Ja, graag!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef papillion het volgende:
Lot. wil je meisje bij je naam hebben staan?
Ja hij vindt het heel leuk! Had ook al het gevoel dat het een meisje zou zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Suikertante het volgende:
L0t een meisje!!!Wat leuk, gefeliciteerd! Vind manlief het ook leuk?
Jullie hebben bijna de 20-weken echo toch? Ik heb bij jou echt een jongens-gevoel, geen idee waarom hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh L0t een meisje wat leuk!!
Damn nu ben ik ineens ook wel heel nieuwsgierig!![]()
NEE!quote:
Najah ik ruik naar Toiletverfrisser, deo bij een tankstation kopen is geen goed plan.quote:
Volgens mij is dat incl verzendkosten wel redelijk normaal al zou het vast wat goedkoper kunnen. Volgens mij hebben wij destijds 150 euro betaald voor 120 kaarten maar daar moest nog een postzegel op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken voor het geboortekaartje. Ik schrik me kapot van de prijzen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het ons de vorige keer niks heeft gekost.
2 euro per kaartje is dat normaal, duur of goedkoop?
Alleen op een kolf van medelaquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Nu heeft mijn vriendin zo'n afkolf apparaat gehuurd van een zorgwinkel. Daarbij moesten we een afkolf set aanschaffen.
Deze :
[ afbeelding ]
Het apparaat hebben we vandaag terug gebracht naar de zorg winkel aangezien huur 17,50 per week is, en we toch zo'n ding willen kopen.
Nu is mijn vraag : Weten jullie of het setje (wat we er los bij moesten kopen) universeel werkt op eventueel andere kolfapparaten?
Ik doe zometeen thuis de kaarsjes wel aan...quote:
VLAMquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe zometeen thuis de kaarsjes wel aan...
Ik heb de slangetjes en filtertjes enzo volgens mij op de Swing hergebruikt, de borstschelpen e.d. kunnen ook op de Harmony. Met andere modellen heb ik geen ervaring.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Past volgens mij op oa de freestyle...
Daarom straks idd. Als ik wee thuis ben..quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom straks idd. Als ik wee thuis ben..
Dan moet he ok op de pisa passen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb de slangetjes en filtertjes enzo volgens mij op de Swing hergebruikt, de borstschelpen e.d. kunnen ook op de Harmony. Met andere modellen heb ik geen ervaring.
Waarom zouden ze trouwens een kolf de naam Freestyle geven? of Pisa for that matterquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Past volgens mij op oa de freestyle...
Omdat je handsfree kunt kolven met een wijntje erbij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze trouwens een kolf de naam Freestyle geven?
Omdat je er keihard freestyle mee door kantoor kunt wandelen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze trouwens een kolf de naam Freestyle geven? of Pisa for that matter
welkom in de wondere wereld van kolven, tepelkloven en gescheurde perineumsquote:
Keihandig , kan je ondertussen gewoon eten koken !quote:
Gewoon lang..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe je tepels eruit zien als je dat ding op de hardste stand hebt gebruikt?
Beter van niet...quote:
Niet normaal hè?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken voor het geboortekaartje. Ik schrik me kapot van de prijzen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het ons de vorige keer niks heeft gekost.
2 euro per kaartje is dat normaal, duur of goedkoop?
Dat vond ik bij die symphony zo fijn. Dan zette ik ze er goed recht op, heel precies. Want tepelkloven en weet ik het. Stonden ze goed, moest ik dat kreng nog aanzetten. ja HOE dan? Ik heb mijn handen hier en het knopje zit DAARquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de schelpen er goed op had staan
Ik had van hier uit geleerd hoe je je voedingsBH en een hemdje ofzo kon gebruiken om de schelpen vast te zetten, zodat je het allemaal niet meer zelf vast hoefde te houden, maar ik heb geen idee meer of dat al werkte voordat je 'm aan had staan.. Maar ik heb nooit dubbelzijdig gekolfd, Stef dronk ook maar 1 kant per keer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat vond ik bij die symphony zo fijn. Dan zette ik ze er goed recht op, heel precies. Want tepelkloven en weet ik het. Stonden ze goed, moest ik dat kreng nog aanzetten. ja HOE dan? Ik heb mijn handen hier en het knopje zit DAAR![]()
Pasjes?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Bij ons zijn de pasjes al 1.20 per stuk... Volgens mij moesten we het printlint betalen en dan moet de ontwerper ook nog iets hebben...
Jep, zoals je pinpas zeg maar...quote:
We bedrukken beide kanten... 1 kant wordt dus ontworpen, met wat velden die nog openstaan voor naam enzo. De achterkant hebben we al klaar.quote:
Maar het ziet er dus uit als een pinpas, qua vorm? Dan snap ik wel dat het wat duurder is idd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We bedrukken beide kanten... 1 kant wordt dus ontworpen, met wat velden die nog openstaan voor naam enzo. De achterkant hebben we al klaar.
We hadden met onze trouwkaarten wel online iets moois gevonden maar zijn naar de drukker gegaan omdat ze online niet ook de linkerbinnenkant van de kaart konden bedrukken. De drukker in kwestie werkte met die leverancier (al op website gelezen) en kon het vervolgens zonder probleem exact naar onze wensen doen. En toen bleek de prijs echt goedkoper dan de goedkoopste aanbieder online. Ga voor de geboorte kaartjes om die reden ook gewoon weer naar de drukker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Cathmar het volgende:
egaan om wat uit een boek te zoeken dat kwam echt het best uit qua prijs. Ik heb volgens mij ook wel drie of vier keer iets laten veranderen met proe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |