PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Wallysonquote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar verkocht.Vond 'm toch nog wat duur. Als ie onder de 100k komt haal ik 'm wel weer eens. Met andere woorden; ik heb zo'n 250k over voor een nieuw silver team.
Iemand een leuke 3-5-2 hybrid?
quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Wát een baas die Kimi. Net zijn eerste race gewonnen sinds 2009, vraagt Coulthard: ''What are you feeling right now?'' ''Not much actually''
Zien er wel epic uit.quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(of met Reynaldo RM voor de 4 star skills)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste zal sowieso wel niks voor je zijn..2 lompe tanks ipv skillertjes
Dat laatste teamquote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(of met Reynaldo RM voor de 4 star skills)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste zal sowieso wel niks voor je zijn..2 lompe tanks ipv skillertjes. En de 2e is geen 352
Nog 15 minuten wedstrijd + 15 minuten om zich achter te computer te hijsen. Duurt dus nog even.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog 15 minuten wedstrijd + 15 minuten om zich achter te computer te hijsen. Duurt dus nog even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren dit team:Ik heb Kelvin al in m'n club, dus die zou op RM komen, maar verder ziet 't er netjes uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk team.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Wallyson is ook geen/nauwelijks risico om te kopen. Zal niet zo snel zakken. Met 250k kan het dan miss net lukkenquote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Kelvin al in m'n club, dus die zou op RM komen, maar verder ziet 't er netjes uit.leuk team.
Kelvin inderdaad, is een heldjequote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Kelvin al in m'n club, dus die zou op RM komen, maar verder ziet 't er netjes uit.leuk team.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
Jovetic 1 goal en 1 assistHopelijk nog 1 en dan een IF
![]()
[ afbeelding ]
dat gifjequote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mooi hequote:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wallyson is ook geen/nauwelijks risico om te kopen. Zal niet zo snel zakken. Met 250k kan het dan miss net lukken
![]()
[ afbeelding ]
Verbeek is een heldjequote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
Verbeek weg is goedkoper dan een nieuw team kopen. Zet 11 fokkers neer en je wint van dit VVV
quote:
[FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er ook een algemeen topic voor FIFA 13? Heb namelijk een probleem, bij het laden van een seizoen in modus Carriere (dus voorbereiding nieuw seizoen) loopt FIFA continu vast. Heb al wat gelezen over Gameface maar krijg dat niet gevonden op mijn PS3 (weet ook niet wat het is)...maar erg vervelend dat hij vastloopt bij het laden van het nieuwe seizoen..
Wie?quote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef fetss het volgende:
iemand interesse in pricefix xbox? 200K inleg! DM
DoMquote:
Avatar edit?quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]Thuis verliezen tegen NEC, vooruit, kan 1 keer gebeuren. Maar verliezen van NEC én VVV gaat er bij mij niet in. Alles heeft zn grenzen
Als we dat bij elke speler zouden doen die slecht speelde....quote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat Lamprou wel een TT verdient.
gewoon Feyenoord als TT dan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als we dat bij elke speler zouden doen die slecht speelde....
38 strength, 34 headingquote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Elton in de spits zetten.Wat een koningbaas met zijn 1.59
Dan zou Mathijsen er ook wel een mogen hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als we dat bij elke speler zouden doen die slecht speelde....
Stop eens met het zeiken op je eigen spelers.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou Mathijsen er ook wel een mogen hebben
quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stop eens met het zeiken op je eigen spelers.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 1 maar die heb ik onder discardwaarde gekocht dus geen zorgen.quote:
Denk het wel. Ik ga het risico in ieder geval niet nemen omdat ik allemaal striker versies had die ik nu nog voor 18-20k kwijt kon..dezelfde prijs als voor Ajax-Vitquote:
Ja, het is toch zo. Dat hij eens op zou flikkeren. Voegt niks toe en loopt alleen maar te kankeren op zijn eigen spel.quote:
Zo ben ik.quote:
Eens.quote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo. Dat hij eens op zou flikkeren. Voegt niks toe en loopt alleen maar te kankeren op zijn eigen spel.
Daarnaast Lind
Ook als je hem list? Handigquote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chillt hem al een paar weken in mijn tradepile.Als ik iets doe loopt de webapp vast.
Dat heb ik, maar dan met 6 contractenquote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chillt hem al een paar weken in mijn tradepile.Als ik iets doe loopt de webapp vast.
die neukt erop los, geef hem is ongelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
LOL Sterling is 17 jaar en heeft 3 kinderen bij 2 vrouwen al![]()
Of ajaxquote:
Wij allemaal, maar we laten niet bij iedereen 1/2 kinderen achterquote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
die neukt erop los, geef hem is ongelijk.
Dit lees ik echt elke week in deze topicreeks.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
LOL Sterling is 17 jaar en heeft 3 kinderen bij 2 vrouwen al![]()
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoordquote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je doet gewoon niks goed!quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoord
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig manquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoord
Dikke comeback.quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.
of gewoon 150k van mij kopenquote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige spelers die ik nog mis in mijn team zijn Robben en Ribery. Nu is de vraag of ik moet sparen voor hun of steeds packs moet gaan kopen hopende dat ik ze uit een pakje krijg of speler rond dezelfde waarde
steefie is een ajacied, wist je dat niet?quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig man
Ga dan achter je ploeg staan ipv alleen maar te lopen zeiken.
Lekker even rondrijden en genieten van de omgeving, zoals een echte trucker zich betaamtquote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha steefie is boos
Ik zou even ETS2 gaan spelen om te relaxen steef
Je mag kritisch zijn toch? Mathijsen heeft een paar keer aardig gespeeld maar er zijn betere spelers. Lamprou is gewoon slecht, dat ziet iedereen. Ik mag zeggen dat ik ze slecht vind.quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig man
Ga dan achter je ploeg staan ipv alleen maar te lopen zeiken.
Ik ben niet boos, ik moet leren voor tentamen en anders lukt het nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steefie is een ajacied, wist je dat niet?
Je mag zeker kritisch zijn, maar wie is er dan beter dan Mathijsen? Kongolo? nog niet man... wie heb je nog meer?quote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag kritisch zijn toch? Mathijsen heeft een paar keer aardig gespeeld maar er zijn betere spelers. Lamprou is gewoon slecht, dat ziet iedereen. Ik mag zeggen dat ik ze slecht vind.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Nickskuh het volgende:
Hopelijk is er in fut 14 nog een lager kaartje dan brons, dan kunnen we die uitreiken aan kees luijckx.
Je kan ook wel kritiek hebben op spelers, ook al heb je geen betere vervanger...quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je mag zeker kritisch zijn, maar wie is er dan beter dan Mathijsen? Kongolo? nog niet man... wie heb je nog meer?
Wil je dan Nelom op linksback hebben en BMI en de vrij centraal?
Lamprou is nog niet eens zo slecht. Lekker graafland in de goal zetten dan?
Ga maar lekker door met zeiken dan
Ja, het is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook als je hem list? Handig
En intussen blijft EA alleen maar mensen compenseren die met echt geld aan hun packs moeten komen
Hij zegt toch dat er betere spelers zijnquote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ook wel kritiek hebben op spelers, ook al heb je geen betere vervanger...
Ik doe liever Indi centraal en Nelom linksback. Nu is er geen enkele druk op de linkerkant. Ik heb liever dat de back een steekje laat vallen dan de centrale verdediger.quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je mag zeker kritisch zijn, maar wie is er dan beter dan Mathijsen? Kongolo? nog niet man... wie heb je nog meer?
Wil je dan Nelom op linksback hebben en BMI en de vrij centraal?
Lamprou is nog niet eens zo slecht. Lekker graafland in de goal zetten dan?
Ga maar lekker door met zeiken dan
Niet over Lamprouquote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat er betere spelers zijn
Ja, kan tot 5 minuten speeltijd.quote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het trouwens dat je kan dashboarden net voor de wedstrijd als je het team van de tegenstander ziet op je scherm en geen wedstrijd als loss krijgt?
In FUT niet..alleen h2h seasons toch?quote:
Nee alleen in H2H, in FUT niet.quote:
Niet in fut hoorquote:
Alleen bij een vastloper, moet je de cd eruit halenquote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het trouwens dat je kan dashboarden net voor de wedstrijd als je het team van de tegenstander ziet op je scherm en geen wedstrijd als loss krijgt?
Reageer een op whapquote:
Niet, kan ook dashboardenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen bij een vastloper, moet je de cd eruit halen
wat valt er te reagerenquote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Reageer een op whap
COMBOOOOBREAKER
xdquote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaahhaah laten we het voor de grap heel vaak zeggen dat het niet in FUT kan.
Oh laat maar, je hebt al gereageerd.quote:
Echt he. Nerds die proberen grappig te dien.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaahhaah laten we het voor de grap heel vaak zeggen dat het niet in FUT kan.
Ik zie je puuush nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
sws 1% van hun winst
zozo proud....
puush is zo raar en zo willekeurig. Ik zie deze wel, maar heb ook weleens dagen dat ik (als enige ongeveer) geen puushes zie. Best irritant.quote:
Movemberquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
sws 1% van hun winst
zozo proud....
Wie biedt er nu zoveel op Blindquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
sws 1% van hun winst
zozo proud....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |