abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:34:14 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122632355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dan zakken ze.
En dat heel slecht! Je wilt gewoon als je game uitkomt dan verkopen en dan liever nu meteen voor 30 euro een heleboel verkopen en dan misschien later in de budgetbak.

Want vergeet ook niet dat er zo veel uit komt dat wat nu uitkomt een half jaar laten al vergeten en begraven is bijna.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122632385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

En dat heel slecht! Je wilt gewoon als je game uitkomt dan verkopen en dan liever nu meteen voor 30 euro een heleboel verkopen en dan misschien later in de budgetbak.

Want vergeet ook niet dat er zo veel uit komt dat wat nu uitkomt een half jaar laten al vergeten en begraven is bijna.
Ze verkopen nu best veel voor 60 euro, waarom zouden ze zakken? Ze kijken nu eerst hoe het gaat, gaat het niet dan zakken ze binnen twee weken al met de prijs.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:35:30 #203
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122632391
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

[..]

Pheno als je zo gaat doen dan houdt het op :P

Er zijn veel spellen die gewoon een korte Single player hebben daarnaast geen MP, op die doel ik juist. Games als Fifa, CoD, Forza en GT die blijf je spelen dankzij de MP
pi_122632393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Wat maakt een game dan AAA, puur alleen de verkoopcijfers?
Het is geen officiële titel maar als je dat zou moeten omschrijven dan zou je eerder naar de marktwaarde kijken. De marktwaarde is uiteraard opgebouwd uit meerdere componenten zoals uitgaven, opbrengsten, intellectuele eigendommen, creatieve eigendommen, merkrecht, etc etc.

Bij FIFA is bijvoorbeeld het intullectuele eigendom vrij sterk met het licentie model op veel belangrijke competities. De ontwikkelkosten zijn niet bijzonder hoog en de opbrengsten bijzonder hoog. Creatief kan ik het niet erg noemen. Maar met die balans zou ik het zeker bestempelen als een AAA als weer labels op willen plakken.
pi_122632425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Er zijn veel spellen die gewoon een korte Single player hebben daarnaast geen MP, op die doel ik juist. Games als Fifa, CoD, Forza en GT die blijf je spelen dankzij de MP
Ik speel geen mp van shooters voor mijn lol, dus voor mij is BF3 muchos te duur :P
pi_122632432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

God of War 3 heb ik 100 euro voor betaald (ok daar zaten 1 en 2 ook bij, maar die had ik al) en da's alleen een SP game die je ook in goede dag kan uitspelen. Maar damn, ik heb liever een epische korte game als GoW dan een tergend buggy trage 100 uur durende game als Skyrim..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_122632434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jij vindt dat slecht. Ik heb er weinig/geen problemen mee.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:37:52 #208
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122632460
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik speel geen mp van shooters voor mijn lol, dus voor mij is BF3 muchos te duur :P
Ja true dan krijg je dat verhaal van smaak en dergelijke erbij.
pi_122632468
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij vindt dat slecht. Ik heb er weinig/geen problemen mee.
Idem. Als ik iets niet wil uitgeven dan doe ik het toch gewoon niet :? Budgetbak, ergens in de korting, whatever, ik wacht wel. Het is vaak toch singleplayer, dus als er servers ondertussen offline zijn boeit me dat gewoonweg niet.
pi_122632479
Wat doet dit trouwens in mijn PS4 topic :(

Nog wel met een xdoos puber :(
pi_122632507
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Idem. Als ik iets niet wil uitgeven dan doe ik het toch gewoon niet :? Budgetbak, ergens in de korting, whatever, ik wacht wel. Het is vaak toch singleplayer, dus als er servers ondertussen offline zijn boeit me dat gewoonweg niet.
Same. Zo wil ik AC3 nog steeds maar onder de 40 of nog liever onder de 30.
Dat komt hij niet.. Dan niet.

Druk zat met andere dingen.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:39:37 #212
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122632514
Ik ga al :P
pi_122632637
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga al :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_122633045
Geen 2e hands zou voor de Japanse markt niet acceptabel zijn. Er zijn in Japan veel 2e hands winkels waarbij er vaak geen verschil met nieuw is te zien (en hoge prijs).
Sony zal dit waarschijnlijk niet in het thuisland kunnen doorzetten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_122633553
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef Aether het volgende:
Geen 2e hands zou voor de Japanse markt niet acceptabel zijn. Er zijn in Japan veel 2e hands winkels waarbij er vaak geen verschil met nieuw is te zien (en hoge prijs).
Sony zal dit waarschijnlijk niet in het thuisland kunnen doorzetten.
Als de uitgevers samenspannen en dit eisen dan zal je wel overstag moeten gaan.
Of Sony en MS moeten weer samen geheel weigeren.

Die machtsposities zie je vaker op de content markt. Je console is leuk maar zonder inhoud op voorhand een flop natuurlijk.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:26:46 #216
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122638207
Of beide wel of beide niet. En dan met zo'n losse code die je ook apart nog kunt kopen.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:18:26 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122646752
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn toch verschillen? MoH hebben ze getracht voor 60 te verkopen, liep niet en hup omlaag die shit. Dus ik snap je punt volledig niet. Ook niet wat het met de PS4 van doen heeft overigens, maar dat is weer wat anders :P
Het punt was ook meer dat je met een lagere prijs de 2de hands verkopen tegen zou gaan.

Nu is er een groep die koopt MoH voor 60 euro, game valt tegen, en binnen 2 weken kunnen anderen die wel geinteresseerd zijn in de game, hem 2de hands kopen voor 30 euro.

Aan die 2de groep verdient de developer dus niets meer. En die groep vond 50-60 euro dus al te duur.

Leg die game dan meteen voor 30 euro in de winkel, dan koopt die eerste groep het, maar ook die 2de groep die er 'maar' 30 euro voor over heeft.

Als je als publisher/developer die 2de hands verkopen tegen wilt gaan, dan zul je gewoon lager in moeten zetten met je startprijs.

En bij GTA kun je wel 60 euro vragen want dat hoogstwaarschijnlijk gewoon een geweldige game zijn waar ongelooflijk veel vraag naar is en waar de meeste mensen dat geld dus wel voor over hebben, maar er zijn heel veel games die gewoon 'goed' zijn, dus tussen een 80-90 scoren, en daar zegt een groot gedeelte van de gamers dan van: "Ik wacht wel even tot ik hem ergens goedkoper zal vinden..."
pi_122666497
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het punt was ook meer dat je met een lagere prijs de 2de hands verkopen tegen zou gaan.

Nu is er een groep die koopt MoH voor 60 euro, game valt tegen, en binnen 2 weken kunnen anderen die wel geinteresseerd zijn in de game, hem 2de hands kopen voor 30 euro.

Aan die 2de groep verdient de developer dus niets meer. En die groep vond 50-60 euro dus al te duur.

Leg die game dan meteen voor 30 euro in de winkel, dan koopt die eerste groep het, maar ook die 2de groep die er 'maar' 30 euro voor over heeft.

Als je als publisher/developer die 2de hands verkopen tegen wilt gaan, dan zul je gewoon lager in moeten zetten met je startprijs.

En bij GTA kun je wel 60 euro vragen want dat hoogstwaarschijnlijk gewoon een geweldige game zijn waar ongelooflijk veel vraag naar is en waar de meeste mensen dat geld dus wel voor over hebben, maar er zijn heel veel games die gewoon 'goed' zijn, dus tussen een 80-90 scoren, en daar zegt een groot gedeelte van de gamers dan van: "Ik wacht wel even tot ik hem ergens goedkoper zal vinden..."
2 x 30 is ook 60 :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 04:58:35 #219
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122667721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

2 x 30 is ook 60 :')
Jij gaat er van uit dat groep 1 en groep 2 gelijk zijn, maar vooral bij die categorie games waar ik het over had, dus de 'goede' games (80-90, of de wat minder bekende games qua naamsbekendheid, die wel goed zijn, maar waar vrijwel niemand WEET bij de release dat het geweldige games zijn omdat het onbekende namen zijn, dus Valkyria Chronicles, Deus Ex, etc), dan is er natuurlijk maar een erg kleine groep die die games voor 60 euro haalt, en een hele grote groep die zegt:
"Ik wacht het wel even af want zal binnenkort wel goedkoper zijn, of 2de hands aangeboden worden"

Als je die 2de groep dan eigenlijk toch meteen kunt overhalen die game nieuw te kiopen door die game meteen voor een mooie prijs in de winkel te liggen, dan verkoop je uiteindelijk natuurlijk VEEL meer exemplaren. Nieuw.

Een goed voorbeeld is en blijft Rayman Origins. Een geweldige game, maar omdat het een 2D platformer is en oorspronkelijk als downloadbare game was aangekondigd, hoorde je al ver van te voren dat heel veel mensen NIET van plan waren die game voor 50 euro te gaan kopen, ongeacht de kwaliteit van de game zelf. En dat heeft de verkoop echt wel geschaad.

Als ze die game wel gewoon voor 1200msp of 15 euro op de Marketplace of PSN-store hadden gegooid, dan was het echt een gigantisch succes geweest, en zou het jarenlang bekend staan als 1 van de beste games die je kunt downloaden. Hoe vaak zie je op fora niet de vraag staan: Wat zijn de beste games op PSN/XBLA!? Dan kun je je game dus jarenlang verkopen voor 10-15 euro en de word-of-mouth doet de rest.
pi_122673604
20e a.s is toch aankondiging?

quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 04:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat groep 1 en groep 2 gelijk zijn, maar vooral bij die categorie games waar ik het over had, dus de 'goede' games (80-90, of de wat minder bekende games qua naamsbekendheid, die wel goed zijn, maar waar vrijwel niemand WEET bij de release dat het geweldige games zijn omdat het onbekende namen zijn, dus Valkyria Chronicles, Deus Ex, etc), dan is er natuurlijk maar een erg kleine groep die die games voor 60 euro haalt, en een hele grote groep die zegt:
"Ik wacht het wel even af want zal binnenkort wel goedkoper zijn, of 2de hands aangeboden worden"

Als je die 2de groep dan eigenlijk toch meteen kunt overhalen die game nieuw te kiopen door die game meteen voor een mooie prijs in de winkel te liggen, dan verkoop je uiteindelijk natuurlijk VEEL meer exemplaren. Nieuw.

Een goed voorbeeld is en blijft Rayman Origins. Een geweldige game, maar omdat het een 2D platformer is en oorspronkelijk als downloadbare game was aangekondigd, hoorde je al ver van te voren dat heel veel mensen NIET van plan waren die game voor 50 euro te gaan kopen, ongeacht de kwaliteit van de game zelf. En dat heeft de verkoop echt wel geschaad.

Als ze die game wel gewoon voor 1200msp of 15 euro op de Marketplace of PSN-store hadden gegooid, dan was het echt een gigantisch succes geweest, en zou het jarenlang bekend staan als 1 van de beste games die je kunt downloaden. Hoe vaak zie je op fora niet de vraag staan: Wat zijn de beste games op PSN/XBLA!? Dan kun je je game dus jarenlang verkopen voor 10-15 euro en de word-of-mouth doet de rest.
Ik hoor bij de 2e groep die wacht totdat een spel wat goedkoper is(uitzondering niet meegerekend),aangezien ik altijd let op de gameplay en tijdsduur om het uit te spelen.Hoe moeilijker(altijd op hard),hoe beter de spel/langer ik het over doet(i.e dezelfde levels en missies etc opzettelijk 10x achterelkaar spelen,omdat het leuk is en dat je heel wat erbij leert). :P

Boeit me geen ene fuck of een spel onbekend(qua serie,naam en leeftijd) is of een AAA-titel is of indie of exclusief in Japan.Review scores van 70-95% is een must.Dan koop ik het(naar de game winkel gaan/online bestel en import),graag zonder idiote restricties. :Y) :+
pi_122744927
Motorstorm-ontwikkelaar hint naar 20 februari
quote:
Enkele medewerkers van Evolution Studios, de ontwikkelaar van Motorstorm-games, hebben gehint naar iets waarmee ze bezig zijn voor 20 februari. Op die datum heeft Sony een speciale dag waar volgens geruchten de PS4 bekendgemaakt gaat worden. Zo heeft Paul Rustchynsky gisteren een tweet met "10 dagen" verstuurd, exact tien dagen voor 20 februari.

Hoofdontwikkelaar Will Maiden heeft enkele hints gegeven naar nieuwe projecten en aangegeven dat de sfeer in de studio als een spionnenthriller is. Een andere ontwikkelaar heeft op zijn LinkedIn-profiel staan dat hij werkt aan nog onaangekondigde game exclusief voor Sony. Grote kans dat de ontwikkelaar 20 februari bekend gaat maken dat ze een launchgame voor de PS4 aan het maken zijn, we zullen het zien.
pi_122744954
Zouden we dan weer zo'n moddervet filmpje krijgen, om dan uiteindelijk te zien dat de nieuwste Motorstorm bij lange na niet de kwaliteit van het filmpje haalt?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:20:03 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122780952
Het zal mij benieuwen met wat Sony aan gaat komen. Grafisch is de PS3 nog prima te doen, net als de gameplay. Ze zullen dus echt met iets vernieuwends moeten komen...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_122781151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:20 schreef satecl het volgende:
Het zal mij benieuwen met wat Sony aan gaat komen. Grafisch is de PS3 nog prima te doen, net als de gameplay. Ze zullen dus echt met iets vernieuwends moeten komen...
Of iets goedkopers en minder vernieuwend. Gewoon een flinke Hardware upgrade.
Want leuk wat je zegt over de graphics en ze kunnen nog maar lopen wel ruim achter op de meest recente hardware.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:31:51 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122781204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Of iets goedkopers en minder vernieuwend. Gewoon een flinke Hardware upgrade.
Want leuk wat je zegt over de graphics en ze kunnen nog maar lopen wel ruim achter op de meest recente hardware.
Denk je dat mensen daar hun geld gaan voor uitgeven? Ik denk van niet.
pi_122781224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Aan welke vernieuwing geef jij wel je geld uit?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:37:58 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122781341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Aan welke vernieuwing geef jij wel je geld uit?
Het is niet aan mij om dat te bedenken. Daarom: Ik ben erg benieuwd met wat ze gaan komen. 3D is denk ik niet de toekomst. Misschien gaan ze de gameplay wel helemaal omgooien.
pi_122781371
Ik denk dat het grootste gedeelte van de gamers zo’n nieuw apparaat toch echt vooral kopen om de grafische vooruitgang.

Ik iig wel.
pi_122781390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef satecl het volgende:
Misschien gaan ze de gameplay wel helemaal omgooien.
Ik hoop het niet. Dan koop ik hem dus niet.
pi_122787887
Ik kijk ook uit naar de presentatie! Heb deze generatie alleen op de Xbox gegamed, maar als je naar de exclusives kijkt mis ik toch wel de meer originele titels of Japanse zooi zoals die op de PS3 uitkomt. De zoveelste shooter of racegame boeit me niet zoveel meer. Grote kans dat de nieuwe PS hier dus in huis komt :)
pi_122800794
Een AMD quad core zou ik wat minder spectaculair vinden dan de Cell-processor van toentertijd. ;(
pi_122801079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Een AMD quad core zou ik wat minder spectaculair vinden dan de Cell-processor van toentertijd. ;(
Maar er is wel veel makkelijker games voor te maken :). En omdat de nieuwe Xbox bijna dezelfde CPU zal krijgen dat er (bijna) geen verschil meer in multiplatform games zal zitten.
pi_122801181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef Geneziz het volgende:

[..]

Maar er is wel veel makkelijker games voor te maken :). En omdat de nieuwe Xbox bijna dezelfde CPU zal krijgen dat er (bijna) geen verschil meer in multiplatform games zal zitten.
Dat klopt. X86 is een veel makkelijkere architectuur, maar toen de Cell was aangekondigd was het echt: "Wow". Echt ook qua rekenkracht iets waar de computers toen niet aan konden tippen. :P
pi_122809979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat klopt. X86 is een veel makkelijkere architectuur, maar toen de Cell was aangekondigd was het echt: "Wow". Echt ook qua rekenkracht iets waar de computers toen niet aan konden tippen. :P
Cell loopt wel wat achter qua CPU techniek :+
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:03:50 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122811850
quote:
En wat te denken van de Emotion Engine van de PS2, eigenlijk is het ook toffer die speciaal gemaakte hardware maar niet meer haalbaar tegenwoordig lijkt me.
pi_122812472
quote:
Octa-core ;)
pi_122812974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat anders? Besef je niet dat de huidige hardware inmiddels erg oud is? En de prestaties van games gewoon afremt?
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:07:38 #238
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122823799
Qua specs maak ik me weinig zorgen over next-gen. Over backwards compatibility wel.
pi_122823960
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef Yi-Long het volgende:
Qua specs maak ik me weinig zorgen over next-gen. Over backwards compatibility wel.
Zou mijn koop niet af laten hangen van backwards compatibility
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:35:33 #240
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122824739
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Zou mijn koop niet af laten hangen van backwards compatibility
Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.

Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
pi_122825274
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.

Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
Ik houd al mijn consoles gewoon, puur zoals jij al zegt, voor later
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:53:44 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122825444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ik houd al mijn consoles gewoon, puur zoals jij al zegt, voor later
Ik ook. En soms gaan ze dan kapot, en dan kun je niet altijd meer een nieuwe kopen (en 2de hands koop ik liever niet, want dan is vaak de drive al verneukt of whatever).

Dan zou het dus wel fijn zijn wanneer de nieuwe console die dan al aangesloten is enonder de TV staat ook gewoon je oude games kan afspelen.

Anyway, ik overweeg dus sterk om bij de komende generatie gewoon 100% voor de Steambox te gaan. Dan trek ik mijn backlog wel voor een zachtprijsje uit de Steamsales, en dan kun je er in ieder geval redelijk van op aan dat dat wel gewoon de test der tijd zal doorstaan wat betreft backwards compatibility.
pi_122825565
quote:
Dat is nog nooit mogelijk geweest op geen enkele console van de laatste generatie?
En is zelfs op de PC beperkt houdbaar met OS en architectuur wisselingen
pi_122825662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is nog nooit mogelijk geweest op geen enkele console van de laatste generatie?
De 40GB PS3 kon het toch nog wel? (iig de eerste versie van de PS3)
pi_122826135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
e 40GB PS3 kon het toch nog wel? (iig de eerste versie va
De 60Gb heel even ja. En met save games ook nog eens omslachtig.
Dan had je dit ding weer nodig

Ik heb hem lang gehad en eerlijk gezegd 1 keer een game er in geprakt om te kijken of het werkte
Daarna nooit meer gebruikt en dat zijn de meeste verhalen die ik hoor en meemaak in mijn omgeving.
pi_122826203
U vraagt en FOK! weet te leveren

quote:
'Oude games werken niet op nieuwe PlayStation'
Next Gen • Geplaatst door Ronald (SolidDS) op 13-02-2013 @ 11:34

Het is niet mogelijk om op de volgende generatie Xbox of PlayStation oudere games te spelen. Dat beweert financieel directeur Blake Jorgensen van game-uitgever Electronic Arts in een gesprek met investeerders. De PlayStation 3, Nintendo Wii, Nintendo 3DS en Wii U maken het wel mogelijk games van eerdere spelcomputers te spelen.

Jorgensen deed deze uitspraak toen investeerders vroegen naar een eventuele FIFA-game voor de nieuwe Playstation, mocht deze rond de kerst op de markt komen. "Gamers wachten niet en willen met hun vrienden spelen", zei de topman. Het is daarom niet waarschijnlijk dat sportspellen halverwege het seizoen nog een keer worden uitgegeven voor een nieuwe spelcomputer.

De nieuwste delen in bijvoorbeeld de Madden NFL- en de FIFA-reeks liggen in respectievelijk augustus en september in de winkel. Deze releases vallen veelal samen met de start van het nieuwe sportseizoen.
pi_122826284
quote:

[..]

fijn, maar onrealistisch
pi_122826545
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

fijn, maar onrealistisch
De gamesindustrie moet op Yi-Long zijn wensen afgestemd zijn, en Games mogen nooit duurder dan 30 euro zijn, anders "naaien ze ons"!
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:44:31 #249
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122827257
quote:

[..]

Maar komt dat voor Yi?

Ik heb maar een enkele keer een oud spel nog eens willen spelen en vaak viel het dan ook nog tegen. Als de nieuwe Xbox/PS4 er is speel ik nog even de spellen die ik nog even op m'n lijstje heb staan en daarna stap ik over.

Wil wel ooit nog eens KoTOR 1 en 2 gaan spelen omdat die in m'n top 5 beste games ooit staan! En eventueel Morrowind maar moet Skyrim ook nog dus dan kun je beter die gaan spelen.
pi_122827482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar komt dat voor Yi?

Ik heb maar een enkele keer een oud spel nog eens willen spelen en vaak viel het dan ook nog tegen. Als de nieuwe Xbox/PS4 er is speel ik nog even de spellen die ik nog even op m'n lijstje heb staan en daarna stap ik over.

Wil wel ooit nog eens KoTOR 1 en 2 gaan spelen omdat die in m'n top 5 beste games ooit staan! En eventueel Morrowind maar moet Skyrim ook nog dus dan kun je beter die gaan spelen.
Het kan handig bij een backlog zijn dat je nog te spelen games op een nieuw kan spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')