarte denim. Laat maar weten wat je vind want vind het zelf ook wel intressantquote:Op maandag 12 november 2012 00:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van de fits van unbranded. Het zou dan de taper worden, puur vanwege de reden dat dat de enige is waar ik mijn dijen in krijg. En juist bij dat model vind ik de fit onder de knieen te wijd.
@Jetlife: mooie broek ! Maar ik zoek meer een ruwe denim die ik lekker kan trashen.
Ik heb dan ook zoiets, alleen hebben zij ander denim en heeft ie er wat gaatjes bijgeprikt,quote:Op maandag 12 november 2012 03:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Topic gaat nice
Gisteren met de gasten van oldblue gechilt, ww2 jeabs gekocht in een shop waar hun stock isZijn hele relaxte gasten. Iets van 6 uur met hun opgetrokken :p
De wallet gezien met obbigoodlabel echt mooi leather en dik :p met 21oz inlay. Zelf hou ik meer van simpel design.
Zou wel wat voor bok zijn hehe
Maat van me heeft die, in het echt lijkt de kleur overigens lichter. Mooie fit op de 49 mooier dan de 51 eerlijk gezegd. Stuk slanker.quote:Op maandag 12 november 2012 08:28 schreef Michhas het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)ction-just-released/
[..]
Nice!
Daily rush wel. Zit er om de hoek van de hema.quote:Op maandag 12 november 2012 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
Klinkt goed, wil die fit wel een keer passen. Verkoopt Country House ook Edwin? Want dan wip ik van de week een keer langs om ook meteen die ALD Princeton te passen.
Onwijs cool zo'n Red Cloud, die niemand heeft. Alleen interesseert het echt niemand in mijn omgevingquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:22 schreef Atta-boy het volgende:
Wel onwijs cool om dan een broek te hebben die maar heel weinig mensen dragen of uberhaupt kennen
Same, niemand die ik ken geeft iets om denim. Wel jammer, zie daardoor natuurlijk minder irl.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onwijs cool zo'n Red Cloud, die niemand heeft. Alleen interesseert het echt niemand in mijn omgeving
Red cloud is idd ook zo iets, maar die hadden niet echt wat ik zocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onwijs cool zo'n Red Cloud, die niemand heeft. Alleen interesseert het echt niemand in mijn omgeving
Of de eerste internationale order van Sage zijn, dat vind ik ook best vet. En dan nog een Artist Denim hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
160 ex verzenden voor die 21 oz is bijzonder verleidelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef T_Fuff het volgende:
Ik zou ook graag redcloud willen, maar nu nog niet!
Mooie prijs.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
160 ex verzenden voor die 21 oz is bijzonder verleidelijk
In A'dam: TdN, The Factory en denimkitchen voor zover ik weet. Utrecht zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Same, niemand die ik ken geeft iets om denim. Wel jammer, zie daardoor natuurlijk minder irl.
Kan iemand mij vertellen waar in Amsterdam of Utrecht Edwin verkocht wordt?
290 sqm ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
In A'dam: TdN, The Factory en denimkitchen voor zover ik weet. Utrecht zou ik niet weten.
voor mij atm niet :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
160 ex verzenden voor die 21 oz is bijzonder verleidelijk
Order Total $211.40 incl verzenden is fucking 166 euro. Ex belasting geflikker natuurlijk ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |