Ja, kan tot 5 minuten speeltijd.quote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het trouwens dat je kan dashboarden net voor de wedstrijd als je het team van de tegenstander ziet op je scherm en geen wedstrijd als loss krijgt?
In FUT niet..alleen h2h seasons toch?quote:
Nee alleen in H2H, in FUT niet.quote:
Niet in fut hoorquote:
Alleen bij een vastloper, moet je de cd eruit halenquote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het trouwens dat je kan dashboarden net voor de wedstrijd als je het team van de tegenstander ziet op je scherm en geen wedstrijd als loss krijgt?
Reageer een op whapquote:
Niet, kan ook dashboardenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen bij een vastloper, moet je de cd eruit halen
wat valt er te reagerenquote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Reageer een op whap
COMBOOOOBREAKER
xdquote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaahhaah laten we het voor de grap heel vaak zeggen dat het niet in FUT kan.
Oh laat maar, je hebt al gereageerd.quote:
Echt he. Nerds die proberen grappig te dien.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaahhaah laten we het voor de grap heel vaak zeggen dat het niet in FUT kan.
Ik zie je puuush nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
sws 1% van hun winst
zozo proud....
puush is zo raar en zo willekeurig. Ik zie deze wel, maar heb ook weleens dagen dat ik (als enige ongeveer) geen puushes zie. Best irritant.quote:
Movemberquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
sws 1% van hun winst
zozo proud....
Wie biedt er nu zoveel op Blindquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
sws 1% van hun winst
zozo proud....
quote:
Die manager is toch gauw 1kquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
drie bazen. dit moet hem worden.
[ afbeelding ]
Je kan toch Lewandowskiquote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan nu even niet anders![]()
Normaal heb ik Arnautovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |