Dit lees ik echt elke week in deze topicreeks.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
LOL Sterling is 17 jaar en heeft 3 kinderen bij 2 vrouwen al![]()
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoordquote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stop eens met het zeiken op je eigen spelers.
Je doet gewoon niks goed!quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoord
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig manquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoord
Dikke comeback.quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.
of gewoon 150k van mij kopenquote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige spelers die ik nog mis in mijn team zijn Robben en Ribery. Nu is de vraag of ik moet sparen voor hun of steeds packs moet gaan kopen hopende dat ik ze uit een pakje krijg of speler rond dezelfde waarde
steefie is een ajacied, wist je dat niet?quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig man
Ga dan achter je ploeg staan ipv alleen maar te lopen zeiken.
Lekker even rondrijden en genieten van de omgeving, zoals een echte trucker zich betaamtquote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha steefie is boos
Ik zou even ETS2 gaan spelen om te relaxen steef
Je mag kritisch zijn toch? Mathijsen heeft een paar keer aardig gespeeld maar er zijn betere spelers. Lamprou is gewoon slecht, dat ziet iedereen. Ik mag zeggen dat ik ze slecht vind.quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig man
Ga dan achter je ploeg staan ipv alleen maar te lopen zeiken.
Ik ben niet boos, ik moet leren voor tentamen en anders lukt het nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steefie is een ajacied, wist je dat niet?
Je mag zeker kritisch zijn, maar wie is er dan beter dan Mathijsen? Kongolo? nog niet man... wie heb je nog meer?quote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag kritisch zijn toch? Mathijsen heeft een paar keer aardig gespeeld maar er zijn betere spelers. Lamprou is gewoon slecht, dat ziet iedereen. Ik mag zeggen dat ik ze slecht vind.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Nickskuh het volgende:
Hopelijk is er in fut 14 nog een lager kaartje dan brons, dan kunnen we die uitreiken aan kees luijckx.
Je kan ook wel kritiek hebben op spelers, ook al heb je geen betere vervanger...quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je mag zeker kritisch zijn, maar wie is er dan beter dan Mathijsen? Kongolo? nog niet man... wie heb je nog meer?
Wil je dan Nelom op linksback hebben en BMI en de vrij centraal?
Lamprou is nog niet eens zo slecht. Lekker graafland in de goal zetten dan?
Ga maar lekker door met zeiken dan
Ja, het is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook als je hem list? Handig
En intussen blijft EA alleen maar mensen compenseren die met echt geld aan hun packs moeten komen
Hij zegt toch dat er betere spelers zijnquote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ook wel kritiek hebben op spelers, ook al heb je geen betere vervanger...
Ik doe liever Indi centraal en Nelom linksback. Nu is er geen enkele druk op de linkerkant. Ik heb liever dat de back een steekje laat vallen dan de centrale verdediger.quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je mag zeker kritisch zijn, maar wie is er dan beter dan Mathijsen? Kongolo? nog niet man... wie heb je nog meer?
Wil je dan Nelom op linksback hebben en BMI en de vrij centraal?
Lamprou is nog niet eens zo slecht. Lekker graafland in de goal zetten dan?
Ga maar lekker door met zeiken dan
Niet over Lamprouquote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat er betere spelers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |