Leuk een meisje! ^^ Nu idd lekker gaan shoppen!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaaaaa waaaaaahhhhh!!Zo raar om het te weten! Vanmiddag meteen shoppen met mn moeder
Ik gooi het topic dicht maar zit op mn telefoon dus zou iemand anders een nieuw topic willen openen
Ik begin langzaamaan ook een beetje nieuwsgierig te wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:07 schreef bellelena het volgende:
Nu word ik toch ook best wel nieuwsgierig...![]()
Je staat al eerste in het lijstje! Dus binnen een paar weekjes, dan weet je het ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ophelia, daar is ze dan eindelijk!![]()
Gefeliciteerd!
Veel mijlpalen, hurray
Leuk L0t, een meisjeHebben jullie al een naam in gedachten?
[..]
Ik begin langzaamaan ook een beetje nieuwsgierig te worden
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef Logician78 het volgende:
Klinkt goed, LogiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou helemaal super zijn als je de opleiding door hen vergoed krijgt
Ik duim voor je
![]()
Jij bent echt zo rustig en geduldig dat ik je langzaamaan een beetje eng begin te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin langzaamaan ook een beetje nieuwsgierig te worden
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef Incantrix het volgende:
(Coco, ik lurkte jullie namen, en ze zijn zo! Jullie jongensnaam is ook de onze, mocht dit onverhoopt toch een jochie zijn gebruiken we 'm alsnog
ik ben écht heel benieuwd of je een meisje of een jongetje krijgt
)
Gefeliciteerd en welkom!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hee hoi hallo
Ik kom me hier ook weer eens melden.
Na 2 miskramen eerder dit jaar, is het nu voor de derde keer raak!
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en met 6 weken hebben we een kloppendgezien! Mèn wat waren we blij!!
Ik wil nog niet te hard juichen, maar voor nu voel ik me prima! Lekker misselijk, maar nog niet hoeven![]()
Even een algemenevoor alle mijlpalen en Ophelia gefeliciteerd!
Lot een meisje!
Thnxquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdEn ik ben ook wel blij met onze namen
Benieuwd welke we straks moeten gebruiken
Succes met jezelf vooruit branden
Belle, schei uit! Ik zag mezelf al bovenaan staan ja. Gaat ineens wel heel erg hard
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hee hoi hallo
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en met 6 weken hebben we een kloppendgezien! Mèn wat waren we blij!!
Ik wil nog niet te hard juichen, maar voor nu voel ik me prima! Lekker misselijk, maar nog niet hoeven![]()
Lot een meisje!
Eng?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
Jij bent echt zo rustig en geduldig dat ik je langzaamaan een beetje eng begin te vinden
Onze naam voor een meisje stond ook al veel eerder vast dan die voor een jongenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef L0t.. het volgende:
Coco, ja wel wat ideeën maar niet zo duidelijk als voor een jongen, daar stond de naam eigenlijk wel voor vast. Achja, tijd genoeg nog!
Ik weet het niet, maar je komt gewoon zo sereen over, ofzo. Sorry ik ben een tikje hyperquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vulpenballetje, welkom![]()
En drie maal is scheepsrecht, toch?
En sowieso al hurray voor je knipper
[..]
Eng?Nee joh, ik zit pas op 39 weken. En het niet-weten van het geslacht vind ik gewoon heel leuk, weet niet waarom, maar gewoon geen last gehad van nieuwsgierigheid. Wel benieuwd hoor, maar het is niet alsof het aan me knaagt ofzo.
Wij vinden/vonden meisjesnamen juist lastiger, daar hebben we altijd veel langer over gedaan. Stef hadden we al heel snel (maar die had ik al jaren in mijn hoofd en heeft ook een persoonlijke betekenis), Gabriël stond al op ons lijstje als eventuele tweede naam dus was heel makkelijk toen hij een engel bleek, nu is het een meisje en zijn we er eigenlijk nog steeds niet helemaal uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Onze naam voor een meisje stond ook al veel eerder vast dan die voor een jongenJongensnaam staat eigenlijk pas ongeveer een week vast. Vond ik ook veel moeilijker om te bedenken.
Er is sowieso een namentopic in OUD. Maar ik heb die van mij laatst genoemd in het buiken-topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
Waar lurk je namen? Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor
Oh, ik heb ook wel mijn stress-momenten hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet, maar je komt gewoon zo sereen over, ofzo. Sorry ik ben een tikje hyperHet tegenovergestelde zeg maar, vandaar dat ik er een tikje jaloers op ben misschien...
Namen met een persoonlijke betekenis zijn sowieso mooi. Of met een diepere betekenis, zoals jullie Gabriëlquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef Incantrix het volgende:
Wij vinden/vonden meisjesnamen juist lastiger, daar hebben we altijd veel langer over gedaan. Stef hadden we al heel snel (maar die had ik al jaren in mijn hoofd en heeft ook een persoonlijke betekenis), Gabriël stond al op ons lijstje als eventuele tweede naam dus was heel makkelijk toen hij een engel bleek, nu is het een meisje en zijn we er eigenlijk nog steeds niet helemaal uitAls G geleefd had zou hij ook al de jongensnaam die we nu hebben gekregen hebben.
Check, en ik heb niet eens een dikke buik nog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Estrys het volgende:
Ik boer de hele dag door Logi, niet alleen bij het bukken
Hee hoi hallo
Lot een meisje!
dankjulliewel voor het warme welkom!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef papillion het volgende:
Vulpenballetje gefeliciteerd en welkom! Wil je er ook bij de OP?
Lot. wil je meisje bij je naam hebben staan?
Hee hoi hallo
Lot een meisje!
Oeps!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Logician78 het volgende:
Datum voor de OP voor Sparkling 1 juni 2013
edit: ik neem aan dat je 2013 bedoelde ipv 2012![]()
Ja, graag!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef papillion het volgende:
Lot. wil je meisje bij je naam hebben staan?
Ja hij vindt het heel leuk! Had ook al het gevoel dat het een meisje zou zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Suikertante het volgende:
L0t een meisje!!!Wat leuk, gefeliciteerd! Vind manlief het ook leuk?
Jullie hebben bijna de 20-weken echo toch? Ik heb bij jou echt een jongens-gevoel, geen idee waarom hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh L0t een meisje wat leuk!!
Damn nu ben ik ineens ook wel heel nieuwsgierig!![]()
NEE!quote:
Najah ik ruik naar Toiletverfrisser, deo bij een tankstation kopen is geen goed plan.quote:
Volgens mij is dat incl verzendkosten wel redelijk normaal al zou het vast wat goedkoper kunnen. Volgens mij hebben wij destijds 150 euro betaald voor 120 kaarten maar daar moest nog een postzegel op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken voor het geboortekaartje. Ik schrik me kapot van de prijzen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het ons de vorige keer niks heeft gekost.
2 euro per kaartje is dat normaal, duur of goedkoop?
Alleen op een kolf van medelaquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Nu heeft mijn vriendin zo'n afkolf apparaat gehuurd van een zorgwinkel. Daarbij moesten we een afkolf set aanschaffen.
Deze :
[ afbeelding ]
Het apparaat hebben we vandaag terug gebracht naar de zorg winkel aangezien huur 17,50 per week is, en we toch zo'n ding willen kopen.
Nu is mijn vraag : Weten jullie of het setje (wat we er los bij moesten kopen) universeel werkt op eventueel andere kolfapparaten?
Ik doe zometeen thuis de kaarsjes wel aan...quote:
VLAMquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe zometeen thuis de kaarsjes wel aan...
Ik heb de slangetjes en filtertjes enzo volgens mij op de Swing hergebruikt, de borstschelpen e.d. kunnen ook op de Harmony. Met andere modellen heb ik geen ervaring.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Past volgens mij op oa de freestyle...
Daarom straks idd. Als ik wee thuis ben..quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom straks idd. Als ik wee thuis ben..
Dan moet he ok op de pisa passen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb de slangetjes en filtertjes enzo volgens mij op de Swing hergebruikt, de borstschelpen e.d. kunnen ook op de Harmony. Met andere modellen heb ik geen ervaring.
Waarom zouden ze trouwens een kolf de naam Freestyle geven? of Pisa for that matterquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Past volgens mij op oa de freestyle...
Omdat je handsfree kunt kolven met een wijntje erbij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze trouwens een kolf de naam Freestyle geven?
Omdat je er keihard freestyle mee door kantoor kunt wandelen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze trouwens een kolf de naam Freestyle geven? of Pisa for that matter
welkom in de wondere wereld van kolven, tepelkloven en gescheurde perineumsquote:
Keihandig , kan je ondertussen gewoon eten koken !quote:
Gewoon lang..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe je tepels eruit zien als je dat ding op de hardste stand hebt gebruikt?
Beter van niet...quote:
Niet normaal hè?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken voor het geboortekaartje. Ik schrik me kapot van de prijzen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het ons de vorige keer niks heeft gekost.
2 euro per kaartje is dat normaal, duur of goedkoop?
Dat vond ik bij die symphony zo fijn. Dan zette ik ze er goed recht op, heel precies. Want tepelkloven en weet ik het. Stonden ze goed, moest ik dat kreng nog aanzetten. ja HOE dan? Ik heb mijn handen hier en het knopje zit DAARquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de schelpen er goed op had staan
Ik had van hier uit geleerd hoe je je voedingsBH en een hemdje ofzo kon gebruiken om de schelpen vast te zetten, zodat je het allemaal niet meer zelf vast hoefde te houden, maar ik heb geen idee meer of dat al werkte voordat je 'm aan had staan.. Maar ik heb nooit dubbelzijdig gekolfd, Stef dronk ook maar 1 kant per keer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat vond ik bij die symphony zo fijn. Dan zette ik ze er goed recht op, heel precies. Want tepelkloven en weet ik het. Stonden ze goed, moest ik dat kreng nog aanzetten. ja HOE dan? Ik heb mijn handen hier en het knopje zit DAAR![]()
Pasjes?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Bij ons zijn de pasjes al 1.20 per stuk... Volgens mij moesten we het printlint betalen en dan moet de ontwerper ook nog iets hebben...
Jep, zoals je pinpas zeg maar...quote:
We bedrukken beide kanten... 1 kant wordt dus ontworpen, met wat velden die nog openstaan voor naam enzo. De achterkant hebben we al klaar.quote:
Maar het ziet er dus uit als een pinpas, qua vorm? Dan snap ik wel dat het wat duurder is idd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We bedrukken beide kanten... 1 kant wordt dus ontworpen, met wat velden die nog openstaan voor naam enzo. De achterkant hebben we al klaar.
We hadden met onze trouwkaarten wel online iets moois gevonden maar zijn naar de drukker gegaan omdat ze online niet ook de linkerbinnenkant van de kaart konden bedrukken. De drukker in kwestie werkte met die leverancier (al op website gelezen) en kon het vervolgens zonder probleem exact naar onze wensen doen. En toen bleek de prijs echt goedkoper dan de goedkoopste aanbieder online. Ga voor de geboorte kaartjes om die reden ook gewoon weer naar de drukker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Cathmar het volgende:
egaan om wat uit een boek te zoeken dat kwam echt het best uit qua prijs. Ik heb volgens mij ook wel drie of vier keer iets laten veranderen met proe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |