DoMquote:
Avatar edit?quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]Thuis verliezen tegen NEC, vooruit, kan 1 keer gebeuren. Maar verliezen van NEC én VVV gaat er bij mij niet in. Alles heeft zn grenzen
Als we dat bij elke speler zouden doen die slecht speelde....quote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat Lamprou wel een TT verdient.
gewoon Feyenoord als TT dan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als we dat bij elke speler zouden doen die slecht speelde....
38 strength, 34 headingquote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Elton in de spits zetten.Wat een koningbaas met zijn 1.59
Dan zou Mathijsen er ook wel een mogen hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als we dat bij elke speler zouden doen die slecht speelde....
Stop eens met het zeiken op je eigen spelers.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou Mathijsen er ook wel een mogen hebben
quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stop eens met het zeiken op je eigen spelers.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 1 maar die heb ik onder discardwaarde gekocht dus geen zorgen.quote:
Denk het wel. Ik ga het risico in ieder geval niet nemen omdat ik allemaal striker versies had die ik nu nog voor 18-20k kwijt kon..dezelfde prijs als voor Ajax-Vitquote:
Ja, het is toch zo. Dat hij eens op zou flikkeren. Voegt niks toe en loopt alleen maar te kankeren op zijn eigen spel.quote:
Zo ben ik.quote:
Eens.quote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo. Dat hij eens op zou flikkeren. Voegt niks toe en loopt alleen maar te kankeren op zijn eigen spel.
Daarnaast Lind
Ook als je hem list? Handigquote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chillt hem al een paar weken in mijn tradepile.Als ik iets doe loopt de webapp vast.
Dat heb ik, maar dan met 6 contractenquote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chillt hem al een paar weken in mijn tradepile.Als ik iets doe loopt de webapp vast.
die neukt erop los, geef hem is ongelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
LOL Sterling is 17 jaar en heeft 3 kinderen bij 2 vrouwen al![]()
Of ajaxquote:
Wij allemaal, maar we laten niet bij iedereen 1/2 kinderen achterquote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
die neukt erop los, geef hem is ongelijk.
Dit lees ik echt elke week in deze topicreeks.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
LOL Sterling is 17 jaar en heeft 3 kinderen bij 2 vrouwen al![]()
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoordquote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je doet gewoon niks goed!quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoord
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.
Dan ga je er zelf voorstaan. Mathijsen is echt niet zo slecht als jij het voordoet. Lamprou maakt wat fouten en gelijk is hij zo slecht. Serieus, je lijkt wel een fucking jood. Je spendeert meer tijd aan Ajax dan aan Feyenoord en als je dan tijd spendeert aan je eigen club dan brand je het af. Ze waren niet goed nee... dat heeft iedereen gezien. Niemand was goed. Je vindt het alleen maar makkelijk om de twee spelers waar je het toch al niet op hebt uit te kiezen. Goed bezig manquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik uit mijn ongenoegen over spelers die ik dramatisch vind. Zodra ik het doe over een ajax spelers vind je het leuk maar nu ik kritisch ben over de dissonanten van Feyenoord
Dikke comeback.quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben ook een ongelukje gehad vroeger dus bek dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |