Moet wel in verhouding staan natuurlijk, waarom zou ik dingen gaan bekostigen voor m'n ouders als ze op een berg geld zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Dingen doen voor je ouders vind ik niet meer dan normaal. Maar misschien ies dat koeltoer.
Als ik voor 20 euro per uur moet gaan werken stop ik acuut met mijn bedrijfje. Tarief hier hangt zo rond de 35-40.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik dacht geld afgepakt van ZZPers die 30 euro per uur vragen zodat jij ze kan beconcureren voor 20
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mij kun je niet trollen. Ik geef geen zak om je.
Ik kan niet schilderen, ik verf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij dat op de site, die aan het schilderen is?
Naar wat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ode aan de doden. Het is dat het slecht weer is anders was ik naar Westerveld gegaan.
Je moet je bek houden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Verven is voor kinderen of een verzamelnaam van verfproducten.
Het is jammer van het slechte weer inderdaad. Veel mensen hebben wel iemand te gedenken vandaag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ode aan de doden. Het is dat het slecht weer is anders was ik naar Westerveld gegaan.
Westerveld. staat in die zin die je gequote hebt.quote:
Westerveld, de begraafplaats. Ligt hier vlakbij, is vrij bekend en daar is vandaag een soort van concert iets.. iig een ode aan de doden.quote:
Nooit van gehoord, allerzielen ook niet overigens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Westerveld, de begraafplaats. Ligt hier vlakbij, is vrij bekend en daar is vandaag een soort van concert iets.. iig een ode aan de doden.
Dat gaat nog wel even duren ivm schuldenregeling en ik wil ook eerst die cursus gedaan hebben en een echt plan klaar hebben liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.
Wanneer begin je je bedrijfje nou?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Dingen doen voor je ouders vind ik niet meer dan normaal. Maar misschien ies dat koeltoer.
http://www.bc-westerveld.(...)enken-op-westerveld1quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, allerzielen ook niet overigens.
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat sommigen mensen dan een kaarsje aansteken.
Als het je eigen auto is. Veel plezier.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?
Ik steek vanavond ook een kaarsje aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat sommigen mensen dan een kaarsje aansteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |