SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatst geshowde haaksels uit 't vorige topic:
NijntjesUk's boevenaapje
Angelof9's spookjes & pony
BrainTeaser's halloween haaksels
Jojogirls' sjaal
Claudia_x's apenkussen
[ Bericht 3% gewijzigd door kwiwi op 02-11-2012 14:41:50 ]
Het boek wordt binnenkort verkocht op amazon!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die pony!
Heb echt spijt dat ik het boekje niet gekocht heb toen. Er staan al een tijdje op de site dat er meer informatie komt eind oktober...Maar nog steeds niets.
Dankjewel! Ik ben er best trots op, mijn eerste project. Nou ja, mijn eerste afgemaakte project.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef trui het volgende:
mag 't apenkussen ook in de OP? hij is geweldig geworden Claudia! en ik zou de beide kanten ook aan elkaar haken denk ik.
O sorry ik dacht dat dat gewoon een voorbeeld was, omdat ze zei dat pas 2 kanten aan elkaar zatenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef trui het volgende:
mag 't apenkussen ook in de OP? hij is geweldig geworden Claudia! en ik zou de beide kanten ook aan elkaar haken denk ik.
en your little (nouja) pony is ook goed gelukt, angel!
Ik vond het leuk om nieuwe dingen te zien maar om echt dingen te vragen en uitgebreid dingen te kopen was het te druk. Ik koop ook liever dingen met een patroon in mijn hoofd ipv random spullen dus dan kijk ik liever op internetquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vond de Kreadoe niet zo. Wel wat dingen gekocht, maar niets haakgerelateerd. Was bij Echtstudio ook veel te druk,
Niks acceptabel, FANTASTISCH!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ben er best trots op, mijn eerste project. Nou ja, mijn eerste afgemaakte project.Er zitten wel wat foutjes in, maar ik heb er een hoop van geleerd. En het geheel is gewoon acceptabel.
Ja ik wilde NU beginnen dus ik ga zo maar even bij zeeman kijken of ze die maten hebben. Ik heb ze wel in Breda liggen in die maat, ook van de zeeman, maar ik ben nu thuis en voor die euro ga ik nog wel een setje zoeken omdat ik ze NU wilquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef Puala het volgende:
Een vriendin van me gaat morgen. Moet ik vragen of ze ze mee neemt en op stuurt?
Of kijk je of je ze online kan vinden?
Haha, succes met zoekenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde NU beginnen dus ik ga zo maar even bij zeeman kijken of ze die maten hebben. Ik heb ze wel in Breda liggen in die maat, ook van de zeeman, maar ik ben nu thuis en voor die euro ga ik nog wel een setje zoeken omdat ik ze NU wil
Ja, ik baal echt....quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden daar wel mooie bamboe naalden, achja
Jammer Mevrouw Poes! Maar volgende keer beter, nu heb je het allemaal een keer meegemaakt, is het de volgende keer minder eng.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ps: theorie examen ook al niet gehaald![]()
Heel veel plezier, en laat je niet weg douwen bij de kraampjesquote:
Wat zei zegt! Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een fantastisch Pikachumutsje, trui!
Ja the horrorquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heel veel plezier, en laat je niet weg douwen bij de kraampjes
OMG, nee! Maar ik heb een niet zo helder (griep?)hoofd, dus ik kan er niets aan doen.quote:
Oh dan vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
OMG, nee! Maar ik heb een niet zo helder (griep?)hoofd, dus ik kan er niets aan doen.
Wat lukt je precies niet? Ziet het er anders uit dan op het plaatje, of begrijp je delen van het patroon niet, of wat anders?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:44 schreef Ehhe het volgende:
. Ik ben sinds kort begonnen met haken en nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om kerstboompjes en -ballen te haken om zelf kerstkaartjes mee te maken of om mee te sturen met het kaartje zodat mensen ze ergens op kunnen hangen. Heb een hele leuke tutorial gevonden... Maar het lukt me steeds nét niet
. Frustrerend!!!
Ik zie hier zulke prachtige dingen voorbij komen, lukte het jullie in het begin ook vaak slecht? Of ben ik gewoon een n00b en kan ik het beter opgeven?
Het ziet er anders uit dan op het plaatje. Op zich kan dat ook wel, mijn garen zal vast kleiner/groter zijn maar dan zou de vorm op z'n minst toch wel gelijk moeten zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat lukt je precies niet? Ziet het er anders uit dan op het plaatje, of begrijp je delen van het patroon niet, of wat anders?
Dat de vorm anders is, kan eraan liggen dat je nog niet regelmatig haakt. Dus de ene keer wat losser en de andere keer wat vaster.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het ziet er anders uit dan op het plaatje. Op zich kan dat ook wel, mijn garen zal vast kleiner/groter zijn maar dan zou de vorm op z'n minst toch wel gelijk moeten zijn. Maar ben nu voor de 3e keer opnieuw begonnen en het lijkt nu al weer iets beter dan de vorige pogingen
. Dus ik weiger gewoon op te geven!
Dank, dat helpt. Ik ben gelukkig nog wel in staat om te lezen en te haken. Vandaag moet de sjaal af, want binnenkort start een nieuw, geheimzinnig, waanzinnig, geweldig project in samenwerking met een-bepaald-iemand-die-ook-veel-post-in-dit-topic.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh dan vergeef ik het je.*aait over je zieke griephoofdje
Je maakt me belachelijk nieuwsgierig!!! Vertel vertel! Mag uiteraard ook via pm als het geheim moet blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dank, dat helpt. Ik ben gelukkig nog wel in staat om te lezen en te haken. Vandaag moet de sjaal af, want binnenkort start een nieuw, geheimzinnig, waanzinnig, geweldig project in samenwerking met een-bepaald-iemand-die-ook-veel-post-in-dit-topic.![]()
Nieuwsgierig word.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dank, dat helpt. Ik ben gelukkig nog wel in staat om te lezen en te haken. Vandaag moet de sjaal af, want binnenkort start een nieuw, geheimzinnig, waanzinnig, geweldig project in samenwerking met een-bepaald-iemand-die-ook-veel-post-in-dit-topic.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je maakt me belachelijk nieuwsgierig!!! Vertel vertel! Mag uiteraard ook via pm als het geheim moet blijven.Of moet het geheim voor mij blijven?
Nee toch?
Houd er rekening mee dat het een Engels patroon is. Een treble is een stokje. Ik weet niet of dat helpt. Het ziet er vrij simpel uit, maar misschien begrijp je iets gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:48 schreef Ehhe het volgende:
Dit is de tutorial: http://theroyalsisters.bl(...)a-tree-tutorial.html
Maar ik denk dat ik in de eerste ronde al ergens fout ga, ik heb namelijk niet zoveel 'gaten' ertussen als zij. Ik heb het nu ff weer uitgehaald en weggelegd, ik krijg er hoofdpijn van!
Later nog maar n keer proberen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Kijk, het mysterie begint zich te ontrafelen.quote:
Gelukkig geen last gehad van de storm, we zaten aan de andere kant (californië). We hebben helemala in het begin wel overwogen om in NY te eindigen...blij dat we dat niet gedaan hebben want dan hadden we vast gezeten in het hotel..(hebben NY in het begin gedaan). En helemaal niet gehaakt, niet meegenomen want had al zoveel spullen. Heb t ook niet echt gemist eigenlijk, zoooo veel andere dingen gedaan!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef phluphy het volgende:
Oh inderdaad, welkom terug. Je was toch in de V.S.? Nog last van de storm gehad? Als in: het waaide te hard om te haken?
Ik heb geen moeite met het engelse patroon iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat het een Engels patroon is. Een treble is een stokje. Ik weet niet of dat helpt. Het ziet er vrij simpel uit, maar misschien begrijp je iets gewoon verkeerd.
Ik bedoel Engels en niet Amerikaans. Engels (UK) gebruikt andere termen voor de verschillende steken dan Engels (US). Ik had dat in het begin helemaal niet door en heb hele rare amis gehaakt in stokjes, hihi.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het engelse patroon idd. Zelfs met een Nederlands patroon moet ik toch vaak nog overnieuw beginnen
. Ach, ik heb nog ff de tijd
.
Haha ja da's wel gek danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik bedoel Engels en niet Amerikaans. Engels (UK) gebruikt andere termen voor de verschillende steken dan Engels (US). Ik had dat in het begin helemaal niet door en heb hele rare amis gehaakt in stokjes, hihi.
Dat vond ik ook wel vervelend ja.quote:Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel leuk om al die verschillende kraampjes te zien, maar al die kraampjes met verschillende dingem vind ik minder. Bijv dat je een stand met lint hebt en dan liggen er nog 10 verdwaalde bollen wol en ergens een cupcake houder haha. Daardoor raakte ik het overzicht per kraam een beetje kwijt. De afwisseling qua kramen vind ik wel leuk. Ik hou ook wel van andere creatieve dingen.
Tyler-Girl ik heb een 'standaard' clover naald gekocht. En vanavond getest natuurlijk. Gok wat haakt die fijn! Bij de Echtstudio stand gekocht.
Op de handwerkbeurs was het ook zo! Wel veel kleinschaliger maar inderdaad mensen die met kinderwagen en al gewoon dwars op zo'n (niet al te breed) gangpad gaan staan en mensen die je absoluut niet bij een kraam laten omdat zij ervoor staan. Stoffenbeurs (2 dagen later) idem dito, daar nog een stukje erger omdat er geen entree werd geheven natuurlijk en er ook veel mensen op af kwamen die daar eigelijk geen donder te zoeken hadden (hoorde iemand zeggen: 'goh, ik wist niet dat stof ik zoveel kleuren bestond'... Are you kidding me?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef KarinvdB het volgende:
Hihi, Donna, ik heb gehoord dat een scrapbooker het nogal tegen vond vallen. Ik scrapbook ook dus ik kan echt m'n lol op op zo'n beurs, al heb ik al zo'n beetje het hele jaar niks met m'n scrap spul gedaan, maar dat begint nu weer te komen. Het is altijd zo dat mensen die 1 hobby hebben (merendeel van de bezoekers denk ik wel) dat het allemaal door elkaar staat en er teveel van andere dingen is maar ik vind dat wel leuk, ik zou eigenlijk bijna alles wat er staat wel willen doen (alleen het ouderwetse kaarten maken niet, en daar staat ook altijd erg veel van, niet te verwarren met scrapbooken)
Zoomigurumi is inderdaad ook bij echtstudio verkrijgbaar, las ik op facebook bij amigurumipatterns, hadden ze dan ook pas sinds vandaag want die was tegelijk met de rest verzonden. Dus best kans dat er nog wat over blijven na de beurs.
Ik ben vandaag ook nog even geweest... pff ik denk dat ik die zaterdag niet meer doe volgend jaar, ik vond het nu wel irritant druk. Heel veel mensen die zich er geen fluit van aantrokken als je ergens langs wilde, en veel mensen die pontificaal voor een kraam bleven staan zodat je echt niet kan kijken naar precies dat wat je interessant vind (en dan blijkt als je even meeluistert dat ze geen idee hebben wat het spul is waar zij naar staan te kijken..... laat dan iemand anders er ook even bij). Maar goed, ik heb gevonden wat ik zocht en heb nog wat leuke fototjes kunnen maken en gepraat met wat mensen.
Jij ook veel haakplezier! Knap dat je dat in de auto kunt, ik word er groen om de neus van. En ik ben meestal de bestuurder, dus dan gaat het net even wat moeilijker...quote:Op zondag 4 november 2012 09:11 schreef Dottey het volgende:
goedemorgen dames.. (en max)
ik ga vandaag naar schoonfamilie (oma van mijn man) afreizen naar Drenthe (vraag me niet waar ik hoef niet te rijden dit keer) en ben van plan lekker wat te haken mee te nemen in de auto ^^.
zo eens in gaan pakken wat ik dan mee moet hebben
Erg veel haakplezier allen! Hoop weer wat foto's te bewonderen als ik terug ben vanavond laat ^^.
hij is leuk! ga hem ook zeker maken, maar jeetje wat ga jij snel zeg!!! respectquote:Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het aapje uit het Zoomigurumi boek gemaakt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |