Moet wel in verhouding staan natuurlijk, waarom zou ik dingen gaan bekostigen voor m'n ouders als ze op een berg geld zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Dingen doen voor je ouders vind ik niet meer dan normaal. Maar misschien ies dat koeltoer.
Als ik voor 20 euro per uur moet gaan werken stop ik acuut met mijn bedrijfje. Tarief hier hangt zo rond de 35-40.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik dacht geld afgepakt van ZZPers die 30 euro per uur vragen zodat jij ze kan beconcureren voor 20
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mij kun je niet trollen. Ik geef geen zak om je.
Ik kan niet schilderen, ik verf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij dat op de site, die aan het schilderen is?
Naar wat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ode aan de doden. Het is dat het slecht weer is anders was ik naar Westerveld gegaan.
Je moet je bek houden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Verven is voor kinderen of een verzamelnaam van verfproducten.
Het is jammer van het slechte weer inderdaad. Veel mensen hebben wel iemand te gedenken vandaag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ode aan de doden. Het is dat het slecht weer is anders was ik naar Westerveld gegaan.
Westerveld. staat in die zin die je gequote hebt.quote:
Westerveld, de begraafplaats. Ligt hier vlakbij, is vrij bekend en daar is vandaag een soort van concert iets.. iig een ode aan de doden.quote:
Nooit van gehoord, allerzielen ook niet overigens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Westerveld, de begraafplaats. Ligt hier vlakbij, is vrij bekend en daar is vandaag een soort van concert iets.. iig een ode aan de doden.
Dat gaat nog wel even duren ivm schuldenregeling en ik wil ook eerst die cursus gedaan hebben en een echt plan klaar hebben liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.
Wanneer begin je je bedrijfje nou?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Dingen doen voor je ouders vind ik niet meer dan normaal. Maar misschien ies dat koeltoer.
http://www.bc-westerveld.(...)enken-op-westerveld1quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, allerzielen ook niet overigens.
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat sommigen mensen dan een kaarsje aansteken.
Als het je eigen auto is. Veel plezier.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?
Ik steek vanavond ook een kaarsje aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat sommigen mensen dan een kaarsje aansteken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik nu een auto in de fik zet, eer ik dan heel veel doden?
Hm, oke.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.bc-westerveld.(...)enken-op-westerveld1
Mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik steek vanavond ook een kaarsje aan.
Wat heeft dat nou weer met koeltoer te maken?quote:
Sinds wanneer neem je alles serieus wat ik zeg?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met koeltoer te maken?
Alleen auto's van joden geldt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Als het je eigen auto is. Veel plezier.
Jouw auto is van joden. Meneer de debiteur.quote:
Dan laat ik je voortaan maar lekker in de ruimte lullen. Hier heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem je alles serieus wat ik zeg?
Mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan laat ik je voortaan maar lekker in de ruimte lullen. Hier heb ik geen zin in.
Ik betaal meteen. Geen geouwehoer. Boter bij de vis, iets wat joden niet kennen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef waht het volgende:
[..]
Jouw auto is van joden. Meneer de debiteur.
Het is een soort internationale symboliek en voor mij een goede manier om te gedenken.quote:
Ja, zie TT vorige topicquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
De vertaalcomputer heeft z'n werk gedaan in de OP?
Voorzichtig met die kaars.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is een soort internationale symboliek en voor mij een goede manier om te gedenken.
Ik heb iets met vuur hehDie dansende vlam werkt op de geest.
Nou en?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Al ruim 30 jaar lang een brandweerzoon
Ik hoef niet voorzichtig te zijn met kaarsen, dat gaat vanzelf. Ik ben opgegroeid met brandbestrijding en preventie.quote:
Jij stoken en je vader blussenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Al ruim 30 jaar lang een brandweerzoon
quote:
Gelukkig kennen jullie wel Engels.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
Die confrontaties tussen jullie twee bevalt me wel.
Omdat je van ze houdtquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet wel in verhouding staan natuurlijk, waarom zou ik dingen gaan bekostigen voor m'n ouders als ze op een berg geld zitten.
Nou en?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik hoef niet voorzichtig te zijn met kaarsen, dat gaat vanzelf. Ik ben opgegroeid met brandbestrijding en preventie.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga ook niet meer samen met je naar de meet.
betyar kent geen Engels.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kennen jullie wel Engels.
Ik dacht dat de beste man al ruim honderd jaar dood wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kennen jullie wel Engels.
quote:6. Helmond
Even buiten alle cliché's, Limburg is toch wel het mooiste stukje buitenland wat we in Nederland hebben liggen. Heel Limburg? Neen, één dorpje biedt dapper weerstand tegen concepten als leefbaarheid, schoonheid en woongenot. De steenpuist van Limburg, waar dikke kromme aarsharen uit groeien met namen als Dr. Knippenbergcollege, Carolus Borromeus College en Jan van Brabant College. Het meest overbodige aan Helmond zijn de vier stations. Wie er niet woont wil er niet wezen en wie er vandaan komt is toch al reddeloos verloren. We doen iedereen een groot plezier door een keer 's nachts heel Helmond de Zuid-Willemsvaart in te bulldozeren en te laten afdrijven richting de bodem van de Noordzee.
Helmond? Limburg?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_die_we_af_gaan.html
Dat sowieso, maar dat hoef ik niet in geld uit te drukken, me dunkt.quote:
De zanger is Jim?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Er schijnt een liedje over Bram te zijn verschenen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_die_we_af_gaan.html
Jim Bakkum, parel van de mensheid.quote:
Dan wordt hij erg boos denk ikquote:
Klopt, ik heb het alleen nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Er schijnt een liedje over Bram te zijn verschenen.
Barbaars regime.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
Iran herdenkt verovering Amerikaanse ambassade
Een Iraanse bevelhebber stelde tien kilo goud in het vooruitzicht voor diegene die 'een regime kan vinden dat crimineler is dan de Verenigde Staten'.
Volgens generaal Mohammad Rez Naqdi van de machtige Iraanse Revolutionaire Garde wordt de beloning echter niet uitgereikt, omdat 'onderzoek heeft uitgewezen dat Washington het slechtste op aarde is'.
Dus Israël vinden ze minder slecht dan de VS?
Onverstandige belofte, over een week is de PvdA weer aan de macht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[i]Een Iraanse bevelhebber stelde tien kilo goud in het vooruitzicht voor diegene die 'een regime kan vinden dat crimineler is dan de Verenigde Staten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |