Trinny en Suzanne.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ze moet langs Trinny en SuzanneVoor een nieuwe BH.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Trinny en Suzanne.en maar tietgrabben. Dat die nog nooit zijn neergehoekt.
Ik ook!quote:
Trommelvliezenquote:
is dat niet op een of andere manier te combineren?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Ja, schiet nou maar op... Lauhrrie vs. Saw wordt een beetje lastig
Is dat het volgende duel?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Ja, schiet nou maar op... Lauhrrie vs. Saw wordt een beetje lastig
Met shirtjes zo laag als je navel is alles bij voorbaat niet meer goed te bekijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Paul heeft een gek hoofd voor op dat lichaam. Te klein ofzo.
Die zangnummers zijn echt bedroevend. Ik snap niet dat ze dat battlenummers vinden. Sesamstraat heeft nog heftigere nummers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
De nummers waarmee ze binnenkomen zijn veel toffer dan wat ze gaan zingen.
bazen nrquote:
quote:
Ze willen dan ook hem doorlaten, die ander niet. De liedjes worden al helemaal gestuurdquote:
Haha, dat ja.quote:
Niet alle negers zijn kannibalen, Bennyquote:
Ohquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alle negers zijn kannibalen, Benny.
Kannibalisme in zijn geboorteland is normaal ja?quote:
Wel beter dan Ben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft die man zichzelf aangedaan met die toeters en bellen op zijn hoofd??
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alle negers zijn kannibalen, Benny.
Zullen ze die ook in mijn maar hebben?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Morgen naar de H&M voor dat trainingspak... die móet ik hebben!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Goede vriendin Paul, zijn vriend kon niet mee?
Nee, die lag te krikken met zijn echte vriendinquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Goede vriendin Paul, zijn vriend kon niet mee?
Die Paul aanheeft is al jouw maat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zullen ze die ook in mijn maar hebben?
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij heeft nog net geen botje door zijn neus...
Vast welquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zullen ze die ook in mijn maar hebben?
Hebben ze ook bij Appiequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Morgen naar de H&M voor dat trainingspak... die móet ik hebben!
Die heeft wel veel teveel tattoos maar wel een goeie kop. Deze man verheft het tot een kunst om jezelf er als een inboorling uit te laten zien...quote:
Hihi gekkie! :$quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die Paul aanheeft is al jouw maat.
Wie gaat er straks kotsen?quote:
Vind het allebei niks. Maar Ben heeft een mix van boringen en tattoo's. David houdt het vooral bij boringen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die heeft wel veel teveel tattoos maar wel een goeie kop. Deze man verheft het tot een kunst om jezelf er als een inboorling uit te laten zien...
met d'r Benzquote:
Ik heb net geleerd dat niet iedereen mensen eet. Deze ziet er te lief uit om mensen op te eten. Mocht het toch gebeuren, dan wordt het wel een flinke vreetbuiquote:
dat laatste zekerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze is niet dik, ze heeft zware botten en/of ze houdt een beetje vocht vast.
Maar zingen kan ze, dat staat vast!!
Omdat ze meer eet dan wij hier bij elkaar in een topic?quote:
helaas welquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn die nummers van Iris CD allemaal covers??
Ze is gewoon fucking hilarious!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ze meer eet dan wij hier bij elkaar in een topic?
Voor Special K diet?quote:
Wat dat betreft past ze prima bij Trijntjequote:
Als je nog rond de 20 bent wel hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Leeftijd van vrouwen mag je niet vragen.
Zeker geen halfvol.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Ze kunnen wel een duo vormen: Dubbelvla
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn hemel, ik wil niet weten wat voor cupmaat laurrhie heeft
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Trijntje wil dat het VET is...dat gaat vast lukken
Ik dacht ook al, bestaat cup X?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
tweelingquote:
Toepasselijk, stagiair heeft humorquote:
ik gok op 95H ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
cup koepeltentquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DAt is echt.... huge gewoon.
En paula ziet er zwanger uit in die jurk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Paula doet me trouwens denken aan 'iemand'...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef STING het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil zeggen, maar de beste stemmen van vanavond
zelfs dan zie ik de vlekken door mijn oogledenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan er niet naar kijken ik doe mijn ogen maar even dicht...
op zekerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef STING het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef STING het volgende:
Helemaal mee eens. Maar goed dat het The VOice is... want ze zien er niet uit in die klerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef STING het volgende:
Ja. Of alleen noodgevalletjes liggen qua outfitsquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:37 schreef Day het volgende:
Damned, de styliste heeft echt een hekel aan dikke mensen, hè?
uhhh ja... damn wat een faalhaasquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:37 schreef Day het volgende:
Damned, de styliste heeft echt een hekel aan dikke mensen, hè?
Dat je dat hoge gegil dan fijn vindtquote:
deel je nu je fantasieën met ons?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:37 schreef fratsman het volgende:
Die Laurhie heeft een mooi gezichtje, maar de rest. Tering wat een springmaarachterop-kont.
Wel functioneel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:37 schreef fratsman het volgende:
Die Laurhie heeft een mooi gezichtje, maar de rest. Tering wat een springmaarachterop-kont.
je hoeft bij dit programma idd alleen het laatste nummer te beluisterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef STING het volgende:
Komt doordat het echt zo'n walgelijk kutnummer is...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind hier echt geen fuck aan, vervelend zelfs.
dat wel.. ik wil deze dames wel eens een leuk soul nummer horen zingenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind deze muziek niet zo boeiend. Typisch van die Trijntje-meuk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:39 schreef Symphonic het volgende:
allebei door en een paar anderen weg
quote:
Ze hield zich goed staandequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wel jammer dat die blonde weg moet straks, die is ook haske leuk en sympathiek denk ik![]()
En betere stem dan een stuk of 6 die door zijn vanavond
ze ziet het door de vingersquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Misschien kiest Trijntje toch voor die blonde omdat ze allebei even scheel kijken?
Eigenlijk is ze daartoe verplicht vind ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Misschien kiest Trijntje toch voor die blonde omdat ze allebei even scheel kijken?
ze kunnen elkaar niet recht in de ogen kijken dus ze moet wegquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zelfs Sandy kan die twee niet omver blazenquote:
Ik vind haar stem veel prettiger dan die van Lauhrrie.quote:
iets warmer jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar stem veel prettiger dan die van Lauhrrie.
Ja, dat blijft oneerlijk bij the voice.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel slechte jongens door vanavond en dan moet hier 1 van weg
Dan begint het pasquote:
Oh leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en over twee weken zit ik in de zaal
quote:
Doe eens niet zo gemeen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
ah nee he, kon die lauhrriiee whatever nou niet gewoon bij het schroot?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef fratsman het volgende:
"Laurie was net een maatje te grootbreed..."
het hele concept van de battles vind ik kut. Dat pakt te vaak verkeerd uit.....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat blijft oneerlijk bij the voice.
Spandoek met "Hallo FOK! Forum" ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Coolquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een FOK!spandoek van 6 meter breed kan lenen
Ja... eindelijk begint Van Der Vorstquote:
Wikkeljurkje voor Laurhie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een FOK!spandoek van 6 meter breed kan lenen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wikkeljurkje voor Laurhie?
zoek op youtube maar eens op Robbie Williams en Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef Day het volgende:
Ik vind 'm een vreselijk zanger en haat z'n nummers, maar ik vind 'm wel grappig.
daar kan geen wonderbra tegenopquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wikkeljurkje voor Laurhie?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope voor een beugel BH moet je een velg doormidden zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |