Je kent haar persoonlijk?quote:
Min of meer ja.quote:
Nogal ja. Vorige week stond in Volkskrant Magazine een interview met hem. Wel leuk, ik kende hem ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Hij is wel een totaal, maar dan ook totáál ander type dan Bram, hè?
Een leuke gast die erg boeiend kan vertellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken die jongen helemaal niet, ik ga vanavond eens zoeken
Niet zo vreemd, volgens mij is ze opgegroeid in de VS.quote:
Weet ik, daarom schreef ik het ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef static het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, volgens mij is ze opgegroeid in de VS.
Kan me voorstellen dat je na een jaar Bram 'type Bram' uitkotst.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
quote:Bram Moszkowicz wenst Eva Jinek het beste met nieuwe relatie.
Bram Moszkowicz denkt dat zijn ex Eva Jinek en haar nieuwe vriend Freek Vonk goed bij elkaar passen.
"Het is een buitengewoon sympathieke man", zegt de advocaat tegen Nieuwe Revu over bioloog Freek Vonk, die vrijdag toegaf het erg gezellig te hebben met de blondine.
"Ik wens ze al het beste toe en ik denk dat ze wel bij elkaar passen", zegt Moszkowicz. "Als twee druppels water zo goed."
De advocaat die in oktober met Jinek bekendmaakte dat hun relatie voorbij was, heeft zelf minder geluk in de liefde. "Ik ben alleen." Toch weet de advocaat zich uitstekend te vermaken met klassieke muziek en France chansons. "Ik ben van nature een romantisch mens."
Ik ken hem alleen van DWDD. Ik vind het echt een aparte combi.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Leuk om te zien inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef Copycat het volgende:
Mooie laarsjes heeft ze daar aan!
En heerlijk aan het flirten, samen.
Ben ik dan de enige die hem gewoon van zijn eigen shows kent?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk stel hoor. Hij is regelmatig bij DWDD
Ik ken hem uberhaupt niet. Welke 'shows' doet hij dan? Hij is toch bioloog?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem gewoon van zijn eigen shows kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |