SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatst geshowde haaksels uit 't vorige topic:
NijntjesUk's boevenaapje
Angelof9's spookjes & pony
BrainTeaser's halloween haaksels
Jojogirls' sjaal
Claudia_x's apenkussen
[ Bericht 3% gewijzigd door kwiwi op 02-11-2012 14:41:50 ]
Het boek wordt binnenkort verkocht op amazon!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die pony!
Heb echt spijt dat ik het boekje niet gekocht heb toen. Er staan al een tijdje op de site dat er meer informatie komt eind oktober...Maar nog steeds niets.
Dankjewel! Ik ben er best trots op, mijn eerste project. Nou ja, mijn eerste afgemaakte project.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef trui het volgende:
mag 't apenkussen ook in de OP? hij is geweldig geworden Claudia! en ik zou de beide kanten ook aan elkaar haken denk ik.
O sorry ik dacht dat dat gewoon een voorbeeld was, omdat ze zei dat pas 2 kanten aan elkaar zatenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef trui het volgende:
mag 't apenkussen ook in de OP? hij is geweldig geworden Claudia! en ik zou de beide kanten ook aan elkaar haken denk ik.
en your little (nouja) pony is ook goed gelukt, angel!
Ik vond het leuk om nieuwe dingen te zien maar om echt dingen te vragen en uitgebreid dingen te kopen was het te druk. Ik koop ook liever dingen met een patroon in mijn hoofd ipv random spullen dus dan kijk ik liever op internetquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vond de Kreadoe niet zo. Wel wat dingen gekocht, maar niets haakgerelateerd. Was bij Echtstudio ook veel te druk,
Niks acceptabel, FANTASTISCH!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ben er best trots op, mijn eerste project. Nou ja, mijn eerste afgemaakte project.Er zitten wel wat foutjes in, maar ik heb er een hoop van geleerd. En het geheel is gewoon acceptabel.
Ja ik wilde NU beginnen dus ik ga zo maar even bij zeeman kijken of ze die maten hebben. Ik heb ze wel in Breda liggen in die maat, ook van de zeeman, maar ik ben nu thuis en voor die euro ga ik nog wel een setje zoeken omdat ik ze NU wilquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef Puala het volgende:
Een vriendin van me gaat morgen. Moet ik vragen of ze ze mee neemt en op stuurt?
Of kijk je of je ze online kan vinden?
Haha, succes met zoekenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde NU beginnen dus ik ga zo maar even bij zeeman kijken of ze die maten hebben. Ik heb ze wel in Breda liggen in die maat, ook van de zeeman, maar ik ben nu thuis en voor die euro ga ik nog wel een setje zoeken omdat ik ze NU wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |