Heel veel plezier, en laat je niet weg douwen bij de kraampjesquote:
Wat zei zegt! Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een fantastisch Pikachumutsje, trui!
Ja the horrorquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heel veel plezier, en laat je niet weg douwen bij de kraampjes
OMG, nee! Maar ik heb een niet zo helder (griep?)hoofd, dus ik kan er niets aan doen.quote:
Oh dan vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
OMG, nee! Maar ik heb een niet zo helder (griep?)hoofd, dus ik kan er niets aan doen.
Wat lukt je precies niet? Ziet het er anders uit dan op het plaatje, of begrijp je delen van het patroon niet, of wat anders?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:44 schreef Ehhe het volgende:
. Ik ben sinds kort begonnen met haken en nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om kerstboompjes en -ballen te haken om zelf kerstkaartjes mee te maken of om mee te sturen met het kaartje zodat mensen ze ergens op kunnen hangen. Heb een hele leuke tutorial gevonden... Maar het lukt me steeds nét niet
. Frustrerend!!!
Ik zie hier zulke prachtige dingen voorbij komen, lukte het jullie in het begin ook vaak slecht? Of ben ik gewoon een n00b en kan ik het beter opgeven?
Het ziet er anders uit dan op het plaatje. Op zich kan dat ook wel, mijn garen zal vast kleiner/groter zijn maar dan zou de vorm op z'n minst toch wel gelijk moeten zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat lukt je precies niet? Ziet het er anders uit dan op het plaatje, of begrijp je delen van het patroon niet, of wat anders?
Dat de vorm anders is, kan eraan liggen dat je nog niet regelmatig haakt. Dus de ene keer wat losser en de andere keer wat vaster.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het ziet er anders uit dan op het plaatje. Op zich kan dat ook wel, mijn garen zal vast kleiner/groter zijn maar dan zou de vorm op z'n minst toch wel gelijk moeten zijn. Maar ben nu voor de 3e keer opnieuw begonnen en het lijkt nu al weer iets beter dan de vorige pogingen
. Dus ik weiger gewoon op te geven!
Dank, dat helpt. Ik ben gelukkig nog wel in staat om te lezen en te haken. Vandaag moet de sjaal af, want binnenkort start een nieuw, geheimzinnig, waanzinnig, geweldig project in samenwerking met een-bepaald-iemand-die-ook-veel-post-in-dit-topic.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh dan vergeef ik het je.*aait over je zieke griephoofdje
Je maakt me belachelijk nieuwsgierig!!! Vertel vertel! Mag uiteraard ook via pm als het geheim moet blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dank, dat helpt. Ik ben gelukkig nog wel in staat om te lezen en te haken. Vandaag moet de sjaal af, want binnenkort start een nieuw, geheimzinnig, waanzinnig, geweldig project in samenwerking met een-bepaald-iemand-die-ook-veel-post-in-dit-topic.![]()
Nieuwsgierig word.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dank, dat helpt. Ik ben gelukkig nog wel in staat om te lezen en te haken. Vandaag moet de sjaal af, want binnenkort start een nieuw, geheimzinnig, waanzinnig, geweldig project in samenwerking met een-bepaald-iemand-die-ook-veel-post-in-dit-topic.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |