Origineel weer.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
IN ENSCHEDE ZINGEN WE ZOOOO
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
EN FEYENOORD ROLLEN WE ZO WEL EVEN OP!
HERE WE GOOO
HERE WE GOOO
Niet nodig, weet niet eens waar dat topic staat.quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Als je het niet begrijpt mag je duidelijkheid vragen in het feedback topic.
Volgens mij is het daarna aangepast juist.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.
Toppie.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na die wedstrijd ging iedereen zeuren, en vanaf de dag erna werd het toegelaten
PSV gaat lekker in de beker jaquote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zogenaamde topclub
Al uit de beker en EL
Gewoon in VBL.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet nodig, weet niet eens waar dat topic staat.
Alleen bij Ajax mocht het niet. Maar dat is teruggedraaid.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, ik jank nergens. Vind het oprecht raar dat het bij bepaalde wedstrijden niet mocht, meen mij een Ajax-Real te herinneren waar het niet mocht namelijk. Doe lekker wat je wil, maar vond het gewoon raar.
Ze doen nog gewoon mee?quote:
En het nog fout doet ook.quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wel grappig dat drizzt vanuit zeeuws vlaanderen zit te zingen
''in enschede zingen we zo''.
Calimero?quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax mocht het niet. Maar dat is teruggedraaid.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax mocht het niet. Maar dat is teruggedraaid.
Jij bent opeens weer voor Twente?quote:
Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Oprecht waar. Het werd altijd gewoon gedaan maar toen bij Ajax - Real was er opeens de regel dat het niet meer mocht.quote:
Ga je vader neuken.quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent opeens weer voor Twente?
quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Het grote PSV topic #637: Koploper
TT klopt niet, moet even aangepast worden lijkt me.
Dit klopt wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oprecht waar. Het werd altijd gewoon gedaan maar toen bij Ajax - Real was er opeens de regel dat het niet meer mocht.
Omdat Twente voor 90% uit ex-feyenoorders bestaat?quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom doen schreeuwt men de goal-tune van Feyenoord als ze voor staan tegen Feyenoord?
Ik jou niet snap.quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom doen schreeuwt men de goal-tune van Feyenoord als ze voor staan tegen Feyenoord?
je zin...quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
Je punt was al vrij duidelijk volgens mij.quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, Wat een trieste tyfusclub is twente ook.
[repeat]
quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[repeat]
Wat vind jij van Vitesse eigenlijk?quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[repeat]
NAC - RKCquote:
Je moest repeat erbij zetten, omdat je niet 2 precies dezelfde reactie in 1 topic mocht zeggen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[repeat]
ik denk van wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest repeat erbij zetten, omdat je niet 2 precies dezelfde reactie in 1 topic mocht zeggen?
puush weet het antwoord.quote:Op zondag 4 november 2012 16:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat zijn de wedstrijden van volgende week Stijn. Meestal staan die al in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |