Moet wel in verhouding staan natuurlijk, waarom zou ik dingen gaan bekostigen voor m'n ouders als ze op een berg geld zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Dingen doen voor je ouders vind ik niet meer dan normaal. Maar misschien ies dat koeltoer.
Als ik voor 20 euro per uur moet gaan werken stop ik acuut met mijn bedrijfje. Tarief hier hangt zo rond de 35-40.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik dacht geld afgepakt van ZZPers die 30 euro per uur vragen zodat jij ze kan beconcureren voor 20
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mij kun je niet trollen. Ik geef geen zak om je.
Ik kan niet schilderen, ik verf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij dat op de site, die aan het schilderen is?
Naar wat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ode aan de doden. Het is dat het slecht weer is anders was ik naar Westerveld gegaan.
Je moet je bek houden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Verven is voor kinderen of een verzamelnaam van verfproducten.
Het is jammer van het slechte weer inderdaad. Veel mensen hebben wel iemand te gedenken vandaag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ode aan de doden. Het is dat het slecht weer is anders was ik naar Westerveld gegaan.
Westerveld. staat in die zin die je gequote hebt.quote:
Westerveld, de begraafplaats. Ligt hier vlakbij, is vrij bekend en daar is vandaag een soort van concert iets.. iig een ode aan de doden.quote:
Nooit van gehoord, allerzielen ook niet overigens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Westerveld, de begraafplaats. Ligt hier vlakbij, is vrij bekend en daar is vandaag een soort van concert iets.. iig een ode aan de doden.
Dat gaat nog wel even duren ivm schuldenregeling en ik wil ook eerst die cursus gedaan hebben en een echt plan klaar hebben liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.
Wanneer begin je je bedrijfje nou?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Dingen doen voor je ouders vind ik niet meer dan normaal. Maar misschien ies dat koeltoer.
http://www.bc-westerveld.(...)enken-op-westerveld1quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, allerzielen ook niet overigens.
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat sommigen mensen dan een kaarsje aansteken.
Als het je eigen auto is. Veel plezier.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?
Ik steek vanavond ook een kaarsje aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat sommigen mensen dan een kaarsje aansteken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?
Hm, oke.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.bc-westerveld.(...)enken-op-westerveld1
Mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik steek vanavond ook een kaarsje aan.
Wat heeft dat nou weer met koeltoer te maken?quote:
Sinds wanneer neem je alles serieus wat ik zeg?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met koeltoer te maken?
Alleen auto's van joden geldt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Als het je eigen auto is. Veel plezier.
Jouw auto is van joden. Meneer de debiteur.quote:
Dan laat ik je voortaan maar lekker in de ruimte lullen. Hier heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem je alles serieus wat ik zeg?
Mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan laat ik je voortaan maar lekker in de ruimte lullen. Hier heb ik geen zin in.
Ik betaal meteen. Geen geouwehoer. Boter bij de vis, iets wat joden niet kennen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef waht het volgende:
[..]
Jouw auto is van joden. Meneer de debiteur.
Het is een soort internationale symboliek en voor mij een goede manier om te gedenken.quote:
Ja, zie TT vorige topicquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
De vertaalcomputer heeft z'n werk gedaan in de OP?
Voorzichtig met die kaars.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is een soort internationale symboliek en voor mij een goede manier om te gedenken.
Ik heb iets met vuur hehDie dansende vlam werkt op de geest.
Nou en?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Al ruim 30 jaar lang een brandweerzoon
Ik hoef niet voorzichtig te zijn met kaarsen, dat gaat vanzelf. Ik ben opgegroeid met brandbestrijding en preventie.quote:
Jij stoken en je vader blussenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Al ruim 30 jaar lang een brandweerzoon
quote:
Gelukkig kennen jullie wel Engels.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
Die confrontaties tussen jullie twee bevalt me wel.
Omdat je van ze houdtquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet wel in verhouding staan natuurlijk, waarom zou ik dingen gaan bekostigen voor m'n ouders als ze op een berg geld zitten.
Nou en?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik hoef niet voorzichtig te zijn met kaarsen, dat gaat vanzelf. Ik ben opgegroeid met brandbestrijding en preventie.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga ook niet meer samen met je naar de meet.
betyar kent geen Engels.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kennen jullie wel Engels.
Ik dacht dat de beste man al ruim honderd jaar dood wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kennen jullie wel Engels.
quote:6. Helmond
Even buiten alle cliché's, Limburg is toch wel het mooiste stukje buitenland wat we in Nederland hebben liggen. Heel Limburg? Neen, één dorpje biedt dapper weerstand tegen concepten als leefbaarheid, schoonheid en woongenot. De steenpuist van Limburg, waar dikke kromme aarsharen uit groeien met namen als Dr. Knippenbergcollege, Carolus Borromeus College en Jan van Brabant College. Het meest overbodige aan Helmond zijn de vier stations. Wie er niet woont wil er niet wezen en wie er vandaan komt is toch al reddeloos verloren. We doen iedereen een groot plezier door een keer 's nachts heel Helmond de Zuid-Willemsvaart in te bulldozeren en te laten afdrijven richting de bodem van de Noordzee.
Helmond? Limburg?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_die_we_af_gaan.html
Dat sowieso, maar dat hoef ik niet in geld uit te drukken, me dunkt.quote:
De zanger is Jim?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Er schijnt een liedje over Bram te zijn verschenen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_die_we_af_gaan.html
Jim Bakkum, parel van de mensheid.quote:
Dan wordt hij erg boos denk ikquote:
Klopt, ik heb het alleen nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Barbaars regime.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
Iran herdenkt verovering Amerikaanse ambassade
Een Iraanse bevelhebber stelde tien kilo goud in het vooruitzicht voor diegene die 'een regime kan vinden dat crimineler is dan de Verenigde Staten'.
Volgens generaal Mohammad Rez Naqdi van de machtige Iraanse Revolutionaire Garde wordt de beloning echter niet uitgereikt, omdat 'onderzoek heeft uitgewezen dat Washington het slechtste op aarde is'.
Dus Israël vinden ze minder slecht dan de VS?
Onverstandige belofte, over een week is de PvdA weer aan de macht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[i]Een Iraanse bevelhebber stelde tien kilo goud in het vooruitzicht voor diegene die 'een regime kan vinden dat crimineler is dan de Verenigde Staten'.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Onverstandige belofte, over een week is de PvdA weer aan de macht.
Was dan jouw vriendschap niet zo grootquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach een beetje fantasie en de teksten zijn legio.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Was dan jouw vriendschap niet zo groot
Een fortuin voor pro deo
Hoe vaak zat jij in je kantoor
En dacht: ha, die sul zit in de nor
U mag het goud innen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tieten kwijt, tieten kwijt, tieten kwijtkwijtkwijtquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach een beetje fantasie en de teksten zijn legio.
Als Romney president wordt en we gevraagd worden troepen te sturen naar Iran.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe kabinet valt?
Of als Romney president wordt en troepen naar Den Haag stuurt om het regime aldaar te verwijderen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Romney president wordt en we gevraagd worden troepen te sturen naar Iran.
De timing had beter ergens in februari kunnen zijn, dus met carnaval.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tieten kwijt, tieten kwijt, tieten kwijtkwijtkwijt
Tieten kwijt, tieten kwijt, tieten kwijtkwijtkwijt
Nee, GroenLinks redt het dan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Romney president wordt en we gevraagd worden troepen te sturen naar Iran.
De zoveelste teleurstelling deze herfst.quote:
Ik woon al mijn hele leven aan de rand van Limburg. De haat wordt er niet minder om.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de provinciegrens is verlegd.
Obama is ook nooit president geworden.quote:
1 pot nat toch die generaliteitslanden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de provinciegrens is verlegd.
Het is sowieso Europa één.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
1 pot nat toch die generaliteitslanden?
In maart.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe kabinet valt?
Nergens is de productie van nieuwbouwwoningen tussen 2008 en 2011 zo erg afgenomen als in Drenthe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
1 pot nat toch die generaliteitslanden?
Ik wil weer pleiten. Op de melodie van ''Ik wil een meisje''.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De timing had beter ergens in februari kunnen zijn, dus met carnaval.
SpaceKeesquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wil weer pleiten. Op de melodie van ''Ik wil een meisje''.
Ik denk ik zeg het maar alvast.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met de gemeenteraadsverkiezingen? kan inderdaad wel een val inzetten.
Wat wat wat wat zit er in je schoen dan. Op de melodie van "Wat wil je doen".quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wil weer pleiten. Op de melodie van ''Ik wil een meisje''.
TitusPullo prefereert een variant op "Wat zou je doen".quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wat wat wat zit er in je schoen dan. Op de melodie van "Wat wil je doen".
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wat wat wat zit er in je schoen dan. Op de melodie van "Wat wil je doen".
Global warming is geen hoax, die paniekzaaierij die erbij hoort en mate van menselijke invloed wel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als t maar rechts is natuurlijk.
Global warming is dan geen hoax meer.
Wwonwijk hier in de gemeente is zo'n beetje het best draaiende project van Bouwfonds in Nederland met enkele tientallen woningen verkocht afgelopen jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nergens is de productie van nieuwbouwwoningen tussen 2008 en 2011 zo erg afgenomen als in Drenthe.
Ter vergelijking; in Drenthe 21%, in Limburg 7%.
"En we formeren op de vloer en het geeft geen ene moer!"quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..].
Intrinsiek, intrinsiek
Ik sta nog vaker dan Endstra met Holleeder op de kiek
Welke mate van menselijke invloed is precies een hoax?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Global warming is geen hoax, die paniekzaaierij die erbij hoort en mate van menselijke invloed wel.
In hoeverre onze fossiele brandstoffen het katalyseren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke mate van menselijke invloed is precies een hoax?
Vooral de politieke oplosbaarheid is een hoax.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Global warming is geen hoax, die paniekzaaierij die erbij hoort en mate van menselijke invloed wel.
Ga nou niet zo para doen als ik lach om je EUpoenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"En we formeren op de vloer en het geeft geen ene moer!"
Dat ook, zeker aangezien 2/3e van de wereld in de 3e wereld er toch geen reet op uit doet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vooral de politieke oplosbaarheid is een hoax.
Kan je dit iets verder uitleggen? Zit er geen direct verband tussen het gehalte broeikasgassen in de atmosfeer en het broeikaseffect volgens jou?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In hoeverre onze fossiele brandstoffen het katalyseren.
Volledige toeschrijving aan bovenstaande oorzaak geloof ik niet.
Niet als je idealistisch en zelfoverschattend bent.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vooral de politieke oplosbaarheid is een hoax.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:35 schreef waht het volgende:
[..]
Niet als je idealistisch en zelfoverschattend bent.
Wat begrijp je niet aan volledige toeschrijving?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je dit iets verder uitleggen? Zit er geen direct verband tussen het gehalte broeikasgassen in de atmosfeer en het broeikaseffect volgens jou?
Het wordt ook nergens volledig toegeschreven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan volledige toeschrijving?
Wat bedoel je precies met volledige toeschrijving en wie doet dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan volledige toeschrijving?
Hij heeft een zwak voor de republikeinen, die doen dat welquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het wordt ook nergens volledig toegeschreven.
Global warming = de mens en vice versa.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met volledige toeschrijving en wie doet dat?
Zou je niet zeggen als je met de discipelen van groene partijen praat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het wordt ook nergens volledig toegeschreven.
Voor wat voor klussen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag (net) nog een grote klant gescoord. Straks moet ik nog fucking personeel in gaan huren.
Gelukkig vormt geloven geen onderdeel van wetenschap.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
Volledige toeschrijving aan bovenstaande oorzaak geloof ik niet.
As you wish.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Auti het volgende:
En welke mod doet even een r weghalen uit de TT
Je gelooft niet dat de mens een stevige invloed heeft op de klimaatverandering? Onderschat je de menselijke kracht zo erg? Denk je dat de mens geen invloed heeft op haar omgeving?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Global warming = de mens en vice versa.
Wat al die hippies geloven met hun gare ecoliefde.
Development, serverbeheer, maar deze klant wil ook een zwik servers (hardware) ook ingericht hebben. Wil persee niet virtueel werken. Mmmhh ok.quote:
is dit niet weer een gevalletje van wat jij graag wilt horen? Zodat je daarna lekker puberaal kan schoppen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je met de discipelen van groene partijen praat.
Prima, maar alle wereldproblemen toeschrijven aan het feit dat we met z'n allen rondjes rijden met V8 motoren vind ik onzin. Wat hippies ook vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig vormt geloven geen onderdeel van wetenschap.
Ga even ergens anders je gal spuien, tegen iemand die er wel in trapt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat de mens een stevige invloed heeft op de klimaatverandering? Onderschat je de menselijke kracht zo erg? Denk je dat de mens geen invloed heeft op haar omgeving?
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
is dit niet weer een gevalletje van wat jij graag wilt horen? Zodat je daarna lekker puberaal kan schoppen?
Niemand doet dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, maar alle wereldproblemen toeschrijven aan het feit dat we met z'n allen rondjes rijden met V8 motoren vind ik onzin. Wat hippies ook vinden.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga even ergens anders je gal spuien, tegen iemand die er wel in trapt.
Prima, dan kunnen de Kyoto akkoorden en vergelijkbare nonsens wel weg.quote:
Dat jij blijkbaar "volledige toeschrijving" niet snapt.quote:
Die benaderen het helemaal niet op de manier die jij schetst.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen de Kyoto akkoorden en vergelijkbare nonsens wel weg.
Ook dat, al 5 dagen zonder.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Prima facie zou ik de diagnose van te weinig seks stellen.
Gewoon honderd procent belasting op u.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Als we nu gewoon 22% extra belasting heffen op alles wat vervuilt, dan is alles opgelost.
Ik heb gewoon geen zin stil te staan bij Global Warming wanneer ik zie hoe de 3e wereld er mee omgaat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die benaderen het helemaal niet op de manier die jij schetst.
Je roept iets waarvan je hoopt dat ze het zo doen zodat je lekker kan schoppen zonder na te denken. Zwak verhaal weer.
Wie schrijven het dan concreet volledig toe op de wijze die je schetst?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij blijkbaar "volledige toeschrijving" niet snapt.
Grappige draaiquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin stil te staan bij Global Warming wanneer ik zie hoe de 3e wereld er mee omgaat.
Rundvlees is dan niet meer te betalen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Als we nu gewoon 22% extra belasting heffen op alles wat vervuilt, dan is alles opgelost.
Ik ga niet elke dag van brussel naar straßburg om mijn lusten op cijfers te botvieren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon honderd procent belasting op u.
Sinds wanneer is dit een draai, dit postte ik net ook al tegenover B_A.quote:
Pech voor u.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag van brussel naar straßburg om mijn lusten op cijfers te botvieren.
Wie denk je schrijft Wilders z'n speeches?quote:
Leuk bijbaantje,quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie denk je schrijft Wilders z'n speeches?
Dat is de pedo luisterpiet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:51 schreef Euribob het volgende:
Sandy trekt nu over mijn huis geloof ik, de tering.
Op al mijn denigrerende termen staat een copyright.quote:
Dat zeg ik ook vaak onder de dekens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
"We gingen voor bruin, en we hebben bruin!"
Ik zal tezijnertijd een drankje aanbieden als betaling voor het gebruik van 'groene discipel'.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op al mijn denigrerende termen staat een copyright.
Doet 't ook vast goed op uw werkvloer, ergo toestemming gegeven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal tezijnertijd een drankje aanbieden als betaling voor het gebruik van 'groene discipel'.
Prrrrrrrrroost.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef remlof het volgende:
Zo, aan de vrijdagmiddagborrrrel in de trrrrein.
Alsof dat erg isquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag (net) nog een grote klant gescoord. Straks moet ik nog fucking personeel in gaan huren.
Cara pils?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef remlof het volgende:
Haha, die zal het zeker goed doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet 't ook vast goed op uw werkvloer, ergo toestemming gegeven.
Klopt, maar ook uit blik is het lekkerrrrrrrrrrderrrrrrrrrr dan Hinneken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Grrrrrrrrrrolsch hoor je te ploppen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef remlof het volgende:
Lekkere steek, nice.quote:
Heb nog even een blikje tussendoor gehad net.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar ook uit blik is het lekkerrrrrrrrrrderrrrrrrrrr dan Hinneken.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef remlof het volgende:
arme Tamas. Die mag weer de hele avond tegen een dronken en oversexte tor praten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef remlof het volgende:
Inderdaad, je ziet gewoon twee mede-tokkies die bier drinken in de trein.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet maarrr heb het gevoel dat ik errrr niet veel aan mis
Hou eens op met die tripple r, jonguh!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet maarrr heb het gevoel dat ik errrr niet veel aan mis
Oh soryquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Hou eens op met die tripple r, jonguh!
En wat is daar mis mee ? Met vrouwelijk gezelschap joegen we er zelfs flessen wijn doorheen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet gewoon twee mede-tokkies die bier drinken in de trein.
Omdatquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:31 schreef Auti het volgende:
[..]
Je mag ook wel doorgaan hoor, maar.. waarrrrom?
Da's maar één r hè.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij stopt gewoon een Märklin in zijn hol.
Volgens mij heb ik daar nog ergens heel wat van liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij stopt gewoon een Märklin in zijn hol.
Ik heb weinig beterrrrrrrrrrrs te doen in de trrrrrrrrrreinquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:31 schreef Auti het volgende:
[..]
Je mag ook wel doorgaan hoor, maar.. waarrrrom?
Zit je nog in de trrrrrrrrrrrrrrrein?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb weinig beterrrrrrrrrrrs te doen in de trrrrrrrrrrein
That's the spirit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb weinig beterrrrrrrrrrrs te doen in de trrrrrrrrrrein
Een vrouw die op BMW valt, dat is wel enorm koning.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:31 schreef Auti het volgende:
Hey v_P, een vriendin van mijn moeder () is nogal BMW geil en heeft haar droomauto gekocht, een full option BMW 740i , modelletje Wim Kok.
Het is schitterend, echt.. hiervoor had ze een E36, haar man rijd in een SL en dat vind ze een kutautoquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een vrouw die op BMW valt, dat is wel enorm koning.![]()
Mooi type auto ook, daar is mijn liefde voor het merk mee begonnen.
Als BMW Tarzans zou maken... dan ehhmmmm...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een vrouw die op BMW valt, dat is wel enorm koning.![]()
Mooi type auto ook, daar is mijn liefde voor het merk mee begonnen.
Dan zou de reis een stuk oncomfortabeler verlopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als BMW Tarzans zou maken... dan ehhmmmm...
Prachtig die passie die mensen voor het merk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is schitterend, echt.. hiervoor had ze een E36, haar man rijd in een SL en dat vind ze een kutautoZe heeft lang gespaard voor dit ding, helemaal full option en in orde. Gewoon superstoer, ik moet nog een keer met haar mee cruisen
Ik vind het zelf ook een prachtauto.
Maar die auto.. die is zooo groot, en zij is heel kleinquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Prachtig die passie die mensen voor het merk kunnen hebben.
Ja en.... heeft dit niet meer te maken van het zelfbewustzijn van een digitaal platform... Nieuws is short en overal toegankelijk..We leven niet in de jaren 80.quote:
Wat een schat is het, op dat soort momenten mis ik gewoon een border collie om mee te knuffelen.quote:
Nee, het werkt anders.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pindakaas op je piemel. Echte liefde.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pindakaas op je piemel. Echte liefde.
Geen oproep. Hij gaat landen op UMCG na een patient vanaf Terschelling afgeleverd te hebben in Leeuwarden.quote:
Oh, Sorry, vals alarm dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen oproep. Hij gaat landen op UMCG na patient afgeleverd te hebben in Leeuwarden.
Het draait bij mij altijd op de achtergrond mee, is gewoon kwestie van schermpje wisselenquote:
Dan ben jij er bij een ramp als eerste bij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Het draait bij mij altijd op de achtergrond mee, is gewoon kwestie van schermpje wisselen
Net zo snel als de piepers van de hulpdiensten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben jij er bij een ramp als eerste bij.
Jij post die kinderen van je hier ook te pas en te onpas, dus niet miemelen. En border collies zijn een stuk slimmer dan die kinderen van jou, dus klep dicht.quote:
Het is alsof border collies kunnen vliegen.quote:
Ik heb 20 jaar ervaring met ze, 5 stuks in totaal.quote:
En zuur ambtenarengezemel in KLB.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef 99.999 het volgende:
Flora en fauna vindt u iets verderop in de hoek bij DIG.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij post die kinderen van je hier ook te pas en te onpas, dus niet miemelen. En border collies zijn een stuk slimmer dan die kinderen van jou, dus klep dicht.
Noem jij autisten nu psychopaten en massamoordenaars zoals Tristan van de Vlis?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Gare autisten die alleen met beesten om kunnen gaan.
En computers, en dino's, en heli's en .... ken je Johnny 5?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Gare autisten die alleen met beesten om kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Medelijden met je vrouw, dat ze die jongen uit haar lichaam heeft moeten persen.
Die petitie zou ik willen ondersteunen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noem jij autisten nu psychopaten en massamoordenaars zoals Tristan van de Vlis?
Lijkt me weinig tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn desertcamobroek heb ik thuis altijd standaard aan. Dat past ook beter bij mijn interieur.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:27 schreef Auti het volgende:
Ik zit btw wel in GVT, maar dat heb ik vaker op casual friday
Haha! Baas!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn desertcamobroek heb ik thuis altijd standaard aan. Dat past ook beter bij mijn interieur.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn desertcamobroek heb ik thuis altijd standaard aan. Dat past ook beter bij mijn interieur.
En dan lekker je wapens poetsen en honden knuffelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb in Duitsland-thuis een onklaar gemaakte AK-47 liggen, die draag ik dan ook regelmatig bij me. Get that war feeling.quote:
Eindelijk kunt u zich voordoen conform uw ware identiteit, als Afghaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb in Duitsland-thuis een onklaar gemaakte AK-47 liggen, die draag ik dan ook regelmatig bij me. Get that war feeling.
Ik ben als de dood voor die beesten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben best wel opgegroeid met honden. Boerenfox voornamelijk. Daar zaten ook een stel wijsneuzen tussen. (spingen in het water of gewoon zelfstandig op de trein stappen).
In Barca moest ook iemand lachen... die komt daar aan met een joekel van bijthond.Stafford.. en gewoon erop aflopen en aaien. Kreeg ook de opmerking "Are you nuts". Sommige dingen zie ik gelijk bij zo'n beest.
WSA Irregular.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Eindelijk kunt u zich voordoen conform uw ware identiteit, als Afghaan.
Ik heb daar wel gevoel voor.... en loop er gewoon op af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor die beesten.
Vind het heel dapper van je.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb daar wel gevoel voor.... en loop er gewoon op af.
Wat is precies dat onklaar gemaakt? Kan je hem wel spannen en magazijnen verwisselen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb in Duitsland-thuis een onklaar gemaakte AK-47 liggen, die draag ik dan ook regelmatig bij me. Get that war feeling.
Als je veel met honden omgaat in je leven dan leer je die beesten kennen, ongekend het ras.quote:
Zo'n beest wil respect . Maar dat moet je zelf ook uitstralen. Deze was best wel oud... en hoe ouder een hond hoe trouwer hij feitelijk is.quote:
Maar bullterrier-types kunnen ineens gek worden. Dat maakt ze zo eng.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je veel met honden omgaat in je leven dan leer je die beesten kennen, ongekend het ras.
Die "Dog Whisperer" is ook maar een simpele ziel, net als Martin Gaus.. als je jaren lang met honden leeft of werkt dan wordt je vanzelf kinoloog.
Ik kan ook honden lezen, kwestie van ervaring. Ik kan ze ook temmen.
Ik heb gehoord dat ze je eerder pakken als ze ruiken dat je bang voor ze bent. Sindsdien ben ik nog banger,quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo'n beest wil respect . Maar dat moet je zelf ook uitstralen. Deze was best wel oud... en hoe ouder een hond hoe trouwer hij feitelijk is.
Dat kan een mens ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar bullterrier-types kunnen ineens gek worden. Dat maakt ze zo eng.
ja, vond vandaag 13 uur wel voldoende.quote:
Mwah, waar je mee omgaat raak je mee besmet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar bullterrier-types kunnen ineens gek worden. Dat maakt ze zo eng.
Ik geloof niet in mensen die beweren alle honden de baas te kunnen zijn. Het blijven dieren, die luisteren alleen zolang ze daar belang bij hebben.quote:
Watje, vorige week nog 15 uur gemaakt op één dag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
ja, vond vandaag 13 uur wel voldoende.
Zo, dat is niet zuinig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
ja, vond vandaag 13 uur wel voldoende.
Zeikcollega's met hun zogenaamde burnouts.quote:
Ik ben alleen bang voor bullterriers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
Op mijn werk bij de poort lopen ook waakhonden rond (ander bedrijf). Die blaffen nog niet eens meer. Maar zitten te kwispelen.
Als ze niet luisteren dan nog kan je ze makkelijk de baas zijn.. ook pitbulls. En pitbulls laten los als je de neus dicht knijpt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof niet in mensen die beweren alle honden de baas te kunnen zijn. Het blijven dieren, die luisteren alleen zolang ze daar belang bij hebben.
Nou... Ik hoop dat je nu weekend kunt vieren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeikcollega's met hun zogenaamde burnouts.
Nee hoor, ik heb anders meegemaakt. De andere hond moest daarna een poot missen. Doodleuk doorgebeten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Als ze niet luisteren dan nog kan je ze makkelijk de baas zijn.. ook pitbulls. En pitbulls laten los als je de neus dicht knijpt.
Geef een hond dan ook een uitlaatklep zodat ze wel willen en moeten luisteren. Het is ook geven en nemen bij veel van dat soort beestjes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof niet in mensen die beweren alle honden de baas te kunnen zijn. Het blijven dieren, die luisteren alleen zolang ze daar belang bij hebben.
Dat ook, maar dan nog blijven het onvoorspelbare beesten. Ik baal er best van dat ze weer los op straat mogen lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geef een hond dan ook een uitlaatklep zodat ze wel willen en moeten luisteren. Het is ook geven en nemen bij veel van dat soort beestjes.
Tot een uurtje of 12 nog beschikbaar voor eventuele calamiteiten en dan gaat de boel uit en doe ik vast nog wel even lekker een biertje in de kroeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik hoop dat je nu weekend kunt vieren.
Dan had ik op zijn kop geslagen of gaan schoppen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb anders meegemaakt. De andere hond moest daarna een poot missen. Doodleuk doorgebeten.
Wat je dan ook wel ruimschoots verdiend hebt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tot een uurtje of 12 nog beschikbaar voor eventuele calamiteiten en dan gaat de boel uit en doe ik vast nog wel even lekker een biertje in de kroeg.
Wat dacht je dat er allemaal is geprobeerd? Ik denk nu dat jij nog nooit een pitbull in actie hebt gezien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan had ik op zijn kop geslagen of gaan schoppen.
Oh ja wel hoor, maar ik ben natuurlijk geen getuige geweest van wat jij hebt meegemaakt. Het kan verschillen. Ik durf ook geen verder oordeel te geven want ik was er niet bij.. Maar ik stel wel dat ik een pitbull aan kan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er allemaal is geprobeerd? Ik denk nu dat jij nog nooit een pitbull in actie hebt gezien.
Hij is nog even wezen tanken op Eelde.quote:
quote:Tilburg schrapt als eerste ledenlijst coffeeshops
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)enlijst-coffeeshops/quote:Daarmee is Tilburg de eerste gemeente die de bekritiseerde wietpas bant. Ook wordt niet gecontroleerd op en handhavend opgetreden tegen bezoekers die geen identiteitsbewijs of uittreksel van het bevolkingsregister bij zich hebben, nodig om aan te kunnen tonen dat ze uit Nederland komen. Burgemeester Noordanus vindt dat overbodig, bevestigt een woordvoerder van de gemeente.
Ah. Weer geen calamiteit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij is nog even wezen tanken op Eelde.
Lifeliner 4 is cleared for take off threshold 23 at Eelde Airport. TIme: 1955LT
Zolang ik online ben en een beetje alert kan ik je wel een vroegtijdige waarschuwing geven wanneer hij opstijgt.quote:
Goedzo. Het is ook overbodig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)enlijst-coffeeshops/
Jij ziet dat denk ik eerder dan ik het hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Zolang ik online ben en een beetje alert kan ik je wel een vroegtijdige waarschuwing geven wanneer hij opstijgt.
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ziet dat denk ik eerder dan ik het hoor
Tourmarlijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Goeie anus, die burgemester.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Spannen en magazijnen verwisselen kan je nog wel, alleen is de loop dichtgelast (stukje net voor de kamer) en zijn er 6 gaten in de loop geboord (is van buiten niet te zien).quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat is precies dat onklaar gemaakt? Kan je hem wel spannen en magazijnen verwisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |