Jawel, dit mocht wel.quote:
Neem ff rust.quote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0
Lucky bastards. Totaal onverdiend gezien het spelbeeld
quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Happel wel goed gezien, die Lamprou is echt wel beter dan Mulder.
Euh, okequote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0
Lucky bastards. Totaal onverdiend gezien het spelbeeld
Waarom op jezelf antwoorden?quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
Hoe heette die keepert van Sparta ook alweer? Kros.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ
Ik heb op AZ gewed, vorige week toen ze tegen Vitesse speelden op Vitessequote:
Oppassen, je ging toch dood van drukte ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ
Lees feedback maar.quote:
gelde?quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees feedback maar.
Daarnaast gelde het sowieso alleen voor Europese wedstrijden.
Niet huilen aub, dat siert je niet zo.
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees feedback maar.
Daarna gelde het sowieso alleen voor Europese wedstrijden.
Niet huilen aub, dat siert je niet zo.
goffedomme de Ruiter moeten halen.quote:
Ja, foutjequote:
Die regel was alleen bij wedstrijden van Ajax maar is later weer aangepast.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.
Hou op met je gejankquote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik vind het altijd verwonderlijk wanneer bepaalde regels hier wel gelden en wanneer niet. Verder moet je dat helemaal zelf weten, maar vind het gewoon vreemd.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
IN ENSCHEDE ZINGEN WE ZOOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
EN FEYENOORD ROLLEN WE ZO WEL EVEN OP!
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
twente mag van mij ook dood.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Psv danquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Dat mag. Als je het niet begrijpt mag je duidelijkheid vragen in het feedback topic.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou op met je gejank
Iedereen vond dat het trollen gewoon toegelaten moest worden
En met trollen bedoel ik het overdreven uitlachen van andere clubs
Zogenaamde topclubquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Na die wedstrijd ging iedereen zeuren, en vanaf de dag erna werd het toegelatenquote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |