SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeijen keepert“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nou tom, echt de beste keeper dit hoor
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
De Duitsers hielden zich wel vaker niet aan akkoorden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Haringkop het volgende:
Begin van dit seizoen toch afgesproken dat er gewoon doorgevoetbald wordt. Fct heb nu 4 keer zitten janken vandaag, dat de bal uit moet..![]()
Braafheid en Clasie tongen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Clasie weer, kleine tyfusdwerg met zijn gejankOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik vind hem ook niet geweldig, maar veel betere lopen er echt niet rond in Nederland. Zegt ook genoeg natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
nou tom, echt de beste keeper dit hoor![]()
Hij wordt toch gewoon neer geschoffeld man?quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Clasie weer, kleine tyfusdwerg met zijn gejank![]()
![]()
en daarna met zijn 35 kilo stoer lopen doen tegen neger braafheidquote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Clasie weer, kleine tyfusdwerg met zijn gejank![]()
Immers![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon neer geschoffeld man?
Net als tegen Ajax, meteen helemaal flippen als kabouter wesleyOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
goffedomme bmiIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Goeie man.quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
'Geen woorden maar daden'
Waar zijn de daden dan?![]()
wat heeft Sneijder hier mee te maken?quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Net als tegen Ajax, meteen helemaal flippen als kabouter wesleyIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
whahah xd xdquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat heeft Sneijder hier mee te maken?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vond het wel meevallen en het was Braafheid die zijn hoofd beet pakte, niet andersom ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Net als tegen Ajax, meteen helemaal flippen als kabouter wesley![]()
Ik heb gisteren uitjes gegetenquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat heeft Sneijder hier mee te maken?![]()
bedankt, vond hem zelf ook al goed.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Heldquote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Clasie al een sukkeltje voordat het mainstream werd![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Clasie al een sukkeltje voordat het mainstream werd![]()
![]()
terechtequote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Clasie al een sukkeltje voordat het mainstream werdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
KK SCHAKEN“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik ook, maar dat kwam door Strootman - Clasie discussie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Clasie al een sukkeltje voordat het mainstream werd"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Komt door het Nederlands elftal.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Adames het volgende:
ik kwam er pas later achter, al is hij ook een stuk veranderd tov vorig seizoen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja, nu is hij 20x zo arrogant.quote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het Nederlands elftal.![]()
Jij bent homo dus wat jij vindt boeit nietquote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vond je moeder al een slet voor iedereen er over heen gingOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zei dat al veel eerder. /LRquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Staat het nog 0-0 ja?quote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef Saind het volgende:
Zit iemand AZ te kijken die me kan vertellen hoe het nog 0-0 staat?
AZ![]()
![]()
Ben met je eens eigenlijk.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
wat een aids wedstrijd ditFeyenoord kan het gewoon niet en Twente doet gewoon zoals het altijd doet
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
wedstrijd doodspelen iddquote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
wat een aids wedstrijd ditFeyenoord kan het gewoon niet en Twente doet gewoon zoals het altijd doet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Weinig discussie, dat is iedereen wel met elkaar eens.quote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja man goeie, laten we hierover discussiërenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
ha vink is blind.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Janmaat fittie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Maar even AZ kijkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord creëert ook gewoon niets hč.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat was echt een pingel, verdomme.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat publiek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Lijkt Arsenal wel, zo slecht.quote:Op zondag 4 november 2012 16:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Feyenoord creëert ook gewoon niets hč.![]()
Voor wie, ik kijk nu net AZ?quote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was echt een pingel, verdomme.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Terecht. Janmaar verdient paar klappen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee man een mannelijke pot zoals Albert Verlinde noem je pootquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
Fluit alsjeblieft af man, wat een dramapot.![]()
2-0 voor staan tegen de arch enemy en alleen maar bezig zijn met fluiten. Ja logisch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee hoor. Aan jou wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Iedereen heeft hier een hekel aan TwenteNoot noot.![]()
Klopt, maar die scoorde in ieder geval nog wel zonder iets te creëeren. Dat zie ik Feyenoord niet doen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik niet hoor. Vind hem best stoer.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er waren zelfs Feyenoorders die vonden dat hij in Oranje moest
Noot noot.![]()
Er was zelfs een bondscoach die die mening deelde.quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er waren zelfs Feyenoorders die vonden dat hij in Oranje moestVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan je nagaan hoezeer hij overschat werdquote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was zelfs een bondscoach die die mening deelde.![]()
![]()
Feyenoord heeft hetzelfde probleem als Ajax, hele matige vleugelspelers. Dan kun je het middenveld wel domineren en meer balbezit hebben, maar het is verdomd moeilijk kansen te creeren.![]()
nee, alleen aan Steve.quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Iedereen heeft hier een hekel aan Twente![]()
Klopt, zelfde bij zo'n Van Rhijn.quote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoezeer hij overschat werdVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker fluiten KutTukkertjes. God Wilfried Bony laat jullie volgende week versteld staan![]()
![]()
![]()
vvv staat voor?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij overdrijft nu wel he.quote:
AZ achterOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bulykin
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Helemaal blind gespeeld worden door een debutant. Ik vond het aardig schrijnend.quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, nee hoor.
Niet dat het daar nu over gaat natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
vvv
behoorlijk jaquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker fluiten KutTukkertjes. God Wilfried Bony laat jullie volgende week versteld staan
Noot noot.![]()
ons willem 2 nu laatste
quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, nee hoor.
Niet dat het daar nu over gaat natuurlijk.Die is natuurlijk vele malen beter al, heeft tenslotte een Ajax shirtje aan. Net zo'n super talent als al die Denen.
![]()
1-0 McGuirequote:- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Ah, je baseert je mening op één helft. Lekker subjectief.quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal blind gespeeld worden door een debutant. Ik vond het aardig schrijnend.![]()
![]()
Lamprou![]()
![]()
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
HAAAAAAAAAAAHAHAHAHA KEEPERTJE!!!!!!!!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Serieus pleurt ff op naar griekenland man, mafkees
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
wanneer is mulder weer terug
Neem ff rust.quote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0
Lucky bastards. Totaal onverdiend gezien het spelbeeld"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Happel wel goed gezien, die Lamprou is echt wel beter dan Mulder.
Groot fan van User Wotte![]()
Euh, okequote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0
Lucky bastards. Totaal onverdiend gezien het spelbeeld![]()
![]()
Waarom op jezelf antwoorden?quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
Hoe heette die keepert van Sparta ook alweer? Kros.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ![]()
I feel kinda Locrian today![]()
Ik heb op AZ gewed, vorige week toen ze tegen Vitesse speelden op Vitessequote:![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Oppassen, je ging toch dood van drukte ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ![]()
godverdomme, ik mis de goal omdat de stream van EDL 10 keer zo slecht als die sopcast dingen. waarom betaal ik hiervoor![]()
Lees feedback maar.quote:
Daarnaast gold het sowieso alleen voor Europese wedstrijden.
Niet huilen aub, dat siert je niet zo.![]()
AZ gaat verliezen van VVV?En Feijenoord wordt afgedroogd door Twente, tja, what else is new?
En Zwolle kan nog steeds geen potten breken zoals gebruikelijk
mag het weten![]()
gelde?quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees feedback maar.
Daarnaast gelde het sowieso alleen voor Europese wedstrijden.
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees feedback maar.
Daarna gelde het sowieso alleen voor Europese wedstrijden.
goffedomme de Ruiter moeten halen.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
IN ENSCHEDE ZINGEN WE ZOOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
EN FEYENOORD ROLLEN WE ZO WEL EVEN OP!
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Die regel was alleen bij wedstrijden van Ajax maar is later weer aangepast.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hou op met je gejankquote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.
Iedereen vond dat het trollen gewoon toegelaten moest worden
En met trollen bedoel ik het overdreven uitlachen van andere clubsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.!!!
Noot noot.![]()
twente mag van mij ook dood.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO![]()
Psv danquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO![]()
Dat mag. Als je het niet begrijpt mag je duidelijkheid vragen in het feedback topic.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.![]()
![]()
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO![]()
![]()
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou op met je gejank
Iedereen vond dat het trollen gewoon toegelaten moest worden
En met trollen bedoel ik het overdreven uitlachen van andere clubs![]()
![]()
Zogenaamde topclubquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Al uit de beker en EL![]()
![]()
Ik heb op Lamprou gestemd als motm bij sidekick.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Na die wedstrijd ging iedereen zeuren, en vanaf de dag erna werd het toegelatenquote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Origineel weer.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Het is trouwens Cheerioo, neppert.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet nodig, weet niet eens waar dat topic staat.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Als je het niet begrijpt mag je duidelijkheid vragen in het feedback topic.![]()
![]()
Volgens mij is het daarna aangepast juist.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.![]()
Toppie.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na die wedstrijd ging iedereen zeuren, en vanaf de dag erna werd het toegelaten![]()
PSV gaat lekker in de beker jaquote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zogenaamde topclub
Al uit de beker en EL![]()
![]()
Gewoon in VBL.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet nodig, weet niet eens waar dat topic staat.![]()
![]()
Alleen bij Ajax mocht het niet. Maar dat is teruggedraaid.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze doen nog gewoon mee?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En het nog fout doet ook.quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wel grappig dat drizzt vanuit zeeuws vlaanderen zit te zingen
''in enschede zingen we zo''.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Calimero?quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax mocht het niet. Maar dat is teruggedraaid."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax mocht het niet. Maar dat is teruggedraaid.![]()
![]()
Jij bent opeens weer voor Twente?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
''in enschede zingen we zo''.
Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
''in enschede zingen we zo''.
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Oprecht waar. Het werd altijd gewoon gedaan maar toen bij Ajax - Real was er opeens de regel dat het niet meer mocht.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga je vader neuken.quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent opeens weer voor Twente?Noot noot.![]()
Waarom schreeuwt men de goal-tune van Feyenoord als ze voor staan tegen Feyenoord?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2012 16:13:03 ]![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Het grote PSV topic #637: Koploper
TT klopt niet, moet even aangepast worden lijkt me.
Noot noot.![]()
Dit klopt wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oprecht waar. Het werd altijd gewoon gedaan maar toen bij Ajax - Real was er opeens de regel dat het niet meer mocht.![]()
Omdat Twente voor 90% uit ex-feyenoorders bestaat?quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom doen schreeuwt men de goal-tune van Feyenoord als ze voor staan tegen Feyenoord?![]()
Ik jou niet snap.quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom doen schreeuwt men de goal-tune van Feyenoord als ze voor staan tegen Feyenoord?Noot noot.![]()
je zin...quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom doen schreeuwt men de goal-tune van Feyenoord als ze voor staan tegen Feyenoord?![]()
Je punt was al vrij duidelijk volgens mij.quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, Wat een trieste tyfusclub is twente ook.
[repeat]Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[repeat]
AZ 1-1Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat vind jij van Vitesse eigenlijk?quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[repeat]![]()
NAC - RKCquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Je moest repeat erbij zetten, omdat je niet 2 precies dezelfde reactie in 1 topic mocht zeggen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[repeat]
AZ!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik denk van wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest repeat erbij zetten, omdat je niet 2 precies dezelfde reactie in 1 topic mocht zeggen?![]()
puush weet het antwoord.quote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat zijn de wedstrijden van volgende week Stijn. Meestal staan die al in dit topic![]()
17.00 Liverpool-Newcastle Sport 1quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Thx voor de tipquote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
17.00 Liverpool-Newcastle Sport 1
Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
17.00 Liverpool-Newcastle Sport 1
Dank. Dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
17.00 Liverpool-Newcastle Sport 1![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zwolle - Ajax
PSV - Heerenveen
Vitesse - Twente
Alle thuisploegen winnen. Mooi.
AZ verliest in Den Haag. Degradatievoetbal lonkt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Feyenoorders zijn altijd goed met ophypen van hun talenten.quote:
Clasie is zogenaamd Xavi en etc.
True.quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn altijd goed met ophypen van hun talenten.
Clasie is zogenaamd Xavi en etc.![]()
Lul niet man.quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is geen gelul manquote:
Ajacieden zijn daar nog wel beter in hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leerdam is veel beter.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
clasie was vorig jaar ook gewoon goed en vilhena had een heerlijk debuut tegen Twente. Nu zijn ze nergens inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke club manquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snelle Egel![]()
Wat maakt het ook allemaal uit, ze kunnen toch niet tippen aan de jonge Denen van Ajax.quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en Locadia is Messi en Ronaldo in 1quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check deze van Xavi btwquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.101greatgoals.(...)celona-v-celta-vigo/![]()
Ze staan boven Groningen en Maaskant wilde voor vandaag nog bij de subtop aansluiten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Fok-it het volgende:
AZ verliest in Den Haag. Degradatievoetbal lonkt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Denemarken kampioen 2018 he. Al die super talenten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt het ook allemaal uit, ze kunnen toch niet tippen aan de jonge Denen van Ajax.![]()
![]()
Locadia is gehyped op VVV-PSV.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en Locadia is Messi en Ronaldo in 1
Dat is imo de grootste.![]()
![]()
Oke, kan jij niet beter je naam veranderen in hypocriet ipv typischquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat was Depay en dat is gewoon waarheid. Ik lees dat altijd op twitter en daar zitten mensen met goede visie.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en Locadia is Messi en Ronaldo in 1"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
in den haag? he?quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Fok-it het volgende:
AZ verliest in Den Haag. Degradatievoetbal lonkt.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was Depay en dat is gewoon waarheid. Ik lees dat altijd op twitter en daar zitten mensen met goede visie.__
Nee hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, kan jij niet beter je naam veranderen in hypocriet ipv typisch![]()
typischdehypocrietquote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, kan jij niet beter je naam veranderen in hypocriet ipv typisch![]()
Maar goed, het ging dus over Twente - Feyenoord. Jammer dat al die andere clubs er weer bijgehaald worden.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn we altijd realistisch een voorbeeld is Tyron.
Snelle Egel![]()
Eriksenquote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Strootman gefap, Willems gefap, Eriksen gefap etc.
Noot noot.![]()
Spanje en Duitsland gaan ook gewoon door met talenten, zulke dingen voorspel ik niet man.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken kampioen 2018 he. Al die super talenten.![]()
Juvequote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, het ging dus over Twente - Feyenoord. Jammer dat al die andere clubs er weer bijgehaald worden.Celtic
BvB
![]()
![]()
Ga je weer fietsen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het al met al een aidsweekend. Ik ben er weg van,Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Check deze van Xavi btw
http://www.101greatgoals.(...)celona-v-celta-vigo/"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |